Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן Xtrail טורבו דיזל 2017 או מיצובישי אאוטלנדר PHEV4X4 Suprem 2017


moryos
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

 

אופי העבודה שלי כולל נסיעות בין עירוניות ברחבי הארץ ולכן אני מחפש ג'יפון חסכוני בדלק.

 

אין ספק שלרכב היברידי יתרון בהשוואה לדיזל אך העניין הוא האחריות לסוללה שהיא 7 שנים או 150000 ק"מ, כאשר המיצובישי עשה כבר 68000 ק"מ.

השאלה שלי מה יקרה כשארצה למכור את הרכב עוד 3 שנים וכבר לא תהיה אחריות לסוללה - האם אצליח בכלל למכור? האם יש אפשרות להאריך אחריות לסוללה? או שלא כדאי להיכנס להרפתקאה כזאת?

 

אודה לעזרתכם

 

יוסי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לנסיעות ברחבי הארץ לא בטוח שהאאוטלנדר הוא הפתרון בשבילך.

היברידיים נטענים מתאימים למי שהנסועה היומית שלו חופפות פחות או יותר את הטווח החשמלי, אם יש עמדת טעינה גם בעבודה מה טוב.

מי שנוסע הרבה נשאר אחרי 50 ק"מ עם רכב כבד יחסית שנוסע רוב הזמן על בנזין.

האקסטרייל אמנם דיזל אבל לא הכי חסכוני. אם אתה לא צריך 7 מושבים אז יא אפשרויות עדיפות.

לא מזמן מכרו אופל גרנדלנד X דיזל מ-0 ק"מ במחירים מאוד אטרקטיביים, בדוק מול לובינסקי טרייד או טרייד מוביל. הוא מאובזר היטב גם בדגם הבסיסי, יש אבזור בטיחות מלא, הוא חסכוני והתמורה למחיר הייתה מעולה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן פיז'ו 3008 דיזל יהיה מאוד חסכוני בבין עירוני

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, ST12345 כתב:

אכן פיז'ו 3008 דיזל יהיה מאוד חסכוני בבין עירוני

בוקר טוב,

 

תודה על תגובתך

 

איך מבחינת נוחות, זיהום אוויר ושוק למכור אותו עוד שלוש שנים?

 

יוסי

בתאריך 3.1.2021 בשעה 00:42, Mike808 כתב:

לנסיעות ברחבי הארץ לא בטוח שהאאוטלנדר הוא הפתרון בשבילך.

היברידיים נטענים מתאימים למי שהנסועה היומית שלו חופפות פחות או יותר את הטווח החשמלי, אם יש עמדת טעינה גם בעבודה מה טוב.

מי שנוסע הרבה נשאר אחרי 50 ק"מ עם רכב כבד יחסית שנוסע רוב הזמן על בנזין.

האקסטרייל אמנם דיזל אבל לא הכי חסכוני. אם אתה לא צריך 7 מושבים אז יא אפשרויות עדיפות.

לא מזמן מכרו אופל גרנדלנד X דיזל מ-0 ק"מ במחירים מאוד אטרקטיביים, בדוק מול לובינסקי טרייד או טרייד מוביל. הוא מאובזר היטב גם בדגם הבסיסי, יש אבזור בטיחות מלא, הוא חסכוני והתמורה למחיר הייתה מעולה.

בוקר טוב,

 

מייק תודה על תגובתך

סיבכת לי החיים :)

 

יש כ"כ הרבה אפשרויות

לא צריך 7 מושבים - מיותר

השאלה האם שארצה למכור עוד 3 שנים אתקל בבעיה

 

יוסי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש חסכוני בדלק ויש לך ראש לזה 

תנסה לבדוק mg zs חשמלי לגמרי עם טווח טעינה 263 ק"מ 

ישנם כיום עמדות טעינה פזורות ברחבי הארץ כולל טעינה מהירה ב20 דקות 80 אחוז מהסוללה 

