Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצה בהתנהלות מול ציטה משלוחים, שני משלוחים שנטען שקיבלתי


shais01
 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

שלום,

 

מבקש עצה בהתנהלות מול ציטה משלוחים, חברה מההזויות שנתקלתי בהן.

שני משלוחים מאלי אקספרס, מברגון של בוש ובוסטר התנעה לרכב, 50 ו 70 דולר.

הגיעו לארץ בספטמבר, הזמנתי איסוף מהצרכניה במושב שלי, אספתי משם כבר הרבה משלוחים מספקים שונים, באמינות מלאה.

מקבל סמס מציטה ללכת לאסוף את שתי החבילות, הולך מבסוט ואין חבילות.

בעלי הצרכניה שאני מכיר אישית כבר שנים מראים לי באפליקציה שלהם מול ציטה שהחבילות כלל לא הגיעו אליהם.

מקבל מציטה סמס נוסף - תודה שאספת :( .

אי אפשר להשיג אותם בטלפון. המכסימום זה שירות הודעות שמבטיחים לחזור וכמובן לא חוזרים.

נכנס לצאט איתם, מקבל תשובה שהחבילות נאספו על ידי.

טוען שלהד״ם, מקבל תשובה שבודקים.

מעבירים למחלקת איתור, מבטיחים תשובה תוך שבוע, כמובן שאין.

פונה שוב, מעבירים למחלקת ביטחון, הפעם מבטיחים תשובה בתוך 21 ימי עסקים, ושוב ללא תשובה ביוזמתם.

לא רק שלא עונים ביוזמתם, לא עונים לבקשות עדכון/תשובה שלי בחלוף אותם 21 יום.

תוך כדי קטעים שלמים מהצאט (שמתנהל באתר שלהם) נמחקים, מזל שעשיתי צילומי מסך.

כשכבר עושים טובה ועונים זה אחרי ימים רבים.

עכשיו אין תשובה, אין מענה.

אי אפשר להשיג נציג שירות בטלפון, מהצאט שלהם התייאשתי.

 

אז נכון, כולה 120$.

אבל העיקרון מעצבן אותי.

פתחתי דיספיוט על שני המוצרים ואלי סגרו אותו בטענה שהמוצר מופיע שנמסר על ידי חברת השליחויות.

אולי בצדק מבחינתם, אבל אני עם אתר שעובד עם חברות כאלה גמרתי.

מעדיף לשלם טיפה יותר באמאזון ולדעת שיש לי גב כשצריך, אבל זה דיון אחר שאשמח לא להכנס אליו.

 

איך להתנהל מכאן?

בית משפט לתביעות קטנות?

166, קאפה, GTV, קופה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבנתי נכון, אין כל אסמכתא שהחבילות נמסרו לך. אם זה המצב, מציע לכתוב פניה רשמית לציטה בדרישה להשבת הכסף עבור החבילות. אם לא ייענו, תביעה קטנה. בטוחני שיתקפלו טרם הגשת כתב הגנה

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו סיפור לתביעה קטנה אם הודעה בכתב לא תעזור. לקוח צריך לפחות לחתום (ואפילו לא אלקטרונית) על קבלת חבילה. מחוק הגנת הצרכן:

 

2.    (א)  לא יעשה עוסק דבר – במעשה או במחדל, בכתב או בעל פה או בכל דרך אחרת לרבות לאחר מועד ההתקשרות בעסקה – העלול להטעות צרכן בכל ענין מהותי בעסקה (להלן – הטעיה).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

יש עם ההצעה הזו בעייה.  פ'ה אינו לקוח של צ'יטה, אלא שולחי החבילות.  וזה בלי להכנס לשאלה מה הקשר בין ההטעיה המדוברת לחתימה או אי חתימה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החבילות הגיעו אל ציטה, אחרת לא היו מודיעים לי לבוא לאסוף אותן.

ציטה גם דיווחה לאלי אקספרס שהן נמסרו.

כך שאין ספק שהן היו ברשותה.

 

החבילות לא נמסרו לי.

אני מניח שאם היו לציטה חתימה שלי על קבלת החבילות לא היה מה לפנות  לאיתור חבילות ואז למחלקת הביטחון שלהם, כפי שהודיעו לי שנעשה.

כך שכנראה ציטה מבינה שהיא איבדה אותן, אחרת היו טוענים שהן נמסרו לי.

נגנבו על ידי מישהו מעובדי ציטה או סתם הלכו לאיבוד פחות מעניין אותי.

 

אחדד את השאלה שלי.

מיציתי את הפניות הישירות לציטה, אולי זו התנהלות מרושלת שלהם או אולי מדיניות התשה מכוונת, אבל לא מגיע איתם לשום מקום.

