Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריקול סיטרואן- שימו לב- חלקים לא במלאי


elihershko
שימו לב! השרשור הזה בן 1140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למי שרלוונטי, הזמנתי תור למוסך ליטל להבוקר. הגעתי במיוחד מאריאל ומסתבר שהחלק בכלל לא במלאי. ממליץ לוודא לפני שמגיעים. 

(ואם חשבתם שבמוסך מרכזי יש שירות לקוחות וכו' - אז תשכחו מזה.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנחומיי. יכול רק להמליץ לך על מוסכים לא מורשים לכשתיגמר האחריות (גבע, אורן).

 

נסה אולי לדבר עם הנציג שלהם פה (@קבוצת לובינסקי) מה כבר יש לך להפסיד.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בקשר עם מרכז שירות בבאר שבע לגבי הריקול, אין כריות אוויר במלאי ואין להם מושג מתי יהיו. אמרו שהזמינו כמות גדולה אבל איש לא יודע לומר מתי יגיע המלאי.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, pooh-bear כתב:

תנחומיי. יכול רק להמליץ לך על מוסכים לא מורשים לכשתיגמר האחריות (גבע, אורן).

 

נסה אולי לדבר עם הנציג שלהם פה (@קבוצת לובינסקי) מה כבר יש לך להפסיד.

 

גם לי קרה עם מוסך שרתון ראשון.

קבלתי זימון, קבעתי תור, הגעתי במועד ואז נאמר לי חבל"ז.

קבלתי באוזניו של נציג @קבוצת לובינסקי על ההתנהלות, בקשו לברר, חזרו אלי מהמוסך וקבלתי "חצי התנצלות".

למזלי, המוסך נמצא "שני מטרים" ממקום עבודתי, כך שלא בזבזתי את זמני לריק, אך אני לעולם לא אחזור למוסכי השרות שלהם(למעט ריקול) גם אם הרכב באחריות.

אקנה את החלפים המקוריים ואבצע זאת במוסך שאחליט עליו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצ'כונה הישראלית במיטבה. כאילו מה, הרי קבעתם תור ללקוח, לא יכולתם להודיע לו ב-SMS אפילו שהחלק לא הגיע והתור נדחה/בוטל?

 

דרך אגב, לפני כמה שנים נקראתי לריקול בגלל זה: https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3671686,00.html, נקבע תור חודש מראש.

לזכותם של "כלמוביל"  ייאמר שמס' ימים לפני הם התקשרו אליי והודיעו שהיה עיקוב בהגעת הרכיבים ודחו לי את הריקול בשבוע וחצי. זה המינימום הנדרש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, elihershko כתב:

שיחקו אותה מסודרים וקבעו לי תור חודש וחצי מראש. לא חשבתי לרגע שאם תהיה בעיה לא יודיעו לי. למדתי.

אוקי זה כבר משנה את הסיפור.
התנהלות הזויה של מוסך - לא חבל על התור שתפסת להם ביומן? יכלו להכניס לקוח ריווחי...

אז הלקח הוא שגם כשיגיעו החלקים וגם אחרי שנקבע תור בטלפון בכל מקרה להתקשר באותו בוקר לוודא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@פבל, שומע? שוב הנהלה שחותרת למצוינות אבל פשוט לא מצליחה לנהל מלאי?

 

תראה אותי חושב חיובי: תריצו כל יום יום בצהריים, בכל מוסך, איזה סקריפט שעובר על כל הטיפולים שנקבעו למחר, משווה את החלקים הנדרשים מול המלאי הקיים ומזמין מה שאין. בנוסף, תריצו עוד סקריפט אחה"צ שבודק אם הגיעו ההזמנות מהצהריים, ושולח מייל מרוכז לפקידה של כל החוסרים. הפקידה תתייעץ עם מי שזה לא יהיה להבין האם צריך לבטל תור מסויים, ותתקשר למי שצריך. וכל זה קורה כל יום אוטומטית! פלאי הטכנולוגיה...

 

מה שיותר עצוב שזה כבר די בוודאות לא מקרה בודד, לובינסקי כבר קיבלו דיווח שזה קורה, ועשו כלום ושום דבר לעצור את זה מלקרות שוב.

