Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וידאו קורקינט חשמלי וכמעט תאונה מצערת, תסעו לאט חברים!


ExtraD
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

כל הכבוד על התגובה המהירה. במקומות כאלה אני מוריד את המהירות כמעט לאפס - אין שדה ראיה לנהג ואי אפשר לדעת מי יתפרץ פתאום לכביש. גם אם זה לא רוכב קורקינט (המטומטם במקרה הזה, יש לציין) - יכול להיות סתם ילד שרץ לכביש (כי לימדו אותו שמעבר חציה ומותר לחצות והוא סתם שכח לעצור ולהסתכל לצדדים). בכלל, נהיגה בקרבת רכבים חונים, בעיקר בתוך שכונות המגורים, מלחיצה אותי ואני נוסע שם בשיא הדריכות...

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

זה לא משנה אם יש בצד הדרך נגמ"ש, טנק מרכבה או נגררת קטנה.   איפה חובת הזהירות הבסיסית של העובר במעבר חציה (הולך רגל, קורקינט או לא משנה מה) לעצור, להביט ימינה שמאלה, ואז לעבור ? החוק דפ

כאמור, הנהג עצר בזמן למרות אפס שדה ראייה והפתעה מוחלטת, מה שאומר שהמהירות שלו מתאימה לתנאי הדרך. עובדה. 

רק שהוא צודק ואתה מתנפח, אבל מלא בכלום.   במעבר חצייה להולכי רגל יש זכות קדימה להולכי רגל. רוכב על קורקינט הוא לא הולך רגל, הוא רוכב שרוכב לא כחוק. לכן במקרה של תאונה, מי שמבצע את העביר

תמונות שפורסמו בשרשור

כמובן שבמקרה כזה יאשימו את הנהג, אבל אני חושב שגם על הולך רגל מוטלת אחריות בסיסית לחייו ולחיי סובבים אותו..

 

(א) לא יחצה אדם כביש, אלא לאחר שבדק את מצב התנועה בו ונוכח שאפשר לחצותו בבטיחות.


(ד) בכל מקרה יחצה הולך רגל כביש, במהירות סבירה ובקו ישר והקצר ביותר בין קצות הכביש, ולא יתעכב בכביש שלא לצורך

 

לא ירד הולך רגל ממדרכה או ממקום מבטחים אחר שבדרך באופן פתאומי או מבלי שנקט בזהירות מספקת, בשעה שרכב מתקרב אליו, ממרחק שאין סיפק בידי נוהג הרכב לעצור את הרכב כדי למנוע תאונה.

 

לא מתווכח שבמקרה של פגיעה הייתי אשם כברירת מחדל, אבל גם להולכי רגל יש אחריות.

שלא לדבר על זה שאסור לקורקינט לנסוע על מדרכה בכלל.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבעל הרכב נושא באחריות כבדה מאוד ל "כמעט" מקרה.

מעבר חציה מוסתר לחלוטין על ידי נגרר, והרכב לא נראה מאיט אפילו קצת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, kompy כתב:

בת"א עדיין תחטוף דו"ח על חניה בתחום 12 מ' לפני מעבר חציה גם באישון לילה, ואם החניה הנה בדרך ראשית אז גם גרירה.

בפריפריה לעומת זאת קיימת העלמת עין עד שהעניין עולה לכותרות(תאונה עם נפגעים, וגם אז לתקופה מוגבלת) או שהדיירים במקום מתלוננים על הסכנה(אבל מי יתלונן כיש מצוקת חניה?!).

 חחחח, הצחקת אותי. זה בכלל לא קיים מה שאתה אומר ומי כמוני שנוהג 11 שעות כל יום ברחבי ת"א/רמת גן/גבעתיים יודע. לא רואה בכלל את מה שאתה אומר.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

לא קראתי את כל התגובות, אבל אני רואה כאן 2 בעיות:

 

1. לא חוצים מעבר חציה ברכיבה. הוא נועד להולכי רגל. אם היה מתפרץ ככה רגלית, כנראה שהיה יותר זמן להגיב. 
2. הנגרר חונה צמוד מעבר החציה ופשוט מסתיר את שדה הרעיה וההפתעה שיכולה להגיע משם. 

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

ועכשיו- כנראה שסיימתי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן,

התקשרתי לעירייה עם כל הפרטים כולל כתובת מדויק ותאור המפגע (אם אפשר לקרוא לזה ככה) 

בהתחלה היא הופתעה ולא הבינה מה אני רוצה, אחר כך אמרה שזה יטופל.

 

אשלח להם גם מייל (קצת יותר קשה להתעלם ממייל מאשר משיחת טלפון, האחריות היא עליהם עכשיו) עם תמונות כי זה מרגיש לי עניין של כמה ימים\שבועות עד שמישהו ייפגע שם.

