Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין הונדה סיויק 1.5 טורבו ל-קיה אקסיד 1.4 טורבו


1913M
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

לפני שעה, Roycohen1979 כתב:

מעוניין לפרט?

בבקשה:

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

הסיוויק והקיה הן שתי קטגוריות שונות לחלוטין ושני כלים שונים לחלוטין,

הן לא. אחת היא משפחתית, השניה היא משפחתית שהוגבהה בכ-5 ס"מ. 5 ס"מ זה בערך שליש מהגובה של טלפון ממוצע. זה לא הפרש גבהים ששם שתי מכוניות ב"קטגוריות שונות", ובטח ובטח שלא הופך אותן ל"כלים שונים לחלוטין". כלים שונים לחלוטין זה ניסאן 370Z מול לנדרובר דיפנדר. או אפילו קורולה מול לנד קרוזר. 

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

האקסיד הוא סוג של גיפון עם ישיבה גבוהה ובהונדה תרגיש בדיוק הפוך עם ישיבה ממש על הקרקע,

גובה הישיבה של אקסיד הוא בערך 5.5 ס"מ יותר גבוה מאשר בפורטה/סיד. גבוה זה לא. אפילו ספורטאז', שגבוה מהסיד ב-11 ס"מ (ובהתאם בכ-5.5 ס"מ מהאקסיד) גם הוא לא בדיוק "עם ישיבה גבוהה". 

תנוחת הישיבה בסיוויק היא יחסית נמוכה, אבל לא "ממש על הקרקע". במיני קופר JCW יושבים "ממש על הקרקע". בסיוויק זה "יחסית נמוך".

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

למרות שהיא גיפון אל תצפה למגהצת שבילים בגלל שככול הנראה כדי לפצות על מרכז כובד גבוה המתלים שלה קשוחים ופחות נעימים.

כאמור, מרכז הכובד לא גבוה במיוחד. היא קשיחה כי היצרנית כיילה אותה להיות "יעני ספורטיבית". יש מכוניות הרבה יותר גבוהות ובמקביל הרבה יותר רכות ממנה.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

התיבה הרובוטית גם זוכה לפחות תשבוחות מהגרמניות

התיבה של קיה לא נופלת מ-DSG ברמה שתהיה רלוונטית לאדם מהשורה. 

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

וכאן בפורום גם התחילו להשמע תלונות על אופי התיבה ועל האמינות שלה...

בכל מקום בעולם שמכבד את עצמו התחילו להישמע תלונות, אבל מהר מאוד הובן שה"בעיה" היא אופי שימוש לא נכון שגורם לשריפת המצמדים. אני לא מכיר תקלות אינהרנטיות בתיבה הזו.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

לעומת זאת הסיוויק משדרת ספורטיביות

היא לא. באופן מצחיק, הנסיעה בסיוויק הרבה יותר רכה ורגועה מאשר באקסיד.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

והאמת עם יתרון של מעל 40 סוסים היא תהיה מהירה וזריזה בהרבה מהקיה

עם חסרון של 2 קג"מ (שגם מגיע ב-200 סל"ד מאוחר יותר) ותיבה הרבה פחות יעילה בהעברת כוח, היא דווקא תרגיש יותר חלשה רוב הזמן. 

אם אתה נמצא כל היום בין 5500 ל-8000 סל"ד, אז אתה צודק, היא אכן תרגיש זריזה יותר.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

המתלים האדפטיביים בגרסת הספורט פלוס ברמה אחרת לגמרי מהקיה

במיוחד לאור העובדה שבאקסיד אין בולמים אדפטיביים...

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

תוסיף לזה מתלה רב חיבורי מאחור ותקבל מכונת נהיגה מרשימה.

מדהים כמה מעט קשר יש בין שני חלקי המשפט שלך.

מתלה רב חיבורי מאחור זה מעולה וממש אחלה. אבל בספקטרום של הדברים שמשפיעים על הניהוג, הוא נמצא די למטה. 

בפועל, בלי קשר, אין שום דבר מרשים (לצערי, כי ממש רציתי) בהתנהגות של הסיוויק. שום דבר.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

ההיגוי הלא ליניארי מרגיש כאילו הוא נועץ אותך לכביש בפניה,

לא, הוא לא. יש לה נטיה מאוד חריפה לתת היגוי. לצורך העניין הרבה יותר מאשר לפיג'ו 308, מאזדה 3, פורד פוקוס ועוד.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

זה בהחלט מחזיר לסיוויק את ההרגשה ה"סיוויקית" של שנות ה90 ואחיזת הכביש והתנהגות הכביש נמצאות גם הן רמה אחת מעל...

