Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמאויות ותודעת שירות אפסית ברכישת מקבוק בארץ (או מסעותיי ברכישת מחשב בקרוב ל-10K₪ בארץ הקודש)


shakedi
שימו לב! השרשור הזה בן 1215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם ומתנצל מראש על אורך הפוסט.

 

אמלק:

כמה קשה זה לרכוש לפטופ בעלות של קרוב ל10k בארץ?

מסתבר שמאוד ושהתחום מלא ברמאים, שקרנים ושירות עלוב ומעליב, גם בחנויות הקטנות וגם אצל היבואנים הגדולים...

 

בהמשך לשרשור שפתחתי פה לא מזמן בו התייעצתי איתכם בנוגע לרכישת מקבוק פרו 16׳ חדש רציתי לשתף אתכם בחווית הרכישה המפוקפקת :

 

לפני כחודשיים החלטתי שהגיע הזמן לשדרג את המקבוק רטינה הוותיק שלי והפור נפל על אחיו הצעיר (המקבוק פרו 16). 

כמו הרבה צרכנים בארץ בדקתי בזאפ איפה ניתן לקנות את המחשב במחיר המשתלם ביותר, החיפוש הראה שישנה חנות בפתח תקווה (לצורך העניין נקרא לה זול בשבילך) שפרסמה את המחשב ב-9.5k.

המחיר היה זול בכ-500 ש״ח מהחנות הבאה הכי זולה, ובכ-1500 ש״ח יותר זול מאיידיגטל (אחד היבואנים הרשמיים). 

 

בדף המוצר צויין שאחריות המוצר ניתנת דרכם (דבר שלא הטריד אותי יותר מדי, מכיוון שמוצרי אפל חדשים מכוסים באחריות בינלאומית לשנה שתקפה בחו״ל וגם בארץ), הנחתי שמדובר בדיסקליימר שקשור בעובדה שהמחשב בייבוא מקביל. 

המחשב הוזמן דרך החנות ומהר מאוד התחילו פאולים רציניים בשירות, משום מה החנות לא התכוונה לשלוח לי חשבונית אלקטרונית (מזכיר, מדובר ברכישה בעלות גבוהה), וכדי לקבל את החשבונית הנכספת נדרשו שלושה טלפונים. 

המחשב היה אמור להגיע תוך ארבעה ימי עסקים (אם אני זוכר נכון) ובפועל התעקב ביום אחד - מרגיז כי שוב מדובר ברכישה בעלות גבוהה, אבל מילא אם אלו היו הבעיות לא הייתי מתלונן...

 

המחשב הגיע כשאני לא הייתי בבית ולכן אחד מבני הבית קיבל אותו מהשליח, בשלב הזה קיבלתי טלפון שמבשר לי שהמחשב הגיע עטוף בקופסאת קרטון של HP - תמוהה מאוד אבל אמרתי לעצמי, טוב ייבוא מקביל יתכן שזה עובד ככה. 

כשהגעתי באותו ערב הביתה פתחתי את הקופסא, בתוכה היתה קופסא לבנה לחלוטין (בלי שום סמלים, תמונה של המחשב, כיתוב וכ׳ו, ורק מדבקה קטנה בה היה כתוב מפרט המחשב ובאותיות קטנות AS IS +).

נחרד פתחתי את הקופסא, בפנים היה מחשב מכוסה באריזה מצ׳וקמקת במיוחד, מתחתיו היה פאוץ׳ הניירת (לרוב יש שם מדבקות, מידע על האחריות וכ׳ו) שהיה ריק לחלוטין מתוכן ומטען...

מיותר לציין שבשלב הזה לא התכוונתי להשאיר את המחשב אצלי, אבל החלטתי לעשות מחקר קטן לפני שאני מתמודד עם החנות, מסתבר שהמחשב הנ״ל מסווג כסחורה שאפל מוכרת בלי שום אחריות ובקופסא unlabled, הסיבה לא מפורטת, יש שטוענים שזה בשביל לקוחות מוסדיים (אני בספק) ויש שטוענים שמדובר במכשירים עם פגם/נפלו במשלוח/משומשים שאפל לא בדקה בעצמה ומכרה. 

 

 78FEE00F-F272-4C46-9D0A-266F6633DCFE.thumb.JPG.34af64ee299c6229fbaf34a5b3d35cfb.JPG

 

 

252F6D8A-3741-4E52-BF33-1895FEC8A279.thumb.jpg.9cfdc282b1e270b6ffc6dd1add72cacc.jpg

 

שלחתי מייל זועם לחנות, שכן שום דבר מכל מה שציינתי למעלה לא היה ידוע לי טרם הרכישה.

