Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3 חודשים עם מגאן - עשיתי טעות?


pipinoadar
שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

מה הבעיה עם רכב בן 6 אם הוא תקין ומטופל?

 

הכל עניין של יחס ללקוח, לא טענתי שהחברה הפרה חוזה - כי החוזה ללא ספק לא הופר.

 

כשאתה לקוח של חברת ליסינג גדולה(מהגדולות בארץ) זה עניין של שירות לדאוג לציי רכבים "רענן בצורה סבירה", למה הרבה חברות השכרה באירופה דואגות לרענן את הצי שלהן כל שנה-שנתיים? למה שגם הן לא נותנות רכב בן 6 כרכב שכור?  - רכב בן 6 זה לא סביר לרכב חלופי.

 

האם זה היה איום ונורא? נאח, שרדתי כבר חלופיים גרועים יותר - אבל דברים כמו מחסור באבזור בסיס בדיבורית(לא מולטימדיה אמרתי - דיבורית BT רגילה) וכו' פשוט היה בלתי נסבל, ב2013 זה היה מקובל ב2019 כבר לא.

 

 

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 1.12.2020 בשעה 09:41, pipinoadar כתב:

בוקר טוב,

 

בסבב החלפת הרכבים אצלנו בחברה יכולתי לבחור בין מספר רכבים (נירו הייבריד,סקאלה,קורולה,ויטארה,איוניק...אתם מבינים את הכיוון)

על חלק מהרכבים הייתה תוספת תשלום ולאף אחד מהם לא ממש התחברתי (חשוב לי שילוב מנוע/גיר/מרווח ופחות אבזור,צורה)

בצעד קצת חריג ויתרתי על זכותי לרכב חדש ולקחתי רנו בת שנה מעובד אחר אשר לקח רכב חדש במקומי (25K 1.3 שנת 2019)

עד הרנו נהגתי על אוקטביות 1.2 ואני חייב לציין שהרנו היא פשוט ירידה ברמה (מלבד כח ואבזור) בכל פרמטר.

1.התנהגות כביש/אחיזה - עדיפות ברורה לסקודה,מדהים שעם הסקודה הרגשתי בטוח להכנס לסיבובים שאני לא מעז עם הרנו (צמיגים תקינים-בדקתי)

2.איכות חומרים - עדיפות ברורה לסקודות - רכב בן שנה עם פלסטיקים מקרקשים ואיכות שהיא בדיחה(חלק עליון עשוי פלסטיק רך/גומי - כל החלק התחתון פלסטיק סופר זול)

3.מנוע/גיר - מנוע חזק משמעותית ברנו אבל מבחינת הגיר...אוי הגיר...לא מתקרב לסקודה! (רעידות בפקקים,החלפה לא חלקה - לא רק אצלי ככה שהבנתי שזה מה יש)

4. מולטימדיה - טוב נו...תפעול צרפתי...אתה רוצה לעבור מקורות? תגדל יד ימין ארוכה יותר כי הכפתור מוחבא מאחורי ההגה,איכות שמע? לא בשבילנו (אני לא משקף את הטלפון כי הוא מאוד ישן - אשמתי)בכלל -כל התפעול של המולטימדיה פשוט ...(צרפו קללה בצרפתית)

5.אמינות.... אוי ואבוי...אזעקת תקלת בלם חשמלי(כיבוי הדלקה נעלמת)גיר נכנס למצב הגנה(כיבוי הדלקה נעלמת)פתיחת בגאג' עם הרגל?(רגל ימין שלי חזקה יותר בזכות אי הפתיחה) מנוע מגמגם ברמת "מחפש את הידית של הצ'וק" -כיבוי הדלקה - ניחשתם נכון.

בקיצור - בפתיחה מחייך,כל השאר מבאס.

 

אה כן...שנת 2020 מה נסגר עם המפתח שלט המפגר הזה?!

