Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוכנים לבטח אותי


davidnead
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

חברות הליסינג הפרטי דורשות הסטוריה ביטוחית כחילק מהבדיקות שהן מבצעות על הלקוח. לא בטוח שהם יסכימו למכוןר לו חבילה כולל ביטוח.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, online כתב:

תשמע במצבך הייתי עושה כמה דברים

1. בודק בעצמי בין חברות הביטוח באמת ולא מסתמך על זה שאמרו לך

2. יוצר קשר עם סוכן ביטוח פרטי(לרוב הם מקושרים ויכולים להביא הצעות טובות מחברות הביטוח

3.במקרה הכי גרוע רושם את הרכב על שם מישהו אחר\ביטוח 

 

אבל בלי קשר לכל אלה קודם כל וזה הכי חשוב הייתי דואג להגנה אקטיבית יותר כי ממה שאתה מתאר רוב התאונות שלך נגרמות במהירות איטית בהיסח דעת של שניה, אפילו צפצפה כמו של מוביילי יכולה לעשות הבדל או במידה ואפשר לרכוש רכב עם מיגון אקטיבי יותר אז בכלל.

 

בהצלחה חבר

 

 

אז יצרתי קשר עם סוכנות וובי (שדרכם אני מבוטח גם כיום), והסברתי את כל המצב.
לטענת הסוכן, ישנם חלב מהחברות (כמו הפניקס) שמבטחות על שם בעל הרכב, ולא מעניין אותן כלל מי נוהג. הם לא שואלים מי הנהג העיקרי, ולא מתעניינים בעבר הביטוחי של מישהו מלבד בעל הרכב.

מה שאומר שנאי יכול לרושם רכב על שם מישהו אחר, ולטענתו - בלי שום בעיה, לכתחילה.

יתירה מזו, אני אפילו יכול להיות רשום כנהג ברכב - וכך לצבור עבר ביטוחי נקי.

 

לגבי הגנה יותר אקטיבית - ניתחת נכון את החולשה שלי, ואני בהחלט מתעניין בכיוון שאתה מציע. האמת, זו חלק מהסיבה שאני רוצה להשקיע ברכב יקר יותר ולא בגרוטאה כמו שהיה לי. תוכל לפרט על האפשרויות העומדות בפני? אני בטח לא הולך לקנות רכב של 150 אל"ש עם מערכת בלימה עצמית.

המוסכניק שלי טוען שאין הבדל אמיתי בין רכב 2002 ל2012 לגבי בטיחות.

 

אגב, התאונה האחרונה קרתה עקב מחסום משטרה בסגר: הכביש היה פתוח, 3 נתיבים מהירים בעיר, נסעתי חופשי. והמשטרה החכמה העמידה מחסום אחרי סיבוב, מה שגרם לעומס רק בנתיב השמאלי ששדה הראיה שלו היה מוסתר, נכנסתי "בכיף" והתחלתי לבלום שניה מאוחר מידי.

עריכה אחרונה על ידי davidnead
הגהה
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף את המוסכנית שלך אם התשובה שלו היא כזו. כל פעם אני נדהם מחוסר הבנה של אנשים שזה התחום שלהם.

 

חלק גדול מהרכבים שלי היו רשומים על שמי (ניצלתי את העדר תביעות, ומילא אני קונה ומתחזק את הרכב) ושם נוסף שנוהג ברכב.

זה מקובל ולא רואה בעיה אם זה רשום בביטוח. לבי התאונה, קל להאשים את משטרה, אבל אם תבדוק טוב, תבין שאם הייתי טורח לנהוג בזהירות

בתוך העיר (גם שהכביר פתוח לכאורה) ולשמור מרחק סביר (אני מכפיל תמיד את מרחק) סביר להניח שהיית מבחיר במגע לפני, גם אם הייתי מאחר בבלימה. 

מקווה שתפיק לקחים וזאת תהיה התאונה האחרונה שלך. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך לערוך היכרות עם ארגון (ואתר) הקרויים EuroNCAP. תשווה בין רכבים מ-1998, 2002 ואילך ותבין שרכב שנחשב בטיחותי מאד לפני 20 שנה נחשב לפני עשור בינוני מינוס, והיום היה מקבל ציון שלילי.

 

ועם כל החידושים הרי שאמצעי הבטיחות מס' 1 הוא הנהג. כנראה שאתה זקוק למדריך שיאתר את חולשותיך וילמד אותך לתקן את דרכיך. בינתיים הקפד על כללי הנהיגה קלה כחמורה, וחשוב מאד - ס ב ל נ ו ת. לא אמרתי לנהוג כמו צב, אלא בהתאם לתנאי הדרך וליכולת שלך, שכנראה מצריכה קצת ליטוש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, yogev20 כתב:

תחליף את המוסכנית שלך אם התשובה שלו היא כזו. כל פעם אני נדהם מחוסר הבנה של אנשים שזה התחום שלהם.

