Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעלי קקטוסולר/208 סולר התפקדו (או האם עוד מישהו קיבל ריקול רצועת תזמון)


GAD57
 שיתוף

מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

להבנתי כן.  לדעתי - התקשר למוסך מורשה, ובקש שיבדקו אצלם במערכת אם יש קריאה או לא לפי מספר הרישוי של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גיסי עם ברלינגו שנת 2016 קיבל עדכון שגם הרכב שלו משוייך לריקול של הרצועה. יקבע תור במרכזי.

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי קקטוסולר ולא קיבלתי מכתב. גם באתר שלהם לא מופיע כלום למספר רכב שלי.
אני תוהה אם אפשר לבקש מהם את החלקים ובמקום לסמוך עליהם (מה שלא הוכיח את עצמו בעבר) לעשות בעצמי את העבודה או אצל מוסך גבע

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk




עכשיו קיבלתי מכתב.
הרכב בן 4 וחצי ורק על 65k, אז מבחינתי כרגע אני אקבע את ההחלפה אצלם בלי החלפת משאבה.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז, קבעתי תור למוסך המרכזי לתחילת חודש ינואר (הכי קרוב שלהם) נשמע שיש שם בלאגן לא קטן .

המזכירה התבלבלה פעמיים בין הדיזל לבנזין, לקח לה חצי יום לבדוק שיש בכלל את החלקים במלאי (לא שאני מאשים אותה במשהו).

 

ביקשתי שיחזור אליי סוכן שירות בנושא משאבת המים, אך טרם שמעתי ממנו\ הצלחתי לתפוס אחד בטלפון.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשניסיתי לתפוס יועץ שירות במרכזי אחרי טיפול לפני שנה בערך לא הצלחתי בכלל.
במקום זה פניתי לשירות של לובינסקי באתר או במייל וחזר אליי בחור שעשה בירורים ונתן תשובות מאוד מקצועיות כולל ציטוטים מספרות רכב. כדאי שתנסה שם

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Asfanut כתב:

כשניסיתי לתפוס יועץ שירות במרכזי אחרי טיפול לפני שנה בערך לא הצלחתי בכלל.
במקום זה פניתי לשירות של לובינסקי באתר או במייל וחזר אליי בחור שעשה בירורים ונתן תשובות מאוד מקצועיות כולל ציטוטים מספרות רכב. כדאי שתנסה שם

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 

לא בטוח שיסייע לי, אני רוצה לברר כמה יעלה לי להחליף משאבת מים (עבודה בלבד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במורשים יש קוד עובודה להחלפת משאבת מים בלבד (שזה אומר שלא מחליפים טיימניג אלא רק מחליפים את משאבת המים, אבל עושים את כל העבודה של פירוק טיימניג, נגיד חיוב על 2.5 שעות. 

 

ויש קוד עבודה להחלפת משאבת מים במסגרת ביצוע טיפול טיימניג שזה חיוב נגיד על 0.5 שעות עבודה - הזמן שלוחק להחליף משאבה, למלא את מערכת הקירור ולעשות ניקוז אוויר.

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי התכתבות עם שירות לקוחות בנוגע לטיימינג - הבטחתי ובדקתי.

 

בשורה התחתונה, לא ניתן להביא חלקים מבחוץ במסגרת הריקול. אתה רוצה - תשלם מס אשכנזים של 750 שקל על המשאבה (בלי עבודה). בא לך להחליף מחזירי שמם - עוד 400 שקל - כמובן שלפני עבודה.

 

 

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מעדכן, גם בשבילך @מלטבשי.

מאחר ולא היה ניתן להשיג יועץ שירות בטלפון (למרות הבטחות שיחזור אלי...)

הכנסתי היום את הרכב למוסך, והוצאתי אחרי שעה, משאבת המים לא נכללת בריקול, עבור המשאבה נדרשת תוספת של 750 שח לפני מעמ+מים 120 שח לפני מעמ...

