Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 2 או יונדאי I30 ?


moshenagar
 שיתוף
עוקבים 4

פוסטים מומלצים

היי חברים,

 

שני הרכבים אולי לא באותה קטגוריה, אבל מצאתי מאזדה 2 ויונדאי I30 בתקציב שלי, הפרש של כ3000 כאשר המאזדה יקרה יותר.

אני לא דורש מהרכב יותר מדי, רק משהו אמין לניידות של כ40 ק"מ ביום ושלא יעלה יותר מדי. אני רווק, אין ילדים או משפחה.

 

המאזדה שנתון 2010, סביבות ה130K ק"מ בעוד שהיונדאי היא סוף 2009 עם 170 ק"מ. לשתיהן אין אבזור מיוחד, חוץ מזה שלI30 יש סאנרוף.

 

הנטייה שלי ללכת למאזדה, כי היא קטנה יותר וכנראה שיהיה קל יותר למצוא איתה חנייה. לעומת זאת, הבנתי שהיונדאי חסכונית יותר בדלק וגם מרווחת מאחורה.

 

מה אתם ממליצים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, הכל תלוי בצורך שלך

אם אין לך איזשהו צורך מיוחד במרווח אז לך על המאזדה, אם אתה מחפש חסכון לך על היונדאי, אני אישית בכל מקרה הייתי הולך על המאזדה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, גיא123 כתב:

שוב, הכל תלוי בצורך שלך

אם אין לך איזשהו צורך מיוחד במרווח אז לך על המאזדה, אם אתה מחפש חסכון לך על היונדאי, אני אישית בכל מקרה הייתי הולך על המאזדה

 

תודה על התשובה :)

אין צורך מיוחד במרווח, אבל חשוב לי שלא יהיה צפוף. 

מלבד הצריכת דלק, שכנראה ביונדאי טובה יותר, יודע אם הדגמים אמינים? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שני הרכבים אמינים, 

אני הייתי הולך על המאזדה, יש לה את כל הנתונים מעבר ליונדאי, שנתון, ק''מ, ונוחות מבחינת חניות.

לא יודע למה אתה חושב שהיונדאי יותר חסכונית, לדעתי המאזדה חסכונית יותר אבל בטוח שזה לא משהו משמעותי, 

בכל מקרה תשווה את איכות הטיפול שהרכבים הנ''ל קיבלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד על יונדאי חסכונית זה משעשע, היונדאי I20 לא חסכונית, לא ביחס לקטגוריה שלה כרכב אטמוספרי ובטח לא ביחס למוגדשות החדשות יותר שנמכרו במקביל אליה עד להחלפת הדגם.

היא קופצת ורועשת, מנוע 100 כ"ס שנותן עבודה רק גבוה בטווח הסל"ד וזה בהחלט מורגש, שיוט על סל"ד גבוה הביא לנסיעה רועשת ולא נעימה וגם מאוד לא חסכונית. מבחינה דינמית המאזדה רמה אחת מעל.

מצד שני- הI20 הקודמת של אשתי נסעה מודיעים ירושלים כל יום במשך 6 שנים, נמכרה עם מעל 90 אלץ קילומטר היתה מתוחה כמו תוף, בלי שום קרקוש או רעידה או ויברציה, נכנסה למוסך רק לטיפולים שוטפים והיתה עם אפס תקלות, זאת לא הראשונה ששמעתי עליה שהיתה בעלת תג אמינות גבוה מאוד ולא היונדאי האמינה היחידה אלא מה שמתברר כיצרן שיודע לייצר רכבים סולידיים ואולי קצת משעממים לנהיגה אבל בעלי יכולת שרידות יוצאת דופן ואמינים מאוד, לפחות עד לשלב המעבר למנועי טורבו וגירים רובוטיים (מפה כבר אין לי התרשמות חד משמעית אז מעדיף לא לחוות דעה, אשתי עם I20 טורבו רובוטית חדשה אבל לא צברה מספיר קילומטרים כדי לתת חוות דעת על אמינות, מבחינת הרכב עצמו אני לא סובל אותו בעליל וזה לא דבר שקל להוציא ממני על רכב חדש)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...