Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: שחיקת רצועה התזמון במנועי 1.2 PureTech של PSA - עדכון


menir1
 שיתוף
עוקבים 26

פוסטים מומלצים

זה עדכון מתבקש . כאמור כבר קראתי על רצועה "חדשה" לכאורה שגם ניזוקה.
בסוף ימצאו את הנוסחה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שוב המגזין הצרפתי L'argus עוזר לפזר את הערפל סביב הבעייה הידועה ברצועת התזמון במנועי 1.2 PureTech של PSA. מאז דצמבר 2020, שלושת המותגים של PSA (פיג'ו, סיטרואן ו-DS) יצאו ב"ריקול" ל-220,000 מכוניו

אני נוטה יותר לחשוב שזיהום השמן על ידי מזהמי דלק במנוע אטמוספרי משמעותית נמוך יותר.  גם אני תהיתי לגבי ההבדלים בין המנועים ומדוע המנוע הגודש טוחן רצועות ולגבי האטמוספרי לא שומעים כמעט כלום. ברגע

בקיצור, להחליף שמן בתדירות גבוהה ,לא להוסיף תוסף דלק אשר יכול לפגוע עוד יותר ברצועה ,ולתדלק דלק איכותי (98).        

מה יתרון שהיה אמור להיות ברצועה טבולה? מניעת התייבשות?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

מה יתרון שהיה אמור להיות ברצועה טבולה? מניעת התייבשות?

עד כמה שזכור לי -שקט לעומת שרשרת, אריכות ימים לעומת רצועה לא טבולה(שחלק גדול מזה בעצם קשור להתייבשות), ושיפור ביעילות פעולת המנוע(שאמור להביא להפחתה בזיהום)

 

עריכה אחרונה על ידי ik3

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, רצועה יבשה גם ככה דיי שקטה. שרשרות גם שקטות (בעלות מבנה להשתקת רעש) ואין להם כמעט כלל תחזוקה. 

מה תדירות ההחלפה של הרצועה הטבולה? 

שיפור יעילות? לא מבין איך, תסביר...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בספר הרכב כתוב "הפחתת חיכוך".

שמביאה ל - שיפור יעילות המנוע, הפחתה בצריכת הדלק ובזיהום האוויר. 

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון. הציפוי הארור , PFTE ,(טפלון ) הוא חלקלק. כל כך חלק שבקושי נדבק לרצועה כמו שראינו.
מניעת חיכוך ב 0.1% מפחיתה התנגדות ומשפרת צריכה.


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השקט מוזר, מנועי הפיורטק נשמעים בהנעה כמו דיזלים ולא הייתי אומר שהם שקטים יותר לעומת מנועים אחרים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכל החברים היקרים,

 

מהיכן ניתן לקנות איזור המרכז  קיט טיימינג (רצועה+מותחן) למנוע 1.2 אטמוספרי? האם ניתן בכלל לקנות את הרצועה החדשה של קונטיננטל?

 

תודה.

פורד פיאסטה 83':arrow:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 18.4.2021 בשעה 00:16, איצי בר כתב:

בספר הרכב כתוב "הפחתת חיכוך".

שמביאה ל - שיפור יעילות המנוע, הפחתה בצריכת הדלק ובזיהום האוויר. 

הגיוני, מנסים להוריד חיכוך במנועים מודרנים איפה שרק אפשר,  לשפר יעילות תרמית ולהפחית בלאי.

אפילו מחזירי שמן עושים היום עם ציפוי טפלון כדי להוריד עוד כמה אחוזונים של חיכוך.  

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...