Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Ak550 המלצות


Pazko
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, Pazko כתב:

מעוניין בכלי, מישהו מכיר, יודע, שמע על תקלות מוכרות? בעיות נפוצות עם הכלי הזה? 

הכלי הגיע לארץ בסוף 2017, לא מספיק זמן כדי לדעת כמה הוא שורד לאורך זמן, עם זאת בינתיים אין תלונות מיוחדות על הכלי וקימקו זו לא חברה עלומת שם, זו חברה וותיקה בעלת מוניטין רב שבין השאר ייצרה (מייצרת?) מנועים לב.מ.וו.

יש קצת תלונות על איכות הפלסטיקה, בדגש על 'תאי הכפפות'. מעבר לזה אין תלונות עקביות.

ההתנהגות שלו זוכה לשבחים רבים.

כמובן שההשוואה התבקשת היא לטימקס- אז השורה התחתונה היא שזה מתחרה ראוי, בוודאי אם לוקחים את הפרש המחירים בינהם (הקימקו יעלה זול יותר בכיותר מ25% מהטימקס).

**אישית- על הAK לא יצא לי לרכב. כל הכתוב מגיע מקריאת כתבות ומידע מפורומים דו גלגליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

 

לפני 18 שעות, Pazko כתב:

בעיות נפוצות עם הכלי הזה? 

כן,זה קימקו.

כשמדובר בכלים קטנים ופשוטים זה ללכת על בטוח,אבל כשמדובר במרצדס מתוצרת שיאומי (המלים להמחשה בלבד) אולי כדאי לחשוב פעמיים.

אם בכל זאת תלך על הקנייה מומלץ בחום לקנות חדש או משומש כחדש,בשום אופן לא משומש ישן.

בגלל שמדובר בקטנוע טרי בשוק בישן הכוונה למי שקנה חדש,סחט אותו והחליט לא להפסיד על הכלי הרבה כסף.

קימקו טובה בכלים פשוטים וקטנים,כשמדובר בקטנועים מורכבים (קומפלקס) זה מתכון לתקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי מה אתה אומר, אבל זה לא משהו שאתה יודע בוודאות אני מניח? אני חושב שזה כלי שמתפרעים איתו פחות מהטימקס (לפי דעתי) 

בכל מקרה,ההתלבטות היא כזאת 

בתקציב של 40 אלף אני יכול להביא ak 2019 עם קצת קמ יחסית ויד ממש נמוכה

לעומת הטימקס שבאותו מחיר אני מביא שנת 2016 שאלוהים יודע מה היה איתו, אז פה בא הנושא של האמינות, אשמח לעוד תגובות🙏🏼

לפני 3 שעות, tribel כתב:

 

 

 

כן,זה קימקו.

כשמדובר בכלים קטנים ופשוטים זה ללכת על בטוח,אבל כשמדובר במרצדס מתוצרת שיאומי (המלים להמחשה בלבד) אולי כדאי לחשוב פעמיים.

אם בכל זאת תלך על הקנייה מומלץ בחום לקנות חדש או משומש כחדש,בשום אופן לא משומש ישן.

בגלל שמדובר בקטנוע טרי בשוק בישן הכוונה למי שקנה חדש,סחט אותו והחליט לא להפסיד על הכלי הרבה כסף.

קימקו טובה בכלים פשוטים וקטנים,כשמדובר בקטנועים מורכבים (קומפלקס) זה מתכון לתקלות.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Pazko
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על קימקו או על ה AK?

את ה AK לא היה לי,אבל לגבי הקימקו אלה דברים שאני רושם מניסיון אישי.

קטנוע של ימאהה כנראה יזדקן יותר טוב.

אבל עם כל הכבוד לטימקס שהוא קטנופנוע מאוד מתקדם הוא גם אוברייטד ביחס למחיר ומחירי החלפים שלו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 30.12.2020 בשעה 09:16, tribel כתב:

 

 

 

כן,זה קימקו.

כשמדובר בכלים קטנים ופשוטים זה ללכת על בטוח,אבל כשמדובר במרצדס מתוצרת שיאומי (המלים להמחשה בלבד) אולי כדאי לחשוב פעמיים.

אם בכל זאת תלך על הקנייה מומלץ בחום לקנות חדש או משומש כחדש,בשום אופן לא משומש ישן.

בגלל שמדובר בקטנוע טרי בשוק בישן הכוונה למי שקנה חדש,סחט אותו והחליט לא להפסיד על הכלי הרבה כסף.

קימקו טובה בכלים פשוטים וקטנים,כשמדובר בקטנועים מורכבים (קומפלקס) זה מתכון לתקלות.

אולי השוואה נכונה יותר תהיה - "מרצדס מתוצרת טויוטה"?!

(קוראים לזה לקסוס, ובעיות אמינות הן בערך הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם).

קימקו התגלחו כבר על ה-MyRoad 700 שהיה עדיין בוסר, וגם לא שווק גלובלית אם בכלל.

ה-AK עושה רושם של מוצר בשל ומוצלח, ולזכותו (או לרעתו - תלוי מאיפה מסתכלים...)

הוא בעצם מבוסס על ההנדסה המאוד מוצלחת של הטימקס (כן, סוג של חיקוי)

ויחד עם כושר הייצור המוכח של קימקו (יצרן הקטנועים החמישי בגודלו בעולם)

שמייצרים גם מנועים עבור יצרנים אחרים (ב.מ.וו למשל) ובעבר גם קטנועים מושלמים (קוואסקי J300)

- לא הייתי חושש מתקלות כרוניות או בעיות אמינות לא שגרתיות.

