Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס אקטיב טורר - רשמים


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נסה אולי לתדלק 98, יש סיכוי שזה יכול להפחית את הרעידות, במיוחד בנסיעה. מאחר שעם השנים המנוע לעולם לא יהיה עוד שקט וחלק כפי שהיה כחדש, הדברים הללו רק הולכים ומחמירים. ולכן מי שרגיש לנושא עדיף שירכוש רכב עם ארבעה צילינדרים (ומעלה...)

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי נושא הרעידות בSt-Line מורגש רק בשיוט ב100 קמ"ש,

בעמידה או 40 קמ"ש בכלל לא,

אך באמת נושא הרעידות מרגיז שלא יודע איך הייתי חי איתו בלי השליטה על ההילוכים,

ומוזר למה זה רק סביב המהירות הזו 95-105, ומורגש רק לסירוגין, כמו שציינתי בפעמים קודמות, כאשר זה קורה אני מחליף למצב ידני בגיר M, ומוריד להילוך ל7 אפילו אם זה צורך טיפה יותר דלק.

רכב מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנועים עם 3 צילינדר כוללים מבחינת רעידות נקודת תורפה שאין בוכנה עולה ויורדת באותו זמן לאיזון. זה מצריך שימוש במשקולות ו/או גלגל תנופה מסוג DUAL MASS שהוא מורכב יותר.

ועדיין במצבי עבודה מסויימים יהיו יותר רעידות מ4 צילינדר.
שימוש מנוע 3 צילינדר ברכב היברידי, למשל בטויוטה יאריס יש כזה (אני מאמין שהם יעשו בו שימוש בדגמים נוספים בקרוב), אפשר להפעיל את המנוע בתנאים שלא מייצרים מצב בעייתי של רעידות, כמו למשל כיבוי מנוע בעמידה ושימוש בגיר רציף שמאפשר יותר מדוייק לקבוע סל"ד שאין בו רעידות.
לדוגמא, נהגתי על יאריס היברידית ובשום מצב לא הבחנתי ברעידות - הייתי מופתע לטובה, במיוחד שבהתחלה הייתי סקפטי.

 

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע על גרסת האקטיב-איקס (האצ'בק) ואין לי רעידות בעמידה. אולי טיפה שומעים סוג של טרטור מכיוון המנוע, בעיקר כשהרכב קר - אבל אין רעידות. ממש לא הרגשה של "מסאז'" כמו שמתואר בפוסט הראשון - הכל חלק ויציב כמו סלע. אין רעידות בדשבורד או בשמשה.

 

מה שכן, הרעידות כן מורגשות בנסיעה בסל"ד נמוך - בסביבות 40-50 קמ"ש בעיר הגיר ממהר להעלות הילוך ולפעמים יוצא שהסל"ד נמוך מדי למהירות הנסיעה. עבורי זה משהו מאוד מאוד מינורי ורחוק מאוד מלהפריע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

מוזר שכל אחד מרגיש את זה באזור אחר,

 

אני בכלל לא מרגיש את זה בנסיעות עירוניות, רק בינעירוני במהירות שציינתי, אך זה בוודאות קשור לסל"ד הנמוך, כי הורדת הילוך פותרת את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן אני חושב שהעניין פה הוא הגיר (יותר נכון - ניהול הגיר) ולא המנוע. המנוע עצמו מאוזן בצורה מושלמת - אני אישית מכיר את זה מ-3 מכוניות כאלה (שלי ו-2 של נסיעות מבחן, אחת ST line ואחת אקטיב איקס), וגם כל מי שרשם פה בפורום על האוטו הזה, התייחס לזה שאין רעידות בעמידה. פלוס כל הסקירות שקראתי - באף אחת לא דובר על רעידות בעמידה.

