Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

tricity 125 קטנוע דו גלגלי


toys123
 שיתוף
עוקבים 3
שימו לב! השרשור הזה בן 184 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי מה שהבנתי הסידרה רצה מ2014

 

מישהו מוכן להגיד לי איזה התפתחויות קראו  מ2014 עד 2020 שהמחירים של דגם ה2020 הרבה יותר גבוהים מדגם 2014?

האם ההוספה הכספית  בכלל שווה את זה?

 

הבנתי שמדובר בדגם של רק 12 כוחות סוס, והוא נוסע גג 90 קמ"ש ועם רוחות וירידות 100 בלחץ.

השאלה שלי אם יש רכב תלת גלגלי באותו טווח מחיר בארץ שמסוגל לתת  110-120 קמ"ש? כי גם חשוב שיהיה מנוע סוחב.

 

עוד משהו הבנתי שהרכב הזה עושה 1 ל30 קילומטר.

האם יש קטנועים דו גלגלים באותו טווח מחיר שנותנים יותר טווח מזה?

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי toys123
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של 2020 הוא רק בגלל שהוא חדש יותר, חוץ מזה לא השתנה כלום חוץ מצבעים, אז אם אתה מוצא שנתון ישן יחסית אבל עם ק"מ נמוך אולי שווה.

יש גם טריסטי 155 ו 300 וקטנועים תלת של פיאג'ו אבל כמובן שהם יקרים יותר.

אולי הטריסטי 155 יהיה הכי קרוב במחיר.

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, FoxLight כתב:

המחיר של 2020 הוא רק בגלל שהוא חדש יותר, חוץ מזה לא השתנה כלום חוץ מצבעים, אז אם אתה מוצא שנתון ישן יחסית אבל עם ק"מ נמוך אולי שווה.

יש גם טריסטי 155 ו 300 וקטנועים תלת של פיאג'ו אבל כמובן שהם יקרים יותר.

אולי הטריסטי 155 יהיה הכי קרוב במחיר.

יש לי רישיון 125 אז כרגע עד 125 זה הכיוון

אתה אומר שאין משהו אחר חוץ מטריסיטי.?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, toys123 כתב:

יש לי רישיון 125 אז כרגע עד 125 זה הכיוון

אתה אומר שאין משהו אחר חוץ מטריסיטי.?

בנפח הזה יש רק טריסיטי 125

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

12 כ"ס יתן לך יותר מ90 קמ"ש לדעתי, 100 זה סביר 110 אם אתה רזה :).
למה שלא תקח לנסיעת מבחן?

בכל מקרה, זה לא שבמגבלת הרשיון שלך יש כלים שמגיע ל120 בקלות.
אם אתה מיעד את הכלי לרכיבה בין עירונית, אתה טועה, הוא לא מתאים לזה.
 

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 47 דקות, FoxLight כתב:

בנפח הזה יש רק טריסיטי 125

מוזר שלא קמו מתחרים לטריסיטי 125.

זה אומר שבתחום הקטנועים התלת גלגליים הימאאה זה מונופול.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שיש איזה ביקוש מטורף לתלת גלגלי 125 (או תלת גלגלי בכלל). 

אם היה ביקוש היו מייבאים. אז זה סוג של מונופול, כן. מונופול על מוצר שאין לו ביקוש שמצדיק מתחרים.

למה אתה נעול על תלת גלגלי?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 56 דקות, toys123 כתב:

מוזר שלא קמו מתחרים לטריסיטי 125.

זה אומר שבתחום הקטנועים התלת גלגליים הימאאה זה מונופול.

יש מתחרים בנפחים של 300+ של פיאגו' 

ובקרוב גם יהיה תלת גלגלי של קימקו אבל שוב פעם לא בנפח 125.
רק לימאאה יש קטנועים תלת גלגליים בנפחים של 125 ו 155

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, אורח לרגע כתב:

זה לא שיש איזה ביקוש מטורף לתלת גלגלי 125 (או תלת גלגלי בכלל). 

אם היה ביקוש היו מייבאים. אז זה סוג של מונופול, כן. מונופול על מוצר שאין לו ביקוש שמצדיק מתחרים.

למה אתה נעול על תלת גלגלי?

נעול מבחינה בטיחותית. התלהבתי.

 

אגב אם אתה אומר אין ביקוש אז איך זה שראיתי שוטרים ואנשי מד״א נוסעים בכאלה? אני מניח שהם לו היו 125 סמ"ק, אבל עדיין המגמה הולכת לכיוון תלת גלגלי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הראשונים היו בלי ABS ובאיזה שלב עברו ל ABS

הכלי הרבה יותר כבד מקטנוע עם 2 גלגלים ובשביל זה המהירות שלו נמוכה

164 ק"ג. זה כמו דוקאטי מונסטר החדש

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, toys123 כתב:

נעול מבחינה בטיחותית. התלהבתי.

 

אגב אם אתה אומר אין ביקוש אז איך זה שראיתי שוטרים ואנשי מד״א נוסעים בכאלה? אני מניח שהם לו היו 125 סמ"ק, אבל עדיין המגמה הולכת לכיוון תלת גלגלי

תלת גלגלי לא יותר בטיחותי מדו לרוכב שיודע מה הוא עושה.