לזכותם (הדבר היחיד שעומד לזכותם בכל הסיפור הזה) בעל החנות התקשר אלי עוד באותו הלילה וניסה לספר לי סיפורים שזה פעם ראשונה שהוא נתקל במצב כזה, ושהוא מוכן לשלוח לי עכשיו הקלטה של הספק שלו בארה״ב שמתחייב שהמוצר חדש...

מיותר לציין שאני עם אנשים שמרמים אותי לא עושה עסקים ולכן דרשתי להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי. 

פה התחיל חלק ב׳ של הסיוט - קבלת הזיכוי, לחברת זול בשבילך לא היה לחוץ כל כך לאסוף ממני את המחשב ששלחו לי, בסופו של דבר התהליך לקח משהו כמו 5 ימים שכללו הרבה עצבים ושיחות טלפון לחנות, מיותר לציין שהזיכוי לא יצא לפועל עד שהתקשרתי שוב לבעל החנות כדי להתלונן בנוגע לזמן הארוך מאוד שלקח להם להגיע אלי לאסוף את המחשב, בשלב הזה הם הודיעו לי שיקח עד 14 ימי עסקים לקבל את הכסף חזרה!

הזוי לחלוטין, מעבר לחוסר הנוחות והעצבים הדבר תקע אותי מכיוון שזה די סגר לי את מסגרת האשראי ובפועל לא אפשר לי לרכוש מחשב אחר עד שאקבל את הזיכוי. 

טלפונים לחברת האשראי לא עזרו וגם לא לחנות עצמה שטענה שאין להם מה לעשות בנידון....

 

 

כחודש אחרי התקרית המרגיזה ואחרי שכבר היה צורך ממשי לבצע את הרכישה (המחשב הישן שלי היה צריך לעבור לאבי, שהמחשב שלו נגנב) עשיתי בדיקה מחודשת של מחירים וגילית שאחד היבואנים הגדולים בארץ למוצרי אפל (לצורך העניין נקרא להם החנות שלי) עושה בדיוק מבצע ומציע את המחשב במחיר של כ-9.5K, שמחתי שכן האמנתי שהחוויה המזעזעת לא תחזור על עצמה, הרי מדובר בחנות מסודרת עם אמא ואבא...

 

מכיוון שהייתי צריך את המחשב באופן מיידי התקשרתי לחנות שם נאמר לי שבסניף בתל אביב המחשב קיים במלאי, עוד באותו היום נסעתי לחנות במיוחד (אני לא גר בתל אביב והחנות ממוקמת באיזור מרכזי בלי חניה) שם התבשר לי שהמחשב לא במלאי בחנות, ושאני כבר הלקוח השלישי באותו היום שאמרו לו שקיים בחנות מוצר במלאי כשבפועל הוא לא קיים...

לבסוף לאור העובדה שקורונה עכשיו והמחשב לא היה קיים בשום סניף אחר שכנעו אותי להזמין את המחשב הביתה (עם תוספת משלוח של 60 ש״ח) המחשב היה אמור להגיע אחרי 2 ימי עסקים. 

 

לאחר שני ימי עסקים, כשאף אחד לא מתקשר אלי לתאם שעת משלוח התקשרתי לחנות כדי לברר מה הסיפור? בשלב הזה גם גיליתי שאם לא היו מטריחים אותי לחנות לחינם הייתי חוסך את עלות המשלוח (באתר המשלוח חינם)...

לאחר חצי שעה על הקו ענה לי נציג שטען שלפי מה שהוא רואה המחשב אמור להגיע רק עוד שבועיים!!

מיותר לציין שלא נשארתי אדיש, בשלב זה הובטח לי שהעניין יבורר ויחזרו אלי עוד באותו היום. (דבר שכמובן לא קרה)

למוחורת בצהריים, חייגתי שוב לחנות, ואחרי המתנה נוספת של כחצי שעה ורצף צעקות נוספת העבירו אותי למנהלת... המנהלת סיפרה שלצערה המחשב בכלל לא במלאי בארץ! ולא ברור מתי יהיה ולצערה היא לא יכולה לשדרג אותי למפרט משודרג יותר שכן ההבדל בעלויות עומד על כמה אלפי שקלים, ושהברירה היחידה היא שיזכו אותי (דבר שיקח כמובן עוד כ-10 ימי עסקים)...

