Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום תקופה עם קיה ספורטאג 1.6 טורבו GT פרימיום 2018


SeazeR
 שיתוף
עוקבים 30

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שלום חברים,   עברו כמעט 3 שנים מאז שהתחדשתי בקיה ספורטאג 1.6 טורבו פרימיום וקצרה היריעה מלהכיל.  בשעה טובה, הרכב נמכר. את הרכב רכשתי חדש מהחברה בחודש פברואר 2018. כבר במסירה ע

לא מצליח להבין את אילו אשר קונים את הסלטוס..., רכב מיושן לחלוטין, מנוע שאוהב דלק , מראה חיצוני מצועצע ... יש אלטרנטיבות עדיפות משמעותית מאשר הדבר המיושן הזה.

כנראה שיבואנים שמוכרים רכבים בהיקפים גדולים הלקוחות מבחינתם הם עוד לקוח ויש עוד לא מעט דוגמאות כאלה בארץ. גם אני ב2014 קניתי רכב חדש מהיבואן של קיה (סיד סטיישן). בפעם הראשונה שנכנסתי לאולם ה

לא הראשון ששמעתי ממנו על בעיות בגרסת הgt line, ובטח לא הראשון ולא השני עם בעיית הסעפת הסדוקה והחלפה כוללת גם של הטורבו.

חבל, קיה ידעו להוציא כלים אמינים.

מעניין שלא שמעתי על בעיית סעפת באחות לבית יונדאי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שיבואנים שמוכרים רכבים בהיקפים גדולים הלקוחות מבחינתם הם עוד לקוח ויש עוד לא מעט דוגמאות כאלה בארץ.

גם אני ב2014 קניתי רכב חדש מהיבואן של קיה (סיד סטיישן).

בפעם הראשונה שנכנסתי לאולם התצוגה הסתובבתי 20 דקות בין הרכבים אף אחד לא התייחס אליי אבל באתי נעול על הרכב מראש וידעתי שיש מבצע "חבר" עם הנחה גדולה וזאת המטרה. מסתובב מסתובב ויוצא בסוף לא ניגשו אליי. אחרי שבוע באתי עם אשתי שתראה את הרכב נכנסנו פנימה אף אחד לא התייחס אלינו וגם כשרצינו להזמין חיכינו כמעט חצי שעה לנציג לסגור הזמנה.

הרכב הראשון שלי חדש מהחברה ההתרגשות גדולה, מגיע לאסוף את הרכב אחרי שבועיים הוא עמד במגרש בחולון אני חושב, בחוץ אחרי גשם בוץ.

לא טרחו אפילו לנקות אותו וכשהגיע הנציג שמוסר את הרכבים שאלתי למה הרכב ככה מטונף (גם השטיח נהג עם טביעות בוץ)הוא קרא לאיזה סודני שהגיע עם בקבוק מים וסמרטוט וניקה את האוטו (ניקה או מרח את הלכלוך תסתכלו על זה איך שתרצו) ורק שאני אלך משם. התחלתי לשאול את הנציג שאלות על תפעול האוטו וכל מה שעניין אותו זה להתעסק בטלפון בכלל לא הקדיש לי תשומת לב. בדרך הביתה נכנסתי לשטיפה.

המשך החוויות עם הקיה ב3 שנים שהייתה אצלנו: הוחלפו 2 פנסים קדמיים כי הלד נשרף, פעמיים מוסך על רעידות וקפיצות בהחלפת הילוכים עשו כיוונון שהחזיק חצי שנה. פעם נוספת ב40 אלף הוחלפו מצמדים. יוניט ברקס הלך הוחלף, רעידות בהגה ב15 אלף הכנסתי למוסך תיקנו לא יודע מה עשו עד היום (אמרו חיזקנו ברגים), מצבר הוחלף אחרי שנה וחצי. בקיצור ביקרתי במוסך שלהם 3 פעמים בשנה חוץ מהטיפול.

לא מתקרב יותר לטלקאר ולא קונה יותר בחיים רכב עם תיבה רובוטית.

