Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קנגו 2008 1.5 dci תקלה p0340


Camaro123
שימו לב! השרשור הזה בן 1189 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם האם קוד תקלה p0340 מצביע רק על החלפת חיישן קאמשפט אציין שנורת מנוע לא דולקת את התקלה ראיתי בסורק מה שדולק זה נורת service ומצתי להט  לא נכבה אולי מישהו יעזור🙏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חובה שחיישן קראנק ידליק מנורת מנוע, מאיפה יש לך את קוד התקלה ?

האם אתה חווה זיופים בנסיעה, עליה וירידה בסל"ד ו\או חוסר בסחיבה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Camaro123 כתב:

שנורת מנוע לא דולקת ... מה שדולק זה נורת service ומצתי להט

ברנו מהשנים הללו נורת מצתי להט שדולקת קבוע היא למעשה נורת check engine.

אם תסתכל בספר רכב תיראה שהתיאור של הנורה הוא "תקלה אלקטרונית כללית" או משהו בסגנון.

 

 

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Roycohen1979 כתב:

לא חובה שחיישן קראנק ידליק מנורת מנוע, מאיפה יש לך את קוד התקלה ?

האם אתה חווה זיופים בנסיעה, עליה וירידה בסל"ד ו\או חוסר בסחיבה ?

את הקוד תקלה יש לי מהאנגי שחיברתי ובדקתי 

וכן יש זיופים וגם עלייה וירידה בסלד חוסר סחיבה פחות או שלא מורגש מכיר משו כזה? 

לפני שעתיים, Igalz כתב:

ברנו מהשנים הללו נורת מצתי להט שדולקת קבוע היא למעשה נורת check engine.

אם תסתכל בספר רכב תיראה שהתיאור של הנורה הוא "תקלה אלקטרונית כללית" או משהו בסגנון.

 

 

אממ מאמין שאתה צודק רק משהו אחד מפליא אותי שכאשר אני מאפס את התקלה זה אמור לרדת וזה לא יורד כנראה רק לאחר התיקון שלה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, Camaro123 כתב:

אממ מאמין שאתה צודק רק משהו אחד מפליא אותי שכאשר אני מאפס את התקלה זה אמור לרדת וזה לא יורד כנראה רק לאחר התיקון שלה 

יש פה שתי אפשרויות, או שהאנג'י לא מסוגל לאפס תקלות ברכב שלך ודרוש סורק יותר רציני (לא נדיר במיוחד, האנג'י רחוק מלהיות פאר היצירה).

או כיוון שמדובר בcircuit code המחשב מאבחן אותו מיידית והתקלה חוזרת מיד.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא התסמינים מתאימים לחישן קארנק, זיופים של המנוע ועליה וירידה בסלד.

חישן קמשאפט היה נותן תסמינים אחרים של קושי בהתנעה, missfire ואובדן כוח שאותו דווקא הוא לא הרגיש, בגלל זה שאלתי את זה קודם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, Roycohen1979 כתב:

דווקא התסמינים מתאימים לחישן קארנק, זיופים של המנוע ועליה וירידה בסלד.

חישן קמשאפט היה נותן תסמינים אחרים של קושי בהתנעה, missfire ואובדן כוח שאותו דווקא הוא לא הרגיש, בגלל זה שאלתי את זה קודם

אני חושב שאלך קודם על החלפת חיישן קאמשפט גם כי זה מה שהמחשב נותן וגם שיש קושי גם בהתנעה לפעמים הקטע שהתקלה לא תמיד אותו הדבר יכול להיום יום שהכול עובד רגיל ללא שום תסמין ויום שיש הכול ביחד אני אנסה לפי המחשב ונראה לאן נתקדם תודה רבה לכם יגאל ורועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1189 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...