כדי להשאיר לי ״טעם מתוק בפה״ הם נתנו לי שובר של 100 ש״ח לחנות שלהם (ממש מרגיש בר מזל). 

 

לסיכום לבסוף נסעתי לסניף אייבורי ברשל״צ שם במקרה המחשב היה במלאי וקניתי אותו בעלות גבוהה בכמה מאות שקלים. 

 

ואני רק שאלה, כמה קשה זה לרכוש במדינה שלנו מוצר כל כך יקר, מילא מהיבואן המקביל שחותך פינות, אבל גם מהיבואן הראשי שמתהדר בשירות ״פרימיום״ ו״חווית קניה שלא הכרת״?!

ולמה לעזאזל לוקח לכסף 10 ימי עסקים לחזור לחשבון שלי אבל רק דקה לרדת??

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה חדש בארץ? נשמע לי סיפור סטנדרטי לגמרי, הג'ינג'י חשב שיש במלאי, אבל לא באמת היה, או שכן היה אבל לא בשבילך, או שהיה משהו אחר, יהיה בסדר, חודש-חודשיים סוגרים לך את הפינה, מה הלחץ? כולה מחשב... זה בסדר, גם יבואני רכב מסויימים עובדים פחות או יותר אותו דבר.

 

יש אין סוף סיפורים כאלו, רק לאחרונה ניסיתי למצוא כבל (די ספציפי) לאוזניות שהיבואן טען שיש לו במלאי והוא שולח מחר בבוקר, אחרי שבוע התחילו הסיפורים של קורונה, אין עובדים, קשה קשה, אחרי שבועיים ביטלתי והזמנתי מחנות באנגליה, רק שעכשיו אני מחכה כבר עשרה ימים לשירות המופלא של דואר ישראל שיצליחו להעביר חבילה מבן גוריון לת"א, עניין די מורכב בסה"כ.

 

תודעת שירות ישראלית למהדרין. אח"כ מתלוננים למה אנשים מזמינים הכל מחו"ל.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעובד רק עם מחשבי מק בערך משנת 2007 יש כמה דברים שאני יכול להגיד לך

1. אם היית באמת בודק היית מוצא שאיידיגיטל עושים כל מיני מבצעים כמו מבצע סטודנטים שנותן איזה 15% הנחה וזה כבר נותן מחיר יותר סבבה וכל פעם יש להם איזה סיבה אחרת למבצע

2. היו לאורך השנים כל מיני חנויות שהביאו ייבוא פרללי ונתנו הנחה של 500 שקל העדפתי לא להתעסק איתם ובכלל עם ייבוא פרללי

3. גם השירות איידיגיטל לא בשמיים. תקרא קצת פורומים של משתמשי אפל בארץ ותבין

4. לא בדיוק התעמקתי בכל הסיפור עם החנות ועם הזיכוי אבל: אם אתה רואה שלא באים לאסוף את המחשב למה לא נסעת אליהם ?

5. זיכוי יכול לקחת כמה ימי עסקים עד שהוא מתקבל. כן. עד שזה עובר להנהלת חשבונות שבודקים ועושים ביטול, עד שויזה מקבלים את הביטול ומריצים הכל ..זה הגיוני. רק צריך לבקש מהם אישור על הביטול (שזה אמור להגיע מיידית כשההנהלת חשבונות מבטלת)

6. כשאתה עושה עסקה כדאי שתבקש מהצד השני להתחייב לך במדויק למה שאתה הולך לקבל. ואם עבדו עלייך \ טעו \ פעם ראשונה שהספק שולח להם מחשב מוזר, אתה תמיד יכול לתבוע אותם במידה ובדקת שבאמת מדובר בחנות ולא באיזה חברת קש

7. לצערי מחשבי מק שיצאו אחרי 2016 פחות יציבים עם התוכנות שאני עובד, אז יצא לי לקנות כמה מקים דרך המרקט בפייסבוק. לא מבין למה אתה שתשלם 15,000 על מק חדש אם אפשר למצוא מחשבים טובים במרקט ולבדוק אותם כמו שצריך ולקחת בחצי מחיר

 

תצליח

עריכה אחרונה על ידי Transporter
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחשבי 16״ הנוכחיים אין שום תקלות מוכרות או בעיות חומרה.

זה לא הדור הקודם שהיו בהן בעיות מקלדת.

