Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערב טוב. כנראה שאיכשהו נפלתי עם סלולרי חדש. אשמח לייעוץ


Muzic4Ever
שימו לב! השרשור הזה בן 1181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים


שלום לכולם. מבקש להייעץ בנושא שנפלתי אליו.
לפני יומיים רכשתי מכשיר סלולרי (סמסונג נוט 10 לצורך העניין), התעקשתי לקנות מכשיר שמשווק ע"י היבואן הרשמי מנסיון עבר לא טוב עם מכשיר מיבוא מקביל.
המכשיר הגיע על ידי שליח (נרכש מאתר און ליין מוכר ומכובד ולא מאיזה חנות סלולר בתחנה מרכזית נתניה).
הוא הגיע עטוף בניילון המקורי, ועם מעין "פלומבה" סוג מדבקה בעצם של סאני עם מספר טלפון להפעלת האחריות.
אוקי, ניגשתי לנושא ובקיצור - מסתבר שהאחריות הופעלה כבר לפני שנה וחודשיים ובעצם פגה כבר.
יצרתי קשר עם סאני ובהחלט זה המצב, המכשיר כנראה שומש בעבר ונמכר שוב.
ניסיתי לוודא מולם גם אם יש סיכוי שהם מפיצים מכשירים מחודשים -נענתי בשלילה. מכשירים חדשים בלבד.
הדילמה שלי היא כזאת:
1. לפנות לאתר ממנו רכשתי ולדרוש מכשיר חדש לחלוטין עם אחריות כמובן- אך כאן ניצב העניין שכבר פתחתי את הקופסא והמכשיר בשימוש מספר ימים.
2. לשמור את הנושא בשקט כל עוד אין בעיות במכשיר, ובמקרה ותהיה תקלה בעתיד אז "ראש קטן" ולפתוח את הנושא.
 
**במאמר מוסגר אני אומר, המכשיר תקין לחלוטין. מריח נראה ומרגיש חדש ולעניות דעתי אף אחד לא נגע בו מעולם. דבר אחר, מאז שנשבר המכשיר שלי לפני שבוע וחצי שרפתי כבר 3 לילות בלי שינה בשביל להשמיש מכשירים ישנים שיהיה לי לבינתיים וממש לא בא לי לשרוף עוד לילה**
 
אז... מה אומרת חוכמת ההמונים של קארזפורום הפעם?
תודה והמשך ערב חמים smile.png
 
 
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
 
 

1e1ef5ee494249d700df551999138a0b.jpg

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פונה לאתר ומבקש מימון או זיכוי של האחריות המורחבת שמוצעת לך בסאני. שנה מתאריך הקנייה (במידה והמכשיר נמכר עם אחריות של סאני). הייתי מברר מול סאני על אופציה כזו לפני שהולך לחנות עצמה שלא תעשה ראש קטן. אם זה לא עובד פונה למועצה לצרכנות, אם לא הולך פונה לתביעות קטנות.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיזה אתר קנית ואיך אפשר לבדוק אם פג האחריות או שהשתמשו באחריות?

מעוניין לרכוש טלפון בקרוב

יש מיבואן רשמי בכל מיני אתרים ולא רוצה מקרה כזה..

 

פותח השרשור- מאוד אשמח עם תגיד לי את שם האתר בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לבדוק את האחריות באתר הרשמי של סאני. בדיעבד, עדיף לבדוק לפני פתיחת הקופסא כי ה imei מופיע על הקרטון.
לגבי האתר, מחילה. מעדיף לא לפרסם כרגע. אולי מדובר בטעות לא מכוונת ואני לא מעוניין לפגוע לאנשים בפרנסה.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

אגב, סתם רעיון שעלה לי. יש מצב שעובד ממורמר סתם הפעיל אחריות בשביל ה"קטע"? הרי הטלפון להפעלה והסידורי של המכשיר נמצאים על העטיפה...

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פונה למוכר, ושאו שיחליפו את המכשיר, או שיסדירו את נושא האחריות מול סאני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיר מיד לחנות ואחרי זה קונה ברשת גדולה ששם תקבל מכשיר חדש בוודאות.

ממליץ לך לקנות בחנות היבואן, הם גמישים במחיר ואם תראה להם הצעת מחיר מחנות אחרת יורידו את המחיר בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן שפניתי לחברה בכתב ובעל פה, מורחים אותי מאתמול ולא מספקים תשובה.
שוקל לרכוש מכשיר נוסף ולפנות לתביעות קטנות עבור החזר.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה אומר "מורחים אותי".

פנית בכתב לשירות לקוחות?

קיבלת תשובה בכתב?

 

יש עוד כמה צעדים לעשות לפני תביעות וכו'...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, קיבלתי תשובה שיש אחריות מיום הקניה וצריך לגשת לסאני עם חשבונית.
דיברתי עם סאני, אין דבר כזה. תוקף האחריות הוא לפי מספר imei.
חזרתי שוב למוכר, העבירו את הפניה למרכז סלולר והם אמורים לחזור אלי (כל זה עד אתמול ב 11 בבוקר).
לא חזרו, יצרתי קשר אח"צ. העבירו להנהלה והבטיחו לחזור היום.
לא חזרו... שוב יצרתי קשר. "אין לך מה לדאוג, המכשיר שלך באחריותנו (של אתר המכירות הכוונה). תשתמש במכשיר חופשי.
התייאשתי, אין לי זמן ואנרגיה להתעסקויות האלו.
אגב, למייל ששלחתי לא התייחסו כלל עד עכשיו.

Sent from my SM-N970F using Tapatalk



  • אהבתי 1

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפירוט.

 

תחזור אליהם במיל שאומר שבגלל שבניגוד לפרסום שלהם לא ניתן לקבל אחריות יצרן, ומכיוון שהמכשיר כבר, ככל הנראה, נפתח, אתה רוצה לבטל את העסקה מיידית.

תפרט שלא נעשה במכשיר שום שימוש ולא ייעשה.

 

תדאג שיהיה לך תיעוד בכתב של עמדת סאני בענין.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סומך על חנות שעושה כזה טריק, לא עכשיו ולא בעתיד. עשה כל מה שצריך כדי לבטל את העסקה ולקבל את הכסף בחזרה, או פנה למועצה לצרכנות. זה לא תקין

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר כזה יכול להיכנס תחת "כשל תמורה"?
אם כן, אולי יהיה קל יותר להתנהל מול חברת האשראי..

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון עם סרט דומה ברכישת לפטופ (פתחתי שרשור בזמנו, אתה מוזמן לחפש) מותר לך על פי חוק לבטל עסקה עד 14 ימי עסקים. סבירות מאוד נמוכה שחברת האשראי תתערב במקרה כזה, מנסיון שלי הן לא ששות לעזור...

מה שאני הייתי עושה במקומך זה דורש לבטל עסקה תוך הגשת תלונה באיגוד הצרכנים והשארת ביקרות חריפה בזאפ (אם זאת חנות קטנה לרוב זה מעניין אותם). 

אם זה לא מזיז להם יותר מדי אני מאמין שאיום בטביעה/מכתב מעורך דין יעשו את הטריק. 

אישית לא הייתי מוותר. 

עריכה: הסיפור עם כשל תמורה מול חברת האשראי שמור לרוב למקרים שאתה לא מקבל סחורה כלל למרות ששילמת. במקרה שלי בו קיבלתי מחשב משומש/מחודש בחסות חדש גם כן בלי אחריות חברת האשראי אמרה שהיא לא מתערבת במקרים כאלה. 

עריכה אחרונה על ידי shakedi
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...