בצורה משעשעת, מנהל השירות ונציג השירות לא ידעו לענות על מדוע זה לא חלק מהריקול, הרי שבטיפול שבשגרה מוחלף כל הקיט, כולל המשאבה.

לאחר דין ודברים סןכם שאני אביא איתי את המשאבה מחר, החיוב על העבודה יהיהכ 160 שח

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אחלה,

תשלח לי בפרטי את שם המוסך בבקשה - אגש אליהם לבצע את הריקול.

 

עריכה: קראתי למעלה שחיפשת להגיע למרכזי. שם?

 

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הריקול ביצעתי במוסך המרכזי, סהכ יצאתי מרוצה.

הרכב נכנס לעבודה כרבע שעה לאחר שנכנסתי, את העבודה סיימו לאחר 3 וחצי שעות בערך.

בתחילה הציעו הנחה של 15 אחוז על משאבת המים, אך עדיין זה היה גבוהה מדי מבחינתי ,אם מכלילים  גלון מים ומעמ מדובר בכ850 שח, לעומת כ610 אם מביאים את החלקים בנפרד, אם נערכים מראש ומביאים את המשאבה מחול, ניתן לגלח עוד 100 שח לפחות מההוצאה...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב של אחי מודל 2017 ברלינגו 1.6hdi נכנס השבוע לרשימת הריקולים. 

לא יודע אם מדובר בריקול טיימינג או משהו אחר. אם כן - מעניין לדעת מה נצטרך לעשות, אם בכלל, במידה ונעדכן אותם שהרכב עבר טיימינג ומשאבת מים. 

 

נחכה למכתב בדואר ונראה. 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון

רק לעדכן - זה ריקול בשני חלקים.

 

כשלקחתי את הרכב אחרי החלפת הרצועה היום, ראיתי שבחשבונית הפרופורמה יש שתי שורות לרצועת תזמון (בחלק ה"עבודה" של החשבונית.  בחלק ה"חלקים" אין כלום).

 

"רצועת תזמון - סדרה 1 מ-60,000"

"רצועת תזמון - סדרה 2 מ 120,000".

 

לפי יועץ השירות, ה"סדרה 2" אומרת שבעוד 4 שנים/60,000 ק'מ (מה שקודם) נקרא להחליף שוב את רצועת התזמון על חשבון היצרן.  אחרי זה - לפי הנחיות היצרן כרגיל.

 

לא ידע להוסיף מעבר לזה.

 

בהחלט מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

  • תכנים דומים

    • מאת איציק נ.
      הרכב הגיע בדיוק ל- 165,000 ק"מ והחלטנו ללכת עם המלצות היצרן המחמירות (כל 165K ק"מ להחליף קיט טיימינג כולל משאבת מים). היצרן נותן מק"ט הכולל בתוכו את משאבת המים.
      יש הטוענים שמדובר בהחמרה מיותרת ואפשר לסחוב עד 200,000 ק"מ. לא רצינו להמר.

      עלויות:
      קיט טיימינג מקורי הכולל משאבת מים [נקנה בחנות חלפים בארץ] - 720 ש"ח.
      נוזל קירור מקורי בתקן היצרן, 5 ליטר [נקנה אצל אבי חלפים רחובות] - 99 ש"ח.
      2 מחזירי שמן של VICTOR REINZ עלו 35 דולר [נקנה מחו"ל] - כ 120 ש"ח.

      כלים מיוחדים:
      אין.
      צריך פינים פשוטים (או מקדחים) - זה הכל. המהדרין יכולים לקנות את הסט בכמה גרושים באיביי או עלי... (סה"כ 4 פינים).

      זמן עבודה:
      אנחנו למודי ניסיון עם מנוע DW10 (נפח 2000 סמ"ק HDI) אבל זו היתה הפעם הראשונה שאנחנו צוללים למנוע DV6 בלי שום ידע מוקדם.
      ולמרות זאת - DOOR TO DOOR לקח לנו (מהרגע שהרמנו גלגל ועד שהרכב הניע אחרי ניקוז אויר ומילוי נוזל קירור) כ 3 ורבע שעות. קלי קלות ! גם בשביל פעם ראשונה וגם באופן כללי - התהליך היה מאוד מהיר (מה שיכול להעיד גם על הפשטות והקלות שהמנוע הזה תוכנן לביצוע הפעולה הזו).

