Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב, מחירים הזויים. והפעם קמארו.


yossiaviel
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יבואן מקביל, כאמור, לא יביא בהכרח אותו מפרט. יבוא "אישי" יכלול לרוב רכב משומש, גם אם קלות, מה שבחו"ל (ארה"ב במיוחד) ישפיע באופן דראסטי על המחיר שלו, וגם שם בוודאות המפרט יהיה שונה.

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

RK

הבנו את הקטע.

בכל פעם שמישהו יעיז לעלות פוסט על "יוקר מחירי הרכבים", אתה תצא נגד. במיוחד כלפיי.

בגלל שלא אני, או אף אחד אחר,[כולל אותך],  אינו יכול להביא הוכחות מצולמות, או הסמכתאות ,עם מחירי קנייה על ידי היבואן. או הרווח הסופי.

עד אז, זה יהיה הניחוש שלך, לגבי זה, שמחירי הרכבים [מקבוצה מסויימת], הוגנים, או הניחוש שלי, שהם הזויים.

אתה לא יכול לשנות את דעתי בנושא, ולא משנה כמה חפירות בנושא יהיו לך לגבי פוסטים שפתחתי בעבר.

ואיך ההיתייחסות שלך לגבי מחירי החלפים? הם גם הוגנים?

סליחה, שסטיתי  מהנושא. ולא. לא נעלבתי. למרות התגובה.

 

ברגע שיחוקק חוק מסודר בנושא, {ידוע לי שהם פנו לבתי דין בעניין האחריות לרכבים מהייבוא המקביל}, ובנוסף יהיו הרבה יבואנים קטנים אחרים, הם יירדו מהר מאוד מ-העץ.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי על מזדה 2 ואת מתייחס למזדה 3.
 
ויטרה 2017- עלות ליבואן 40K המס היה 40K ומחיר מכירה 125K 
מזדה CX5 חדש עלות ליבואן 65 מחיר מכירה 175
טויוטה ראב 4 חדשה עלות יבואן 70 מחיר מכירה 183
 
ברכבים הקטנים הרווח משמעותי גבוה 
לא יודע מאיפה אתה מביא את המספרים האלו, אבל הם נשמעים מצוצים מהאצבע,תביא סימוכין אחרי זה נדבר.
מאזדה 3 עלתה ליבואן מ47k וויטרה עולה פחות? לא הגיוני.



Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yossiaviel מהיכרות אישית עם RK (למרות שהוא ממש לא צריך שאני אגן עליו), הוא האחרון שיצא להגנת מחירי הרכבים ו/או החלפים בישראל. הוא יוצא נגד - וסליחה על הצרפתית - בכיינות - שלא מבוססת על כלום חוץ מאשר השוואה של המחיר כאן למחיר "החל מ-" במדינות אחרות. 

גם תלונות, אם רוצה המתלונן שיקחו אותן ברצינות, רצוי שיעשה לפחות קצת עבודת הכנה לפני זה כדי לראות לפחות אם התלונות שלו בכלל מחזיקות מים. 

 

לצעוק "גוזלים אותנו" בלי להביא אפילו נתון אחד מעבר לשניים שאמרתי ואז להפיל את חובת ההוכחה על כל מי שלא חושב כמוך, ובסוף גם להיעלב מכל מי שלא מסכים איתך, זה לא בדיוק צורה לנהל דיון בוגר ואחראי.

 

ועצם זה שאתה מגדיר את זה כ"הניחוש שלי והניחוש שלך"... אז על מה אנחנו בעצם מדברים פה? על "קרב ניחושים"?

אז יאללה, הניחוש שלי הוא ש-UMI רק מפרסת תמונות של הקאמרוים האלה. וכשאנשים יקנו אותן הן יקבלו ספארק במקום.

זאת בערך רמת הרצינות של הקביעה שלך ושל התגובות שלך למי שחולק עליה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yossiaviel  לכל כלי רכב שנקנה ע"י היבואן יש שורה בחשבונית, אבל זאת לא בהכרח העלות של הרכב הספציפי התמחור הוא תהליך מורכב מאד, ולעיתים דגמים מסוימים שמסבסדים דגמים אחרים. וזה בעיקר בגלל שהמיסוי על כל רכב שונה בהתאם לנתונים שלו.

 

היבואן קונה סל של כלי רכב במחיר מסוים, יכול להיות שעל דגם מסוים הוא יבחר להפסיד, ועל אחר להרוויח כפליים. 

מאחר ש-UMI היא חברה ציבורית יש את הנתון של הרווח הכולל.

