Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה - מחיר חשמל בהשוואה למחיר דלק?


gumbason
שימו לב! השרשור הזה בן 1147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, eladts כתב:

 

בישראל נהגי רכב ציבורי או כבד ממילא חייבים לקחת הפסקה של חצי שעה כל 4 שעות נהיגה לפי תקנה 168.

אני לא נהג רכב כבד.

 

זה משבוע שעבר למשל. נסיעה לאילת וחזרה דרך מפעלי ים המלח. 

20210214_171327.jpg

  • אהבתי 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 14.2.2021 בשעה 14:04, ch2856 כתב:

אנשים כאן קצת נסחפים עם הטווח הרצוי. ברכב שלי, עם צורת הנהיגה שלי, טווח הנסיעה עומד על בערך 300 ק"מ עד לרבע המיכל. זה טווח שבטעינה מהירה שכבר קיימת כיום אפשר לקבל בכ-15 דקות של טעינה. זה כבר נחשב לזמן סביר ביותר להמתנה. לפי יונדאי ברכבים החשמליים החדשים שלה על בסיס פלטפורמת E-GMP טעינה מהירה של 18 דקות תאפשר טעינה של עד 80% מקיבולת הסוללה, שזה בערך כ-400 ק"מ וכאן אנחנו מדברים כבר על תחום הרכבים העממיים יחסית ולא איזו טכנולוגיה מיוחדת של רכבי קצה. אנחנו עוד רגע מכניסה של סוללות מתקדמות יותר כגון סוללות מצב מוצק, סוללות 4680 של טסלה וכו', כל אלו יאפשרו טעינה מהירה עוד יותר לצד פגיעה נמוכה יותר באורך החיים של כל תא המרכיב את הסוללה.  מסיבה זו לא רואה צורך בהתקנה של סוללות מעבר לטווח של 1000 ק"מ, אלא אם תהיה טכנולוגיה פורצת דרך שכל עניין העלות, המשקל וכו' יהיה חסר משמעות. לא מכיר מישהו שנוסע 600 ק"מ ביום ולא עוצר לחצי שעה לפחות.

 

 

 

 יש טווח זמנים להכנסה של הסוללות המשופרות האלה לדגמי 3 שמגיעים ארצה? (או בכלל לדגמי יצור של טסלה? )

זה משהו בטווח הקרוב (2021/2022) או שנים קדימה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול רק לנחש. סוללות 4680 יהיו זמינות כבר בהמשך השנה, פנסוניק לדוגמה כבר הצהירה על כך. צריך לזכור ששימוש בסוללות כאלו דורש תכנון מחדש של מארז הסוללות ומערכת הקירור/חימום, כך שלא מדובר רק בהחלפת תאים. אני נוטה להאמין כי הדגם הראשון שיקבל את הסוללות האלו יהיה פאליד פלוס, שכן זה הדגם שמציג את הקפיצה הגדולה ביותר בטווח הנסיעה וגם אין ממש תאריך מסירה ידוע למעט הערכה לסוף השנה. מתי במודל 3? שלח ציוץ למאסק, אולי הוא יענה :-) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, eladts כתב:

בישראל נהגי רכב ציבורי או כבד ממילא חייבים לקחת הפסקה של חצי שעה כל 4 שעות נהיגה לפי תקנה 168.

 

מישהו אוכף את זה באיזושהי דרך?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטכוגרף. במשאיות יש קופסא שחורה שנבדקת וכל חריגה בה נרשמת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Amired כתב:

יש טווח זמנים להכנסה של הסוללות המשופרות האלה לדגמי 3 שמגיעים ארצה? (או בכלל לדגמי יצור של טסלה? )

זה משהו בטווח הקרוב (2021/2022) או שנים קדימה?

מודל Y שייוצר בגרמניה החל מאמצע שנה זו ויגיע לישראל ישתמש בסוללות 4680 מהדור החדש. טרם פורסמו טווחים וביצועים. המחיר דווקא אמור לרדת.

עריכה אחרונה על ידי Oren75
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאתה אופטי מידי. למיטב הבנתי את הסוללות לפס הייצור בגרמניה אמור לספק מפעל הסוללות בגרמניה שעדיין רחוק מלהיות מוכן לפעילות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לראות אם יהיה איזשהו שיפור בטווח (או שילכו פחות סוללות או קיבולת נמוכה יותר וישמרו על אותו טווח), זה יכול להפוך את גרסת ה SR+ של המודל 3 לאפילו יותר אטרקטיבית ממה שהיא עכשיו

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.2.2021 בשעה 01:16, Night Driver כתב:

אני לא נהג רכב כבד.

 

זה משבוע שעבר למשל. נסיעה לאילת וחזרה דרך מפעלי ים המלח. 

20210214_171327.jpg

 

עשית את כל הדרך הזו ברציפות ללא הפסקה? אם כן, תקבע תור לאורולוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם עבודה של שעה וחצי  קילומטר וחצי דרומית לשדה התעופה רמון.

 

בנסיעות של 250-300 קילומטר אני בדרך כלל לא עוצר. מחזיק בקבוק מים או קולה בבוטנים מצופים באוטו ועוצר לאכול משהו רק בדרך חזרה אחרי שסיימתי הכל.

 

כשאני נוסע לענייני עבודה אני לא מתעכב בדרך על כלום עד שמסיים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שאתה לא מחשיב את עצמך כנהג הישראלי הנורמלי והממוצע?

ברור לך שיש לך הרגלי נהיגה קיצונים בצורה מאוד חריגה שלא מהווים מדד לאף אחד אחר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.2.2021 בשעה 10:00, Night Driver כתב:

עם עבודה של שעה וחצי  קילומטר וחצי דרומית לשדה התעופה רמון.

 

בנסיעות של 250-300 קילומטר אני בדרך כלל לא עוצר. מחזיק בקבוק מים או קולה בבוטנים מצופים באוטו ועוצר לאכול משהו רק בדרך חזרה אחרי שסיימתי הכל.

 

כשאני נוסע לענייני עבודה אני לא מתעכב בדרך על כלום עד שמסיים.

חבל שלא התחלת את השרשור באילוץ הזה, זה היה חוסך לי קריאה ארוכה ומייגעת. טסלה לא בשבילך, אולי כרכב שני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1147 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...