שוב, לא. שוב, יש לה נטיה חריפה מאוד לתת היגוי. האם היא יותר אוחזת מהסיוויק של שנות ה-90? אני מאוד מקווה בשבילה.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

מה שכן צריך להתרגל להגה הזה ויחד עם התנוחה הנמוכה לוח השעונים הקצת מצועצע

זה:

 %D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-1.5-17.jpg

יותר מצועצע מזה?

קיה אקסיד

 

כן, הם שונים, אבל בסקאלת ה"מצועצעות" אני חושב שהם די קרובים.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

והאופי של התיבה הרציפה זה דבר שצריך לתת עליו את הדעת

אחת התיבות הרציפות על האופי הכי פחות רציף שחוויתי. 

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

אבל אין לי סיבה לחשוב שהם לא הצליחו לטפל בזה.

למיטב זכרוני (יכול מאוד להיות שאני טועה, זה מה שאני זוכר מהפעם האחרונה שקראתי על הנושא) הם לא הצליחו.

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

לפחות לעניות דעתי הקרבה במחירים היא בגלל שהקיה היא "גיפון אופנתי"

הקרבה במחירים היא בגלל שלכל אחת מהמכוניות האלה יש "שטיק" על פני משפחתיות רגילות - ג'יפון אופנתי בקיה, ומותג "חזק" עם רשימת אבזור מאוד מרשימה בסיוויק. 

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

בכל הקשור לאופי הנהיגה ההונדה נמצאת ברמה אחת מעל.

לא. זה לא שהקיה היא איזה עילוי דינאמי או משהו, או אפילו קרוב לזה, אבל גם הסיוויק לא. שתיהן "פסדר כזה".

 

בתאריך 27.1.2021 בשעה 09:55, Roycohen1979 כתב:

סקודה אוקטביה החדשה העלתה את הרף גבוה למעלה כמעט בכל התחומים

אני מקווה שב"כמעט בכל התחומים" אתה לא מתכוון לדבר היחידי פחות או יותר שדיברת עליו במשך כל התגובה הזו - ניהוג על נגזרותיו. כי זה הדבר שסקודה בכוונת מכוון הכי לא הולכת אליו.

 

 

זה מפורט מספיק?

*שלא ישתמע מהכתוב שאני "בעד" האקסיד או משהו כזה. מבחינתי בכל "התמודדות" בין ג'יפון חסר כל תועלת ג'יפונית למשפחתית רגילה, למעט מקרים מאוד מאוד חריגים - המשפחתית מנצחת מבחינתי.

הבעיה שלי עם ההודעה שלך היא שאתה "מוכר" למישהו מוצר טוב, אבל באמצעות "האדרת" יתרונות שאין לו, במקומות לשים דגש על היתרונות שאשכרה יש לו.

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בבקשה: הן לא. אחת היא משפחתית, השניה היא משפחתית שהוגבהה בכ-5 ס"מ. 5 ס"מ זה בערך שליש מהגובה של טלפון ממוצע. זה לא הפרש גבהים ששם שתי מכוניות ב"קטגוריות שונות", ובטח ובטח שלא הופך אותן ל"כלים ש

חייב להגיד שהתנהלות כזאת הייתה גורמת גם לי להתרחק מהיבואן. לא נזקקתי להרבה נסיעות מבחן, אבל כשרציתי זה קרה תמיד באופן הכי אדיב ובהתאם לשביעות רצוני, כמה זמן שרציתי ואיפה שרציתי. במקרה אחד קיבלתי

אם אתה רוצה ראש שקט בידיעה שיחזיק מעמד שנים זה הקיה, גם עלויות התחזוקה יהיו נמוכות יותר משמעותית

יש הרבה דברים שאפשר להגיב עליהם במה שכתבת, אבל אסתפק פשוט בלוותר מראש, בעיקר בגלל כל מיני הדבקויות לזוטות כמו נמוך מול "נמוך יחסית" ...