אני שואל אם יש עוד ערוץ פעולה לפני בית משפט לתביעות קטנות, או שזה הזמן להתניע תביעה.

166, קאפה, GTV, קופה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה את "יהיה בסדר" בגל"צ , אולי אם צ'יטה יקבלו פניה מהתחקירנית שלהם משהו יזוז שמה.

 

יכול להגיד לך שהשירות שקיבלתי מזיג-זג היה לא פחות ביזיוני,

אייפון שהיה צריך לחזור מהמעבדה בראשון לאשקלון עשה את דרכו במשך שבוע ימים על ידי שליחים ש-"הגיעו ולא היה אף אחד בבית".

אין שירות, אין מענה פניה למעבדה ומנהל מצד המעבדה שנכנס לתמונה פתר את הבעיה.

 

תמשיך להציק להם ותחפש את הדרגים הגבוהים של החברה, ממש מתקשר למשרדים ומבקש את המייל של מנהל השירות לקוח וכו'.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Dimo

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 15.12.2020 בשעה 20:35, shais01 כתב:

אני שואל אם יש עוד ערוץ פעולה לפני בית משפט לתביעות קטנות, או שזה הזמן להתניע תביעה.

 

תשכח מהערוץ של תביעה משפטית (קטנה או גדולה).

לחברת שליחויות יש חובה כלפי שולח החבילה הרשמי (אלי אקספרס) ולא כלפיך בתור הנמען.

כדי שתהיה רשאי להגיש תביעה כנגד צ'יטה, אתה צריך לקבל אישור מהשולח (אלי אקספרס).  זה אישור שהם מעבירים את הזכויות שלהם אליך.

עד שתקבל את האישור הנ"ל (רמז: אתה לא תקבל אותו), אז סעיף 80 לחוק הדואר יגרום לדחיית התביעה שלך על הסף (עם אפשרות לקבל גם צו לתשלום הוצאות לנתבע).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי סלט איתם פעם גם, השירות שלהם זה בזיון אחד גדול. הגשתי תלונה באמון הציבור, יומיים אחרי זה חזרו אלי וסגרו את כל הסיפור בשיחה של פחות מ10 דקות. שווה לנסות.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השירות שלהם בזיוני, קרה לי אצלם עם רכיבים אלקטרוניים כגון כונני SSD NVME שקיבלתי בדיוק את ההודעה של לגשת לחנות לאסוף מוצר והפלא ופלא אין שום מוצר בחנות, המוכר פותח איתי שק חדש של מוצרים שהגיע אליו שהיה עדיין סגור הרמטית ואין שם דבר, העיקר קיבלתי תגובה שהחבילה נמסרה.

אחרי תלונות לאמזון קיבלתי החזר כספי, הבנתי שזה דבר שקורה המון פעמים בצ'יטה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואז מתפלאים למה מסרבים לשלוח לישראל.

איך בעלים / מנהלים של חברה שכל היעוד שלה להעביר חבילות, ישנים בלילה עם שירות ביזיוני כל כך?!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל החברות האלו לוקות בחסר מבחינת התנהלות לוגיסטית..

צ'יטה, אקסלוט, FHD, EPOST ולא חסר.

 

זוגתי הזמינה חבילה מSHEIN, נמסרה לה הודעה "המשלוח נמסר ליעד" ולא יותר מזה, היא יצאה החוצה לראות אולי החבילה הושארה ע"י השליח בחוץ וגם לא.

אחרי הרבה מיילים\וואטסאפים סוף סוף פקידה שידעה לענות כמו שצריך ולהגיד שהחבילה ממתינה בנקודת חלוקה מסויימת בעיר, מידע שלא היה אצל פקידים אחרים ובטח לא באתר שלהם דרך מספר מעקב.

הקטע שאחרי 15 דקות מתקשר בעל העסק לזוגתי "את יכולה בבקשה להגיע לאסוף את החבילה שלך? היא גדולה מאוד ותופסת מקום".

 

אני הזמנתי משלוח מעלי, נשלח דרך EPOST, מקבל הודעה שהחבילה ממתינה בעסק מסויים בחיפה כשאני בכלל מהדרום. שיחה לשירות לקוחות "מאחר והחבילה הגיע כבר לנקודת חלוקה לא ניתן לשנות"

לא משנה כמה הסברתי שזאת טעות שלהם ולא שלי, נאמר שאין מה לעשות. רק אחרי שיחה נוספת דרך שירות לקוחות שלהם בוואטסאפ מישהו הועיל בטובו להודות שזאת טעות שלהם והם ידאגו להעברת החבילה.