תלת גלגלי יוצר תחושה של יותר בטיחותי לרוכב מתחיל. חלק גדול מהשוטרים ואנשי מדא/איחוד הצלה הם רוכבים גרועים ומושיבים אותם על תלת כי ככה הם עושים פחות תאונות עצמיות. (לצורך העניין- עבדתי מס' שנים במוסך אופנועים שנתן שירות הן למשטרה והן לאיחוד הצלה).

 

וחוץ מזה- הכל מכרזים וקומבינות. יבואן שמוכר 100 תלת מרוויח יותר מאשר אם מכר מאה דו. היבואן ידאג שההצעות שלו יקבלו עזרה במכרז. לא סוד גדול.

 

ושלישית- איזו מגמה הולכת לכיוון תלת גלגלי?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, אורח לרגע כתב:

תלת גלגלי לא יותר בטיחותי מדו לרוכב שיודע מה הוא עושה.

תלת גלגלי יוצר תחושה של יותר בטיחותי לרוכב מתחיל. חלק גדול מהשוטרים ואנשי מדא/איחוד הצלה הם רוכבים גרועים ומושיבים אותם על תלת כי ככה הם עושים פחות תאונות עצמיות. (לצורך העניין- עבדתי מס' שנים במוסך אופנועים שנתן שירות הן למשטרה והן לאיחוד הצלה).

 

וחוץ מזה- הכל מכרזים וקומבינות. יבואן שמוכר 100 תלת מרוויח יותר מאשר אם מכר מאה דו. היבואן ידאג שההצעות שלו יקבלו עזרה במכרז. לא סוד גדול.

 

ושלישית- איזו מגמה הולכת לכיוון תלת גלגלי?

קודם כל אני נהג חדש, אז  חשוב לי כמה שיותר הבטיחות. חוץ מזה שבתגובה שלך רשמת "הפחתת תאונות עצמיות" שזה יתרון וגם אחד האנשים פה רשם לי את זה:ודםכל, אני מדבר מנסיון - רוכב על דוג"ים מ-1986. ב-2014 רכשתי ימאהה טריסיטי 125 סמ"ק, רכבתי עליו עד 2017 ואז עברתי לטריסיטי 155 סמ"ק עליו אני רוכב גם עתה. מבחינת יציבות, שלושה גלגלים הם עולם אחר - מקטעי כביש עם בורות בסיבוב, חצץ, מעברי חצייה חלקים, גשם, חריצי אורך וכל אותן הפתעות עירוניות שדורשות בלימה פתאומית... הכל נאכל בנונשלנטיות, שלא לדבר על בלימה בכל מתאר אפשרי, כולל בתוך סיבוב. מבחינת תחושת הבטחון, זה באמת יום ולילה. איבוד אחיזה בגלגל קידמי בדו"ג יסדר לך בד"כ פגישה עם האספלט ובתלת האפשרות הזו קטנה בהרבה - אם תתאמץ אני מניח שתוכל להטות את הכלי עד איבוד אחיזה מוחלט, אבל צריך לעשות משהו די קיצוני ומטומטם כדי להגיע לשם - חפש קצת ביוטיוב ותראה לאיזה זוויות מטורפות יכול להגיע כל רוכב ובכל רמת מיומנות על כלי תלת גלגלי... " 

 

ככה שאני מניח שהביקוש של זה רק יגדל עם הזמן פשוט אין לזה מודעות בקרב האוכלוסייה 

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הביקוש לא יגדל מסיבה אחת פשוטה, היכולת להשתחל עם הכלי הזה היא קטנה משמעותית מזו של דו גלגלי וזו הרי אחת הסיבות העיקריות שאנשים עוברים לדו גלגלי. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, ch2856 כתב:

הביקוש לא יגדל מסיבה אחת פשוטה, היכולת להשתחל עם הכלי הזה היא קטנה משמעותית מזו של דו גלגלי וזו הרי אחת הסיבות העיקריות שאנשים עוברים לדו גלגלי. 

כך גם אני חשבתי עד שאנו לי את זה

נושא רוחב הכלי - מה שצריך לעניין אותך זו הנקודה הרחבה ביותר בכלי, וספציפית בטריסיטי זה הכידון ולא זוג הגלגלים ומאחר והכידון בטריסיטי הוא ברוחב די סטנדרטי לקטנועים (כ-75 ס"מ), אז היכולת שלך לעבור בין כלי רכב זהה לכל קטנוע דו"ג 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, toys123 כתב:

 חפש קצת ביוטיוב ...

 

 

 

 

 

 

 

תודה אבל אין צורך.

אני רוכב כבר יותר מ20 שנה. על כל סוגי הדו"ג שקיימים. וכן- רכבתי על תלת גלגלי ורכבתי על טריסיטי לא מעט (במסגרת עבודה).

לי אישית, וכמו כן לרוב המוחלט של הרוכבים שאני מכיר אישית- התלת מרגיש מגושם ומסורבל יותר מדו גלגלי. יתרונות השלוש גלגלים מתגמדים (בעיניי) אל מול החסרונות.

כמובן שאני לא אלוהי הדו גלגלי וכל אחד יש לו תחושות שונות. מי שמרגיש יותר נוח על תלת- שיהנה. 

אני אישית, בכל יום, מעדיף דו על תלת.

ונחזור לעניין- אם כבודו מעוניין ביותר כח מהתלת שלו, אני חושב שהברירה היחידה היא להגדיל את הרשיון. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 184 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...