Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב חדש בתקציב גג של 140K


Therabrab
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

שווה היה לחכות גם לגולף, לגבי דילול השמן הגרסה של הונדה בישראל היא שהדבר לא היה ולא נברא, הונדה עולמי לעומת זאת כן מודה בבעיה אבל טוענת שהיא טופלה ברכבים החל מ2018, לקולגה יש דגם 2019 או 2020 (לא זוכר דבדיוק מתי הוא קיבל אותה אבל ככול הנראה יוצרה ב2019) והוא עדיין לא נתקל בבעיה אבל יתכן ולא עשה מספיק קילומטראז, לאבא שלי יש את דגם 2017 וגם הוא לא נתקל בשום בעיה עדיין ועשה מספיק קילומטראז כדי לדעת בוודאות, ככול הנראה הדבר תלוי באופי הנהיגה באוטו, מי שילחץ חזק וינצל את אותם 180 פלוס סוסים מרשימים (ומסורסים על ידי גיר מעצבן) יתקל כנראה בדרישה להחלפת שמן מוקדמת, לעומת זאת אבא שלי כנהג רכב כבד במקצועו (בפנסיה) שסיגל לעצמו צורת נהיגה שונה לא נתקל בבעיה השמן המדוברת.

בכל מקרה כל גולף חדשה מהווה באופן מסורתי את אמת המידה הגבוהה בקטגוריה כששאר היצרנים עובדים קשה כדי להדביק את הפער עד לגולף הבאה, אני מניח שיהיה הבדלמשמעותי בינה לבין הסיוויק שיצאה לשוק לפני 4 שנים (אגב סיוויק חדשה יוצאת הב2021) הדבר היחידי בגולך שצריך לקחת בחשבון הוא אותה תיבת הילוכים רובוטית שבכל שנה תשמע את אנשי השיווק אומרים שהיא כבר בשלה ותקינה ומצויינת ואין יותר בעיות איתה וכל מה שהיה תוקן בדיוק בדיוק עכשיו וכו וכו ואז בקטן תראה איזו הודעה בתקשורת שבעקבות עוד תביעה ייצוגית הם מאריכים את האחריות בעוד כמה שנים.

אני אישית לא קונה את זה, אני לא קונה רכב עם תיבת הילוכים בעייתית אבל יש לו "הרחבת אחריות" שלא תעזור לי כשאעמוד בצד עם ארבע אורות ואחכה לגרר ואז אסע לעבודה באוטובוסים עד לפעם הבאה שהתיבה תקרוס (תחת הרחבת אחריות כמובן).

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, Roycohen1979 כתב:

שווה היה לחכות גם לגולף, לגבי דילול השמן הגרסה של הונדה בישראל היא שהדבר לא היה ולא נברא, הונדה עולמי לעומת זאת כן מודה בבעיה אבל טוענת שהיא טופלה ברכבים החל מ2018, לקולגה יש דגם 2019 או 2020 (לא זוכר דבדיוק מתי הוא קיבל אותה אבל ככול הנראה יוצרה ב2019) והוא עדיין לא נתקל בבעיה אבל יתכן ולא עשה מספיק קילומטראז, לאבא שלי יש את דגם 2017 וגם הוא לא נתקל בשום בעיה עדיין ועשה מספיק קילומטראז כדי לדעת בוודאות, ככול הנראה הדבר תלוי באופי הנהיגה באוטו, מי שילחץ חזק וינצל את אותם 180 פלוס סוסים מרשימים (ומסורסים על ידי גיר מעצבן) יתקל כנראה בדרישה להחלפת שמן מוקדמת, לעומת זאת אבא שלי כנהג רכב כבד במקצועו (בפנסיה) שסיגל לעצמו צורת נהיגה שונה לא נתקל בבעיה השמן המדוברת.

בכל מקרה כל גולף חדשה מהווה באופן מסורתי את אמת המידה הגבוהה בקטגוריה כששאר היצרנים עובדים קשה כדי להדביק את הפער עד לגולף הבאה, אני מניח שיהיה הבדלמשמעותי בינה לבין הסיוויק שיצאה לשוק לפני 4 שנים (אגב סיוויק חדשה יוצאת הב2021) הדבר היחידי בגולך שצריך לקחת בחשבון הוא אותה תיבת הילוכים רובוטית שבכל שנה תשמע את אנשי השיווק אומרים שהיא כבר בשלה ותקינה ומצויינת ואין יותר בעיות איתה וכל מה שהיה תוקן בדיוק בדיוק עכשיו וכו וכו ואז בקטן תראה איזו הודעה בתקשורת שבעקבות עוד תביעה ייצוגית הם מאריכים את האחריות בעוד כמה שנים.