      מתחילים:
       
      פירוק גלגל, פירוק ביטנה, תמיכת המנוע עם קרש עץ בין המגבה לקרטר.
      כמובן שיש לתמוך את הרכב עם בוקים (השתמשנו באחד מתחת לגשר התחתון ועוד אחד במקום הייעודי להרמת הרכב)

      את הביטנה מפרקים באמצעות הסרת כמה קליפסים (חולצים עם חולץ קליפסים פשוט).





      ממשיכים לפרק: (מותחן, רצועה ותושבת מנוע)

      1. מכווצים את המותחן של רצועת האביזרים (צריך מפתח  15 ממ פשוט ופין לנעילה [מקדח או כל כלי אחר זמין כמו מפתח אלן קטן או משהו] )
      2. מסירים את רצועת האביזרים
      3. מפרקים את המותחן (3 ברגים סה"כ - באמצעות בוקסה 10 מ"מ)
      4. אחרי שתומכים את המנוע, מפרקים את התושבת מנוע (4 ברגי E [שזה למעשה טורקס "זכר"] שנפתחים עם בוקסה רגילה 11 מ"מ, ועוד 3 ברגים עם בוקסה טורקס סטנדרטית T50)







      ממשיכים לפרק את התומך (של התושבת מנוע) מהמנוע עצמו, משחררים 2 צינורות סולר ובורג TORX30 שמחזיק תושבת של הצינורות סולר.
      פירוק התומך מתבצע באמצעות בוקסה 16 מ"מ.







      מפרקים את הכיסוי פלסטיק העליון של הטיימינג באמצעות בוקסה 7 מ"מ וראצ'ט קטן. יש בו 4 ברגים.
      הפלסטיק התחתון מכיל גם כן עוד כמה ברגים זהים לאלו שיש במכסה העליון.









      מסובבים את הפולי קרנק עד שהחור העגול נמצא בשעה "12" מול חור זהה בבלוק מנוע.
      משחילים פנימה פין נעילה בקוטר של כ 5 ממ.
      בחלק העליון מוודאים נעילה של הגלגל קמשאפט - גם כן חור בגלגל מול חור בראש - ונועלים בפין 8 מ"מ.
      את הפולי מנוע מפרקים באמצעות בוקסה 18 מ"מ.

      על מנת להקל על העבודה ולמנוע פגיעות, חובה לפרק את החיישן גלגל תנופה (בורג שצריך בוקסה 8 מ"מ) ולהניחו בצד (זה גם יאפשר לכם להסיר את הרצועה הקיימת ללא בעיה ולהלביש את החדשה).







      משחררים את הבורג שמאבטח את המותחן של הרצועת טיימינג (בוקסה 13 מ"מ או מפתח רינג 13, מה שנוח לכם) ומסירים את הרצועה.
      את הגלגלת של הקרנק שולפים בעדינות החוצה (יש בצד "שגם" [מעין פין] - שימו לב שלא יפול. אם נפל פשוט מחזירים למקום) ומחליפים את מחזיר השמן של הקרנק (חלצתי אותו בעדינות באמצעות בורג גבס במרכז השטח שלו ושלפתי בקלות עם פלייר).
      בהלבשה של המחזיר החדש אני מקפיד: לנקות את השטח עם סמרטוט נקי לפני, לטבול את המחזיר שמן ב....שמן מנוע, ואז להלביש בעדינות ולדפוק אותו פנימה לאט-לאט מכל הצדדים באמצעות פטיש קטן מאוד. חשוב מאוד לא לדפוק את המחזיר שמן "פנימה" מידי, אלא שיהיה בקו "0" עם הבלוק (אפשר להעזר בחתיכת עץ מרובעת\מלבנית או פלסטיק, ואם תדפקו באמצעותה את המחזיר פנימה, היא תגן עליכם מסביב שהוא לא ידפק פנימה מידי).
       