 

תומר

 

אתה פשוט מעצבן אותי שאתה מוציא שם רע לרכב הזה.

 

קניתי את הרכב הזה לפני שנתיים מרנו מנוע 1.3 אקזקיוטיב ויש לי בינתיים 35000 קמ וברוך השם אין לי שום תקלה והכל עובד ומורכב בצורה הכי טובה שיכולה להיות.

היה חי בעבר אוקטביה 1.8 שנת 2015 נכון שמבחינת ביצועים זה משהו אחר אבל ב50000 קמ הלך הגיר (אחרח מומ ארוך עם צמפיון שילמו וסידרו) ומכרתי בגלל כאבי גם איומים שהיה לי כשהרכב מתרסק על כל מהמורה הכי קטנה.

 

את  פשוט נפלת בפח וקיבלת רכב מעובד שזלזל ברכב ולא שמר עליו (כל רכב אפשר להרוס)  

 

אני ממש ממליץ בחום על הדגם 1.3

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או קיי חיים,
אני הולך לבקש מההנהלה ועמוס שיורידו את הפוסט כי אני דופק את המחירון כשתרצה למכור [emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נסיון עם הטורבו- דיזל אז לא יודע להתייחס למנוע, אבל לגבי האיכות החומרים וההרכבה אני לא מסכים איתך שהיא לא טובה. יצא לי לנהוג על האוקטביה והמושבים של הרנו הרבה יותר טובים, בין הטובים שישבתי עליהם, בטח במכוניות עממיות. המסך מאד מעצבן, יש לזכור שהוא תוכנן בתקופה שהיצרנים ניסו להעביר את כל הפיקוד האנלוגי לדיגיטלי, או לפחות את רובו. מהר מאד וחרף ביקורות מזעזעות, חזרו בהם חלק מהיצרנים ויש כאלה שעדין מנסים לפצח את השיטה. מסכים עם מה שאמרת לגבי המסך, תפעול מאד מסורבל ויכל לגרום היסח דעת בנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתייחס למעבר לפיקוד דרך המסך כאל משהו ארכאי ששייך לעבר, אז זהו שלא. כמעט כל הדגמים החדשים של VAG ,VOLVO ,PSA, אם להזכיר שלושה יצרנים גדולים ומכובדים עוברים לשיטה הזו, יש עוד ולא מעט המאמצים את הטרנד האוילי והמסוכן הזה. נדמה לי שמתחיל להיות הגיוני להתחבר לתוצרת המזרח אסיאתית, לא בגלל אמינות וכאלה, הרבה יותר בגלל השמירה על המסורת המבורכת של שליטה פיזית עם כפתורים שאפשר למשש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק,המושבים נוחים מאוד,ראוי לציון.

קפצתי לבקר את הרכב במוסך (האמת ששכחתי משהו בו)

גיר- יעבור עדכון תכנה - קיבלתי מבט של "זו הכלה" מהאחראי.

טורים ובעיית התראת בלם חשמלי כנ"ל

על הדרך עושים לרכב ברקסים כי התלוננתי על שריקות בנוסף.

מצחיק שאני לא סובל הספורטאג' אבל נהנתי לסובב כפתור כדי להדליק חימום.

741119a2-5cc5-4dbb-9435-9e6c89f9cd11.jpg

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מושבים זה דבר אינדיבידואלי ולי אישית דווקא המושבים של הגראנד קופה פחות נוחים והיו אחת הסיבות שפסלתי אותו.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיקוד של הכניסות ומערכת הסאונד ברנו שנמצאים באיזור ההגה - ולא עליו כמקובל, הם פתרון מעולה. 

הופכים לאינטואטיבים לחלוטין - עוצמה, מעבר תחנות או שירים, מעבר מקורות. בהרבה יותר מוצלח מזה שבפולקסווגן (שנחשבת לבעלת הנדסת אנוש משובחת)

 

לפני כשעה, pipinoadar כתב:

קיבלתי מבט של "זו הכלה" מהאחראי.

