Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק טייפ R או שברולט קמארו V8 (רכב חדש)


udihamudi65
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

מתלבט בין קניית שני הרכבים הנ"ל. את הקמארו אפשר להביא רק ביבוא אישי. מתלבט בנוגע לחוויית הנהיגה, שהיא שונה מאוד, אבל עיקר ההתלבטות היא לגבי האפשרות לטפל ברכב כזה בארץ, שאינו מיובא ביבוא סדר (מנוע 6.2).

כיום יש לי מאזדה מיאטה 2008.

אשמח לעזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה דווקא שתי האופציות (ה-מ-א-ד שונות) אלו? 

להונדה יתרון ענק בדמות שימושיות (הוט האץ' אחרי הכל), אך אם אתה שוקל את הקמארו אני מניח שאתה לא מחפש אחר שימושיות. אם אתה רוצה הנעה אחורית חזקה, אז יש אופציות נוספות ונגישות יותר (Z370 NISMO היא רק אופציה אחת שעולה לי לראש)?

אם אתה אוהב את המיאטה, אז אולי דווקא ה-ND2 תתאים לך בול (מנוע חזק יותר שמנפק ביצועים לא רעים בכלל בהשוואה לגדם שלך). 

 

צריך עוד פרטים כדי שיהיה אפשר לעזור לך לבחור בין אופציות כל כך רחוקות האחת מהשנייה.

 

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, menir1 כתב:

למה דווקא שתי האופציות (ה-מ-א-ד שונות) אלו? 

להונדה יתרון ענק בדמות שימושיות (הוט האץ' אחרי הכל), אך אם אתה שוקל את הקמארו אני מניח שאתה לא מחפש אחר שימושיות. אם אתה רוצה הנעה אחורית חזקה, אז יש אופציות נוספות ונגישות יותר (Z370 NISMO היא רק אופציה אחת שעולה לי לראש)?

אם אתה אוהב את המיאטה, אז אולי דווקא ה-ND2 תתאים לך בול (מנוע חזק יותר שמנפק ביצועים לא רעים בכלל בהשוואה לגדם שלך). 

 

צריך עוד פרטים כדי שיהיה אפשר לעזור לך לבחור בין אופציות כל כך רחוקות האחת מהשנייה.

 

אני צריך ספסל אחורי לילדים להסעות מדיי פעם, גם אם הוא סמלי. מעדיף הנעה אחורית ורוצה לעבור למכונית עם יותר כוח מאשר המיאטה. M2 כמובן האופציה הכי טובה אבל המחיר יקר מאוד. הטייפ R הוא הנעה קדמית וזה חיסרון, אבל היכולת הדינאמית שלו מאוד טובה. ה-ND לא עונה על אף אחד מהצרכים שלי לצערי. ול-370Z אין ספסל אחורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום 

בטייפ אר אתה יכול לבצע נסיעת מבחן ולראות אם מתאים לך .

כמה עולה הקמארו ? 

חדש מול חדש באותו המחיר הייתי מעדיף את הקמארו . עד כמה שזכור לי הקאמרו ברמת מחיר אחרת לגמרי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי הולך על הסיוויק אבל זה אישי לגמרי, לא מתחבר לגודל ולמשקל של הקאמרו. הטייפ R דינאמית (סיכוי טוב שתקח את הקאמרו במסלול), פרקטית וידנית. מה שכן הקאמרו נראית פי כמה יותר טוב וזה באמת סגנון שונה לגמרי. תלוי בסוף למה אתה מתחבר. לפחות על ההונדה תזמין נסיעת מבחן ותראה איך זה מרגיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית הטייפ אר היא סוג של חלום שלי, גם אל מול הצליל הממכר של הV8 של הקמארו, אכול שאלה של מה אתה מחפש מהאוטו כיוון שמדובר בשתי מכוניות שונות לחלוטין בכל אספקט שהוא.

מבחינתי גם כמכוניות הנעה אחורית חזקות יש טובות מהקמארו אולי מלבד הפוזה שהספינה האמריקאית מגיעה איתה והצליל מהאגזוזים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, Roycohen1979 כתב:

אישית הטייפ אר היא סוג של חלום שלי, גם אל מול הצליל הממכר של הV8 של הקמארו, אכול שאלה של מה אתה מחפש מהאוטו כיוון שמדובר בשתי מכוניות שונות לחלוטין בכל אספקט שהוא.

