Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשים לא יודעים לנהוג - המשך


ירחמיאל
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

כבר כתבתי כאן בזמנו, כמה אנשים לא יודעים לנהוג.
הן מבחינה תרבותית, הן מבחינה מוטורית, בטיחות - you name it.

אנשים כאן הגיבו והתלוננו על שלל התופעות כגון חוסר איתות, אי עצירה בעצור, נסיעה ב- 70 קמ"ש במסלול השמאלי וכו'.

 

אני מבקש לצרף לרשימת התלונה/בכי/תסכול.

 

הבוקר נאלצתי לנסוע לכפר סבא. ערפל כמובן, בחלק מהכביש אפילו די כבד.
אנשים לא מכירים את האוטו שלהם, לא יודעים היכן מתג פנסי הערפל וכניראה חלקם אפילו לא יודעים מה זה ושזה קיים בכלל.
ווינקרים כפולים.
זה מה שהם יודעים.

כל האיילון, כל 531, הכל - או אנשים מבועתים שנוסעים 40 קמ"ש עם אורות רגילים (כן, גם במסלול השמאלי כמובן) או אנשים שנוסעים עם האיתות הכפול המגוחך והמסוכן.

המיעוט נסע עם פנסי ערפל.

  • מבאס 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אותי יותר מטריפים אלה שנוסעים עם פנסי ערפל דלוקים קבוע בכל מצב.

זה עוזר לניראות שלך לנהגים אחרים וגם בחלק מהדגמים מכוון למטה להאיר את הכמה מטרים של כביש שקרובים אליך.  

הבעיה היא שיש מעט מאוד ימים של ערפל בישראל, אז אין מודעות. אני מודע לזה שיש פנסי ערפל, אבל בגלל שלא יוצא לי להפעיל אותם, כשאני כבר נכנס לערפל, אני צריך להתחיל לחפש את הכפתור ואת המצב הנכון.

תמונות שפורסמו בשרשור

בהקשר הזה אני דווקא מאשים את מורי הנהיגה/תיאוריה שלא טורחים בכלל ללמד מה זה. 

 

 

  • אהבתי 2

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא לכל רכב יש פנסי ערפל, 

היה גשם מטורף לפני כחודש בכביש 1, לא ראית מטר קדימה שלא נדבר על מה קורה מצד ימין, אם נתקעת בנתיב כלשהו אין מצב שאתה עובר נתיב פשוט לא רואים כלום בטח לא אחד שיסע מהר מהאפשר ולא תראה אותו בכלל במראה.

 

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שיש מעט מאוד ימים של ערפל בישראל, אז אין מודעות.

אני מודע לזה שיש פנסי ערפל, אבל בגלל שלא יוצא לי להפעיל אותם, כשאני כבר נכנס לערפל, אני צריך להתחיל לחפש את הכפתור ואת המצב הנכון.

וכל זה תוך כדי נהיגה בערפל...

אז לפעמים אני מוותר.

  • רעיון גרוע 2
  • משעמם 1

  

לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

תשמע אני מסכים עם כל מילה ומילה שכתבת

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • אחראי פורום

האמת שבצפון יש משמעת ערפל טובה מאוד. המהירות לא יורדת בהיסטריה, אבל פשוט נוהגים רגוע,

בלי עקיפות ועם אורות אזהרה וערפל דולקים. אבל פה רגילים לזה, במרכז זה נדיר ולכן פחות מבינים את העניין.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

אותי יותר מטריפים אלה שנוסעים עם פנסי ערפל דלוקים קבוע בכל מצב.

אוי, זה פשוט נורא. אותי זה מוציא מהכלים.

לפני 54 דקות, avizaz כתב:

לא לכל רכב יש פנסי ערפל, 

היה גשם מטורף לפני כחודש בכביש 1, לא ראית מטר קדימה שלא נדבר על מה קורה מצד ימין, אם נתקעת בנתיב כלשהו אין מצב שאתה עובר נתיב פשוט לא רואים כלום בטח לא אחד שיסע מהר מהאפשר ולא תראה אותו בכלל במראה.

 

לדעתי לכל רכב יש, זה חלק מהתקינה בייצור הרכב.

לפני 2 דקות, פינדר כתב:

הבעיה היא שיש מעט מאוד ימים של ערפל בישראל, אז אין מודעות.

אני מודע לזה שיש פנסי ערפל, אבל בגלל שלא יוצא לי להפעיל אותם, כשאני כבר נכנס לערפל, אני צריך להתחיל לחפש את הכפתור ואת המצב הנכון.

וכל זה תוך כדי נהיגה בערפל...

אז לפעמים אני מוותר.

אתה בהחלט צודק שאסור להתחיל לחפש את המתג תוך כדי נסיעה. זה בערך כמו לסמס תוך כדי. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני שעה, vadim6385 כתב:

אותי יותר מטריפים אלה שנוסעים עם פנסי ערפל דלוקים קבוע בכל מצב.