      מחליפים משאבת מים:
      משחררים 7 ברגים עם בוקסה 10 מ"מ.
      מרוקנים את המים לכלי שמניחים מתחת למנוע.
      מנקים היטב את שטח המנוע משאריות של האטם הקודם (השתמשתי בנייר שיוף מים עדין מאוד)
      מרכיבים את המשאבה החדשה עם האטם שלה ומהדקים את הברגים היטב.






      מחליפים מחזיר שמן עליון (קאמשאפט):
      1. מוודאים שהפין נעילה היטב במקום ופותחים את הבורג עם בוקסה 16 מ"מ
      2. שולפים את הגלגלת
      3. שולפים את המחזיר שמן (השתמשתי בבורג גבס עדין ופלייר)
      4. משתילים מחזיר שמן חדש (אותה הדרך כמו זה של הקרנק)
      5. מחזירים את הגלגלת ומהדקים היטב (השתמשתי בטיפה של לוקטייט לייתר בטחון)





      מרכיבים את הטיימינג:
      1. מרכיבים גלגלת חדשה ומהדקים את האום נעילה שלה (לזכרוני זו היתה גם כן בוקסה 16 מ"מ). שמתי מעט לוקטייט על הבורג שיוצא מהמנוע.
      2. מרכיבים את המותחן (גם כאן שמתי טיפה של לוקטייט על הבורג הידוק שלו).
      3. מרכיבים את הרצועה לפי הסימנים.
      4. עושים דאבל-צ'ק שהרצועה יושבת במקום (למרות הנעילות, סימנתי נקודה לבנה על הקאמשאפט וגם על המשאבת סולר - כי יש הטוענים שצריך לנעול גם אותה - למרות שמכונאים טוענים שאין לזה חשיבות. הלכתי על בטוח ולכן סימנתי)




      ההרכבה היא בסדר ההפוך לפירוק.

      לציין ש:
      המותחן הוא מותחן עם אינדיקטור לרמת המתיחה.
      מי שמכיר יודע שצריך להשתמש במפתח אלן לצורך סיבוב קליל של המותחן (נגד כיוון השעון) - מה שיוצר את המתיחה.
      המותחן מגיע עם פין אבטחה (מותחים, משחררים את הפין אבטחה) ואז מוודאים כיוון. מהדקים את הבורג (בוקסה 13) במרכז המותחן ומוודאים שהכל בסדר.  כמובן שצריך לוודא שה"חץ" של האינדיקטור מגיע בדיוק לאמצע, ואז מהדקים הכל ומוודאים שזה מתוח והכל יושב.

      רוקנתי נוזל קירור וביצעתי מילוי וניקוז אויר.
      המהדרין ממליצים לפרק את כל הנעילות, לסובב את המנוע ידנית 2 סיבובים ולבצע נעילות שוב ולוודא מתיחה ושהכל בסדר. יש כאלה שבוחרים לא לעשות ויש כאלה שמתעקשים לעשות, כל אחד שיעשה מה שטוב לו.

      בהצלחה ומקווה שנהנתם  
       
      איציק
    • מאת ik3
      כבר תקופה מחפש שמחפש סופר מיני ידנית, בגדול עיקר החיפוש התקמד ב208 1.2 שנותנת הכי הרבה value for money עד כמה שמצאתי נכון לעכשיו.
      היום עלה בראשי הרעיון הפרוע הבא 208HDI לא חשבתי עד עכשיו בכלל בכיוון של רכב דיזל כי אני לא נוסע המון (בעיקר נסיעות מהבית לעבודה ופעמים בשבוע נסיעה מרכז- צפון וחזרה מאמין שזה איזור ה14-15K בשנה)
      למה בכל זאת חשבתי בכיוון הזה
      א. הפעם הראשונה שראיתי 208 למכירה בצבע שאני רוצה.
      ב. 100 כ"ס- נראלי שהרכב לא יהיה עגלה כמו ששלי כרגע(מאזדה 3), וזה בכלל בלי להתייחס ל(torque)
      ג. חסכון- כרגע נושא נורא כאוב כי המאזדה שלי חזירת דלק, וכאן מדובר על צריכה של 1ל25(דיי מדהים)
       