אני אישית לא קונה את זה, אני לא קונה רכב עם תיבת הילוכים בעייתית אבל יש לו "הרחבת אחריות" שלא תעזור לי כשאעמוד בצד עם ארבע אורות ואחכה לגרר ואז אסע לעבודה באוטובוסים עד לפעם הבאה שהתיבה תקרוס (תחת הרחבת אחריות כמובן).

 

 

הייתי בטוח שהגיר הוחלף והבעיה נפתרה אכן זה אחד החששות שלי מרכבים מבית זה( סקודה סיאט גולף וכו) 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, Roycohen1979 כתב:

שווה היה לחכות גם לגולף, לגבי דילול השמן הגרסה של הונדה בישראל היא שהדבר לא היה ולא נברא, הונדה עולמי לעומת זאת כן מודה בבעיה אבל טוענת שהיא טופלה ברכבים החל מ2018, לקולגה יש דגם 2019 או 2020 (לא זוכר דבדיוק מתי הוא קיבל אותה אבל ככול הנראה יוצרה ב2019) והוא עדיין לא נתקל בבעיה אבל יתכן ולא עשה מספיק קילומטראז, לאבא שלי יש את דגם 2017 וגם הוא לא נתקל בשום בעיה עדיין ועשה מספיק קילומטראז כדי לדעת בוודאות, ככול הנראה הדבר תלוי באופי הנהיגה באוטו, מי שילחץ חזק וינצל את אותם 180 פלוס סוסים מרשימים (ומסורסים על ידי גיר מעצבן) יתקל כנראה בדרישה להחלפת שמן מוקדמת, לעומת זאת אבא שלי כנהג רכב כבד במקצועו (בפנסיה) שסיגל לעצמו צורת נהיגה שונה לא נתקל בבעיה השמן המדוברת.

בכל מקרה כל גולף חדשה מהווה באופן מסורתי את אמת המידה הגבוהה בקטגוריה כששאר היצרנים עובדים קשה כדי להדביק את הפער עד לגולף הבאה, אני מניח שיהיה הבדלמשמעותי בינה לבין הסיוויק שיצאה לשוק לפני 4 שנים (אגב סיוויק חדשה יוצאת הב2021) הדבר היחידי בגולך שצריך לקחת בחשבון הוא אותה תיבת הילוכים רובוטית שבכל שנה תשמע את אנשי השיווק אומרים שהיא כבר בשלה ותקינה ומצויינת ואין יותר בעיות איתה וכל מה שהיה תוקן בדיוק בדיוק עכשיו וכו וכו ואז בקטן תראה איזו הודעה בתקשורת שבעקבות עוד תביעה ייצוגית הם מאריכים את האחריות בעוד כמה שנים.

אני אישית לא קונה את זה, אני לא קונה רכב עם תיבת הילוכים בעייתית אבל יש לו "הרחבת אחריות" שלא תעזור לי כשאעמוד בצד עם ארבע אורות ואחכה לגרר ואז אסע לעבודה באוטובוסים עד לפעם הבאה שהתיבה תקרוס (תחת הרחבת אחריות כמובן).

 

 

להורים שלי יש גולף 2012 ועד היום הלך להם קלאצ' פעם אחת . אז נכון שיש בעיות גיר ואני לא שולל את העניין אבל התדירות היא לא כזאת מטורפת כמו שמספרים לנו . זה מאוד תלוי באופי של הנסיעה כי הגיר הזה ממש לא אוהב לעמוד בפקקים ולהעביר הילוך אחורה - קדימה , אחורה - קדימה . 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Therabrab כתב:

הייתי בטוח שהגיר הוחלף והבעיה נפתרה אכן זה אחד החששות שלי מרכבים מבית זה( סקודה סיאט גולף וכו) 

שכן שלי עם אוקטביה בעלת פחות מ50000 ק״מ וחזרה לפני כמה שבועות אחרי מכטרוניק, אמנם על חשבון האחריות ושמדובר ברכב מהעבודה אבל הפרצוף שלו כל בוקר כשנכנס לקיה ריו חבוטה שראתה ימים יפים יותר שקיבל מהשכרה כרכב חליפי אמר הכול.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, Roycohen1979 כתב:

שכן שלי עם אוקטביה בעלת פחות מ50000 ק״מ וחזרה לפני כמה שבועות אחרי מכטרוניק, אמנם על חשבון האחריות ושמדובר ברכב מהעבודה אבל הפרצוף שלו כל בוקר כשנכנס לקיה ריו חבוטה שראתה ימים יפים יותר שקיבל מהשכרה כרכב חליפי אמר הכול.