 

בשנת 2018 מכרה UMI ע"פ דו"ח איגוד יבואני הרכב 8360 כלי רכב פרטיים ומסחריים תמורת  1532746000 ש"ח אחרי ניכוי ההוצאות בסך 1474917000 ש"ח נותר בידי החברה 57829000 ש"ח רווח כלומר 6917 ש"ח לרכב,  כלומר 3.7% רווח על המחזור, קשה לקרוא לזה "חזירי".

 

מקור

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, yossiaviel כתב:

 

אתה לא יכול לשנות את דעתי בנושא, ולא משנה כמה חפירות בנושא יהיו לך לגבי פוסטים שפתחתי בעבר.

 

 

 

אם לא ניתן לשנות את דעתך ע"י הגיון, אז זו התבכיינות ותו לא.

מחירי החלפים יקרים גם כן, זה נכון, אבל יש תחרות בשוק וקיימים חלקים תחליפיים באיכויות שונות, כך שלמצוא אותו מסנן שמן (נניח) בטווחי מחיר שונים זה יותר קל מאשר למצוא שברולט קאמרו, שלא נמכרת ע"י עשרים יבואנים שונים.

היבוא האישי היום קל למדי - וקאמרו זו אחת המכוניות שעבורה זה יהיה כנראה משתלם. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yossiaviel כתב:

RK

הבנו את הקטע.

בכל פעם שמישהו יעיז לעלות פוסט על "יוקר מחירי הרכבים", אתה תצא נגד. במיוחד כלפיי.

בגלל שלא אני, או אף אחד אחר,[כולל אותך],  אינו יכול להביא הוכחות מצולמות, או הסמכתאות ,עם מחירי קנייה על ידי היבואן. או הרווח הסופי.

עד אז, זה יהיה הניחוש שלך, לגבי זה, שמחירי הרכבים [מקבוצה מסויימת], הוגנים, או הניחוש שלי, שהם הזויים.

אתה לא יכול לשנות את דעתי בנושא, ולא משנה כמה חפירות בנושא יהיו לך לגבי פוסטים שפתחתי בעבר.

ואיך ההיתייחסות שלך לגבי מחירי החלפים? הם גם הוגנים?

סליחה, שסטיתי  מהנושא. ולא. לא נעלבתי. למרות התגובה.

 

ברגע שיחוקק חוק מסודר בנושא, {ידוע לי שהם פנו לבתי דין בעניין האחריות לרכבים מהייבוא המקביל}, ובנוסף יהיו הרבה יבואנים קטנים אחרים, הם יירדו מהר מאוד מ-העץ.

 

 

אני לא נגד זה. אני נגד בלבולי מוח שלא מבוססים על כלום ובכיינות לשמה. תביא הוכחות - אני הראשון שיצא לקרב, אולי אפילו נרוויח כמה שקלים, נתקתק ייצוגית (לא רואה את זה קורה, אבל היי, זה לא שאני לא טועה ואשמח לטעות בעניין הזה).

 

אתה לא מנחש. אני, ואחרים שענו לך, מנסים לערוך ניחושים מושכלים. על סמך נתונים שידועים להם. אתה מתבכיין וצועק, וזהו. כל פעם שמעמתים אותך עם איזשהו נתון אתה מתקרבן. 

 

עסקים בארץ (לא שזה ידוע לך, כי אתה הולך עם ראש קטן של שכיר) פועלים ברגולציה בלתי אפשרית שמאמללת את חייהם ומקבעת את שגרת יומם עם עלויות קבועות פסיכיות. זה מה שאתה, מחוסר יכולת לחשוב מעבר ל"אכלו לי שתו לי" הקבוע שלך, מסרב להבין. כנ"ל מחירי הרכבים, כנ"ל מחירי החלפים, ועכשיו אתה מצדיק חקיקה פסיכית שמחייבת יבואן לטפל ולהחזיק מלאים עבור מכונית שלא אותה הוא מכר והוא לא אחראי על המפרט שלה, ההתאמה שלה לשוק המקומי או אפילו ההיערכות שלו לשיווק הדגמים שאותם הוא כן הזמין. זה כמו שיחייבו אותך להיות מוכן לשלם מזונות עבור ילדים לא שלך. כל יבואן היה מת לשלוט על שוק החלפים ולמכור יותר זול בכדי להוציא את יבואני החלפים מהביזנס. הם אוכלים ושותים לו כסף. אלא שהוא לא יכול להתחרות בהם. תנסה פעם לנהל עסק, אולי תתקרב ללהבין. 

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניח שכן, כי כמות המכוניות והאופנועים עם רמת גימור SS למן מלחה"ע השניה היא too damn high.

