Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Nissan 350Z


Tal Brodkin
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

שלום.

רציתי לדעת אם הרכב קיים בארץ, כי ב יד2 לא ראיתי אותו.

 

שאלה נוספת - האם קיימות בארץ 370Z שעברו פרויקט טורבו, האם מתעסקים בזה בארץ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה בודדות לדעתי, לא הגיעה בייבוא ישיר למיטב ידיעתי. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן די נדירה (מעריך שבין שני הדגמים יש פחות מ10 בכל הארץ), לגבי פרוייקט טורבו - לא מכיר ספציפית ב350\370, אבל מה זה משנה? לא חסר רכבים אטמוספרים שעברו הסבה לגדישה ויש כמה סדנאות ומוסכים שיודעים לבצע את הפרוייקטים האלה (בוא, זה לא איזה דוקטורט לגדוש רכב אטמוספרי, זה אפילו די פשוט אם יש לך קצת ידע במכונאות וחשמל), זה פשוט עניין לא זול לרכב שלא הגיע כך במקור, מה גם שאם ברכב שהגיע במקור עם טורבו עוד אפשר לעבור טסט אם 'מגדילים' בגבול הטעם הטוב, ברכב אטמוספרי אתה הופך לאויב המדינה ואין הרבה הגיון לבצע את זה ברכב שאתה אשכרה נוהג בו בכביש.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש 2 350z שהן ידניות ועברו לא מעט בפן המכאני.

אחת שלפני כמה שנים טובות קיבלה סופרצ'ארג'ר וצפויה להפוך לכפולת מגדשים.

אחת נוספת שנבנתה ובקרוב תהפוך למפלצת עם פי 3 הספק למטרת דריפטים.

יש עוד כמה בודדות אוטו' ובתצורת קבריו'.

הרכבים הללו בחו''ל בעלות אפטרמרקט עצום ועושים מהן מפלצות לא רעות בכלל

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, shellcase כתב:

אכן די נדירה (מעריך שבין שני הדגמים יש פחות מ10 בכל הארץ), לגבי פרוייקט טורבו - לא מכיר ספציפית ב350\370, אבל מה זה משנה? לא חסר רכבים אטמוספרים שעברו הסבה לגדישה ויש כמה סדנאות ומוסכים שיודעים לבצע את הפרוייקטים האלה (בוא, זה לא איזה דוקטורט לגדוש רכב אטמוספרי, זה אפילו די פשוט אם יש לך קצת ידע במכונאות וחשמל), זה פשוט עניין לא זול לרכב שלא הגיע כך במקור, מה גם שאם ברכב שהגיע במקור עם טורבו עוד אפשר לעבור טסט אם 'מגדילים' בגבול הטעם הטוב, ברכב אטמוספרי אתה הופך לאויב המדינה ואין הרבה הגיון לבצע את זה ברכב שאתה אשכרה נוהג בו בכביש.

 

כה מכיר בגדול את תהליך ההתקנה אבל לרוב זה לא פשוט ולא הכל מתאים וצריך לעשות המון "קומבינות"

וכן אכן לא משתלם לעשות פרויקט כזה בארץ.

 

אני מישום מה חשבתי שה Zים הם טורבו ואז גיליתי שלא. וזה היה אחד הכיוונים החזקים לרכב הבא.

אם היום אני עם 230 כס והנעה קידמית אז איזור ה 330 כס והנעה אחורית זה חתיכת הבדל, אבל התיכנון הוא אפילו עוד קדימה ככה שגם כשאתרגל לזה חשבתי על לחזק באמצעות תוכנה, אבל עכשיו מבין שזה לא יהיה אפשרי.

 

אז איזה רכב אפשר להביא שהוא 300+ כוח, הנעה אחורית ויש לו פוטניצאל טוב לשיפורים באיזור ה 100-150 אלף שח ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 58 דקות, GTI33 כתב:

יש 2 350z שהן ידניות ועברו לא מעט בפן המכאני.

 

צודק

חפרתי קצת במאגר וגיליתי את שתיהן, אחת 2004 ואחת 2006.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין המון אלטרנטיבות במחירים הללו שמציעים את מה שאתה מבקש.

 

פונטיאק סולסטיס gpx 2.0, ידני, גודש עם 260 סוס בסטוק והנעה אחורית.

במוו 135/235, הנעה אחורית, 3.0 טורבו, מגיעה בידני או אוטו' מצויין, לטעמי כדאי להוסיף לה דיפ' מוגבל החלקה, פוטנציאל יש כמובן, קח בחשבון עלויות אחזקה לא מבוטלות.

מוסטנג אקו בוסט 2.3 גודש אולי תיכנס לתקציב או תדרוש מתיחה.

יכול להגיד לך שאני מכיר אנשים רבים שהעדיפו לוותר על כוח לטובת התנהגות, חיבור ופאן וכאן מיאטה/ברז עושות את זה מדהים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 דקות, GTI33 כתב:

אין המון אלטרנטיבות במחירים הללו שמציעים את מה שאתה מבקש.

 

פונטיאק סולסטיס gpx 2.0, ידני, גודש עם 260 סוס בסטוק והנעה אחורית.

במוו 135/235, הנעה אחורית, 3.0 טורבו, מגיעה בידני או אוטו' מצויין, לטעמי כדאי להוסיף לה דיפ' מוגבל החלקה, פוטנציאל יש כמובן, קח בחשבון עלויות אחזקה לא מבוטלות.