 

מצויינות בפעולה.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, pooh-bear כתב:

@פבל, שומע? שוב הנהלה שחותרת למצוינות אבל פשוט לא מצליחה לנהל מלאי?

Touchè

אני יכול כמובן לתרץ בשבילם עד מחרתיים שזה הפקיד/ה קבלה מתאם/ת שירות או איך שלא קוראים להם שפשוט לא טורחים לוודא שהחלפים הנדרשים הגיעו מראש, ושיש דברים שלא משנה כמה תשתדל, עדיין יחליקו מתחת לרדאר, אבל אין לי כוח יותר, שיתמודדו עם זה לבד. חוץ מהמשאית שפורקת פה שוחד פעמיים בשבוע על כתבות אוהדות, אני לא מקבל מהם כסף :lol:

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, pooh-bear כתב:

תראה אותי חושב חיובי: תריצו כל יום יום בצהריים, בכל מוסך, איזה סקריפט שעובר על כל הטיפולים שנקבעו למחר, משווה את החלקים הנדרשים מול המלאי הקיים ומזמין מה שאין. בנוסף, תריצו עוד סקריפט אחה"צ שבודק אם הגיעו ההזמנות מהצהריים, ושולח מייל מרוכז לפקידה של כל החוסרים. הפקידה תתייעץ עם מי שזה לא יהיה להבין האם צריך לבטל תור מסויים, ותתקשר למי שצריך. וכל זה קורה כל יום אוטומטית! פלאי הטכנולוגיה...

 

 


זה גם מה שעבר לי מייד בראש. בתור התחלה, יש מערכת זימון תורים מסודרת? מעבר לרמת "אתי רושמת על פתק או שמה פגישה באאוטלוק"? הצעד הבא יהיה באמת מעבר ידני של יועץ שירות על כל הזימונים של יום המחרת מול מערכת ניהול מלאי ווידוא שיש חלקים על המדף. מה שאתה מציע (קישור ישיר של מערכת ניהול מלאי וזימון תורים, כולל עדכון דינמי של המלאי בזמן אמת והוצאת התראות בהתאם) נשמע לי כמו טיסה למאדים בהקשר הנוכחי (ברור לי שמבחינה תכנותית זה טריוויאלי כי זה כבר קיים. זה דומה מאוד לאיך שמערכת הזמנות של חברת תעופה עובדת. חברת תעופה אני מתכוון אלה עם המטוסים... דברים כאלה שטסים ממקום למקום :) ).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה הזה זה הרבה יותר פשוט.
אני מניח שיש עוד לקוחות שיש להם תור לריקול הזה.
המוסך יודע שאין חלקים.
כל מה שצריך לעשות זה אחד ועוד אחד ולהתקשר לכל מי שרשום לו תור לריקול הזה ולבטל לו את התור.

זהו.
זה לא עניין של מסובך או זמן או טכנולוגיה - זה עניין של חוסר איכפתיות. נקודה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו שעוד היתי גר בארץ, עבדתי בתור עוזר מנהל מחסן של מוסך מורשה, כל הזמנה של חלק שאין במלאי / לא סטנדרטי (לא רק אצלנו, אלא גם אצל היבואן), היתה נרשמת כמובן במחשב, וברגע שהחלק פיזי אצלנו במחסן אז הינו מידעים את הלקוח (לרוב זה לא בעיה אפילו בריקולים,), מה גם שהזמנה לחלק דורשת מספר שילדה / ומק"ט לא קשה לראות כמה חלפים מאותו מק"ט נכנסו באותו יום (וזה עוד בכלל לפני שעבדנו עם SAP).

לרוב בריקולים לא יכלנו להזמין כמה שרצינו, אלא זה הלך לפי מספר רכב/שילדה, אחד תמורת אחד (והיו גם הרבה ביקורות, לפעמים ביקשו את החלק בחזרה, ולפעמים באו למוסך לבדוק שבאמת החלק הוחלף).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מתי מתבצעת ההזמנה במערכת ניהול מלאי בפועל. האם ההזמנה במחסן מתבצעת כבר כאשר יועץ השירות קובע זימון תור, או שהמגע הראשון עם מערכת ניהול מלאי מתרחש בבוקר יום הטיפול כאשר העובד מוציא פקודת עבודה כדי למשוך את החלקים מהמחסן? שם הבעיה.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1140 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...