Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבים תוצרת יפן


חנוך111
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

אני חושב שהסיבה לכך מחולקת לשתיים:

הראשונה היא שרוב הריקולים של טויוטה קשורים לחלקים שנקנו מיצרנים חיצוניים כמו נושא כריות האוויר של טקנה. אם היצרן מפשל זה לא באשמתם אבל הם כן ממהרים לקחת אחריות.

ובהמשך לכך, טויוטה מבינים בחכמתם שעדיף ריקול יזום ובקרת נזקים מסודרת ובכך גם נותנים את התחושב שמי שקונה טויוטה מקבל אבא ואמא לאורך זמן ושירות ברמה הגבוהה ביותר לעומת פורד שסרבו באופן גורף להודות בתקלות סדרתיות גם כאשר היו בגלל ספקי משנה, זה התחיל בפינטו המתלקחת, המשיך באקספלורר עם צמיגי הפיירסטון שהם המשיכו להתעלם ולסרב לריקול והחלפת צמיגים גם כאשר הנושא עלה בהרבה מאוד הרוגים, ועכשיו במקום לעשות ריקול הם פשוט מרחיבים אחריות כמו בעידן התיבות הרובוטיות. חברה נוספת שעובדת כך ואפילו עוד פחות שירותית היא רנו שעכשיו בכותרות בגלל תביעה ייצוגית על התעלמות מבעיה סדרתית במנועי הTCE1.2 ליטר שלהם. כאן הם לא רק התעלנו אלא גם השאירו את היבואנים המקומיים בלי כלים להתמודד עם התופעה ובכך יצרו מצב שבו מדינה אחת עם יבואן אחד בחר לעשות תיקון על חשבונו ומדינה אחרת צמודה עם יבואן אחר התעלם לחלוטין.

בסופו של דבר עצם העובדה שטויוטה שלא חפה מתקלות נהנית משם של רכב אמין ומי שקונה טויוטה יודע שיקבל תשובה במקרה ומתגלה תקלה סדרתית עוזרת להם למכירות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 47 דקות, CX25GTI כתב:

רק לדייק שלהרכבה הטורקית לא היה קשר לבעיה אשר הייתה במנוע \ ממיר קטליטי וכשל אשר נבע מתיכנון של המהנדסים היפנים....

טויוטה היא אלופת הריקולים, מה זה אומר על רמת התיכנון וההנדסה שלהם ?

אין בעיה.

 

מקווה שברור לך שעדיף חברה שלוקחת אחריות על הרכבים שלה, מתקנת מה שצריך לעבור תיקון,בלי שום בעיה או טרטור הלקוח. 

מאשר חברה שמתנערת בחוצפה מהלקוחות שלה לאחר קנייה, כי מילא הם סתם עוד לקוחות פראיירים שיחזרו שוב. אז למה לטפל ברכבים עם כשלים (לפני שזה קורה)

שאפשר "להחליק" את זה על הלקוח שאובד עצות, או הולך לתביעה ייצוגית.  זה ההבדל (הגדול) בין חברה שיש מאחוריה גב ולקיחת אחריות, בין אחת שלא.

 

מה עדיף? שכל אחד יעשה את החישובים שלו. (אני כבר יודע מה לעשות)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. טויוטה החלה לקחת אחריות יותר מאחרים ( בהנחה שזה המצב, לא באמת מכיר ) לא מתוך איזו מסורת יפנית עתיקה או אופי יפני ישר עד קיצוניות, יותר כנראה מהלקח שלמדה מהריקול המפורסם ההוא ההוא של דוושת התאוצה הנתקעת, עשר שנים לאחור, אז היתה פחות מהירה בלקיחת האחריות, אם להישאר עדין, וחטפה בשל כך על הראש ובתוך הכיס מהמימשל האמריקני.

2. בכלל נקיטת לשון של "ידוע לכולם.." וכאלה, כשמדובר במשהו שאינו בדיוק כזה, קצת נמהרת. אני לפחות מצפה מאחראי פורום, כתוארך המכובד, להשתמש במשהו פחות מחייב. טיפה לא לענין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, yogev20 כתב:

אין בעיה.

 

מקווה שברור לך שעדיף חברה שלוקחת אחריות על הרכבים שלה, מתקנת מה שצריך לעבור תיקון,בלי שום בעיה או טרטור הלקוח. 

מאשר חברה שמתנערת בחוצפה מהלקוחות שלה לאחר קנייה, כי מילא הם סתם עוד לקוחות פראיירים שיחזרו שוב. אז למה לטפל ברכבים עם כשלים (לפני שזה קורה)

שאפשר "להחליק" את זה על הלקוח שאובד עצות, או הולך לתביעה ייצוגית.  זה ההבדל (הגדול) בין חברה שיש מאחוריה גב ולקיחת אחריות, בין אחת שלא.

 

מה עדיף? שכל אחד יעשה את החישובים שלו. (אני כבר יודע מה לעשות)

טויוטה לא לקחה אחריות על הבעיה עד שהנושא לא התפוצץ ברשתות וגם רק למי שהגיע והיה מיודע בנושא וביקש במפגיע תיקון ללא תשלום, היו רבים וטובים אשר שילמו את מלוא המחיר.

בעלי לנד קרוזרים יספרו לך על בעיות אשר הגיעו לבית המשפט כדי שהיבואן \ יצרן יקח אחריות... 

לקיחת אחריות היא בערבון מאוד מוגבל ואני באופן אישי לא פוסל יצרן אלא עושה בחירה על פי הצרכים שלי.

ללכת כעיוור על פי מותג נראה לי די משעשע במיוחד ב2021 , הגיע הזמן להתקדם.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...