Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרוב יחל שיווק יונדאי קונה המחודש.


eyalkar
שימו לב! השרשור הזה בן 1184 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בקרוב יתחיל שיווק יונדאי קונה לאחר מתיחת הפנים.
לקונה המחודש מנוע 1,600 טורבו בהספק 198 כ"ס

המומנט המרבי 27 קג"מ המתקבל בחום שבין 1,600 - 4,500 סל"ד.
המנוע נעזר במערכת מיקרו היברידית להפחתת פליטת המזהמים ולשיפר צריכת הדלק.

 

מצורף המפרט הטכני.

hyundai-kona-mifrat-2021-01.pdf

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנהג על הקונה במשך שנה (בין הראשונים שקיבלו בארץ, ובין הבודדים עם גרסת הSupreme שהגג בצבע שחור) אוטו חוויתי מאוד בהתחשב במחיר שלו.

עכשיו עם תוספת של 20 סוסים, בכלל נשמע חוויה.

 

יונדאי שוברת את השוק ביחס כוח סוס לשקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אספקת הרכבים שלאחר מתיחת הפנים צפויה להיות בסוף מרץ 2021.

כרגע היבואן משווק את רכבי קונה רק בגרסה ההיברידית של הדגם הנוכחי. 
 

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיעה, עליית מחיר קלה

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/2021-יונדאי-קונה-החדש-בישראל-מחיר-127900-שקל

 

לא נראה לי שיביאו את גרסת ה-1 ליטר טורבו בגלל מחיר שיהיה זהה לווניו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחס כ"ס מטורף לשקל,

אבל אבזור הבטיחות לוקה בחסר לדעתי - למה אין בקרת שיוט אדפטיבית? למה יש התראה על רכב בשטח מת רק ברמת הגימור הגבוהה ולא ברמת הביניים?

ואני לא מדבר על צריכת הדלק אפילו. היצרן מצהיר על 7.7 ליטרים ל-100 ק"מ בתוואי משולב. זה כמעט 1:13. זה אומר שבעיר לפי נתוני יצרן, כנראה הרכב עושה בסביבות 1:10-1:11, כלומר ככל הנראה בפועל 1:8-1:9 ביום מאוד טוב. לא להיט בכלל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד מקווה שהם לא יעדכנו מחירים למעלה בצורה מטורפת, למה לעזאזל הם לא משדכים את המנוע הזה לi30 ?

היא תהפוך להיות המשפחתית החזקה בשוק בהפרש משמעותי.

נתון הקג״מ שתאכלס זה מה שמשנה בחיי היום יום מניח אותה גם מעל האוקטביה 1.5 ליטר והאסטרה k (שכבר לא משווקת), לא נהגתי על הקונה למרות שהיא כן עניינה אותי באולם בתצוגה אבל מבחני דרכים דווקא היטיבו עם התנהגות הכביש שלה ביחס לג׳יפון כמובן, אני משתעשע במחשבה על כלי כזה עם קיט הנמכות קויילאוברים ספורטיביים ואולי החלפת מוט פיתול קדמי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנהג על הקונה במשך שנה (בין הראשונים שקיבלו בארץ, ובין הבודדים עם גרסת הSupreme שהגג בצבע שחור) אוטו חוויתי מאוד בהתחשב במחיר שלו.
עכשיו עם תוספת של 20 סוסים, בכלל נשמע חוויה.
 
יונדאי שוברת את השוק ביחס כוח סוס לשקל.

חוויתיי מאיזו בחינה?
אין ספק שהנתונים על הנייר תמיד היו מרשימים ועכשיו עוד יותר, אם כי למרות התוספת של לא פחות מ22 כ״ס, המיאוץ ל-100 איטי מהדגם הקודם (המומנט נשאר זהה) שאני מניח שזו כתוצאה מכיול שונה לגיר אולי? אז מי שצופה לביצועים מסמרי שיער צפוי להתאכזב קלות.

תמיד חיבבתי את הקונה אבל היא צפופה ביחס לחלק מהמתחרות, ולמרות העיצוב החיצוני הבאמת יפה בעיני העיצוב הפנימי משמים והאיכות לא מזהירה (אין לי מושג אם שיפרו את איכות החומרים בדגם המחודש).
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


חוויתיי מאיזו בחינה?
אין ספק שהנתונים על הנייר תמיד היו מרשימים ועכשיו עוד יותר, אם כי למרות התוספת של לא פחות מ22 כ״ס, המיאוץ ל-100 איטי מהדגם הקודם (המומנט נשאר זהה) שאני מניח שזו כתוצאה מכיול שונה לגיר אולי? אז מי שצופה לביצועים מסמרי שיער צפוי להתאכזב קלות.

תמיד חיבבתי את הקונה אבל היא צפופה ביחס לחלק מהמתחרות, ולמרות העיצוב החיצוני הבאמת יפה בעיני העיצוב הפנימי משמים והאיכות לא מזהירה (אין לי מושג אם שיפרו את איכות החומרים בדגם המחודש).

שמע, זה היה הרכב הראשי בבית במשך תקופה ארוכה, אפילו טעיתי בנתון, נסעתי בו מאפריל 2018 עד יוני 2020. חוויה לנהוג בה, איכות חומרים לא שיא, ואכן יש בעיות קלות בגיר, לפעמים יש רעידות בקלאצים בתחילת נסיעה, תופעה ממש לא שכיחה ובקושי קורה.
למחיר שלו, הקונה נותנת יחס תמורה למחיר דיי גבוה.
מודה, לא נסעתי בהרבה ג׳יפים / ג׳יפונים (למען האמת זה היחידי שנסעתי בו) אבל האוטו חזק זריז ומהיר.
בסופו של יום, במכלול הפרמטרים אני רואה את האוטו כחוויתי לנסיעה, ובמיוחד תמורה טובה למחיר.


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1184 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...