Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרכב מנהלים יוקרתי עד 75K


nadav328
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

שלום,רוצה לשדרג את הרכב שברשותי מאזדה 6 2011 לרכב מנהלים יוקרתי וחזק יותר.

ההיתלבטות היא בין כמה אפשרויות.

1)אינפיניטי G37 שנתון 2012

2)קאדילק CTS שנתון 2012

3)ניסאן מקסימה שנתון 2015

4)במוו 530-523 שנתון 2010-יש שתי צורות E60 אוF10

מעוניין בחוות דעת מבחינת אמינות,עלויות אחזקה ובעיות ידועות .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה אינפיניטי, רכב ספורטיבי. עם הנעה אחורית חזקה, אבל הוא כבר מיושן מאוד בכל היבט אחר.
הקדילק לא מזדקנת יפה.
הניסאן, היא המודרנית מכולם. היא חזקה מאוד. מרווחת אבל לא ספורטיבית.
הב. מ. וו כבר ישנה מאוד, והסיכוי שהיא תכניס לך הרבה הוצאות בלתמ הוא גבוה.
מהרשימה שלך, הייתי לוקח מקסימה, היא אחלה רכב. גדול חזק מרווח.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחפש ספורטיביות או יוקרה/נוחות?

בעניין הוולוו, אם אתה מחפש יותר נוחות, הוולוו בגרסת RD היא יותר קשיחה. חפש את הגרסאות הנוחות יותר. ואם אתה רוצה כוח, חפש גרסאות T5.

אם אתה מחפש כוח ונוחות, הייתי בודק ראשון את המקסימה.

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לך על האינפיניטי בלי לחשוב פעמיים. אתה תהנה מכל רגע.

 

ה-ATS הראשונות עם הגיר של 6 הילוכים ולא 8 סובלות

מתקלות גיר וטורבואים שהולכים, ככה הבנתי מחברים עם רכבים כאלו.

 

ה-CTS לא מזדקנות יפה כמו שאמרו קודמי ואוסיף תקלות חשמל, אחת הסיבות

שירדתי מקניה של CTS-V בת שנתיים בזמנו. לא סתם אין שוק. להמנע.

 

בניסאן מקסימה אני לא רואה שדרוג משמעותי מהמזדה 6 שלך.

 

במוו סדרה 5 לא אמינה ויקרה יחסית לאחזקה.

 

בוולו אין מתנות חינם, במכירה אתה תפסיד את התחתונים שלך, חובבי המותג פה

יכולים להגיד מה שהם רוצים, זה הנסיון שלי ומה שראיתי שקורה בפועל.

 

הייתי בודק גם לקסוס, אבל מה שיכנס לך בתקציב אלו צורות ישנות יחסית.

 

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

אבל בכל זאת' date=' אני שם לב שאנשים משתחווים כשאני עובר בכביש. אני מצידי משתדל לנופף להם לשלום, בנימוס של אבירים.[/color']

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::rofl:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, 

 

לקסוס תהיה הכי פחות בעייתית מהאופציות שהוצעו, במיוחד בדגם GS-300 המדהים. 

הייתה ברשות קרוב משפחה ונסעה קרוב ל 280 אלף קילומטר ללא הרף, מכר בגלל שהתקדם ל S-class. 

 

לטענתו אחד הרכבים הטובים שהיו לו אי פעם. 

אמינות של טויוטה ונוחות של מרצדס. 

 

סדרה 5 צריכה מוסך טוב ומקצועי, גם מניסיון עם 528 2012 עם מנוע 2.0 ליטר 245 כוח סוס המנוע חזק מאוד וחסכוני בנסיעה במהירות חוקית. 

הבעיה הכי קשה ששמעתי עליה עלתה במוסך החברה 33,000 ובמוסך מורשה הסתכמה ב 8,500 ש"ח. 

 

אז סדרה 5 ניתן לרכוש, לעשות יישור קו ואז ליהנות מאוטו טוב ואיכותי.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...