הנושא בפיתוח מאוד מהשנה האחרונה 

אם לא תנסה אולי לבדוק את הקרוסואברים של רנו חסכוניים מאוד

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, נהג מירוצים ותיק כתב:

אם אתה מחפש חסכוני בדלק ויש לך ראש לזה 

תנסה לבדוק mg zs חשמלי לגמרי עם טווח טעינה 263 ק"מ 

ישנם כיום עמדות טעינה פזורות ברחבי הארץ כולל טעינה מהירה ב20 דקות 80 אחוז מהסוללה 

הנושא בפיתוח מאוד מהשנה האחרונה 

אם לא תנסה אולי לבדוק את הקרוסואברים של רנו חסכוניים מאוד

תודה "נהג מירוצים ותיק"

 

התכוונת לדגמי דיזל של רנו?

 

יוסי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי בוחר באקסטרייל דיזל מנוע 1600,מגיע לצריכת דלק קרוב ל 1:17 מנוע שהוכיח את עצמו

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור - אין צורך לצטט את ההודעה שמעלייך.

 

לגבי MG ZS EV שהוצע כאן, רכב חשמלי לא יכול להסתמך רק על עמדות הטענה מהירה כי בטווח הארוך השימוש בהן מקצר את חיי הסוללה. מעבר לזה זמן הטעינה ארוך וקשה להשוות אותו לתדלוק קל, בטח אם נזקקים לו מדי יום.

 

אם אין צורך ב-7 מושבים הייתי יורד מהאקסטרייל. פיג'ו 3008 יהיה נעים וחסכוני ממנו, כך גם סיטרואן C5 איירקרוס ואופל גרנלנד שהצעתי שמציעים בדגמים הבסיסיים אבזור בטיחות עדיף על של הפיג'ו. לכולם יחידת הנעה זהה - מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר עם 130 כ"ס, גיר אוטומטי 8 הילוכים והם בנויים על אותו הבסיס וחולקים מכלולים רבים. הפיג'ו זוכה לביקוש גבוה בתור משומש ויקר יותר מלכתחילה כך שמחירו גבוה יחסית בתור משומש.

קיה ספורטאז' דיזל גם אפשרות טובה, מוצע במחירים טובים בערוצי ה-0 ק"מ ויש גם כלים משומשים כבר בלוחות במחירים אטרקטיביים. הוא נוח, נעים לנסיעה, הביצועים טובים ואני משער שגם יהיה קל למכור אותו בסוף התקופה.

סקודה קארוק גם שווק בעבר עם מנועי טורבו דיזל, 1.6 עם 115 כ"ס ו-2.0 עם 150 כ"ס. היו כמה רמות גימור. הוא מרווח, תא הנוסעים נעים ושימושי וגם הוא זוכה לביקוש ער בתור משומש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנועי ה 1.5 HDI הגיעו מ 2019. אם הוא מתלבט בין 2 רכבי 2017 אני משער שהתקציב בהתאם. למיטב הבנתי הפיז'ו תהיה בחירה טובה, עם אמינות טובה, שוק עירני, אוטו מאוד מאוד נוח ומפנק. מה יהיה בעוד 3 שנים? ככל הנראה מה שבטוח זה עוד כמה מוטציות של הקורונה. ומה יהיה בשוק הרכב? אין לי שמץ, אולי עד אז יגלו שההדבקה עוברת באדיי הדלק...(;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 4.1.2021 בשעה 21:37, Mike808 כתב:

פותח השרשור - אין צורך לצטט את ההודעה שמעלייך.

 

לגבי MG ZS EV שהוצע כאן, רכב חשמלי לא יכול להסתמך רק על עמדות הטענה מהירה כי בטווח הארוך השימוש בהן מקצר את חיי הסוללה. מעבר לזה זמן הטעינה ארוך וקשה להשוות אותו לתדלוק קל, בטח אם נזקקים לו מדי יום.