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 Ford Focus 2017 TITANIUM - 1.5 Ecoboost (190HP / 34KGM) - Tuned by BR PERFORMANCE 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי הייתה סיד רובוטית בליסינג, ב30 אלף הוחלף גיר קומפלט, פנס לד ששבק חיים הוחלף, משאבת וישרים שדלפה הוחלפה, ממיר קטליטי הוחלף, כל ההתקנות המקומיות כמובן שעשו מלא בעיות.
ועדיין, הרכב עצמו היה עדיף מכל קורולה שנסעתי בה מבחינת התנהגות.
מזעזע לשמוע שזה היחס שמקבלים מנותני שירות בארץ.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מה להגיד על ההתנהלות מבחינת המוסך, אני כן יכול להגיד שלפני קצת יותר משנה התעניינתי בקיה סטוניק, אפילו נסיעת מבחן לא סידרו לי בצורה שתתאים לי.

ניסיתי להציע כמה פתרונות, הם לא קיבלו אף אחד מהם וירדתי מהרכישה של הרכב.

 

בזמנו הייתי חדש במקום העבודה שאני עובד בו. רצו שאגיע בשעות הצהריים המוקדמות לבאר שבע. קצת לא ריאלי בהתחשב בעובדה שאני עובד במרכז ולא היו לי אפילו ימי חופש לקחת.

הצעתי להם כמה פתרונות, אף אחד לא היה מקובל עליהם:

1. לצאת מהעבודה יום אחד מוקדם יותר ולבצע נסיעת מבחן באיזור המרכז.

2. לעבור עם רכב המבחן בהלוך או בחזור (הרכב נלקח מאיזור המרכז ומוחזר באותו היום, לפחות זה מה שהיה באותו זמן) דרכי.

3. לאפשר לי לבצע נסיעת מבחן ביום שישי.

 

הבנתי שלא מתאמצים אפילו למכור לי את הרכב ולא באים לקראתי בשום צורה, לכן הלכתי למתחרים.

סיאט וטויוטה לא עשו לי עניינים כאלו, קיבלתי את הרכבים לנסיעות מבחן בימי שישי, בשעות שמתאימות לי. 

ואני מזכיר שטויוטה וסיאט מוכרות יפה מאוד בארץ. 

כלומר, אפשר למכור היטב ועדיין לבוא לקראת הלקוח הפוטנציאלי.

 

עריכה אחרונה על ידי dorsht
  • אהבתי 2

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יבואן שמתרכז בציי הרכב ולקוח פרטי בשבילו הוא כמו זבוב מציק בעין - וזו התוצאה.

אני קורא ונדהם - כ"כ הרבה תקלות בקיה ספורטאז', פתאום הואגיות נראות שיא האמינות.

מילא אם השירות היה נורמלי... מזעזע.

 

נראה כמו עוד ספק ישראלי טיפוסי שמתנהג ע"פי הקו שכל עוד מוכרים טוב והקופה רושמת - אין צורך בתודעת שירות.

תודה על האזהרה, אעביר הלאה.

  • רעיון טוב! 1

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Mazda 6 Premium Plus 2013

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות רוב מנועי ה-TSI מציגים אמינות טובה, למעט דגמים בעייתים כמו 1.4 160 כ"ס או 1.8 160 כ"ס ואולי גם 1.2 בתחילת הדרך. 

המנועים האחרים (1.0, 1.5, 1.4 122 כ"ס ו-150 כ"ס, 1.2 מאוחרים, 1.8 180 כ"ס וכו') מציגים אמינות טובה ממה שאני מכיר. 

 

ומבחינת שירות לפני הרכישה, השירות של צ'מפיון עדיף פי כמה מזה של קיה, לפחות מהרושם שלי.

אגב, הטיפולים במורשי היבואן אכן לא זולים עבור רכבי VAG (אפשר להגיד שזו עובדה ידועה), אבל גם בקיה לא זול במורשה של היבואן. 

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שנפלת על רכב תקול במיוחד, לצערי אף יצרן אינו חף מתקלות - השאלה איך הוא ובעיקר איך היבואן המקומי מתמודד איתן.
קיבלתי התרשמות דומה על יבואן טויוטה מעמיתה לעבודה, אם מסתכלים עליך אתה בכלל צריך להגיד תודה. אני תוהה מה יקרה ביום שאחד (או כמה) מהדגמים שהיבואנים האלה מוכרים יפגין אמינות נמוכה באופן סדרתי (ואני מאמין שזה עניין של זמן), והאם בכלל הם יקחו אחריות על כך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את הרכב הפשוט יותר, 1.6 ללא טורבו.