עריכה אחרונה על ידי Olegis
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאני יותר רגיש לויברצייה בעמידה בגלל שהיה לי רכב הייבריד שבעמידה מכבה מנוע. גם במנוע 4 צילינדר קונבנציונלי יש ויברצייה מורגשת בשבילי בעמידה, אם כי פחות חזקה ממה שהרגשתי במנוע 3 צילינדר המדובר. הרגשה של ויברצייה זה דבר סובייקטיבי, אפילו שאפשר למדוד בעזרת מכשור מסויים. אולי אם הייתי בא אחרי רכב בנזין רגיל, זה לא היה בעייה עבורי.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן לדעתי להגדיר את כדיל ברייקר לנושא הזה זו הגזמה, זה לא חסרון כזה חמור, זה לא טרקטור, ומעבר לחסרונות יש רשימת יתרונות שלא נגמרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

wildlands2019, ציינתי שזה עבורי דיל ברייקר. כל אחד יש את השיקולים שלו.

למיטב ידיעתי אין כרגע בשוק רכבים שהם לא טובים. כל הרכבים טובים מאוד בקטגוריה הזאת ויכולים לעשות את אותה העבודה באותה מידת הצלחה. יחד עם זאת, אנשים משיקולים שלהם מעדיפים רכבים שונים.
ספציפית הרכב הזה, קיבל ממני מחמאות רבות וזה לא ברור מאליו.

 

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, wildlands2019 כתב:

בכל אופן לדעתי להגדיר את כדיל ברייקר לנושא הזה זו הגזמה, זה לא חסרון כזה חמור, זה לא טרקטור, ומעבר לחסרונות יש רשימת יתרונות שלא נגמרת.

גם אצלי מנוע דלק עם 3 צילנדרים, בנסיבות הנוכחיות לא מתאים לי.
אפשר ובשילוב מנוע חשמלי, כאשר המנוע החשמלי מהווה את הכוח הבסיסי בסיבובים הנמוכים, ההתרשמות תהיה חיובית

 

מעניין לבצע ניסיון - להתקין בגרסה מסויימת של ה פורד פוקוס  - עוד דגם עם מנוע דלק 4 צילנדרים בנפח דומה סביב  1.4-1.6 ..
כאפשרות נוספת.. לדעתי מכירות הדגם הנ"ל , תהיינה יותר גבוהות..
 

 

 

 

אייל.
 

  • רעיון גרוע 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כזה - פורד פוקוס ST (לא ST line) - לא משווק בארץ.

אני לא חושב שהמנוע הזה שיש בפוקוסים היום הוא בעייתי ויגרום לאנשים לא לרכוש. זה מוזר שיש רעידות בעמידה ברכב מבחן, לדעתי קורה משהו לא טוב באקזמפלר הספציפי הזה...

 

כשבאתי לעשות נסיעת מבחן על האקטיב איקס, שמתי לב לנקישות חזקות מכיוון של גלגלים אחוריים בזמן בלימה. הנציג אמר שזה באמת משהו מוזר והוא לא יודע להסביר את זה, הם עושים מלא נסיעות מבחן וזה הופיע רק היום. היה לי מוזר, אבל ידעתי שזה לא הבעיה של הדגם, אלא משהו נקודתי ברכב הספציפי הזה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בסביבות מאי מחליף את הגולף בליסינג -  כבר ראיתי את עצמי יושב בפוקוס כרכב הבא אבל כל הדיבורים האלה על הבאגים המעצבנים במולטימדיה עם האנדרואיד אוטו, על הרעידות של המנוע וכו' פשוט הורידו לי לגמרי מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי noknok
  • רעיון טוב! 1

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל פוקוס חצי שנה ו 6000 קמ יכול להעיד שאין רעידות מנוע בכלל יש רעידות לפעמים כתוצאה  מהימצאות התיבה בהילוך גבוה ביחס למהירות נגיעה בגז יורד הילוך ואין רעידות המנוע הזה משייט ב 120קמש ב 2200 סלד ורוב הזמן נמצא בסלד נמוך מאוד.המנוע חזק מאוד ומגיב מהר וחזק כך שזה כלל לא מפריע בכללי אופי התיבה בת 8 הילוכים נעים מאוד וחלק .במולטימדיה בג אחד ויחיד שזה עדכון השעה בשעון חוץ מזה האנדראיד אוטו עובד מעולה נוח וידידותי ובכלל איכות הסאונד טובה מאוד למע מקורית.בכללי חשוב להתחבר בכבל דטה איכותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...