      שאלות למומחים-
      האם זה הגיוני לקנות רכב דיזל לנסועה לא מאוד גבוהה בשנה?
      אשמח לשמוע מבעלי רכבים עם אותו המנוע(1600 דיזל של PSA) על אמינות המנוע, לא מצאתי כלכך בעיות עם המנוע הנל עד עכשיו מחיפוש באינטרנט.
      עד עכשיו נהגתי על בנזין, רציתי לדעת עד כמה שונה התחזוקה בין רכב בנזין לדיזל?
      מה ההבדלים בין האבזור בין ה208 1.2 ACTIVE לHDI? (בינתיים מה שמצאתי זה הגה וידית הילכים מצופים בעור)
      האם דעתכם זה רעיון טוב לקחת את ה208HDI על פני ה208 הרגילה?- מבחינת מחיר מדובר על בערך
      פי 2 על הדיזל(+-65 בדיזל - 30 וקצת בבנזין) ושנתון מתקדם בשנתיים(16בדיזל, 14 בבנזין)
    • מאת itzikbiz
      אחרי 3.5 שנים עם יונדאי I10 חדשה שהייתה מצויינת לנו כזוג וכלב גדול, עכשיו המשפחה גדלה ומחפשים רכב יותר גדול שיענה על הצרכים שלנו גם מבחינת מקום לתינוק שמצטרף
       
      נשמח להמלצה על רכב שיענה על הקריטריונים הבאים:
      תקציב - 50K אפשר אולי להימתח עוד טיפונת, גג עוד 5K אם יהיה מאוד שווה את זה
      נסועה - כ25K בשנה. עירוני+בינעירוני בערך חצי חצי
      שנה - החל מ2013, מעדיף רכב עם פחות מ100,000 קילומורז
      גודל -כאמור למעלה, זוג+תינוק שבדרך+כלב גדול ואולי כדאי לקחת בחשבון עוד התרחבות במשפחה למשך השנים
      רכב ידני תופס
      אמינות כולם רוצים לא? פחות בעניין רכבים עם גיר DSG בתקציב שלי כי הבנתי פה שהאמינות לא משהו (אני טועה?)
      ביצועים - אחרי היונדאי עם מנוע ליטר 66 כ"ס ככל הנראה רוב הרכבים יהוו שיפור. לא נהגי שודים אבל נשמח לרכב שלא נצטרך לתכנן כל עקיפה יותר מידי
      בטיחות - חשוב, לכן דאצ'יה למינהן ירדו מהפרק (אבל לא בפאנטיות, 4 כוכבי בטיחות לדעתי יספיקו)
      נוחות - שוב אחרי הI10 מאמין שרוב הרכבים יהוו שיפור, יהיה נחמד לנסוע ברכב פחות קשיח שמרגישים כל אבן
      סחירות - חצי שיקול. ראיתי עכשיו כמה קשה למכור רכב ידני אז אולי זה צריך להיכנס לשיקולים.
      עניין - הייתי שמח לרכב לא "יבש" מידי, אבל זה שיקול גם נמוך יחסית לאחרים
      תחזוקה עדיף לא יקרה מידי
       
      ניסיתי להיות כמה שיותר מפורט, מקווה שהצלחתי, מקווה שלא מכוון ליותר מידי בתקציב הנדרש
       
      לפי שיטוט פה ראיתי שהקקטוס (שנדלקתי עליה) יכולה להיות מתאימה החששות שלי זה עיניין הכח, בתקציב שלי נכנס רק הגרסה החלשה ואני חושש להמשיך עם עוד רכב שצריך לתכנן כל עקיפה וכן עניין הדימוי, כולם מסביבי מזהירים אותי מבחינת אמינות וסחירות של הצרפתיות...
      משיטוט ביד 2 קיבלתי בכלל סחרחורת: I25 , I30, כמה אלנטרות במציאה, קאיה ריו, פורטה, סקודה ראפיד, אוקטביה עם קילומטראז קצת גבוה, סקודה ייטי היו הבולטות ברשימות אבל רוצה להיסגר על 2-3 דגמים שכדאי להיסגר עליהן
       
      אז יש מצב לתת המלצה ביחס לצרכים שהוצגו כי התחלתי ללכת לאיבוד...
       