מוסטנג אקו בוסט 2.3 גודש אולי תיכנס לתקציב או תדרוש מתיחה.

יכול להגיד לך שאני מכיר אנשים רבים שהעדיפו לוותר על כוח לטובת התנהגות, חיבור ופאן וכאן מיאטה/ברז עושות את זה מדהים.

 

אם כבר לוותר על הכוח אז בין מיאטה ל Z יש טעם ללכת על מיאטה ?

 

ותקציב יותר גבוה כן יש עוד אופציות ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט שווה לשקול את המיאטה - הבדל של חצי טון (!) לטובתה מול ה-Z.

גם ה-BRZ צריכה להיכנס לשיקולים, הדוקה יותר מהמיאטה - שתיהן מככבות במדד הפאן.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי שהיתה Z350 שחורה משודרגת אצל אחד מחברי הפורום.

כמה שנים לפני היה לו עוד רכב קופה יחיד בארץ - מיצובישי 3000gt vr4.

 

מעניין מה עלה בגורלן היום.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

עוד אופציה מעניינת - אלפא ג'וליה 2.0 200 כ"ס, הנעה אחורית. אפשר למצוא 2017-2018 סביב הטווח של 120-150 אלף.

המנוע זהה ל-280 כ"ס וההבדל הוא רק בתוכנה. אפשר גם לעלות מעל ה-280, יכול להיות שזה דורש שיפור יניקה ופליטה.

את בעיית ניתוק הבקרות אפשר לפתור בקלות עם התקנת כפתור שיש בתלתן, ואז יש ניתוק מלא (10 דק עבודה).

 

Seat Leon Cupra 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, itsik170 כתב:

זכור לי שהיתה Z350 שחורה משודרגת אצל אחד מחברי הפורום.

כמה שנים לפני היה לו עוד רכב קופה יחיד בארץ - מיצובישי 3000gt vr4.

 

מעניין מה עלה בגורלן היום.

אתה מדבר על אריק גולדשטיין ז''ל,

המיצובישי נמכרה לאדם בשם ברק ועברה שיפוץ מכאני.

ה350z נמצאת אצל חבר ומטופלת על ידי סדנת HighEnd.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 1.2.2021 בשעה 10:07, misterb כתב:

 

עוד אופציה מעניינת - אלפא ג'וליה 2.0 200 כ"ס, הנעה אחורית. אפשר למצוא 2017-2018 סביב הטווח של 120-150 אלף.

המנוע זהה ל-280 כ"ס וההבדל הוא רק בתוכנה. אפשר גם לעלות מעל ה-280, יכול להיות שזה דורש שיפור יניקה ופליטה.

את בעיית ניתוק הבקרות אפשר לפתור בקלות עם התקנת כפתור שיש בתלתן, ואז יש ניתוק מלא (10 דק עבודה).

 

בתור בעלים של גולייטה תילתן, הגולייה היה המחשבה הראשונה שלי בתור רכב הבא. ובעוד כמה שנים הגוליות אכן ירדו לתווך המחירים שלי.

ה 280 זה אכן כמו ה 200 רק עם תוכנה, השאלה אם יש 200 עם הנעה כפולה ? כי כן יש ב 280 וזה פיצר מעניין.

איזה בעיה יש של ניתוק בקרות ? לא ניתן לנתק בכלל ? ומה זה אומר, איך זה משפיע על הרכב ?

בכללי לא מבין למה הניתוק בקרות עוזר, עם בקרות זה חותך בהעברת כוח אם הוא מזהה פירפור וככה בעצם עוזר לך להאיץ בצורה הכי טובה. בלי בקרות תקבל את כל הכוח ותפרפר כל הפתיחה... או שאני טועה במשהו ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין 200 עם הנעה כפולה, וגם ב-280 עברו להנעה אחורית מ-2020.
אין ניתוק מלא של בקרות, למי שרוצה לנצל את הרכב ואת ההנעה האחורית לשם הנאה אחורית - זה מפריע. הבקרה מונעת מהתחת לצאת בפניות גם אם רוצים, וזה כל הכיף בהנעה אחורית.
אז יוצא שבכל מקרה עדיף לשלם פחות ולקחת את ה-200, ולשדרג אותה ל-280 ואולי יותר.

Seat Leon Cupra 2018

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 30.1.2021 בשעה 20:36, Tal Brodkin כתב:

 

 

אז איזה רכב אפשר להביא שהוא 300+ כוח, הנעה אחורית ויש לו פוטניצאל טוב לשיפורים באיזור ה 100-150 אלף שח ?

הציעו לך אחלה הצעות, מציע אחת שהיא קרובה לליבי:

קאדילק ATS  עם 272 כ"ס, הנעה אחורית, 2 ל' טורבו, פוטנציאל שיםורים לא קטן, וב-100 עד 150 אלף ש"ח תוכל להשיג (אם תמצא, הן די נדירות) את דגם הפרימיום בשנים 2013-2016 (החל מ-2016 הגיר הוא 8 הילוכים, אגב)  עם דיפ' מוגבל החלקה (מכאני), בולמים מגנטיים, מתלים אדפטיביים, ניתוק בקרות *מלא* וכו'.

עריכה אחרונה על ידי Mr_Shankly

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Mazda 6 Premium Plus 2013

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...