 

חלק גדול מהרכבים שלי היו רשומים על שמי (ניצלתי את העדר תביעות, ומילא אני קונה ומתחזק את הרכב) ושם נוסף שנוהג ברכב.

זה מקובל ולא רואה בעיה אם זה רשום בביטוח. לבי התאונה, קל להאשים את משטרה, אבל אם תבדוק טוב, תבין שאם הייתי טורח לנהוג בזהירות

בתוך העיר (גם שהכביר פתוח לכאורה) ולשמור מרחק סביר (אני מכפיל תמיד את מרחק) סביר להניח שהיית מבחיר במגע לפני, גם אם הייתי מאחר בבלימה. 

מקווה שתפיק לקחים וזאת תהיה התאונה האחרונה שלך. 

 

לא, לא זורק את האשמה על המשטרה. נהיגה אחראית אמורה לקחת בחשבון מצבים לא צפויים ואירועי בטיחות בכביש. מאידך, המשטרה אמורה למנוע מצבים כאלו ולא ליצור אותם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, davidnead כתב:

אז יצרתי קשר עם סוכנות וובי (שדרכם אני מבוטח גם כיום), והסברתי את כל המצב.
לטענת הסוכן, ישנם חלב מהחברות (כמו הפניקס) שמבטחות על שם בעל הרכב, ולא מעניין אותן כלל מי נוהג. הם לא שואלים מי הנהג העיקרי, ולא מתעניינים בעבר הביטוחי של מישהו מלבד בעל הרכב.

מה שאומר שנאי יכול לרושם רכב על שם מישהו אחר, ולטענתו - בלי שום בעיה, לכתחילה.

יתירה מזו, אני אפילו יכול להיות רשום כנהג ברכב - וכך לצבור עבר ביטוחי נקי.

 

לגבי הגנה יותר אקטיבית - ניתחת נכון את החולשה שלי, ואני בהחלט מתעניין בכיוון שאתה מציע. האמת, זו חלק מהסיבה שאני רוצה להשקיע ברכב יקר יותר ולא בגרוטאה כמו שהיה לי. תוכל לפרט על האפשרויות העומדות בפני? אני בטח לא הולך לקנות רכב של 150 אל"ש עם מערכת בלימה עצמית.

המוסכניק שלי טוען שאין הבדל אמיתי בין רכב 2002 ל2012 לגבי בטיחות.

 

אגב, התאונה האחרונה קרתה עקב מחסום משטרה בסגר: הכביש היה פתוח, 3 נתיבים מהירים בעיר, נסעתי חופשי. והמשטרה החכמה העמידה מחסום אחרי סיבוב, מה שגרם לעומס רק בנתיב השמאלי ששדה הראיה שלו היה מוסתר, נכנסתי "בכיף" והתחלתי לבלום שניה מאוחר מידי.

ממליץ לך לבדוק על סוכן פרטי יותר קטן, אגיד לך את האמת אני אישית משתמש בסוכן פרטי כבר שנים ואם תרצה אתן לך את המספר שלו בפרטי, ממה שאני ראיתי הוא תמיד נתן לי מחיר הוגן(אני כל שנה בערך אורך השוואה בין כמה חברות כולל וובי) עד היום הסוכן נתן לי את המחיר הכי זול בתור הצעה ראשונה וכשחברות מסחריות ניסו לשפר את הצעתם זה היה הבדל שמבחינתי זניח לעומת סוכן ביטוח אישי שמכיר אותי, מרוויח עלי ואינטרס שלו שאשאר אצלו אבל שוב זה אני והעדפה שלי 

 

לגבי הרכב תישמע הכי ברור להגיד שבנסיעה רגועה ושקולה ללא הסחות דעת כלום לא היה קורה אבל אנחנו אנושיים ולא סתם המציאו את החידושים שיש כיום בשוק, לצערי אינני מכיר את כל הרכבים בעלי בלימה אוטונומית במחיר מוזל אני רק יודע שאני אישית מחפש כבר כמה שבועות רכב מסוג וולוו ושמה המערכת נמצאת לפחות משנת 2014(יש מצב גם בדגם הקודם והפחות אמין היה את המערכת בלימה אוטונומית עד 50 קמש), שוב במצב שלך גם מוביילי פשוט אולי היה עוזר(יכל אולי להביא עוד שניה או שתיים).