אגב לא רשמתי לרגע שלקיה יש בולמים אדפטיביים אבל ציינתי שמעכרת הבולמים האחוריים של הסיוויק טובים יותר, אגב אדפטיביים במצב ספורט הסיוויק מחשיקה בולמים והופכת לקשיחה יותר, לא יודע לגבי ההבדל בינה לבין הקיה אבל אי אפשר להגיד עליה לרגע שהיא "רכב" אלא אם תתווכח איתי ותוסיף "רכב יחסית.

אלא יש כאן נטיה להאדיר רכבים מסויימים בפורום ולשלול אחרים בצורה מאוד מוזרה, לך יש את הכיווני מחשבה שלך ולאחרים יש צורה אחרת להסתכל על הדברים..

אבל כן אניח פה לינק להודעה רשמית מטעם הונדה על טיפול בנושא בעיית דילול השמן- ככה בשביל הוויכוח ואולי גם אולי על הדרך להעשיר מעט גם את הידע הנרחב והמאוד מרשים שלך.

 

עריכה אחרונה על ידי Roycohen1979
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, Roycohen1979 כתב:

אבל אסתפק פשוט בלוותר מראש, יש כאן נטיה להאדיר רכבים מסויימים בפורום ולשלול אחרים בצורה מאוד מוזרה,

אני מבין שלא קראת את מה שכתבתי...

לפני 26 דקות, פבל כתב:

*שלא ישתמע מהכתוב שאני "בעד" האקסיד או משהו כזה. מבחינתי בכל "התמודדות" בין ג'יפון חסר כל תועלת ג'יפונית למשפחתית רגילה, למעט מקרים מאוד מאוד חריגים - המשפחתית מנצחת מבחינתי.

הבעיה שלי עם ההודעה שלך היא שאתה "מוכר" למישהו מוצר טוב, אבל באמצעות "האדרת" יתרונות שאין לו, במקומות לשים דגש על היתרונות שאשכרה יש לו.

אגב, אלמלא התגובה שלך, כנראה שהייתי מגיב בשרשור וממליץ על הסיוויק כי היא יותר נוחה, יותר מאובזרת, ויותר מגניבה. האקסיד בתכלס היא פשוט סיד מוגבהת ואני לא רואה בה איזה יתרונות יוצאי דופן או משהו שדווקא בגללו שווה לקנות אותה. 

התגובה שלך פשוט הייתה כל כך מלאה אי-דיוקים שלא יכולתי שלא להרים דגל בפני שאר הגולשים.

 

לפני 16 דקות, Roycohen1979 כתב:

אבל כן אניח פה לינק להודעה רשמית מטעם הונדה על טיפול בנושא בעיית דילול השמן

שוב, קודם כל אמרתי שלא התעדכנתי בנושא הזה כבר תקופה ויכול להיות שזה טופל מאז הפעם האחרונה שקראתי על זה. שזה כשלעצמו מצחיק, שאתה מעמת אותי דווקא עם אחד הדברים שאמרתי שאני לא בטוח לגביהם.

שנית, זה ממש לא הפעם הראשונה שיצרנית רכב משחררת הודעה על "טיפול" בתקלה כלשהי ובפועל לא תיקונים ולא נעליים. דיווחים על תיקון/טיפול בתקלות אני מוכן לקבל מהשטח - כלומר ממאסה קריטית של בעלי מכוניות, או בפרסום ריקול (לא TSB שאינו מחייב, אלא ספציפית ריקול) ע"י משרד התחבורה, וגם אז כבר ראינו יבואניות שמוצאות דרכים לעקוף את זה עם ריקולים של "בדיקות" בהם 99% מהרכבים המושפעים נמצאים תקינים.

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, wildlands2019 כתב:

דווקא אם יש יתרון אמינות עתידי זה לזכות הסיוויק:

1. לא חדשה וקיימת כאן כבר יותר מ4 שנים עם אמינות מופתית, (נושא דילול השמן לא פוגע באמינות אם מחליפים בזמן) , למרות ששמעתי על אחת שהחליפה מנוע אחרי כ50K ק"מ, לא יודע מה הסיבה.

2. גיר רציף ולא רובוטי כפול מצמדים כמו בקיה

3. הקיה בכללי חדשה יחסית ולא רואים הרבה ממנה על הכביש, כך שקשה לגבש דעה ראויה לגבי האמינות שלה.

 

אני אהבתי את הסיוויק, שללתי בגלל נושא דילול השמן, בגלל שאני נוסע כ18K בשנה, ולא יכול להחליף שמן כל שנה, וזה איכשהו הזכיר לי טיפולים של אופנועים, אך מעבר לזה הרכב באמת מצויין, לי היה די נוח, מרווח, יחידת הנעה חלקה ונעימה, כח ממש לא חסר שם.