 

אכן לא כיף אני עכשיו עם בעיה במסרק ברכב שלי שוקל אם בכלל שווה לי לתקן , כל המטרה בקניית רכב חדש לגמרי זה המנעות כמה שאפשר מתקלות שנובעות מבלאי טבעי או תקלת יצרן כזו או אחרת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

תאמין לי שהרבה יותר לא כיף כאשר היבואן בעצמו אדיש ולא פותר תקלה ברכב חדש באחריות, ואז כל המטרה בקניית רכב חדש מתפוגגת בגלל אי איכפתיות מקוממת של היבואן,

אולי אני קצת מגזים בתגובות שלי כלפי פורד ודי כועס על כל הרכב והצלחתי לעצבן כמה בעלים כאן, שבסופו של דבר העצבים של הלקוחות על תקלות ממש שוליות מצליחות להטעות ולהבריח לא מעט קונים מרכב באמת מדהים, והאשמה אך ורק על היבואן, עצוב שבינתיים היבואן היחידי שדואג ללקוחות שלו ומשמר אותם כמו שצריך זה טויוטה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מעצבן להתקל בבעיות עם רכב חדש ומעצבן עוד יותר כשהיבואן מפנה לך את הגב, חבל שזוהי תודעת השירות בארץ.

אגב יש עכשיו שרשור בפורום על סיאט לאון אחת מודל 2017 שחווה פעם שניה בשנה האחרונה בעיה בגיר והיבואן מנסה להתנער או לזלזל בבעיה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, wildlands2019 כתב:

^

תאמין לי שהרבה יותר לא כיף כאשר היבואן בעצמו אדיש ולא פותר תקלה ברכב חדש באחריות, ואז כל המטרה בקניית רכב חדש מתפוגגת בגלל אי איכפתיות מקוממת של היבואן,

אולי אני קצת מגזים בתגובות שלי כלפי פורד ודי כועס על כל הרכב והצלחתי לעצבן כמה בעלים כאן, שבסופו של דבר העצבים של הלקוחות על תקלות ממש שוליות מצליחות להטעות ולהבריח לא מעט קונים מרכב באמת מדהים, והאשמה אך ורק על היבואן, עצוב שבינתיים היבואן היחידי שדואג ללקוחות שלו ומשמר אותם כמו שצריך זה טויוטה.

 

אתה צודק לגביי האחריות של היבואן בנושאים האלו ואכן טויוטה בהחלט דואגים ללקוחות שלהם אבא שלי רוכש רק טויוטה כבר שנים אני כמעט הלכתי על הקורולה אקסייט אך הרגיש לי רכב חלש ומשעמם ולא הייתי מוכן אולי אם היה קצת יותר זול. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, wildlands2019 כתב:

^

תאמין לי שהרבה יותר לא כיף כאשר היבואן בעצמו אדיש ולא פותר תקלה ברכב חדש באחריות, ואז כל המטרה בקניית רכב חדש מתפוגגת בגלל אי איכפתיות מקוממת של היבואן,

אולי אני קצת מגזים בתגובות שלי כלפי פורד ודי כועס על כל הרכב והצלחתי לעצבן כמה בעלים כאן, שבסופו של דבר העצבים של הלקוחות על תקלות ממש שוליות מצליחות להטעות ולהבריח לא מעט קונים מרכב באמת מדהים, והאשמה אך ורק על היבואן, עצוב שבינתיים היבואן היחידי שדואג ללקוחות שלו ומשמר אותם כמו שצריך זה טויוטה.

גם לכלמוביל שרות טוב מאד,ולדלק שרות סביר מאד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שגם זה עניין של מזל ואולי גם איזה אוטו יש לך, יש לי חבר טוב שהיה הבעלים הגאה של אאודי a4 בגרסת הקצה שלה, התברר שהרכב היה לימון עם ים תקלות, הוא הוציא בממוצע 2000 שקל בחודש על תיקונים החל ממאורר שהתפרק בכביש 6 ופגע ברדיאטור ועוד אין ספור חיישנים ומנורות מנוע דולקות ולבסוף אכילה של ליטר שמן ל1000ק״מ...

הדבר היחיד הטוב שהיה לו להגיד על האוטו הוא השירות שקיבל מצמפיונז החל מרכב חילופי שלא בייש את הרכב שהשאיר אצלם ועד השתתפות מלאה על אובראול מנוע מחוץ לטווח שנות האחריות אבל עם 100000 ק״מ על השעון.

לבסוף הוא גם עשה טרייד אין והשאיר אותה אצלם אחרי האובראול ושדרג לאאודי a4 חדשה.

אז אולי היה לו מזל, אולי קשרים ואולי קיבל יחס שונה כשרכב רכב של 400000 שקל שלא היה מקבל אילו רכב גרסה נמוכה של סיאט איביזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...