מאמין שלמדת לקח גם מהתאונה הזו אבל לאור העובדה שזו פעם שלישית ובכל אחת מהפעמים הקודמות למדת לקח מסויים אז הייתי ממליץ שהלקח הפעם יהיה להצטייד גם במערכת עזר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, davidnead כתב:

לא, לא זורק את האשמה על המשטרה. נהיגה אחראית אמורה לקחת בחשבון מצבים לא צפויים ואירועי בטיחות בכביש. מאידך, המשטרה אמורה למנוע מצבים כאלו ולא ליצור אותם.

את המצבים של חוסר תשומת לב אני רואה על הכביש כל הזמן,  מנהגים שאין להם  תפיסה מרחבית, או נהגים פראיים/פושעים

שחושבים שהם מלכי הכביש. זה קורה כל יום ובכל רגע נתון. איך מונעים מפגש לא רצוי עם נהגים כאלה, לחזות מראש מה הם עומדים לעשות.

יודע שלא כולם ניחנים בזה (לחזות התנהגות ונהיגה מסוכנת כבר מרחוק) לכן אני אומר לנקוט במשנה זהירות ולחשב מראש לאן אתה פונה

לנהוג במרחק סביר לבלימה פתאומית, ולהכפיל את  המרחק. לנהוג לאט באזורים עירוניים גם שהכביש מאפשר מהירות גבוה יותר (הפתעות באות תמיד)

כל זה עם ערנות על הכביש (לא לשחק עם הסלולרי בין הרגליים כי בדיוק הנערה החושנית  שלנו שלחה מסר מפתה) יכולים להמעיט ולמנוע הרבה מקרים 

ממש לא מחייבי מציאות -שקורים כל יום על הכביש. 

 

זה כמובן לא ימנע לחלוטין פגיעות או  מפגשים לא צפויים, אבל גם אם זה ימנע מקרה בודד - זה שווה את המאמץ.

אתה יכול להפנים את הדברים, ואתה להתעלם מהם, זה כבר שיקול שלך בלבד. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

בתאריך 17.1.2021 בשעה 19:42, sperial כתב:

מציע לך לערוך היכרות עם ארגון (ואתר) הקרויים EuroNCAP. תשווה בין רכבים מ-1998, 2002 ואילך ותבין שרכב שנחשב בטיחותי מאד לפני 20 שנה נחשב לפני עשור בינוני מינוס, והיום היה מקבל ציון שלילי.

ככל שהצלחתי להבין, המבחנים באתר הזה מתייחסים בעיקר למבחני ריסוק. ועיקר השיפור של הבטיחות ברכבים הוא במבחני ריסוק. אבל בעזרי הגנה כלשהם לא היה הבדל גדול בין 2002-2012, למעט שיפורים לא דרמטיים במערכת הABS. כך הבנתי, אולי אני טועה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה מאד. הארגון אפילו בדק כמה דגמים בבדיקות חוזרות, הציונים ירדו מ-4-5 כוכבים לאפס.

 

מזה כ-5 שנים ציוני הריסוק  מהווים 3 מתוך 5 כוכבים, שני הנותרים מוקדשים למערכות הבטיחות, כגון בלימה אוטונומית ותיקון סטיה מנתיב. 

 

ומעניין שארגון המחקר של חברות הביטוח האמריקאיות (IIHS) משתמש במבחני ריסוק שונים (למשל - ריסוק חזיתי בחפיפה קטנה, שהוא מבחן קשה מאד) ובודק עוד מערכות - למשל דגש עצום על מערכת התאורה. אבל זה פחות רלוונטי לנו כיוון שרכב בתקינה אמריקאית הוא מיעוט בארץ, ומערכות התאורה, למשל, שונות לחלוטין מהאירופיות (תקן שונה).

 

אם אתה קונה רכב ישן עליך לשים לב להבדלים בציוני הריסוק, הקריטריונים משתנים (לחומרה) בתדירות של פעם בשנתיים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 17.1.2021 בשעה 18:32, zvit כתב:

חברות הליסינג הפרטי דורשות הסטוריה ביטוחית כחילק מהבדיקות שהן מבצעות על הלקוח. לא בטוח שהם יסכימו למכוןר לו חבילה כולל ביטוח.

וואלה בשנתיים האחרונות עשיתי את המסלול הזה פעמיים בשתי חברות שונות, וממש לא ביקשו ממני היסטוריה ביטוחית (יש השתתפות עצמית מסוימת וזהו, להבנתי הרכבים 

שלהם כלל לא מבוטחים במקיף), אדרבא אחת הסיבות שבגינן לקחתי את המסלול הזה היא דווקא בגלל אותו היעדר עבר ביטוחי שהיה מייקר לי יותר את המסלול ללא ביטוח של חברת הליסינג.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...