דווקא ה16״ הזה מוצלח מאוד (היה לי גם מחשבים מהדור הבעייתי ואני עכשיו גם עם 16״)

 

האריזה הלבנה שקיבלת זה מחשב שמיועד להחלפה במסגרת אחריות.

 זה מחשב מחודש. במקרה הטוב שזה לא זיוף של כזה. עשית בחוכמה שהחזרת. (יכולת לבדוק אגב מול אפל את הסיריאלי)

לקוחות מוסדיים וחברות ענק (שמקבלות אלפי כאלו במשלוח) מקבלים בדיוק את אותה אריזה שקיבלת עם מחשב חדש בחנות. לא שום קומבינה לבנה

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כאילו במקרה א' המחשב היה factory refurbished (מחודש ע"י היצרן עצמו). 

אצל hp לפחות, כאלה נמכרים as is בלי אחריות, מניח שאותו הסיפור אצל אפל.

 

מעבר לזה - אני אולי מיושן, אבל בסכום כזה לא הייתי קונה אונליין. גם לא הייתי קונה מחנות לא מוכרת רק כי זול יותר שם.

 

כל העצבים האלה היו נחסכים ממך אם היית קונה מksp/אייבורי/איידיגיטל מלכתחילה, ולא מכל מיני "סמי יעקוביאן ובניו תבלינים ומחבשים בע"מ".

 

אבל אולי במקרה של מוצרי אפל זה אחרת, מה אני יודע. לא קניתי ולא מתכוון לקנות מחשב של אפל או מחשב ששווה יותר מהאוטו שלי בכללי.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה לצערי זה סיפור שתמיד חוזר עצמו בחנויות הכי זולות בזאפ. 

 

אחרי ההזמנה אתה מקבל טלפון שאומר לך אחד מהבאים: 

1. יש לנו בדיוק מבצע על דגם משודרג יותר רק ב-500 שקל יותר(לא היה לנו את המכשיר מעולם, אבל זה קליק בייט לדחוף לך משהו אחר לגמרי)

2. יש עיכוב ויגיע ב-10 ימי עסקים ולא שבוע(אחרי 10 ימים נגיד לך שזה 20 יום) 

3. יש לנו רק צבע ורוד במלאי, אבל זה הדגם המשודרג!

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצינות, למה ציפית?

ברגע שהמחיר נמוך באופן משמעותי מהשאר, ישר העניין חשוד עוד לפני שאתה בכלל חושב על הקנייה.

הפיתרון - להתגבר על האינסטינקט הישראלי המטופש של לקנות מהמקום הכי הכי הכי הכי זול שיש, ולחשוב פעמיים האם להסתכן.

 

אני לא מוצא שום סיבה לקנות באיידיגיטל, אגב. יש את אמירים, קיי אס פי, אייבורי - לכולם אותו מחיר פחות או יותר, מוצרים חדשים מהניילון בלי שטויות. רגע, בעצם, תן לי לנחש, ניסית לגרד 500₪ מההצעה של אמירים. רק מהזמן שלך שילמת פי 2 מההפרש כבר. 😖

 

נ.ב.:

מחזק את ליביו - אין דבר כזה אריזה למוסדיים. שטויות במיץ.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני אעשה קצת סדר:

 

1. כן בדקתי באיידיגיטל, שמהם אני לא מאוד מחזיק מנסיון קודם, בזמן שהייתי צריך את המחשב המחיר שלהם היה גבוהה במעל 1500₪...

 

2. אין ספק שלמדתי את הלקח בפעם הראשונה ולחנות הזולה ביותר אני לא אלך שוב, תקראו לי נאיבי אבל החנות היתה מדורגת גבוהה בזאפ, ובגלל ששוב אני לא מחזיק יותר מדי מאיידיגיטל אמרתי לעצמי מה יכול להיות כזה גרוע?

 

3. בפעם השניה שרכשתי כן רכשתי מחנות גדולה ומסודרת (apple authorized reseller)ֿ לצורך העניין זה היה באייסטור, באותה העת באידיגיטל גם כן לא היה מבצבע, וכמו שכתבתי זה לא נתן לי כלום.

 

4. משום מה המחירים של המחשבים האלה נעו באופן מאוד משונה בחודשים האחרונים, אייבורי ו-ksp לא תמיד החזיקו אותם במלאי וגם כשכן לעיתים במחירים גבוהים משמעותית - תקראו לי קמצן אבל גם ככה המחשבים האלה יקרים בארץ משמעותית מאשר בחו״ל, ולכן לרוב זה מה שאני עושה, רוכש בחו״ל רק שעכשיו זה לא התאפשר ולכן ניסיתי לחסוך את ההפרש  מהחנויות שלוקחות מחירים חזיריים...