נכון - אין לו את ההילה של הטימקס, וגם לא את הגימור שלו, אבל גם המחיר נמוך בהרבה.

 

ואם כבר - יש גם את ה-TL500 של סאן יאנג, שמבוסס על אותה השראה ברורה של הטימקס,

אבל ממוקם דדרגה אחת מתחת ל-AK מבחינת כוח ואבזור.

מצד שני - הוא עולה כמעט חצי(!) מטימקס מאובזר, ונותן אחלה תמורה למחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, BoazB11 כתב:

אולי השוואה נכונה יותר תהיה - "מרצדס מתוצרת טויוטה"?!

(קוראים לזה לקסוס, ובעיות אמינות הן בערך הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם).

קימקו התגלחו כבר על ה-MyRoad 700 שהיה עדיין בוסר, וגם לא שווק גלובלית אם בכלל.

ה-AK עושה רושם של מוצר בשל ומוצלח, ולזכותו (או לרעתו - תלוי מאיפה מסתכלים...)

הוא בעצם מבוסס על ההנדסה המאוד מוצלחת של הטימקס (כן, סוג של חיקוי)

ויחד עם כושר הייצור המוכח של קימקו (יצרן הקטנועים החמישי בגודלו בעולם)

שמייצרים גם מנועים עבור יצרנים אחרים (ב.מ.וו למשל) ובעבר גם קטנועים מושלמים (קוואסקי J300)

- לא הייתי חושש מתקלות כרוניות או בעיות אמינות לא שגרתיות.

נכון - אין לו את ההילה של הטימקס, וגם לא את הגימור שלו, אבל גם המחיר נמוך בהרבה.

 

ואם כבר - יש גם את ה-TL500 של סאן יאנג, שמבוסס על אותה השראה ברורה של הטימקס,

אבל ממוקם דדרגה אחת מתחת ל-AK מבחינת כוח ואבזור.

מצד שני - הוא עולה כמעט חצי(!) מטימקס מאובזר, ונותן אחלה תמורה למחיר.

קימקו מייצרים המון קטנועים זה נכון.

בעניין התקלות הכרוניות או בעיות אמינות לא שגרתיות לצערי אין שום קשר לטויוטה.

קימקו מעולים בכלים פשוטים,כשמדובר בכלי פרימיום אני חושב שאתה טועה.

 

לגבי יצור מנועים דוגמה סותרת היא המנועים של "הגדלנועים" של BMW.

וגם כאן אני מאמין שיש עוד דוגמאות.

ה J300 הוא בין הקטנועים היחידים אם לא היחידי שקימקו ייצרה תחת קאוואסאקי או חברה אחרת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, tribel כתב:

קימקו מייצרים המון קטנועים זה נכון.

בעניין התקלות הכרוניות או בעיות אמינות לא שגרתיות לצערי אין שום קשר לטויוטה.

קימקו מעולים בכלים פשוטים,כשמדובר בכלי פרימיום אני חושב שאתה טועה.

 

לגבי יצור מנועים דוגמה סותרת היא המנועים של "הגדלנועים" של BMW.

וגם כאן אני מאמין שיש עוד דוגמאות.

ה J300 הוא בין הקטנועים היחידים אם לא היחידי שקימקו ייצרה תחת קאוואסאקי או חברה אחרת.

 

 

מה הבעייה עם ב.מ.וו? לא שמעתי על בעיות מיוחדות במנועים שלהם...

אבל תכלס - קטנועי ה-650 שלהם הם אמנם אחלה של קטנועים, אבל מב.מ.וו הייתי מצפה ליותר,

בעיקר באבזור ובגימור. המנועים לטעמי הם דווקא נקודת חוזק אצלם.

 

הדאונטאון הוא לא ממש קטנוע פרמיום, אבל בטח לא "כלי פשוט".

אין להם באמת את העידון של הפורצה, או את העיצוב המגניב של האיקסמקס,

אבל אחלה קטנוע של אמצע הדרך עם ביצועים, אמינות, ותמורה למחיר - ברמה גבוהה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

לי יש AK מזה שנה, לדעתי תמורה מעולה לכסף שאתה משלם עליו.

 

כמו שציינו פה הכלי יחסית חדש בשוק ולכן אם אתה קונה יד 2 עדיף את הכלים החל משנת 2019 ואילך, שם הוכנסו הרבה שינויים ותיקונים מהחברה מה שהתגלו בדגמים הראשונים.

 

הפלסטיקה שלו בסדר גמור, 2 דלתות של התאים מקדימה מרגישות זולות מדי אבל זה לא משהו שמפריע לך כי אתה משתמש בהם פעם ב...

 

המנועים שלהם מאוד אמינים, יש בארץ ובחול אנשים שכבר עשו מעל 80 אלף והמנוע חי ובועט.

 

מבחינת כוח וחווית נהיגה אז לכלי לא חסר כוח, אם אתה מתקין ווריאטור + תוכנה שמקפיצה אותך בכ"ס בצורה משמעותית אז הכלי יכול לתת בראש להרבה כלים אחרים בסגמנט של ה 500 סמ"ק.

 

מבחינת היגוי והתנהגות כביש אז גם כאן הכלי מאוד מצטיין בזה, הוא מאוד נוח וקל לנהיגה, עם תגובה מצויינת לדרישות הרוכב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
  • אהבתי 1
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...