Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז 2017 (דור חדש)


hujaboy
 שיתוף
עוקבים 2

פוסטים מומלצים

אהלן,

מבקש חוות דעת בעיקר בנושא האמינות של הרכב הנ"ל. האם יש בעיות מוכרות,  בלאי יוצא דופן או כל דבר אחר שצריך להשפיע על ההחלטה האם לרכוש את הרכב או לא.

תודה מראש!

 

וידאו: שברולט קרוז 2017 החדשה במבחן דרכים 🏎️ בפורטל הרכב גיר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב לא רע בכלל שעבר שיפור רציני מהדגם הקודם, מכלולים מקבילים לאלו של אופל אסטרה k, מנוע 1.4 ליטר טורבו שנראה שפתרו אצלו את בעיית שבירת הבוכנות בעיקר בגלל עדכון של פרוטוקול הטיפולים ומעבר לשמן מתאים יותר למניעה של lspi.

מעבר לזה לא נרשמו מחלות ילדות יוצאות דופן.

יש לשים לב לטפל רק במוסכי היבואן מורשי שברולט ולשים תשומת לב לחלפים איכותיים ובעיקר לשמן מנוע דקסוס 1 ג׳ן 2, שמנים שלא עומדים בתקן הספציפי הזה יגמרו על המנוע במהירות.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון תודה על התגובה המפורטת.

 

דבר שני - עם כל זה שאתה אומר שהאוטו עבר שיפור רציני, נשמע שצריך להיות איתו מאוד עדין ולשמור עליו טוב טוב כדי שהוא יאריך שנים.

זה מצב סביר בשביל רכב יחסית חדש? הרי זה לא רכב ספורט אקזוטי או משהו כזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על כל רכב צריך לשמור כדי שיאריך חיים, זה נכון גם לגבי גרמניות גם לגבי קוריאניות וגם לגבי היפניות. הדגם הקודם סבל ממחלות ילדות רבות כמו בתי טרמוסטט שנטו להסדק מוקדם מהצפוי ולנזול, טורבו בעל שם מפוקפק (שמועה- אני לא נתקלתי בכזה אז נשאיר את זה בגדר שמועה) ומנועים שנטו להצתה מוקדמת ושפכו בוכנות לפני שראו 100000 ק"מ על השעון וגם הרבה פחות, נראה שבדגם הזה יחד עם הלמידה של כל תעשיית הרכבים על נושא הLSPI נעשו שיפורים גם בתכנון המנוע וגם בייצור השמנים שנועדו להלחם בתופעה ולהעלים אותה כמעט לגמרי וזה נעשה בהצלחה מרובה. אני צריך לציין שהתופעה הזו המכונה בעברית "הצתה מוקדמת בסל"ד נמוך" היא לא רק במנועי GM אלא גם במנועי האקובוסט של פורד לדוגמא ולמעשה הייתה קיימת בצורה זו או אוחרת בכל מנועי הטורבו צנומי הנפח. ההמלצה היא פשוט להדבק להוראות היצרן בכל הקשור לשגרת הטיפולים, לשימוש בחלפים מאושרים ואיכותיים, לטפל בזמן ולשמור על האוטו. אני לא יכול להגיד שמדובר ברכב עדין יותר מכל מכונית מודרנית אחרת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב תודה לכם!

ולגבי הדמיון למנועי האקובוסט - אני חופר פנימה לתוך זה כי אני בעלים לשעבר של פוקוס 2016 עם אקובוסט 1.5 + טורבו (שהלכה לעולמה בתאונה מצערת) ומכיר את התביעה שעומדת עכשיו נגד היבואן לגבי התקלה שאתה מדבר עליה.

 

נשמע שזה בסה"כ רכב שיישמו עליו הרבה לקחים מהעבר והוא אמור להיות לא רע בכלל מכל הבחינות. לגבי חווית הנהיגה - זה הדבר האחרון שאני מודאג ממנו :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נשבר כלום, היא הייתה צעירה ורעננה והלכה טוטאלוס בתאונה לצערי...

דרך אגב רועי, שאלה - האם האסטרה K והקרוז בעצם משתמשות באותו מנוע? כל מה שאמרת לגבי תחזוקה ואמינות של השברולט תקף גם לאסטרה K? ממליץ עליה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 30.11.2020 בשעה 11:11, Golf_91 כתב:

אני רק אוסיף שלרכב הזה יש שילוב מנוע-גיר לא רע בכלל שנותן נסיעה חלקה ושיוט בסל"ד נמוך.

 

לא יודע להגיד לגבי אמינות (היה לי כזה שכור כמה ימים).

 

אבל לגבי שילוב מנוע-גיר - הרכב זולל דלק ולא זז.

 

בהשוואה לאיוניק הייבריד שהייתה לי אז, חד משמעית עדיף את האיוניק.

 

לגבי שאר החוויה - קרוז זה אוטו שנועד לשרת כמה שנים בחברת השכרה, ואז להיגרט.

 

בקטגוריה שלו עדיף כל דבר אחר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, hujaboy כתב:

רך אגב רועי, שאלה - האם האסטרה K והקרוז בעצם משתמשות באותו מנוע? כל מה שאמרת לגבי תחזוקה ואמינות של השברולט תקף גם לאסטרה K? ממליץ עליה?

אני נוהג על אסטרה k, היא שונה מהדגם הקודם בכל המובנים שניתן לחשוב עליהן כולל מנוע שונה לחלוטין ולא רק חיצונית.

אני אני ממליץ עליה ?

זאת המשפחתית החזקה בקטגוריה מלבד הונדה סיוויק והפורד פוקוס החדשה אבל עדיפה על שתיהן במומנט, גם היא רגישה לשמנים לא תואמים אבל נחשבת אמינה בהרבה מהקודמת בלי בעיות הטורבו ובעיות מערכות הקירור, היא קלה ב200 קילו מהקודמת בגלל שלדת אלומיניום מתקדמת. אני לא יודע לגבי אבזור כיוון שלי יש את דגם הסטיישן אבל כן יכול להגיד שהשלדה מצויינת, אחיזה ברמה גבוהה, המושב האחורי טוב משל בפוקוס וטוב ומרווח בהרבה מהאיוניק שמוזכרת פה למעלה.

150 כ״ס ו25.2 קג״מ מעמידים בצל את האיוניק בכל הקשור להתנהגות כביש, הרכב משייט ב130 קמ״ש על 2100 סל״ד ועד 160 (לפי מקורות זרים) לא מורגשת הנסיעה מלבד רעשי רוח קלים מהמראות (אלי יש מגיני רוח שמרעישים הרבה יותר).

הוא אכן צמא יותר מהאיוניק (אין מה להשוות בנזין להיברידי) אבל אני עושה ממוצע של 12.3 ק״מ לליטר בנסיעות מעורבות כשרובן עירוניות ויש לי רגל כבדה על הדוושה. 

צירפתי כאן מבחן דרכים שיפתיע אותך בין האסטרה k לגולף ולפורד פוקוס והתוצאה בהחלט תעניין אותך לגבי הרכב המנצח, קח בחשבון שחלק מהאיבזור של האופל לא הגיע לארץ.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...