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה מתחילה מהשורש ידידי לא יבואנים לא יצרנים ולא כל המסביב,הכל מתחיל ונגמר בממשלה עם המיסים הזויים השלטון הלא יציב והחוסר יכולת לנהל מדינה ולדאוג לתושבים כמו המדינה הנאורה שישראל מתיימרת להיות,מתחת לפני השטח הכל מתנהל פה כמו מדינת עולם רביעי..שחיטויות,חזירות,קומבינות וחפריות,מדינה אוכלת יושביה ורוב המגיבים מתנהגים כמו הישראלי הממוצע ,לא פותח האשכול דווקא פותח האשכול הוא היוצא דופן, הישראלי הממוצע אוכל את כול הלוקשים שמגיעים לו בלי לחשוב פעמיים פשוט כי פה זה ככה ואין מה לעשות והמיסים זה ככה ועם לא טוב לך לך לאמריקה..פשוט עצוב..אני ועוד כמה מכרים החלטנו פשוט לא לקנות חדש ולצרף עוד אנשים ולנסות להתחיל שינוי אבל האנשים במדינה הזאת שטופי מוח שאין מה לעשות וכלום לא ישתנה..בקיצור אבוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RK תראה,

 

די מזמן, למען האמת מלפני הרבה זמן, עוד כשהיה לי הרכב הראשון בשנות ה-80, {מוסטנג V8-שנת 66 גיר רגיל}, השלמתי עם זה שאני חי כאן, עם המחירים שיש כאן.

עם השנים, במיוחד ב 15 שנה האחרונות, רוב הרכבים, יחסית לארה"ב היו סביב פי 2, לפחות,פי 2.5 במקרה קיצוני. דבר די "נורמלי" למדינה, שבה המיסים בין הגבוהים ביותר בעולם.

אין לי בעיה עם זה.

לגבי הנושא הנדון כאן[קאמארו], המחיר היה נראה לי "קצת" מוגזם, במילה עדינה. פי 3 פלוס.

כשפתחתי את הפוסט, נכון שרשמתי את המשפט האחרון שנכתב והיה, ש"אם קיים הסבר הגיוני לתמחור הנוכחי, ואשמח ללמוד".?

אבל אתה והאחרים, "תרגמתם" את המשפט הזה להתבכיינות.

כל שני וחמישי נפתח שרשור כזה או אחר, על "התבכיינות"[בשפתך], לגבי מחירי חלפים, טיפולים, וגם על קניית רכבים.

לא זכור לי שיצאת כך על משתמשים אחרים שהעזו "להתבכיין".

העיקר שאתה משלים עם המחירים שדורשים כאן עבור רכבים מן הסוג הזה. כי לפי התגובות כאן וההסברים,[שאגב אני לא מפקפק בהם], הם נכונים.

אז לאחר שלקחנו בחשבון את כל העלויות מסביב, לגבי מיסים, מע"ם, רווח יבואן, [שאגב, נראה די בסדר, לפי הדו"ח המפורט שקראתי],אתה אישית, אילו היה, או יש לך את הכסף, והיית מאוד רוצה את הרכב הנדון כאן, האם היית קונה אותו במחיר של היבואן הרשמי?

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, הדיון על מבנה המיסים בישראל נערך כאן דרך שגרה. הסיבות למיסוי הגבוה על רכב היסטוריות ונעוצות בקשיים הכלכליים של מדינת ישראל בעשור הראשון לקיומה.

 

אם אנחנו משווים לאירופה - אולי תשווה את המע"מ? האם תרצה שהמע"מ בישראל יעלה ל-20-25% כמו במרבית מדינות אירופה?  בסופו של דבר המדינה צריכה מקור למימון פעילותה, וזה יכול להיות מס על רכב או מס על לחם. את שניהם תשלם. ותחום הרכב (להוציא מוסכי מדרכה) הוא תחום שבו יחסית קל לגבות מס אמת.

 

כמובן שאת הדיון על הי=שימוש בכספים שנגבים מאיתנו עדיף להשאיר לשרשור הפוליטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, הוא מתכוון שנורה חץ לכיוון הלא נכון, היבואנים, בעוד שמי שקובע את המיסוי והרגולציה אלו רשויות המדינה. שתי הרכישות הגדולות בחיו של האדם הממוצע, רכב חדש ודיאה, הן יקרות באופן מופרז כי כך המדינה קבעה ורוצה. אם המס על רכב חדש ירד פתאום ל-20 אחוז, גם ליבואנים תהיה פחות יכולת משחק עם המחירים, מחירי הביטוחים ירדו, החלפים וכו'. 

 

המע"מ במרבית מדינות אירופה דיפרנציאלי, על רכב כן, אך על מוצרי בסיס כמו מזון לא או נמוך מאוד. אני מעדיף מע''מ גבוה על מוצרי צריכה מאשר מיסוי גבוה על מוצרים שגם כך הם יקרים לרכישה ואחזקה. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...