Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 30K


ofirrabi99
 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

 

לפני 6 דקות, CRuzer669 כתב:

לגבי הספייס, יש הבדל בין בטיחות כללית לבטיחות פסיבית ובספייססטאר למשל כמו באטראז, הפח הוא כמו קרטון, מכה קטנה והאוטו מתקמט.

אוקיי, אז?

מה שחשוב בסופו של דבר זה איך הרכב מגן על הנוסעים בתאונה.

יש גם אנשים שעדיין חושבים שעובי הפח קובע משהו.

כמו שיוליאן כתב, מבחני ריסוק זה מדד "קצת" יותר רציני.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נו ו? לא נאמר שהרכב לא בטיחותי, פשוט הבטיחות הפסיבית שלו גרועה ועובדות בשטח יש ים לגבי האטרא'ז והספייס שהם לרוב מקבלים מכה קטנה בגוף הרכב ונראה כאילו הם עברו תאונה גדולה יותר.

אני זוכר שיוליאן בעצמו החליף  דלת לספייסטאר שלו ממכה קטנה שהוא קיבל..

חבל שהוא ממהר לתת אזהרה :)

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת דלת לא הייתה חובה, אפשר היה לתקן- העדפה שלי להחליף.

 

מנגד, כאשר בכיכר אואטלנד נכנס בספייס מאחור הפגוש קיבל סדק קטן וקמט קטן בתא המטען, מה זה אומר על הבטיחות?

 

ברנו קליאו שלי, הכנף הקדמית מרגישה כאילו היא מנייר, דקה מאוד, זה אומר שהרכב לא בטיחותי?

בטיחות פסיבית אמורה להגן עליך, אין קשר לקמט ממכה מסוימת.

רכב בטיחותי לא אמור להישאר יפה אחרי מכה, הוא אמור לספוג אנרגיה, להתקמט, להישבר אך לשמור על הנוסעים.

זאת ההגדרה לבטיחות פסיבית:

2D7D1801-25C2-4FE5-B2E7-77E538DD0B05.thumb.png.7ab4e5c5f8aa1d2a102bfef803983b37.png

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, CRuzer669 כתב:

נו ו? לא נאמר שהרכב לא בטיחותי, פשוט הבטיחות הפסיבית שלו גרועה ועובדות בשטח יש ים לגבי האטרא'ז והספייס שהם לרוב מקבלים מכה קטנה בגוף הרכב ונראה כאילו הם עברו תאונה גדולה יותר.

אז שיתקמט.

מצידי שיתפורר בתאונה.

מה שחשוב זה שהרכב יגן עליי ואני לא אפגע.

 

גם במכוניות אירופאיות כשמקבלים מכה רואים את זה לפעמים. אפילו בכאלו שנחשבות בטיחותיות ועם "פח עבה".

עריכה אחרונה על ידי dorsht

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז יפה, שוב לא נאמר שהרכב לא בטיחותי, אולי המילה'''בטיחות פסיבית'' הופכת את הנושא ללא מובן מספיק או מטעה בלי כוונה.

נניח שלא אמרנו בנושא ''בטיחות פסיבית'' נגדיר את זה כעובי פח חלש שקיים בספייססטאר ובאטרא'ז.
 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להתייחס למה שאתה אומר שכן אין השוואה או מדד מסוים לשאר הרכבים.

לדעתי זאת לא סיבה לפסול רכב כול עוד הוא בטיחותי.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...