אני נוסע משהו כמו 10K בשנה, אז איך נושא השמן ישפיע? (סליחה על הבורות זה עניין חדש עבורי)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם נושא דילול השמן עדיין קיים זה לא ישפיע בקילומטראז הצפוי שלך, אלו שכן התלוננו על כך אמרו שהתראת הטיפולים נדלקה בין 7500 ל10000 קילומטר כאשר ההוראה היא שהמנורה נדלקת כ3000 קילומטר לפני הצורך בטיפול כך שלמעשה תגיע לצורך לעשות טיפול לאחר כשנה ולא לפי הקילומטר הנצבר. אגב זה לא הופיע בכל רכב וכנראה שהעניין אם עדיין מתקיים תלוי במספר גורמים חיצוניים.

אבא שלי עם סיוויק מודל 2017 מעולם ולא נדרש להקדמת טיפול ואת הטיפולים שלו עשה כל 15000 קילומטר או שנה (הקורונה צימצמה את הנסיעות שלו) לקולגה מהעבודה יש סיוויק מסוף 2019 תחילת 2020 כך שהוא עדיין לא צבר מספיק קילומטרים בשביל לגבש דעה בעניין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם

 

בעניין של נסיעות מבחן - יש למישהו מושג איפה אפשר לעשות חוץ מאצל היבואן? הונדה משום מה רוצים קודם שאחתום להם על מסמכים ואקבל אישור מימון, ובקיה אין זמינות של הרכב בסניפים הקרובים אליי בדרום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני רציתי לנהוג בסיוויק לפני שקניתי אותה פה בצפון, לא היתה שום דרישה מהונדה לגבי נהיגת המבחן חוץ מ: "אתה מגיע לחיפה? יופי, מתי נוח לך?"
זה חדש? 
אסור לעשות נסעת מבחן ברכב בלי אישור מימון ?? טוב שלא ביקשו ממך פירוט של חמש משכורות אחרונות ומצב המשכנתא שלך.
לא נשמע הגיוני שסוכנות תתנהג ככה.
חבר שלי לקח לקסוס ל-24 שעות וחתם ש"כן, קוראים לי ככה וככה וזו ת.ז. שלי וזה הנייד שלי"
אני עשיתי ארבע נסיעות מבחן השנה, אצל שלושה יבואנים שונים (סיאט, פולקסוואגן, סובארו, שברולט) ולא היתה דרישה לכלום.

  • אהבתי 1

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, Super_T כתב:

כשאני רציתי לנהוג בסיוויק לפני שקניתי אותה פה בצפון, לא היתה שום דרישה מהונדה לגבי נהיגת המבחן חוץ מ: "אתה מגיע לחיפה? יופי, מתי נוח לך?"
זה חדש? 
אסור לעשות נסעת מבחן ברכב בלי אישור מימון ?? טוב שלא ביקשו ממך פירוט של חמש משכורות אחרונות ומצב המשכנתא שלך.
לא נשמע הגיוני שסוכנות תתנהג ככה.
חבר שלי לקח לקסוס ל-24 שעות וחתם ש"כן, קוראים לי ככה וככה וזו ת.ז. שלי וזה הנייד שלי"
אני עשיתי ארבע נסיעות מבחן השנה, אצל שלושה יבואנים שונים (סיאט, פולקסוואגן, סובארו, שברולט) ולא היתה דרישה לכלום.

 

זה גם מה שאני אמרתי להם, הם היחידים שדורשים את זה, הזוי.

מבחינתם אם אני לא ממשיך לחתום על טפסים אז הסבירות שארכוש את הרכב נמוכה, לכן הם לא רוצים "להפסיד עלויות" על נסיעה.

עריכה אחרונה על ידי 1913M
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, זה מעניין,
מצד שני, לפי כל הנתונים והפרסומים על הונדה (בישראל) בשנה וקצת האחרונות, הם ממשיכים לחפור לעצמם את הקבר מול היבואנים האחרים שרק מתחזקים.

חבל.

הסיוויק אחלה של רכב.

עריכה אחרונה על ידי Super_T
  • אהבתי 1

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, 1913M כתב:

בעניין של נסיעות מבחן - יש למישהו מושג איפה אפשר לעשות חוץ מאצל היבואן? הונדה משום מה רוצים קודם שאחתום להם על מסמכים ואקבל אישור מימון, ובקיה אין זמינות של הרכב בסניפים הקרובים אליי בדרום.

