Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמנות (ועלות) אחזקת ה-M2


BobbyMiata
 שיתוף
עוקבים 25

פוסטים מומלצים

לפני 10 דקות, elik0 כתב:

ו.. גריל שחור

 

👏👏👏

 

האמת ממש התלבטי אם זה גורע מהמראה סטוק/קלאסי או שזה הלוק ה"נכון". בנתיים אני דיי משתכנע שזה הלוק הנכון :)

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ה-M2 אצלי מאז סוף יולי והעובדה שאני נהנה יותר לנהוג ברכב מאשר לכתוב עליו אומרת לא מעט, נכון? אבל עכשיו, כשה-M2 במוסך (קוסמטיקה) ואני בסוג של בידוד מצאתי קצת זמן לכתוב על הרכב.   נתחיל מחוות

טוב, למרות שעוד צפויים עדכונים קוסמטיים, נעבור לנושאים אחרים.    חלק גדול מההנאה מהחוויה שנקראת נהיגה מגיעה מהסאונד שהרכב מפיק. יש אנשים שעבורם זה "רעש" (והם ככול הנראה לא יקראו את השרשור הז

https://cobra.co.il/מוצרים/תקשורת-ברכב/חבילת-סמארטפון-לרכב/   זה עולה 1,200 ש"ח. קיבלתי הנחה בגלל הפאשלה בהתקנה. מצד אחד מחיר הזוי, מצד שני, לא מצאתי תחליפים וזה מאוד נוח ומתאים. בדיעבד, היי

מצטרף לתשבוחות על רמת הכתיבה ונהנה לקרוא ולשטוף את העיניים.

אני סבור, שאיש מקצוע מעולה, מרוויח את הפרסום שלו ביושר, אז אשמח שתשתף במי מדובר (לטובת שאר ה"שרוטים" :-))

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שחור זה בהחלט נכון

זה בערך הדבר הראשון שעשיתי לעגלה שלי

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עוד הצבעה לגריל השחור, פשוט נכון יותר לדגם, ועוד אחד שישמח לשמוע על איש המקצוע, אני מחפש אחד כזה בדיוק שמוכן לתקן דברים קטנים כאלו מבלי לצבוע את הכל (אצלי זה רק פגושים) וכמובן שגם יצא מוצלח. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, BobbyMiata כתב:

טוב, טחנו קצת מים, אבל הגיע הזמן לקצת עידכונים. זוכרים שהרכב היה במוסך? אז עכשיו הוא חזר ואני ממש מרוצה מהתוצאה! 

 

אחד הדברים שהכי קשה לתקן זה שריטות. שריטות זה דרעק כיוון שרוב בעלי המקצוע לא אוהבים להתעסק עם זה, קשה עד בלתי אפשרי לתקן נקודתית ואם צובעים חלקים נרחבים, זה כמובן מוריד מערך הרכב ופותח שיחות של "צבעו פה את כל הכנף, לך תדע מה היה פה" או קונים פוטנציאלים שחושדים (לעיתים בצדק) שהיה שם הרבה יותר מאשר "שריטה". אז ראשית, זה הנזק שהיה (ככה רכשתי את הרכב):

 

sujjES.jpg

 

כמו שאתם רואים, מדובר בשריטה קשה, על גבול החריטה. אני מאמין שרוב האנשים הנורמטיבים לא היו נוגעים בזה, אבל בפורום הזה אין אנשים נורמטיבים, נכון? 🤪 

 

אז ככה זה נראה אחרי:

 

s183Y5.jpg

 

מה שלא רואים זה עד כמה התיקון נקודתי. משהו כמו 5 ס"מ סביב השריטה וזהו. בדיקה סביב תראה שרוב הכנף בכלל לא צבועה. באמת שהפעם מצאתי פחח אומן. עם אהבה למקצוע ובעיקר הבנה לרצונות של לקוחות "בעיתים". אני לא רוצה לעשות פה פרסומת בוטה (שלא תחשדו באינטרסים שלי...) אבל מי שמעוניין בפרטים, מוזמן לפנות בפרטי.