 

5. בגלל הנסיון הרע בפעם הראשונה בקניה אונליין, בפעם בשניה הלכתי פיזית לחנות, וגם בפעם השלישית (בה בפועל קיבלתי מחשב).

 

6. בוודאי שאני לא מאמין לשטות עם אריזה למוסדיים - בדיקת הסיריאל באתר של אפל העלתה שהמוצר אינו מכוסה באחריות כלל ולא מופיע כמחודש ע״י היצרן. 

 

@Transporter בנוגע ללמה קניתי חדש, למה לא החזרתי את המחשב בעצמי לחנות ולמה לא ביקשתי מהחנות להתחייב - אז קניתי חדש מכיוון שאני יכול להזדכות על המע״מ, ומעבר לזמן שהיה אמור להחסך בקניה של מחשב חדש, כמו שחלקכם כתבתם היו בעיות בדורות הקודמים של במקבוקים הללו, וכדי להשתדרג הייתי צריך לקפוץ לדגם החדש. 

לא נסעתי בעצמי לחנות בפעם הראשונה מכיוון שאני לא גר במרכז, וכרגע בתקופת הקורונה אני עובד מהבית, ולכן נסיעה באמצע היום בשעות העבודה לא בדיוק נוחה לי...ֿ

ובנוגע להתחייבות - נו באמת, מעבר לזה שהנציג טוען שהמוצר במלאי ונותן לי חשבונית, איזה התחייבות צריך לבקש?

 

עריכה אחרונה על ידי shakedi
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כמו שאמרתי

להבא בדוק מבצעים של איידיגיטל..בערך 15% הנחה  זה כבר מחיר קרוב למה שאתה קינת

אצלנו הבעיה הפוכה...המחשבים החדשים פחות יציבים ודווקא הישנים יותר טובים

 

לגבי התחייבות, אנחנו מדברים פה על מחשב לא סריג שעולה 500 שקל. שיכתוב לך בדיוק מה המפרט שאתה מקבל, איזה מחשב אתה מקבל וכו'

תאמין לי

לקוח שמזמין ממני זיקוקים שעולים לי 3.5 שח ליחידה מבקש שנפרט לו בדיוק איזה כמות הוא מקבל כדי שלא נחסוך עליו ...

צריך לרשום הכל כדי שבעתיד אם יהיו בעיות תוכל לתבוע

 

בלי קשר

יש דברים שאני מוכן לקנות בחנויות הכי זולות (כמו מוצרים מתכלים ודברים זולים)

מחשב זה לא אחד מהם

* זה לא הופך את השירות של איידיגיטל לטוב, אבל זה לפוסט אחר

* ד"א גם לקוח פרטי שהוא עסק יכול להוציא לך חשבונית על מחשב יד 2. יש לא מעט כאלה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו חוויה מפוקפקת מאוד. כמו שכבר ציינו פה הדרך/קופסא בה סופק לך המחשב הוא בדרך כלל לFactory refurbished, כלומר מחשבים מחודשים שאגב לרוב הם סבבה לחלוטין, אבל גם נמכרים במחירים זולים יותר (באנגליה באתר של אפל הם בדרך כלל נמכרים בכ-£120-£150 פחות מחדש).

אתה כבר רכשת אבל לטובת מישהו אחר שנתקל בשרשור ומחפש לרכוש מק אני יכול להמליץ בחום רב על חברה בשם אמירים הפצה. הם פחות מוכרים אבל קיימים שנים ויש לי ניסיון מעולה איתם. המחירים תמיד מהזולים שיש, השרות מצוין, האחריות בנוסף לאחריות יבואן רשמי (כלומר אצל איידיגיטל) כוללת גם אחריות חופפת שלהם שכוללת איסוף המחשב למעבדה רשמית ומחשב חלופי בשנה הראשונה, כשיש אפשרות להרחיב את זה לשלוש שנים נוספות.
בנוסף למי שיש אפשרות לאסוף באילת, הם עובדים עם חנות/מעבדה שם והפרוצדורה מאוד קלה. מוסיפים לסל אונליין את המחשב שרוצים (מ״המדף״ או בונים אותו), מצלמים את הסל ושולחים למייל של החנות. כשהמחשב מוכן לאיסוף באילת מגיעים לשם ואוספים וזה בניגוד לרוב החנויות שלרוב צריך להגיע לשם פיזית כדי להזמין אותו, ולחזור לעיר שוב כדי לאסוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, robertf כתב:

כשהמחשב מוכן לאיסוף באילת מגיעים לשם ואוספים וזה בניגוד לרוב החנויות שלרוב צריך להגיע לשם פיזית כדי להזמין אותו, ולחזור לעיר שוב כדי לאסוף.

