Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרבון קלינינג - חרטא או לא?


motek
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

ג'ולייטה תלתן של חבר. הוא טוען ש "נראה לו" שיש ירידה בכוח. אין ממצאים חריגים חוץ מזה. יכול להיות גם שהוא סתם מחפש את זה..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסירטון- האם זה לא באשמת אדי השמן (עם טיפות) שמוחזרים למנוע בשביל השריפה?
האם התקנת OIL CATCH CAN לא ימזער את התופעה?

לא יודע איך זה ברוב המכוניות אבל בגרנדה שלי לפי התיכנון המקורי של נשם המנוע- תמיד איזור הפרפר היה מלא בשמן.

מאז שעשיתי שינוי והגדלתי את הפרש הגובה בן נקודת היציאה והכניסה - בית המצערת נשאר נקי ויבש, כלומר רק אדים "יבשים" נכנסים, טיפות השמן יורדים חזרה למנוע.

 

דעתכם?

עריכה: מצאתי את הסרטון הבא: וגם מצאתי תמונה משרשור שפתחתי בזמנו:

ככה זה היה ניראה אצלי:
DSC_1860.jpg
DSC_1862.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, motek כתב:

ראיתי ערמות של סרטונים כאלה. לרוב כמו פה יש הבדל קטן, לא משמעותי אבל זה כן עשה משהו. חוץ מזה, הבנתי שיש כל מיניי סוגים של מכונות קרבון קלינינג שעובדות בצורות שונות, אולי זה גם פאקטור משמעותי.

אגב, הוא נראה כמו ניקי לאודה.

אין שום הבדל, כל מה שהמכונות האלה עושות זה להכניס אדי מים לסעפת היניקה שלך וזהו.

זה גם למה כשעושים את זה רואים אדים יוצאים מהאגזוז (שכל כך אוהבים להסביר כתעוד לכך שהתהליך עושה משהו).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפי הסירטון- האם זה לא באשמת אדי השמן (עם טיפות) שמוחזרים למנוע בשביל השריפה?
האם התקנת OIL CATCH CAN לא ימזער את התופעה?

לא יודע איך זה ברוב המכוניות אבל בגרנדה שלי לפי התיכנון המקורי של נשם המנוע- תמיד איזור הפרפר היה מלא בשמן.
מאז שעשיתי שינוי והגדלתי את הפרש הגובה בן נקודת היציאה והכניסה - בית המצערת נשאר נקי ויבש, כלומר רק אדים "יבשים" נכנסים, טיפות השמן יורדים חזרה למנוע.
 
דעתכם?

עריכה: מצאתי את הסרטון הבא: וגם מצאתי תמונה משרשור שפתחתי בזמנו:
ככה זה היה ניראה אצלי:
DSC_1860.thumb.jpg.fca4157d6d9fc3647acb561e926e6053.jpg
DSC_1862.thumb.jpg.4b2ae4573856bdef1b7731f9c586b015.jpg
איך בפועל שינית את גובה היציאה והכניסה?


Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...