 

על הדרך, גם הפגוש הקידמי שופץ (היה קצת שרוט בחלקו התחתון, נגיעה קטנה בצד, האמת שלא היה ממש דרוש תיקון, אבל נגררנו לזה...), איכות העבודה - רמת מפעל, ממש:

 

uve43J.jpg

 

מי מזהה מה עוד שונה? 🧐

 

 

 

נראה כמו עבודה מצויינת על הצבע ועל השריטה / חריטה בפרט.

לרוב אני יודע שאנשי דיטיילינג מקצועים רק יעשו תיקונים כאלו או PDR, אבל אם זה הגיע מפחח "רגיל" כנראה שיש לו ידי זהב.

הצבע בפרונט בפגוש נראה ברמת מפעל ללא שום הבדלי גוונים מהתמונה (הוא נצבע כולו??), מה שאומר שזה ברמה גבוהה.(מפתיע אותי שמצאת פחח בארץ שעושה עבודה כזו טובה!).

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההצבעות על הגריל השחור 🖤 😊

 

לבחור המוכשר שתיקן לי את הרכב קוראים חמודי והמוסך שלו נמצא בת"א, אני מרגיש בנוח לשים פה את האינסטגרם שלו: https://www.instagram.com/hamudyautoworks/?hl=en

 

עניתי בפרטי לכל מי שביקש פרטים ונתתי את הנייד שלו (אני לא חושב שנכון לפרסם בפורום), אם פיספתי מישהו, שילחו לי ה"פ. לא הספקתי לצלם את הרכב בתאורה נורמאלית, אני מקווה שבימים הקרובים אשלח עוד כמה תמונות. 

 

בעניין אחר, תיקון הפגוש כלל הסרה של ה-PPF שהיה עליו, כך שהעידכונים הקרובים (וההוצאות הקרובות) יהיו ככול הנראה על השלמות PPF.

 

עריכה אחרונה על ידי BobbyMiata
  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, למרות שעוד צפויים עדכונים קוסמטיים, נעבור לנושאים אחרים. 

 

חלק גדול מההנאה מהחוויה שנקראת נהיגה מגיעה מהסאונד שהרכב מפיק. יש אנשים שעבורם זה "רעש" (והם ככול הנראה לא יקראו את השרשור הזה) ויש כאלו שחובבים קידמה ועצים ונהנים מהדממה שרכבים חשמליים מביאים איתם. (אגב, גם אני חושב שזה דבר מבורך ומאוד נהנתי מהנהיגה ב-X3 פלאגאין היבריד במצב חשמלי לחלוטין, אבל אנחנו סוטים מהנושא). כבר ציינתי קודם שהסאונד זה מקום שבו ה-M2 המקורית מצטיינת גם מול הדגמים המאוחרים/בכירים יותר. האמינו לי, בתחרות Cold start, ה-M2 נשמעת הרבה יותר טוב מהקומפטיישן או מה-CS. יש לזה כמה סיבות , ביניהם מסנני החלקיקים וגם העובדה שצנרת הפליטה של ה-S55 שונה באורכה בגלל שהיא יוצאת משני מגדשי טורבו ולא מאחד כמו ב-N55. הסאונד כסטוק אגב, מאוד מספק ב-N55.

 

אאאאאבל נקראתה בדרכי הזדמנות להגשים עוד חלום קטן. יש יצרן סלובני בשם אקרפוביץ' אשר מתמחה בדבר אחד - מערכות פליטה לרכבים. למעשה הוא כל-כך טוב ובנה מותג מוצלח כל כך שיצרני הפרימיום עצמם מזמינים ממנו את הפיתוח של מערכות הפליטה וגם מתגאים בזה. אקרפוביץ' לא מייצר מערכות לכל המכוניות (למיאטה אין...) והוא ממוקד בשוק בו אנשים מוכנים להוציא המון כסף על הרכב ולכן ברשימת היצרנים שלו תמצאו בעיקר שמות כמו למבורגיני, פורשה, בנטלי, פרארי לצד דגמי קצה ממותגים קצת פחות מפוארים כמו רנו (המגאן טרופי למשל, מגיעה עם אקרפוביץ' מהחברה), פורד ואחרים. גם לב.מ.וו הוא מייצר וכשחיפשתי מחליפה לבמוו הקודמת, יצא לי לנסוע ב-M3 E92 והצליל שיצא ממערכת האקרפוביץ' שמחובר ל-V8 שמגיע ל-8,300 סל"ד היה מושלם, הנה כמה תמונות לתאבון:

 

FNWjRY.jpg

 

43kMDQ.jpg

 

אז האוטו שלי הגיע עם אגזוז סטנדרטי לחלוטין (שגם הוא נשמע מצויין) והעלות הגבוהה של לקנות חדש (מול התועלת הדינאמית שלא באמת קיימת) שם את העסק נמוך ברשימת ה-ToDo, אבל הזדמנות לרכוש את המערכת הייתה טובה מדי מכדי לוותר, ומפה לשם...