 

אם אין צורך ב-7 מושבים הייתי יורד מהאקסטרייל. פיג'ו 3008 יהיה נעים וחסכוני ממנו, כך גם סיטרואן C5 איירקרוס ואופל גרנלנד שהצעתי שמציעים בדגמים הבסיסיים אבזור בטיחות עדיף על של הפיג'ו. לכולם יחידת הנעה זהה - מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר עם 130 כ"ס, גיר אוטומטי 8 הילוכים והם בנויים על אותו הבסיס וחולקים מכלולים רבים. הפיג'ו זוכה לביקוש גבוה בתור משומש ויקר יותר מלכתחילה כך שמחירו גבוה יחסית בתור משומש.

קיה ספורטאז' דיזל גם אפשרות טובה, מוצע במחירים טובים בערוצי ה-0 ק"מ ויש גם כלים משומשים כבר בלוחות במחירים אטרקטיביים. הוא נוח, נעים לנסיעה, הביצועים טובים ואני משער שגם יהיה קל למכור אותו בסוף התקופה.

סקודה קארוק גם שווק בעבר עם מנועי טורבו דיזל, 1.6 עם 115 כ"ס ו-2.0 עם 150 כ"ס. היו כמה רמות גימור. הוא מרווח, תא הנוסעים נעים ושימושי וגם הוא זוכה לביקוש ער בתור משומש.

 מייק בוקר טוב,

 

וואו, תודה רבה על הניתוח

 

יוסי

 

בתאריך 4.1.2021 בשעה 21:56, ST12345 כתב:

מנועי ה 1.5 HDI הגיעו מ 2019. אם הוא מתלבט בין 2 רכבי 2017 אני משער שהתקציב בהתאם. למיטב הבנתי הפיז'ו תהיה בחירה טובה, עם אמינות טובה, שוק עירני, אוטו מאוד מאוד נוח ומפנק. מה יהיה בעוד 3 שנים? ככל הנראה מה שבטוח זה עוד כמה מוטציות של הקורונה. ומה יהיה בשוק הרכב? אין לי שמץ, אולי עד אז יגלו שההדבקה עוברת באדיי הדלק...(;-

ST בוקר טוב,

 

תודה רבה על תגובתך

 

יוסי

בתאריך 4.1.2021 בשעה 18:08, levy כתב:

אני הייתי בוחר באקסטרייל דיזל מנוע 1600,מגיע לצריכת דלק קרוב ל 1:17 מנוע שהוכיח את עצמו

לוי בוקר טוב

 

תודה רבה על תגובתך

 

יוסי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, 

 

בתור בעלים של פיג'ו 3008 1.6 דיזל 120 כוח סוס מבציר 2017, אני יכול להעיד שצריכת הדלק בשיוט במהירות חוקית של 120 קמ"ש היא 17.5 קילומטר לליטר. 

 

מבחינת נוחות, זה עניין סובייקטיבי ומבחינתי האוטו נוח גם לגדולי גוף. 

הפיג'ו גם מהנה לנסיעה, זהו ג'יפון שמצליח גם להעלות חיוך על פניי בדרכים מפותלות. 

זו לא חיית כביש אבל הוא כיפי. 

 

החיסרון זה שכמעט ולא ניתן לכוון את ההגה כך שתראה גם את לוח המחוונים בו זמנית. 

 

אני מוסיף: על סיטרואן C5 אייר-קרוס ניתנו מספר ביקורות שמשבחות את נוחות הנסיעה.

 

לסיכום: 

פיג'ו נוח ומתנהג טוב

סיטרואן נוח. מאוד נוח ברמה הזויה (לפי הביקורות)

 

נסיעת מבחן תענה לך טוב יותר על השאלות 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקאדג'ר מרגישה צפופה ורועשת (מרגישים היטב את רעש המנוע בנסיעה בפקקים), הניסן לעומתה מרגישה הרבה יותר נינוחה ונוחה.

לטעמי קניית 7 מקומות תשתלם במכירה שם יש שוק ער מאוד לרכבי הדיזל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...