Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 2001 - מתקשה להניע


Albetx
שימו לב! השרשור הזה בן 1159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

בימים האחרונים הרכב מתקשה להניע, לוקח כ-3 נסיונות, הסטרטר מסתובב ויש צליל של המשאבת דלק.

מתח המבצר תקין (v12.6 לפני ההנעה הקשה), אלטרנטור נראה תקין 14.3-14.6v (בדקתי תחת עומס ובסלד גבוהה יותר). זליגת זרם תקינה (50 מיליאמפר).

אחרי דימום מנוע הרכב מניע בשניה גם אחרי 3-4 נסיונות..

על פניו מרגיש כמו מצבר תקול מה שמוזר כי הוחלף לפני שנה והרכב משמש לנסיעות בין-עירוניות ארוכות. 

מה עוד כדאי לבדוק?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב בדקתי עם בוסטר והתקלה נשארת (כנראה זה לא המצבר),  מצרף הקטלה של ההנעה הראשונה בבוקר.

אחרי ההנעה הראשונה מניע בשניה גם ישר אחרי וגם במהלך היום.

מאיפה להתחיל? כהלים? חיישן טמפ'? סריקת תקלות לא מעלה שום קוד.

WhatsApp Video 2020-12-05 at 16.50.01.mp3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שיש ברכב שלך אפשרות כזאת.

זה יכול להיות לחץ דלק נמוך בגלל משאבה או ווסת לחץ דלק.

עריכה אחרונה על ידי tribel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסה לפתוח סוויץ מספר פעמים לפני ההנעה, על מנת לאפשר למשאבת דלק לעבוד זמן ארוך יותר. אם זה פותר את התקלה אז יש בעיה ושסתום אל חזור שבמשאבת הדלק והלחץ לא נשמר לאחר כיבוי מנוע

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני פותח סוויץ אני יכול לשמוע את המשאבה נכנסת לפעולה ואז מפסיקה (אני מבין מזה שכן נבנה לחץ), העניין של המשאבה גם לא מסתדר לי עם זה שבמהלך היום הבעיה לא חוזרת אלה רק כשעובר לחות יום.

יכול להיות שהחיישן טמפ' מזייף כשהמנוע קר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Buki כתב:

רק אני שומע בהקלטה שהסטרטר נעצר לרגע תוך כדי פעולה ואז ממשיך? 

בנקודה אחת עצרתי לרגע את הסוויץ

לפני 2 דקות, tribel כתב:

זה לא מדד לחץ.

הבנתי, אנסה את מה שאמרת, אם זה פותר את הבעיה אז הכיוון הוא "ווסת לחץ דלק" כמו שאמר tribel?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Albetx כתב:

בנקודה אחת עצרתי לרגע את הסוויץ

הבנתי, אנסה את מה שאמרת, אם זה פותר את הבעיה אז הכיוון הוא "ווסת לחץ דלק" כמו שאמר tribel?

 

הכיוון הכי הגיוני הוא מה שיגאל רשם - שסתום אל חזור במשאבת הדלק.

חלק בילד אין במשאבה בדרך כלל מוחלף יחד איתה.

המשחק עם הסוויץ' יכול להעיד עליו או על שהמשאבה פשוט עשתה את שלה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1159 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...