 

Ni5wjt.jpg

 

abF0p8.jpg

 

אז במה מדובר?

 

מדובר בצנרת כפולה מלאה שמתחברת אחרי הדאונפייפ ועשויה כולה מ...טיטניום. היא כוללת שני פרפרים, מתחברת לפלג המקורי ששולט על פרפרים ומוסיפה קצת אלקטרוניקה משלה שקצת משנה את התנהגות במצבי הנהיגה שונים מול המקורית (האקרפוביץ' אגרסיבית יותר כמובן במצב ספורט וספורט+). היא קלה יותר ב-5.3 ק"ג (ומרגישה קלה הרבה יותר...) ומוסיפה על פי אקרפוביץ' כ-9.11 כ"ס. אבל כאמור זה לא העיקר, העיקר זה הסאונד. היא קצת יותר רועשת מהמקורית, לגמרי סבירה בנסיעה רגועה וההבדל העיקרי היא חתימת הקול העמוקה יותר בכל טווח הסל"ד והיללה הגבוהה יותר במעלה הסל"ד. וה-Cold start... ווואוו, איזה כיף להתחיל ככה את הבוקר ולחזור ככה בסוף היום, גם אם היה יום קשה במיוחד 😃

mqgooK.png

לגבי העלויות...ובכן, כמו שאתם יכולים לשער, זה לא דבר זול במיוחד. מערכת פליטה כזו חדשה עולה כ-30,000 אלף (כן, שלושים אלף, לא התבלבלתי באפסים) בארץ (יש יבואן מסודר, פרטים למעוניינים בפרטי) וגם משומשת, כמו שאתם יכולים לדמיין לא נמסרת בחינם (מה גם שחוץ מהחלפה של צבע, אין לזה כל לך בלאי), אבל כיוון שזה שוק יד שניה, אין כל כך משמעות (בקונטקסט של השרשור הזה) למחיר ששילמתי כי זה תלוי במצב החלק ובמו"מ בין הצדדים. אז כן, הסופיות קצת משופשפות, אבל היי, רשום עליהן אקרפוביץ' וזה גם נשמע ושוקל כמו אקרפוביץ', הגשמתי עוד חלום קטן ואני לא חושב כמה זה ספציפית עלה לי כשאני מתניע את הרכב בבוקר ומחייך (השכנים, אגב, קצת פחות מחייכים...).

עריכה אחרונה על ידי BobbyMiata
  • אהבתי 4
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע איך זה בפורום, בלי סרטון לא קונים .
תתחדש, נשמע כמו הגשמת חלום.
אין בעיה לעבור טסט עם מערכת after market?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, נו, בגלל שביקשת כל כך יפה, הנה Cold start עם אקרפוביץ':

 

 

 

לגבי טסט. יש למערכת תו תקן ואישור משרד התחבורה. שנים עברתי טסטים עם מערכת after-market במיאטה והם רק בודקים זיהום אוויר. תכלס אני יכול להגיד להם (ולכם...) שרק החלפתי סופיות וזו המערכת המקורית. עם זיהום אין בעיה כי לא הורדו ממירים כך שהרכב לא מזהם, מדובר רק בסאונד (וקצת משקל וכמה סוסים). 

עריכה אחרונה על ידי BobbyMiata
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, זה חולני בקטע טוב כמו שאני אוהב.
יש לך במערכת סגירת/פתיחת שסתום או שהקונצ'רטו קבוע?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספציפית. אבל במצב של בקרה חצי מנותקת הפרפרים פתוחים ויש גם burbles (לא יודע איך לתרגם את זה לעברית).

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...