Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצלבת צמיגים אחת ולתמיד


Big Guy
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

אהלן!

קראתי על זה רבות בארץ ובחו"ל ורציתי לשמוע עד כמה אתם גולשי הפורום מקפידים אם בכלל.

נוסע על 208 דיזל ידנית, והחלפתי צמיגים לפני כשנה ועברתי כ 50K מאז ועשיתי בדיוק טיפול 10K עכשיו במוסך מוכר במרכז, והתייעצתי לגבי הצלבת צמיגים - נאמר לי שזה לא מומלץ, וכי להעביר את הצמיגים הפחות טובים (קדמיים שנשחקים יותר מהר מהאחוריים) אחורה זה לא חכם כי אז תהיה פחות שליטה מאחור, ועדיף להישאר כמו שיש.

קפצתי ל2 פאנצ'ריות מוכרות - אחד אמר שממליץ להחליף מיקום צמיגים כל 10K על מנת שהשחיקה תהיה שווה - כאשר יש 2 סוגי הצלבה - או שפשוט להחליף בהצלבה (ימני קדמי עובר לשמאלי אחורי) או שלהעביר את הגלגלים הקדמים אחורה כמו שהם, ואת האחוריים להחליף בצדדים (אחורי ימני הולך לקדמי שמאלי ואחורי שמאלי לקדמי ימני).

 

מה אתם עושים?

האם אתם אכן כל טפול עושים הצלבה?

האם אתם עושים זאת כחלק מהטיפול השנתי במוסף או לחילופין נוסעים במיוחד לפאנצ'רייה?

 

 

תודה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לוקח שני ג'קים, מחליף קדימה - אחורה על אותו צד, משתדל כל 20 אלף. חצי שעה עבודה.

הקדמיים לא עד כדי כך שחוקים ברמה שאתה מרגיש חוסר שליטה, ואם כן- יש בעיה עם הציר הקדמי. 

מומלץ בחום. 

 

עריכה אחרונה על ידי שביט

בחופשה קלה מהפורום

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, Big Guy כתב:

...או שפשוט להחליף בהצלבה (ימני קדמי עובר לשמאלי אחורי) ...

 

 

תודה!

יש צמיגים שמוגדר להם כיוון סיבוב, בהחלפה מהסוג המתואר הצמיג לא יסתובב לכיוון שאותו הגדיר יצרן הצמיגים.
תצטרך גם להוריד את הצמיג מהג'נט ולהרכיב אותו מחדש.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

החיים היפים. לפעמים מעייפים החיים, החיים היפים.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחליף על אותו צד אז לא צריך, בלי קשר הרוב המוחלט של הצמיגים בשוק הם לא כיווניים אלא רגילים או א-סימטריים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צמיג שנסע 10 אלפים קילומטרים כבר "קיבל" כיוון הגלגול , גם אם לא רשום עליו כיוון הסיבוב.
לכן בכל מקרה כדאי שהרוטציה תהיה קדימה / אחורה באותו הצד.
לעניין חיישני לחץ אוויר - האם ברכב שלך זה קיים? במידה וכן - האם המערכת מסמנת באיזה גלגל חסר אוויר או נותנת התראה כללית?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכבים שבהם יש חיישני לחץ האוויר שנמצאים בתוך הגלגלים, במקרה כזה הרכב יודע להגיד לך בדיוק מהו לחץ האוויר בכל גלגל וגלגל כאשר הוא גם נותן את המיקום הנכון של הגלגלים, ישנם רכבים שהעברת גלגל ממקום למקום תיתן לך תוצאה שגויה, הרכב יקרא את הלחץ הנכון אבל יציג את המיקום הלא נכון ברכב. תצטרך להתערב בצורה כלשהי על מנת לאפס את המערכת, ישנם רכבים שהרכב יזהה לבד איפה נמצא כל חיישן ורכבים אחרים תצטרך לבצע איזושהי פעולה.

אצלי באופל ישנם חיישנים בתוך החישוק ולאחר הרכבת חישוקי סגסוגת נאמר לי שהמיקום לא חשוב והוא יסתדר לבד, אחרי 1000 קילומטר שהמיקום לא התאפס ולא מצאתי בספר הרכב שום דבך שבה אוכל לאפס את המערכת חזרתי לפנצריה והעברנו כל גלגל למקום שבו הוא אמור להיות ברכב, לשמחתי היו רק שני גלגלים שהיה צריך להחליף להם מקום ושניהם היו על אותו הצד כך שלא היה צורך לפרק את הצמיג ולהפוך אותו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...