ללא תקלות מיוחדות למעט החלפת פנס  קדמי (מסתבר שאחת הנורות לא עבדה).

 

חווית הרכישה שלי הייתה שונה, התייחסו אליי יפה למרות שהבינו שאני לא לקוח "רגיל", אפילו מנהל הסוכנות היה איתי בנסיעת מבחן ואמר סע לאן שתרצה אפילו לשטח, (קצת חול לא באמת שטח).

קבלת הרכבים של קיה לא הייתה חיובית אבל לא שלילית במיוחד, הייתי שמח לקבל את הרכב בסוכנות ולא במתקן שלהם בראשון לציון.

כן היה לי חוויה רעה באחד המוסכים שלהם והרגשה פ-סדר במוסך אחר.

 

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטאז' 2000 מאי 17.

יחס נעים באולם התצוגה, המוכר לא עושה שמיניות באויר בשביל שתקנה, אבל גם לא מזלזל. 

נסיעת מבחן ביום שישי, 30 דקות ללא מלווה! רכב מבחן די מוזנח. 

מסירה באתר שורק, יחס טוב ומענה על שאלות באדיבות. 

עד היום (אומנם רק 27500 ק"מ) - אמינות מוחלטת, פרט למולטימדיה הגרועה של אדי מערכות. 

יחס טוב במוסך מורשה (השלושה ת"א). 

ממה שעולה בדיונים ברשתות חברתיות ובפורום, כנראה שהדגם אמין בהרבה מדגם הטורבו 4x4.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,תודה על התגובות.

אין ספק, קיה ספורטאג מנוע 2.0 מראה אמינות בלתי מתפשרת.
אבל קיה בשילוב גיר רובוטי וטורבו שווה אסון אחד גדול !

לדעתי, בארץ לא יודעים לטפל ברכבים האלו. ולמה אני מגיע למסקנה הזו ? מכמה סיבות :

1. שמים שמן פז ברכב (נו באמת !) ומתמחרים אותו ב 400 ש"ח.

2. לא יודעים לטפל בתיקון של ציריה. לא פחות מ 3 פעמים ביקרתי במוסך על בעיות התיקתוקים והם לא ידעו לפתור בעיה כל כך פשוטה !

3. הזילזול של אנשי המקצוע במוסך - פשוט מזעזע כמה שהם לא יודעים כלום. כשמכרתי את הרכב נכנסתי עם הרוכש לאחר המוסכים המורשים ונאמר לי שהאחריות היא עד X קילומטר ושהרכב לא באחריות ושאצלם במוסך זה עד X קילומטר.
ואת זה - אמר לי "מנהל המוסך"
יש לציין שאין שום הגבלת ק"מ בקיה ספורטאג GTLINE אבל הקטע המרגיז הוא - שאף בעל מקצוע בקיה לא יודע את זה !!! חור בהשכלה, חוסר מקצועיות משווע.
נחשו מה אמרו לרוכש במוקד השירות ? שהרכב באחריות עד תאריך X, ללא הגבלת ק"מ 
 

אז בואו נחשוב - אם נציגי השירות הטכני לא יודעים פרט כל כך בסיסי, איך הם ידעו לטפל ברכב ?
 

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ביקרתי לראשונה באולם תצוגה בשורק בפברואר השנה. היחס היה בסדר גמור. ניגש נציג ושאל אם יכול לעזור ובהמשך ישבתי לקבל הצעת מחיר ולתאם נסיעת מבחן (לא בשישי). היה אדיב גם בנסיעת המבחן (כמה רמות מעל הפאקצה שהצמידו לי בסיאט). הקורונה עצרה לי את התוכניות וחזרתי לרכישה רק לאחר כמה חודשים. שוב תיאמתי נסיעת מבחן כדי שגם אשתי תתנסה. תיאמו בלי בעיה לסוף היום באמצע שבוע. הגענו קצת לפני ושוב ניגש נציג ושאל אם יכול לעזור. לנסיעה יצאנו לבד בגלל מגבלות הקורונה.
הרכב אצלי רק כמה חודשים אז לא יודע להגיד לגבי המוסכים. מה שכן כולם שמים שמן פז, גם טויוטה.
אשמח לדעת באיזה מוסך טיפלת (למרות שהדעה שלי על כל מוסכי היבואנים די שלילית).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...