 

גם אצל KSP ואייבורי יש את השירות הזה - הזמנה לאילת. עשיתי ככה כמה פעמים.

לפני 15 דקות, robertf כתב:

כמו שכבר ציינו פה הדרך/קופסא בה סופק לך המחשב הוא בדרך כלל לFactory refurbished, כלומר מחשבים מחודשים שאגב לרוב הם סבבה לחלוטין

 

רק שאין אחריות.

 

וה"אחריות דרך החנות" פירושה המוכר מורח אותך כמה חודשים עד שהחלק מגיע מאיביי דרך מדינות עולם רביעי, ואז נותן לאחיין בן 15 לתקן את זה, וכמובן שהמחשב יחזור אליך עם ברגים חסרים, קליפסים שבורים, הדבקות איזולירבנד הזויות בפנים, והקבצים האישיים ישותפו בוואצאפ בין החבר'ה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Liviur כתב:

האריזה הלבנה שקיבלת זה מחשב שמיועד להחלפה במסגרת אחריות.

 זה מחשב מחודש. במקרה הטוב שזה לא זיוף של כזה. עשית בחוכמה שהחזרת. (יכולת לבדוק אגב מול אפל את הסיריאלי)

 

+1

זה קיים בכל תחום שהוא. אריזה לבנה זה תמיד החזרות או החלפות או ריפרביש, גם בסלולרי וכו'.

פות"ש עשית בשכל שלא לקחת.

ד.א בגלל שאנו בפורום רכב, אז שתדעו שגם ברכב זה קיים, כאשר יבואן מחליף מנוע לרכב באחריות

זה לא אותו המנוע הדנדש שמותקן בפס הייצור, אלא מנוע שיצא מסדנת השיפוצים של היצרן.

לפחות ב VW זה ככה ואני מניח שגם אצל היתר.

עריכה אחרונה על ידי teyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גורם אחד שאשם בכל התיאור הזה, אתה. תיארת פה תודעת צריכה נוראית ולאו דווקא "שירות". לפני מספר חודשים היה שרשור בפורום רכב, מדוע אנשים רוכשים רכב מיבוא מקביל כשההבדל הוא כל כך קטן ואפילו כשהמחיר זהה. Well, הנה התשובה. ניסית לחסוך מספר שקלים ורכשת מוצר מחנות אקראית שמצאת בזאפ במהלך שגרם לך לחסימה של מסגרת האשראי במקום לגשת למשווק מורשה. אתה צריך להיות שמח שזה קרה, קיבלת שיעור בזול. אגב, נראה שהמחשב שקיבלת מחודש או חדש תחליפי "לא למכירה", שלקוח (של משווק/יבואן רשמי) מקבל כשצריך להחליף את המוצר שלו במסגרת האחריות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מוצר בייבוא מקביל אתה גם סביר להניח תקבל מוצר במפרט שלא מתאים לארץ - ספק כח שמותאם לעבוד בתדר חשמל שונה, עם תקע שונה, ששמו לו מתאים בקומבינה, מקלדת שעברה "עיברות" בצורה חאפרית, וייפיי/סלולר בתדרים שלא מתאימים לארץ, ולרוב האחריות תהיה גם דרך לא יודע מי.

 

וגם אם יש אחריות בינלאומית למוצר, עדיין תצטרך להוכיח שאין לך אחות אם תפנה ליבואן רשמי לתיקון, כי הם ממש לא אוהבים להוציא כסף על מתן שירות למוצר שלא נרכש דרכם.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, vadim6385 כתב:

 

גם אצל KSP ואייבורי יש את השירות הזה - הזמנה לאילת. עשיתי ככה כמה פעמים.

 

 צודק אם כי זה חדש יחסית. 

 

ספציפית לגבי רכישה של מק, אם אתה רוצה לסטות מהמפרט הרגיל, זה לא אפשרי בksp  או אייבורי. 

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...