 

זו פרשנות שלך? או שהיה גם מלל נילווה?

אין שום סיבה להתפשר - והגדרה כפי שכתבת לא מזכה בהנחות. שיחתום לך על הדיאגנוזה הזו - נראה אותו...

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, מיץ פטל כתב:

הפיקוד של הכניסות ומערכת הסאונד ברנו שנמצאים באיזור ההגה - ולא עליו כמקובל, הם פתרון מעולה. 

הופכים לאינטואטיבים לחלוטין - עוצמה, מעבר תחנות או שירים, מעבר מקורות. בהרבה יותר מוצלח מזה שבפולקסווגן (שנחשבת לבעלת הנדסת אנוש משובחת)

הפיקוד מאיזור ההגה הוא אחד הטובים שנתקלתי בו אבל מבחינת תפעול מהמערכת הם ממש לא חזקים.

מה שכן, בניגוד לVAG עם המערכת המעולה והאינטואיטיבית אין לך צורך לגעת במערכת.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוקטביה בסוף יום הייתי יושב,נכנס לפקק הקבוע - יד ימין על המשענת (ברנו אי אפשר כי היא נמוכה מדי וממוקמת אחורה מדי)יד שמאל על הדלת ועם האגודל הייתי מגביר/מנמיך עוצמה עם לחצן פשוט- מבחינתי לא היה יותר אינטואטיבי מזה,אמנם עצלנות אבל תענוג.

ברנו יש גלגל מטופש על קצה מוט שצריך לגלגל,לא מתחבר לטמטום הזה.

סתם מסקרנות - יש עוד רכבים ששליטה על ווליום בנויה בצורת גלגל או שרק אוהבי רגלי הצפרדעים (טעים!)ממציאים את הגלגל?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, pipinoadar כתב:

באוקטביה בסוף יום הייתי יושב,נכנס לפקק הקבוע - יד ימין על המשענת (ברנו אי אפשר כי היא נמוכה מדי וממוקמת אחורה מדי)יד שמאל על הדלת ועם האגודל הייתי מגביר/מנמיך עוצמה עם לחצן פשוט- מבחינתי לא היה יותר אינטואטיבי מזה,אמנם עצלנות אבל תענוג.

ברנו יש גלגל מטופש על קצה מוט שצריך לגלגל,לא מתחבר לטמטום הזה.

סתם מסקרנות - יש עוד רכבים ששליטה על ווליום בנויה בצורת גלגל או שרק אוהבי רגלי הצפרדעים (טעים!)ממציאים את הגלגל?

 

זה מקרה אבוד.

טעית - תעשה תיקון ותבקש סקודה חדשה. 

 

את המשענת אפשר למשוך קדימה ואת המושב טיפה להנמיך והופה זה כמו שאתה אוהב. אבל אתה שונא...אז זה לא ילך.

לא משנה גם אם הרכב יהיה חדש, הוא כבר שרוף מבחינתך ואתה עמוק בתוך זה. רק אתה יודע באמת למה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איו אוקטביות,הייתי לוקח בלי למצמץ.

"טיפה תמשוך" "טיפה תנמיך" ...פשוט תשנה תנוחת נהיגה שנוחה לך כדי שהרכב יתאים לך...מצחיק אתה.

שרוף/לא שרוף - תן לי להחליט.

 

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, pipinoadar כתב:

איו אוקטביות,הייתי לוקח בלי למצמץ.

"טיפה תמשוך" "טיפה תנמיך" ...פשוט תשנה תנוחת נהיגה שנוחה לך כדי שהרכב יתאים לך...מצחיק אתה.

שרוף/לא שרוף - תן לי להחליט.

 

אני מצחיק? כתבת שלא נוח לך עכשיו פתאום כן נוח.

 

עזוב. אני נוטש. נראה לי שהבנתי ולא רק אני. תהנה הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...