מבחינתי גם כמכוניות הנעה אחורית חזקות יש טובות מהקמארו אולי מלבד הפוזה שהספינה האמריקאית מגיעה איתה והצליל מהאגזוזים...

כמו מה? עם ספסל אחורי ובמחיר בסביבות 300K.

לפני שעתיים, הרקוליטו כתב:

שלום 

בטייפ אר אתה יכול לבצע נסיעת מבחן ולראות אם מתאים לך .

כמה עולה הקמארו ? 

חדש מול חדש באותו המחיר הייתי מעדיף את הקמארו . עד כמה שזכור לי הקאמרו ברמת מחיר אחרת לגמרי .

יש דגם חדש שיצא ב-2020 שנקרא LT1, עם מנוע V8, פחות אבזור ובאותה רמת מחיר של הטייפ R. ואפשר גם להזמין משומש בן שנה במצב טוב עם יותר אבזור באותה רמת מחיר.

עריכה אחרונה על ידי udihamudi65
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספסל אחורי ושימושיות של רכב משפחתי לכל דבר מבלי שישבור לך את העצמות על כל בור בכביש, אחיזת כביש גבוהה מאוד ואחד מהגירים הידניים הטובים ביותר שיוצרו אי פעם, בידיים הנכונות מדובר ביצירת אומנות מוטורית.

אולי אם החיים היו מתחילים ונגמרים מ0-100 בקו ישר אז הקמארו היתה בעלת יתרון משמעותי, במציאות יש סיכוי גבוה שאתה על הקמארו הזו ואני על הסיוויק יוצאים ביחד מצומת אשתאול ומסיימים בסטף אני מגיע לפניך.

אתה נוהג על מיאטה, אתה צריך להיות מסוגל להעריך התנהגות כביש, פידבק מההגה, גיר ידני מצויין ואת העבודה הנפלאה שעושה רגל שמאל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך כיוון אחר לגמרי....לך בדוק ג'וליה וולוצה.

הנעה אחורית, 280 כ"ס, מאובזרת מעולה! הגה ושילדה בין הטובים שנהגתי עליהם.

המחיר בפועל סביב התקציב המדובר.

 

לך תעשה נסיעת מבחן.

 

בהצלחה,

אייל

  • רעיון טוב! 1

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, הרקוליטו כתב:

lt1 שמצאתי ברשת מדובר על הספק 335 כ"ס .

על איזה הספק אתה מדבר ?

  הצג תוכן מוסתר

 

 

https://www.motor1.com/reviews/398509/2020-chevrolet-camaro-lt1-pros-cons-review/

אתה מדבר על ה 1LT, לא על ה LT1. מבלבל, אני יודע. 

 

לפני 7 דקות, eyal_ro כתב:

מציע לך כיוון אחר לגמרי....לך בדוק ג'וליה וולוצה.

הנעה אחורית, 280 כ"ס, מאובזרת מעולה! הגה ושילדה בין הטובים שנהגתי עליהם.

המחיר בפועל סביב התקציב המדובר.

 

לך תעשה נסיעת מבחן.

 

בהצלחה,

אייל

אבדוק, תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, udihamudi65 כתב:

https://www.motor1.com/reviews/398509/2020-chevrolet-camaro-lt1-pros-cons-review/

אתה מדבר על ה 1LT, לא על ה LT1. מבלבל, אני יודע. 

 

אבדוק, תודה

המחיר ממש מפתה בשביל 455 כ"ס . נתת רעיון לרכב הבא .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרות נוספת זה קיה סטינגר.
אני לא יודע מה המחירים בפועל של ה 3.3 (סביר להניח שיש הנחות) אבל אולי ה2.0 תהיה חזקה מספיק עבורך.
היא בעלת הנעה אחורית, נחשבת לבעלת התנהגות טובה מאוד ובתכלס נראית כמו מכונית שרירים. 
כשחושבים על זה היא מהווה מאין נקודה מעניינת באמצע בין הקמרו לסיוויק.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר מרכב קל כמו המיאטה, יגרום כמעט לכל רכב אחר להרגיש לך כבד ומגושם.

אם אתה לא לחוץ, תחכה שתגיע הBRZ החדשה- לטעמי זה מעבר טבעי למי שצריך את המושבים מאחור (כמוני), אבל לא מוכן להתפשר על ניהוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתי בשברולט לגבי הדגם , אולי הם יביאו את ss ברבע השני של 2021 . אם יביאו אז בכלל לא תהיה בעיה לטפל lt1 .

טייפ אר 37000 דולר 

lt1 35000 דולר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 306 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...