איף איזו התנהגות נוראית... יש להם לפעמים יציאות של מונופול כוחני שאני לא מצליח להבין איך לאף אחד לא נדבקה הלשון לחך כשהוא הציע את זה.

זאת הבעיה כשאין לך גוף אחר לקנות ממנו את הרכב הזה. הם יכולים להרשות לעצמם לספר לך שזה גשם...

אגב, במותג השני של היבואן הזה, וולוו, שכן אפשר להשיג בייבוא אישי, הם משום מה הרבה יותר משתפים פעולה.

 

אחלה אוטו הסיוויק, באמת. אבל רק בגלל ההתנהלות הזו לא הייתי קונה אותו.

  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 55 דקות, Super_T כתב:

שמע, זה מעניין,
מצד שני, לפי כל הנתונים והפרסומים על הונדה (בישראל) בשנה וקצת האחרונות, הם ממשיכים לחפור לעצמם את הקבר מול היבואנים האחרים שרק מתחזקים.

חבל.

הסיוויק אחלה של רכב.

 

לפני 25 דקות, פבל כתב:

איף איזו התנהגות נוראית... יש להם לפעמים יציאות של מונופול כוחני שאני לא מצליח להבין איך לאף אחד לא נדבקה הלשון לחך כשהוא הציע את זה.

זאת הבעיה כשאין לך גוף אחר לקנות ממנו את הרכב הזה. הם יכולים להרשות לעצמם לספר לך שזה גשם...

אגב, במותג השני של היבואן הזה, וולוו, שכן אפשר להשיג בייבוא אישי, הם משום מה הרבה יותר משתפים פעולה.

 

אחלה אוטו הסיוויק, באמת. אבל רק בגלל ההתנהלות הזו לא הייתי קונה אותו.

 

 

השאלה אם לוותר על הרכב בגלל הדבר הזה

ננסה לשבת עליהם על זה, שיבינו שהם הולכים להפסיד פה לקוח רציני שמעוניין מאוד ברכב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת מופתע, 
עשיתי נסיעת מבחן על טיגואן שעולה  200K בלי שום בעיה ובאוירה נפלאה עם מלווה סופר מקצועי ונעים,
האמת?
גם איש המכירות בחיפה (טל) של הונדה היה בסך הכל אחלה בנסיעת המבחן ובתהליך המכירה,

אם כי גם שם היו פה ושם "נפילות" אבל זה רק כי אני בא מעולם השירות וכל דבר פחות ממושלם קופץ לי מיידית..

תנסה להסביר עצמך מול הסוכנות, לא משחררים? חפש לך רכב אחר, יש אחלה אופציות במחיר של 140-160K בשוק, חלקן טובות מהסיוויק, ללא ספק.

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 דקות, 1913M כתב:

השאלה אם לוותר על הרכב בגלל הדבר הזה

רק אתה יכול לענות על השאלה הזו כי זה רק עניין של כמה העקרונות שלך משחקים תפקיד. אני למשל הייתי מוכן לפוצץ עסקה על הרבה פחות מזה כי אני שונא שמשחקים איתי בקקה. אבל אם אתה לא דביל חמום מוח עם תחושת "צדק תרדוף" חזקה הרבה יותר מדי כמו הח"מ והמכונית הזו עונה לדרישות שלך, אולי "לבחור את הקרבות שלך" תהיה אופציה יותר נבונה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להגיד שהתנהלות כזאת הייתה גורמת גם לי להתרחק מהיבואן.

לא נזקקתי להרבה נסיעות מבחן, אבל כשרציתי זה קרה תמיד באופן הכי אדיב ובהתאם לשביעות רצוני, כמה זמן שרציתי ואיפה שרציתי. במקרה אחד קיבלתי נסיעת מבחן 10 דקות אחרי שנכנסתי לסוכנות, תוך שאני מסביר לנציג באולם שכבר הזמנתי רכב אצל המתחרים ורק הגעתי לוודא שעשיתי בחירה נכונה.

אני לא אוהב שגורמים לי להרגיש שעושים לי טובה, רכישת רכב חדש כרוכה בתשלום של סכום גדול מאוד ואני מצפה לקבל יחס הולם.

  • אהבתי 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...