זה כי הם לא קראו את ספר הרכב ולא יודעים שזה נועד לשימוש בערפל. מבחינתם זה פנסי פוזה.

  • אהבתי 3

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזו תועלת יש בפנסי ערפל בזמן ערפל כבד ? כל אור שתפעיל, בכל כיוון, לא מאפשר לראות יותר מ 20 מטר קדימה, רואים ערפל או סינוור. באמת הפתרון הבטיחותי היחיד הוא לנסוע לאט.
בצפון אנשים נוסעים ב 90 קמ"ש בתוך ערפל כזה,  לשמחתי אני כבר לא נוסע באיזורים האלה

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

זה עוזר לניראות שלך לנהגים אחרים וגם בחלק מהדגמים מכוון למטה להאיר את הכמה מטרים של כביש שקרובים אליך.

 

10-03-02-bf92c2b1599e9fcd265dacb725f716cdx.jpg

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, avizaz כתב:

לא לכל רכב יש פנסי ערפל, 

 

קדמיים לא, אבל פנס ערפל אחורי יש בכל רכב.

 

הבעיה שיש המון כאלה שלא יודעים שהוא בכלל דלוק, או איך לכבות אותו, ומסנוורים אותך איתו, עד כדי כאבי עיניים (אני רגיש לזה).

 

אם נגד מי שבא מאחורה יש את המתג על המראה, נגד מישהו מקדימה עם פנס ערפל אחורי דלוק אין לך איך להתגונן.

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מצטרף לחוסר ידע הכללי בתפעול תאורה של רכב שנפוץ בכבישים. ע"ע אנשים שנוסעים עם אורות גבוהים באופן קבוע, אנשים שנוסעים עם DRL בלילה ולא מבינים שאין להם פנסים אחוריים, אנשים שהאור שלהם לא מכוון וכו'.

האורות בלוח המחוונים פשוט לא אומרים להם כלום. 

יש את אלה שמדליקים אורות ערפל ואז מסתובבים איתם כל היום, גם אחרי שהערפל נגמר. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מבאס 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא במקרה זה חיישנים כן יכולים לעזור. יש ערפל, נדלקים, אין -אין אפשרות להדליק. 

בהחלט מנהג בזוי שמסנוור אותי בצורה מסוכנת. זאת פוזה שצעירים אוהבים בלי להבין את ההשלכות/שימוש של אורות ערפל. 

 

כמה שאני רוגע בכביש כל הזמן אני מתרגז (בפנים לא מוציא את זה) מנהיגה לא אחראית ולא בטיחותית.

זה יכול להיות אפילו מיקום לא נכון על הכביש שיכול להוציא אותי משלוותי (עמידה לפנייה לצד שמאל נניח, כשהרכב יושב על חלק מהנתיב הישר)

אי איתות לפניה שלך מה שמאלץ אותך לחכות כמו טמבל ולרואת שבסוף הרכב פונה לפנייה שלך. איתות זאת רק המלצה, נהיגה בצד שמאל זאת בכלל

רעה חולה שהייתי שולל רישיון על עבירה כזאת. מהירות גבוה בעיר (כמו במגרש מירוצים) תוך כדי שיש אנשים וילדים בסביבה (במקום להוריד ל 30 קמ"ש כמו שאני עושה) והרשימה עוד ארוכה. מישהו יעשה אם זה משהו, לא בטוח. 

  • מבאס 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, ירחמיאל כתב:

לדעתי לכל רכב יש, זה חלק מהתקינה בייצור הרכב.

 

רק אחורי. קדמי לא מחויב.

 

לפני 5 שעות, SlowRide כתב:

זה כי הם לא קראו את ספר הרכב ולא יודעים שזה נועד לשימוש בערפל. מבחינתם זה פנסי פוזה.

 

היה לי פעם קולגה, בחור נחמד ממש, האנטיתזה של ערס ופוזה בערך.

תוך כדי שיחה הוא סיפר לי כמה הוא אוהב את המאזדה 3 כי הוא רואה ממש טוב בחושך עם ה"אורות הנמוכים", כשהבנתי שהוא מתכוון לפנסי ערפל הסברתי לו שאלה פנסי ערפל ולא אורות נמוכים.

 

לפני 7 שעות, icohen436 כתב:

איזו תועלת יש בפנסי ערפל בזמן ערפל כבד ? כל אור שתפעיל, בכל כיוון, לא מאפשר לראות יותר מ 20 מטר קדימה, רואים ערפל או סינוור. באמת הפתרון הבטיחותי היחיד הוא לנסוע לאט.
בצפון אנשים נוסעים ב 90 קמ"ש בתוך ערפל כזה,  לשמחתי אני כבר לא נוסע באיזורים האלה

 

המטרה של פנסי ערפל היא לא שאתה תראה, אלא שיראו אותך.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי בגוגל fog lights. התשובה הראשונה שעלתה היא המאמר המצויין הזה.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...