Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב כפי לנהיגה 150-200 אלף שקל


ch2856
 שיתוף
עוקבים 14

פוסטים מומלצים

מה לגבי ניסאן ז370 ?

עונה על הצרכים שלך ? אין לי מושג לגבי המחירים או הזמינות שלהן בארץ אבל בגדול מדובר בכלי רכב מרשים מאוד עם פוטנציאל שיפורים נרחב מבית שיודע דבר או שניים על מכוניות ספורטיביות...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדקת את הקבוצה בפייסבוק cars between friends? 

אין לי המלצה לרכב מסויים, קטונתי. אבל אני לפעמים נכנס לקבוצה הזו ויש לא מעט כלים ממש מפתים

אולי ה"מוזה" תבוא משם. 

 

עריכה: 

 

נכנסתי לשם עכשיו, אין משהו שלא ציינת כבר ומה שלא ציינת הוא מעל עשור

עריכה אחרונה על ידי Gal Atun

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (present)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, פבל כתב:

לא, היא לא. בגרסאות הקצה שלה - 550 או M5 היא אולי אמת מידה בקטגוריה, אבל באופן כללי, חוץ - אולי - מהדור הראשון היא גדולה וכבדה מדי. 

 

הייתי מתווכח איתך שהתואר שמור דווקא לדור הרביעי שלה ה-E39.

עריכה אחרונה על ידי robertf
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגזרת ההנעה האחורית וכיפי לנהיגה איזור ה-150-200 הוא בעייתי. מכיוון שפסלת את המועמדות הטבעיות BRZ, מיאטה, לדעתי הכי כיפי לנהיגה בתקציב - הונדה טייפ R, אבל לא הנעה אחורית (אבל מניסיון, יותר כיף מ-135/235). אבל אם אני קולט אותך נכון, אני הייתי הולך דווקא על פורשה. זה נכון שהרבה עפים על עצמם ויושבים בלוחות, אבל בסוף מי שמוכר, מוכר במחירי שוק. בוקסטר/קיימן מהדור הקודם קודם דגם 987.2 בדגש חזק על ה-2 (2009-2011) יהיו אמינות, מעולות לנהיגה ויכנסו בחלק העליון של התקציב שלך, אולי קצת מעל למכוניות מעולות עם קמ נמוכים יחסית, בטח אם זה לא S.

 

ה-370Z היא אופציה מעניינת אגב, נסעתי ונהגתי קצת, לא זכור לי כרכב נוקשה. אמריקאיות לא מכיר כל כך, האינטיריור תמיד נראה לי זול ומחריד ולא הצלחתי לדמיין את עצמי נוסע בזה כל יום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק בהחלט. כבר הרבה זמן מגרד לי לרכוש בוקסטר/קיימן ואולי אכן הגיעה העת לכך. החיפוש לא יהיה קצר או פשוט, מה גם שאני די בור בכל הניואנסים השונים של דגמי פורשה, אבל מהקצת שקראתי אתמול אז 987.2 זה הכיוון, אחרי כל מחלות הילדות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הזכירו את זה בחצי פה כאן, אבל לאור הדרישות שלך אני חושב שהקאדילק ATS תתאים לך בול כמו כפפה ליד, עדיף את גרסת הפרימיום (עם דיפ' מוגבל החלקה, בולמים מגנטיים, מתלים אדפטיביים ועוד). בתקציב שלך תיכנס אחת משנת 2017 ואולי אפילו 2018.

הנעה אחורית, חזקה, מתנהגת, שלדה מעולה, כיפית. תעשה טובה לעצמך ותבדוק אותה. גם אני נרתעתי מאמריקאיות בהתחלה, אבל האוטו הזה הוא האמריקאי הכי אירופאי שהם הוציאו עד כה.

גילוי נאות: בעלים טרי של אחת כזו (אחרי שבדקתי גם G37 ועוד כמה אופציות).