      תודה!
    • מאת oshvitzon
      שלום למומחים ,
      מחפש תוספת רכב לעסק עקב כניסת עובד לחברה , אליו אעביר את ה-107 שלי ומחפש להשתדרג במעט.
      מחפש : איבזור , קומפקטיות ככל האפשר , תא מטען.
      רק ידני
      הלכתי לסוזוקי לנסיעת מבחן על הבאלנו כבחירה ראשונה אך הידנית מגיעה ערומה ומיושנת ותוך שיחה עם הסוכן עברנו לבדוק את הסוויפט החדשה שמגיעה באיבזור מלא גם בדגם הידני במחיר של 78K.
      קפצתי לסיטרואן\פיג'ו לבדוק תחרות ומציעים לי את הקקטוס טורבו ידנית באיבזור מלא באותו מחיר בערך בעיסקת 0 ק"מ וגם את הקקטוס ידנית רגילה באיזור 70K ל 0 ק"מ
       
      מכיר את חיבת הפורום לקקטוס אך תוהה :
      1. האם אובדן הערך ל 0 ק"מ הוא דיל ברייקר ?
      2. עוד חצי שנה-שנה דגם חדש לקקטוס , עפ"י לובינסקי כנראה רק האוטומטית תגיע ולא ידנית אך עדיין מפחד שהערך יירד משמעותית.
      3. אכנס לעסקת בלון כך ששווי הרכב בתום התקופה הוא מהותי אם ארצה להחליף
      4. הסוויפט באמת נהדרת ודגם חדש למעט תא המטען הקטנצ'יק ולכן ממשיך לחפש.
       
      אשמח לחוות דעתכם
    • מאת avishayil
      שלום חברים,
      זהו הפוסט הראשון שלי כאן אז מקווה שלא אצא דביל.
       
      כרגע אני ואשתי נוסעים על:
      יונדאי גטס מודל 2005 (שותה דלק, לפני שבוע ציריות וגיר הלכו פייפן), כרגע האוטו מושבת.
      יונדאי אטוס (הקטנצ׳יק בלי תחת) מודל 2000.
       
      בראייה לעתיד אנחנו מחפשים רכב שיענה על דרישות משפחה מתרחבת:
      1. בגאז׳ גדול שישמש את אשתי להביא דברים לעסק שייפתח מהבית + עגלה, קניות, טיולים וכו׳.
      2. נוחות ומרחב לילד קטן מאחור ואולי שניים.
      3. בטיחותי - לא פחות מ-4 כוכבים.
       
      התקציב 50K, אך הורינו הנחמדים הקציבו לנו 30K נוספים במידה ונחליט לקנות אוטו חדש (בשביל השקט הנפשי שלהם ושלנו).
       
      השאלה היא כזו - האם כדאי לקנות אוטו חדש סגנון האטראז׳ (במבצע של חבר) או ללכת על מודל 2013 עם קילומטרז׳ נמוך ולדבוק בתקציב המקורי? יש לנו נסיעת מבחן על האטראז׳ ביום שלישי, אך קיבלנו פידבקים לכאן ולכאן עליה (רעידות, רעש וכד׳ - איש המכירות בסוכנות אמר שהבידוד השתפר מאוד במודל 2016) ולצרפתיות מצד שני כל המוסכניקים שדיברתי איתם אמרו לי לא להתקרב.
       
      האם יש רכב אחר שנוכל לראות בהתחשב בתנאים ובתקציב?
      תודה!
  • נושאים פופולריים

  • נושאים חדשים

  • חברים

×
×
  • תוכן חדש...