 

משלוח נוסף מעלי, מגיע דרך צ'יטה, כיריים אינדוקציה בודד שאני מחכה לו כמו נצח, מקבל התראה באפליקציה 17TRACK שהחבילה הגיע ליעד, לא SMS, לא מייל ולא כלום מעבר לזה. מתחרפן ומתעצבן, שיחות טלפון לצ'יטה\דואר\מי רק לא, אין ספור שיחות עם המוכר בטענה שהוא שלח את זה למקום הלא נכון כנראה ומישהו אחר קיבל את החבילה. חודש וחצי של המתנה ועצבים מחליט ללכת לחנות שפעם קיבלתי מהם חבילה גם דרך צ'יטה, הייתי בהלם אבל היא הייתה שם כל הזמן הזה.. על החבילה מצויינת הכתובת מייל שלי והטלפון שלי, אז מה הייתה הבעיה להשאיר לי SMS מטעם חברת השליחויות?

 

בקיצור מה שאני מנסה לומר, אולי יש תקווה שהחבילה שלך עדיין משוטטת לה איפשהו..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, guya72 כתב:

 

תשכח מהערוץ של תביעה משפטית (קטנה או גדולה).

לחברת שליחויות יש חובה כלפי שולח החבילה הרשמי (אלי אקספרס) ולא כלפיך בתור הנמען.

כדי שתהיה רשאי להגיש תביעה כנגד צ'יטה, אתה צריך לקבל אישור מהשולח (אלי אקספרס).  זה אישור שהם מעבירים את הזכויות שלהם אליך.

עד שתקבל את האישור הנ"ל (רמז: אתה לא תקבל אותו), אז סעיף 80 לחוק הדואר יגרום לדחיית התביעה שלך על הסף (עם אפשרות לקבל גם צו לתשלום הוצאות לנתבע).

וואו,

לא הכרתי את סע׳ 80 הנ״ל.

 

אחריות – כלפי מי ת"ט תשמ"ז-1987

80.  השולח הוא הזכאי לתבוע פיצויים לפי סעיף 77 והוא רשאי להעביר את זכותו לאחר.

 

אני לא בקיא בפסיקה ועד כמה הסע׳ רלוונטי למשלוחי חבילות מחו״ל, אבל משתמע מדבריך שאתה בקיא, ובהנתן שאתה צודק זה מצב עגום.

אני משלם על המשלוח, אבל אין לי בחירה עם מי הספק בוחר לשלוח את החבילה, ובעצם אני שבוי של חברת השליחויות. אם היא מדווחת על מסירה, אין לי דרך לערער על כך.

רק מחזק את תחושתי שכדאי להצמד לאמזון. גם אם המחירים גבוהים יותר. 

 

לשמחתי מצאתי באתר של ציטה את המייל של הקבט הראשי, והוא התגלה כיעיל ותכליתי.

מקווה שבעזרתו הסאגה תסתיים.

166, קאפה, GTV, קופה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי דווקא יש לא מעט ניסיון עם צ'יטה- כולו חיובי. לא נתקלתי בבעיות איתם עד היום. 

לא בחטיבה המסחרית (משלוח עסק->עסק) ולא בחטיבה ה"אישית" (משלוח עסק->בית). 

הם בין החביבים עליי.

 

יצא לי להיות תקוע עם סעיף 80 הנ"ל עם חבילה די דחופה מחו"ל, שמישהו אסף במקומי מהדואר (נטו דואר ישראל, בלי שירותי הובלה) כי שמו את הפתק שלי בתא (לא תיבה, תא- זה שבסניף) הדואר שלו.

רק השולח רשאי להתמודד מול הדואר, והוא זה שיקבל את הפיצויים אם יהיו.

1 כח סוס = 131.2 כח ברווז!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

"An empty vessel makes the most noise".

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 17.12.2020 בשעה 22:49, ברווז כתב:

לי דווקא יש לא מעט ניסיון עם צ'יטה- כולו חיובי. לא נתקלתי בבעיות איתם עד היום. 

לא בחטיבה המסחרית (משלוח עסק->עסק) ולא בחטיבה ה"אישית" (משלוח עסק->בית). 

הם בין החביבים עליי.

 

 

בחברת הובלה שכזו, כאשר נפח ההובלות הוא גדול כל כך, ברור שהרוב יגיע ליעדו, אבל מה לעשות - יהיו גם כמה נפילות.
ברווז: חברה מוערכת לא בזה שהיא יודעת למכור, זאת יודע כל ילד.
הבעיה היא מה קורה כאשר יש את אחת הנפילות הללו. האם יש שירות? יש עם מי לדבר?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...