Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית היברידית - יונדאי איוניק או טויוטה קורולה


jumbos
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

גם לא הבנתי איזה התעסקות וסיכון יש עם היברידי   בעיניי עם TSI+DSG יש יותר התעסקות וסיכון

תבדקו גם את קיה נירו. ב 2020 הרכב עבר כמה שינויים ושיפורים . יותר מאובזר, יותר נוח ושקט, איכות הפנים השתפרה. יחידת הנעה זהה לאיוניק.

הייתה לי איוניק 2018 במשך שנתיים וחצי, ולא היו לי שום בעיות גיר.   אני חושב שעיקר הבעיות עם גירים דו מצמדיים זה בהתחלת הנסיעה או זחילה בפקק, מה שבהיברידי לא רלוונטי, כי אתה תמיד מתחיל את הנס

אנשים פה מפחדים מטויוטה היברידית (מותג עם מוניטין אמינות סולידי, טכנולוגיה בת 23 שנה, ויחידת הנעה ספציפית כבר קיימת יותר מ10 שנים בייצור), ואתה מציע להם חשמלי, ועוד סיני?

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

לא מפחדים, אך בינתיים יצא לי להיתקל ב2 רכבים היברידים של מכרים שלא ממליצים עליהם,

ושניהם טויוטה, אחד פריוס ישנה שסבלה מכמה תקלות במערכת ההיברידית,

השניה אוריס סטיישן שהיתה לאבא שלי שקנה חדשה מהיבואן, לא עשתה בעיות אך הצריכה האמתית כאשר מעמיסים על הרכב לא מצדיקה את כל ההתעסקות והסיכון של מערכות היברידיות, אחרי שנתיים החליף אותה בסקודה סופרב 1.4T גם חדשה מהיבואן, כמעט אותה צריכת דלק הרבה יותר אוטו, יש לו אותה כבר שנתיים פלוס ומרוצה מאוד.

 

נכון שחשמלי עוד יותר גרוע, לקנות רכב היבריידי לא טעות, אך אפשר להבין את אלה שמעדיפים בינתיים להישאר עם מה שמוכר ואני אחד מהם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי מעל 90 אלף קמ עם יונדאי איוניק, וכמה מאות/אלפים בודדים עם קורולה.
חד משמעית הייתי קונה איוניק
גם כפרטי וגם כליסינג ממקום עבודה.
היתרון היחיד שראיתי בטויוטה היה במראה.
בצריכת דלק , בסגנון נהיגה שלי האיוניק הייתה עדיפה בכמעט 15 אחוז. ( זה הגיר בטויוטה שמדרבן אותך ללחוץ כדי שהאוטו יזוז).
הנאה מנהיגה ( עד כמה שקיימת באוטו היברידי) האיוניק עדיפה.
רעשים
שניהם רועשות מעל 110 קמש.
גם אם תשאל את אשתי, אני בדיוק בשלב שמחפש יורשת לראפיד שלה, את האיוניק הוא מוכנה לקבל ב2 ידיים.
את הקורולה ממש לא.
למה?
לטענתה, גדול לה מדיי, אני לוחצת על הגז ולא מתקדמת, כל פעם שאני מכניסה את הילדה אני דופקת את הראש.
לי לפחות זה מאוד מוזר כי המעבר מטויטה קורולה 2013 לראפיד, היא לא רצתה לרדת מהקורולה.



Sent from my SM-G960F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

wildlands2019
קצת מוזר להשוות אוריס היברידית לסופרב . רכבים מקטגוריות שונות, מכוונות לקהל שונה.
וכדי להגיע לצריכת דלק דומה בשני הרכבים האלה, צריך להיות ממש חובב דוושת הגז.
כי בנהיגה רגועה באוריס צריכת דלק נמוכה מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 10.12.2020 בשעה 11:32, wildlands2019 כתב:

הצריכה האמתית כאשר מעמיסים על הרכב לא מצדיקה את כל ההתעסקות והסיכון של מערכות היברידיות

 

גם לא הבנתי איזה התעסקות וסיכון יש עם היברידי

 

בעיניי עם TSI+DSG יש יותר התעסקות וסיכון

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...