  • אהבתי 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Mazda 6 Premium Plus 2013

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גילוי נאות: עובד בחברת ״מאיר״.
אם אין לך בעיה שמדובר ברכב 4*4, שווה לך לנסות את הוולוו s60 פולסטאר- רכב חזק, מהיר, מהנה לנהיגה שגם אצלן תמצא בולמי אולהינס מתכווננים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וליה משומשת הנעה אחורית, צ'יפ ואתה עם 310 כ"ס וטונות של הנאה.

א. מכונית אמינה ומאוזנת בלי מחלות ילדות.

ב. עם הצ'יפ היא אמינה לחלוטין.

 

הע/ארה לגבי קאיימן/בוקסטר, ברשותי קאיימן S ידנית דגם 987.1 ולפני שקניתי עשיתי מחקר חובק עולם וסטטיסטיקות על הדגמים, בגדול, כל רכב שעבר כמות קילומטרים נאה חף מבעיות כשל(בעיקר מיסב ה IMS הידוע לשמצה), בנוסף ובאופן מפתיע רוב הבעיות היו ברכבים ממדינות קרות.

רק לסבר את האוזן, הסטטיסטיקה אומרת 3-4% מהמנועים כשלו עם IMS ומי שלא כשל כבר לא ייכשל.

בקיצור, הייתי מוסיף ללא דאגה גם 987.1 כל עוד מטופלת ושמורה.

  • אהבתי 1
  • 1988 DUCATI PASO 750
    1990 SUZUKI RGV250+2017 SUZUKI GSXR1000R
    2002 HONDA VTR SP-2
    2006 CAYMAN S Manual
     
     
  •  

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי לתומי שכל 987 מועדת לפורענות ועד שלא מחליפים את המיסב יש תמיד חשש לכשל.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש טונות של מידע ברשת, בגדול מה שרשמתי מדויק. עשיתי מחקר ארוך מאד מאד. עדיין יש סיכוי לכשל אך הוא גבוה בדיוק כמו הסיכוי שתראה ראש מנוע של S2000 עם 60K ק"מ עף לו דרך מכסה המנוע בסגנון המפץ הגדול. בקיצור, Shit happens...

  • 1988 DUCATI PASO 750
    1990 SUZUKI RGV250+2017 SUZUKI GSXR1000R
    2002 HONDA VTR SP-2
    2006 CAYMAN S Manual
     
     
  •  

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

משהו כמו ג'ולייה עם הרבה כוח (יחסית כמובן) והנעה אחורית כבר יש, מחפש משהו קצת יותר מיוחד. 

יש איזה מקום מסתורי בו בעלי פורשה מחליפים רכבים? :-) כי היחידה שהייתה עד אתמול ביד 2 נעלמה (הייתה יחסית הרבה זמן על הלוח) וזהו, אין כלום מעל 2009. 

לגבי המיסב, זה מה שמצאתי ברשת:

   All 986 Boxster models.
-   987 Cayman & Boxster models up to engine number 61504715
-   All 996 models (not including: GT and Turbo models) 
-   997 3.6ltr with M96/05 up to engine number 6950745

עריכה אחרונה על ידי ch2856
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור, הסיפור הזה עם ה IMS(שיצא לגמרי מפרופורציות) הוא יותר ממספרי אצוות ומנועים, בגדול המנועים ב 986/996 יותר רגישים וב 987/997 הרבה פחות. כלל אצבע, כל רכב שעבר 70-80K ק"מ חצה את סף הכשל וחסין מהעניין.

שלי 987.1 עם 156K ואין לי שמץ חשש.

הן אמינות מאד.

קח בחשבון שצריך לרדת בשנים.

יש קאיימן S 2006 אוטומטית למכירה ונראה שהיא במצב מצוין.

דבר איתי בפרטי, אשים עין עבורך.

  • 1988 DUCATI PASO 750
    1990 SUZUKI RGV250+2017 SUZUKI GSXR1000R
    2002 HONDA VTR SP-2
    2006 CAYMAN S Manual
     
     
  •  

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...