 

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, גם אם היית רואה את הרוכב המטומטם הזה שאני מאחל לו למות, אתה לא מחוייב כלל לעצור לו כי הוא ושכמותו מחוייבים לרדת!! מהכלי החשמלי ולחצות בהליכה.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אסור לו לנסוע על המדרכה, ובלי קסדה, אבל אם הייתי פוגע בו אפילו קצת הייתי נכנס לסיפור מאוד ארוך ולא נעים.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער להפריע לחגיגה, 100% אשמת נהג. כשמתקרבים למעבר חציה, מאיטים כמה שצריך כדי לא להיות מופתעים מטמבלים כמו הערס על הקורקינט. כשמעבר החציה מוסתר ע"י אובייקט כלשהו, אני גם מוצא את עצמי אוטומטית סוטה מעט שמאלה לכיוון מרכז הכביש (אם אפשרי כמובן) כדי להגדיל את שדה הראיה ואת זמן התגובה שלי. יש לך ביצים לא קטנות להתקרב במהירות כזאת למעבר חציה עם שדה ראיה כ"כ מוגבל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, ExtraD כתב:

כמובן שבמקרה כזה יאשימו את הנהג, אבל אני חושב שגם על הולך רגל מוטלת אחריות בסיסית לחייו ולחיי סובבים אותו..

 

(א) לא יחצה אדם כביש, אלא לאחר שבדק את מצב התנועה בו ונוכח שאפשר לחצותו בבטיחות.


(ד) בכל מקרה יחצה הולך רגל כביש, במהירות סבירה ובקו ישר והקצר ביותר בין קצות הכביש, ולא יתעכב בכביש שלא לצורך

 

לא ירד הולך רגל ממדרכה או ממקום מבטחים אחר שבדרך באופן פתאומי או מבלי שנקט בזהירות מספקת, בשעה שרכב מתקרב אליו, ממרחק שאין סיפק בידי נוהג הרכב לעצור את הרכב כדי למנוע תאונה.

 

לא מתווכח שבמקרה של פגיעה הייתי אשם כברירת מחדל, אבל גם להולכי רגל יש אחריות.

שלא לדבר על זה שאסור לקורקינט לנסוע על מדרכה בכלל.

 כל זה מתיחס להולכי רגל , רוכבים למיניהם מחוייבים לרדת מכלי הרכיבה ולחצות את המעבר ברגל!

לכן לדעתי, נהג הרכב לא היה מוצא את עצמו בסיפור גדול מדי והנזק הכי גדול היה מתבטא בנפש שלו.

  • רעיון טוב! 1

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, Dimo כתב:

 כל זה מתיחס להולכי רגל , רוכבים למיניהם מחוייבים לרדת מכלי הרכיבה ולחצות את המעבר ברגל!

לא מעניין.

 

לפני 1 דקה, Dimo כתב:

לכן לדעתי, נהג הרכב לא היה מוצא את עצמו בסיפור גדול מדי והנזק הכי גדול היה מתבטא בנפש שלו.

שאתה חי בסרט...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה נהג הרכב היה נכנס לסיפור משפטי, גם אם בסופו של דבר היה נקבע כי אין אשמה.

 

לגבי צפיית המפגע - הבעיה המרכזית כבר הוזכרה בשרשור מספר פעמים: זו מהירותם של הרוכבים. גם נהג שמאט ומחפש את הולך הרגל עלול להיות מופתע על ידי רוכב המגיח במהירות הרבה יותר גבוהה ולכן יש מאין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים הם רעה חולה. אני אספר סוד של מכנופנים, אנחנו גם שונאים לטפל בכלים האלו. בהכללה גסה, אבל מנסיון, רוב המשתמשים של הכלים האלו הם אנשים שמחפשים איך 'לעקוץ' כמה שיותר בכמה שפחות. הם לא מחליפים צמיגים, לא מחליפים בלמים, מרכיבים 3 חברים על האופניים, נוסעים עם חלקים משוחררים ורופפים, כאילו מדובר במשחק ילדים.

כמובן שיש לא מעט אנשים גם שמשתמשים בכלים האלו כדי באמת להתנייד בצורה בטיחותית ככל הניתן ועם שיקול דעת, אבל הם מעטים לעומת הסוג הראשון שהזכרתי.

אני באופן אישי כבר התחלתי להחליף לאנשים ברקסים ומצידי שלא ישלמו לי על זה, פה ברחוב הראשי אני רואה לפחות אחת לשבוע תאונה או כמעט תאונה של רוכבים חשמליים למיניהם שנכנסים ברכבים בכביש כי הבלמים שלהם לא עובדים טוב, וכמובן בגלל שהם לא שומרים מרחק בכלל.

https://www.facebook.com/100017324349122/videos/356292371624905/ 

הנה דוגמא שקרתה לי לא מזמן

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה אתם מטפלים בהם? גם ככה אחר כך הרוכב ישים ז#% על הכלי, ועל הסובבים אותו.

 

זה כמו לסדר למישהו את המחשב שבקושי זז ומקפיץ פרסומות של פורנו כל שניה וחצי, ואז לראות שתוך שבועיים המשתמש חירבן את המחשב למצב יותר גרוע ממקודם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...