Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוטנציאל שיפורים של אימפרזה 2006 מנוע 2 ליטר 4X4


שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן, אז ביום ראשון כנראה הולך לרכוש רכב מהסוג המצויין בכותרת(65 אלף ק"מ מבעלות פרטית יד 01, הבן אדם נראה ונשמע אמין לגמרי, קנה את הרכב כדי להתחיל פרויקט ממישהו מבוגר שנסע רק בעיר לפני כמה חודשים אך לבסוף לא הסתדר לו) ותהיתי מה הייתם יכולים להמליץ מהידע/נסיון שלכם מבחינת שיפורים לרכב מכל הבחינות(קוסמטית, צמיגים, גודל גלגל אם בכלל יש צורך להגדיל, פליטה, מנוע,טורבו וכו) ואם בכלל יש לאן ללכת עם זה? ברור לי שSTI לא תצא ממנו ואני גם לא מכוון לשם, במיוחד אחרי שקראתי את 11 הדיברות חח אבל בכל זאת תמיד נמשכתי ליפניות ולכל מה שבא איתן אז אשמח להארה בנושא :). הבעלים הנוכחי רצה להחליף את הגיר האוטומט לגיר ידני של WRX וכבר קיבל הצעת מחיר ממישהו ואמר גם שיקשר בינינו במידה וארצה, זה נשמע רעיון מעניין וגם על זה הייתי שמח לקבל קצת מידע. 

 

תודה רבה ושבת שלום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל בלהחליף את הגיר כצעד ראשון.

בגדול מדובר ברכב אטמוספרי ומספר האפשרויות שלך לא גדול. 

יש ביו טיוב כמה סרטונים של השתלות טורבו לדגמים שונים של הסובארו, מדובר בפרוייקט גדול ויקר, החלפת סעפות וצמות חוטים, פירוק פגוש והשתלת אינטרקולר ואז חיתוכים ושינויים של כל החלק הקדמי כדי להכניס ולהתאים צנרות ותושבות לאינטרקולר וכדומה...

יהיה יותר כלכלי פשוט לחפש אימפרזה טורבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנאדם מבוגר שנסע רק בעיר אבל יש לו כיוון לגיר ידני של WRX, אהא.
השרשור שלך זהה לכל שרשורי ה'יש לי רכב אטמוספרי עממי - איך משפרים אותו?' שרצים כאן בחודש האחרון, התשובה די זהה.
השורה התחתונה במקרה הספציפי שלך היא, שיש גרסה יותר ספורטיבית של הרכב, שיש לה פוטנציאל שיפורים עצום - אז למה להקשות לעצמך את החיים ולבזבז הון כדי להשיג כלום ולאבד שקט נפשי של חוקיות כשאפשר פשוט לקנות את הגרסה הנכונה?

  • רעיון טוב! 2

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.12.2020 בשעה 02:55, shellcase כתב:

בנאדם מבוגר שנסע רק בעיר אבל יש לו כיוון לגיר ידני של WRX, אהא.

לא הבנת, הבעלים המקורי הוא המבוגר. הבעלים הנוכחי הוא המכוון לגיר הידני...

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(אני גם אחד שהלך והחליף רכב מסויים באותו סוג רכב פשוט בגרסה הנכונה ואכן גם אני ממליץ על שיטת ה"אם כבר אז כבר".). אבל לפניי שהייתי רץ לשפר, קודם כל תקנה ותתחיל להתרגל לרכב, המלצתי האישית היא שתסע בו שהוא סטוק עד שתרגיש באמת את הצורך בשיפור. השאלה העיקרית זה מה אתה רוצה להשיג? מה מטרת השיפור? לאן אתה מכוון? כוח קו ישר? אחיזה והתנהגות? יופי? יהיה הרבה יותר קל להכווין אותך אם תפרט יותר לעומק מה הם רצונותך.

 

אישית הייתי הולך תחילה על צמיגים איכותיים (PS4S, GoodYear Eagle F1 Assymetric 5/supersport וכו'...) וברקסים איכותיים יותר (צלחות, צינורות שזורים, שמן איכותי וכמובן רפידות).

ואחריי תקופה מסויימת עם הרכב אם תרגיש את הצורך ביותר ספורטיביות תשקול את עיניין ההסבה לידני. כי זה באמת יהפוך לרכב אחר.

עריכה אחרונה על ידי SmallbutClean

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

רכב נהדר
הייתי הולך לכיוון הפוך - מגביה ומשפר לשטח
בולמים וקפיצים של פורסטר מאותן שנים יכנסו ללא שום התאמות.
מיגון גחון ניתן לבנות די בקלות.
צמיגי שטח מלא
יש אפילו נעילות לדיפרנציאלים (אחורי אוטומטית, מרכזי אלקטרונית)
תתפלא אילו יכולות שטח יש לדברים האלה.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

גיר ידני יתן לך שיפור יפה וגם חוקי. 

אולי תעלה מידה אחת בג'נט, יחד עם צמיגים טובים. 

ישור קו מכאני וסע לשלום. 

אין טעם להשקיע יותר מזה כי זה לא יהיה חוקי ולא תעבור טסט, והעלות תהיה כמו לקנות אוטו חזק וחוקי יותר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.1.2021 בשעה 03:09, elephant man כתב:

רכב נהדר
הייתי הולך לכיוון הפוך - מגביה ומשפר לשטח
בולמים וקפיצים של פורסטר מאותן שנים יכנסו ללא שום התאמות.
מיגון גחון ניתן לבנות די בקלות.
צמיגי שטח מלא
יש אפילו נעילות לדיפרנציאלים (אחורי אוטומטית, מרכזי אלקטרונית)
תתפלא אילו יכולות שטח יש לדברים האלה.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 

יש לי סט בולמים וקפיצים של פורסטר xt 2006 (הם קצת יותר נמוכים מפורסטר רגיל) שנסעו עליהם 70,000 קמ רק בעיר אם מישהו מעוניין שיציע מחיר ויבוא לקחת 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...