Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב עד 150 אש"ח


SeazeR
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

בקרוב אני נפרד מהספורטאג GTLINE שלי לאחר כמעט 3 שנים (עבר מהר !)
 

מאחר שצרכיי השתנו (קורונה) גם כמות הנסיעות פחתה.

 

אנחנו זוג + ילד בן 4 ומתלבטים מאוד. ביקרנו היום בסוכנות של אוטומקס חיפה ובסוכנות של טויוטה של היבואן הרשמי.

 

בסוכנות אוטומקס הוצע לי דגם Flow דגם בסיסי ביותר, ללא קיפול שמשות חשמלי, עם גלגלי מגנזיום פשוטים 17" ובקיצור- הגירסא הבסיסית ביותר. מחירה 139,900 ש"ח לא כולל אגרת רישוי. אין לאוטומקס לצערי את הדגם היותר מאובזר ואין להם גם צפי להגעתו.

קיבלתי הצעה לרכוש רכב חדש ולקבלו בעוד 21 ימי עסקים (או לחכות לינואר שיעלה ב 2021) או לרכוש רכב שעומד שם בתצוגה, לדבריהם נכנס לתצוגה עם פרוץ הסגר השני ולאחר מיקוח מוכנים לשחררו ב 140 אש"ח במקום 141,900 על הכביש, שזו הנחה מאוד זניחה לרכב תצוגה. 

ייאמר לזכות אוטומקס היחס והשירות המצויין של נציגת המכירות והופתעתי לטובה מרמת הסבלנות והמענה המקצועי.
מתברר גם שיש להם הרבה הצעות מימון ותוך 5 דקות בדיוק מצאו לי הצעה משתלמת ונכונה עם החזר חודשי נוח.

 

מיד לאחר אוטומקס קפצנו לבקר בסוכנות טויוטה בעכו. כשהגענו למקום היה עמוס מאוד באנשים לאור העובדה שהיום היה היום האחרון למבצע המכירות שלהם. הם הציעו את הטויוטה CHR בגירסאת ה LOUNGE (אחת לפני המפוארת ביותר) ב 154,900 ש"ח ועל זה עוד 3,500 ש"ח הנחה מה שמביא למחיר של 151,400 ש"ח (ביבוא מקביל אוטומקס דגם דומה יעלה 145,000 ש"ח) 
לא כל כך קיבלנו מענה לכל השאלות, בעיקר נתקלנו באיש מכירות גס וחסר סבלנות שכל הזמן לחץ עלינו וחזר על המילים "היום זה היום האחרון למבצע, אם לא תיקחו עכשיו, הפסדתם ! תשריינו ! שימו 2,000 ש"ח ותשריינו !" והתנהג בעיקר בחוסר סבלנות וחוסר איכפתיות לצורך של הלקוחות שעומדים מולו.

כשעברנו בהמשך להתלבט בין ה CHR לקורולה (שאגב, קיבלנו אותה בהצעה מפתה של 137,000 ש"ח לאחר הנחה) ננטשנו על ידו והוא הלך לשבת עם זוג לקוחות אחרים, רק בגלל שלא נראה לו לנכון להמשיך ולעזור לנו בשאלות שלו. 

 

בקיצור - אהיה ממוקד יותר:

1. האם כדאי בכלל לקחת כאופציה את ה CHR ?
אנחנו האומנם יורדים בגודל הרכב, ברמת הרכב והאיבזור, מספורטאג GTLINE לרכב היברידי קטן יותר במטרה לחסוך בעלויות הדלק וכמובן לחסוך בעלות הרכב (יש רכישת נכס על הכוונת) אך השאלה הנשאלת היא - האם הצעד הוא נכון? עם כל הכבוד לחיסכון, הרכב מרגיש קטן ואני חושש שהוא לא יספק את הסחורה על הכביש. עשיתי עליו נסיעת מבחן אי שם בשנת 2017 והבנתי שהיה שינוי כלשהוא ובנוסף הוסיפו לו אישור לוו גרירה, מה שמאוד יעזור לי כשהעסק יחזור לפעילות (תחום האירועים) 

1. האם כדאי לרכוש רכב מאוטומקס, או לדבוק ביבואן הרשמי ? הבנתי שאחריות תינתן בכל מקרה במלואה ע"י היבואן הרשמי למשך 5 שנים. 

3. האם יש טעם לטרוח לרכוש את הדגם הבסיסי? או שמאאני עלול למצוא את עצמי עם דגם שאף אחד לא אוהב ואף אחד לא רוצה לקנות?

4. מה היא רמת הסחירות של הרכב? מצב השוק? אני רואה הרבה CHR על הכביש, אך לא יודע לגבי רמת הסחירות שלו.
אני את ה GT שלי מכרתי תוך פרק זמן של שבועיים וגם זה, בגלל ק"מ גבוה יחסית, אך קיבלתי עליה המון טלפונים והתעניינות ובכלל גם מכרים שמכרו את הרכב גילו שוק מאוד רותח סביבה. האם זה נכון גם לגבי CHR ?

5. אשמח להמלצות נוספות במידה ויש כאלו.. לקחתי אולי בחשבון גם ספורטאג דיזל, אך מציק לי שיש שם טורבו וגיר עם מצמד כפול, בדיוק כמו שיש לי היום

 

 

אשמח למענה מקצועי כי אני בהתלבטות לא קטנה ומשבוע הבא, אני בלי רכב

 

תודה

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך לפני שאתה משקיע כ"כ הרבה כסף, לעשות נסיעת מבחן ברכב. לדעתי, אחרי שתנהג בו, תחפש משהו אחר. זה רכב מאכזב מאוד, איטי רועש. הספסל האחורי ממש לא נעים

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, guy.a כתב:

מציע לך לפני שאתה משקיע כ"כ הרבה כסף, לעשות נסיעת מבחן ברכב. לדעתי, אחרי שתנהג בו, תחפש משהו אחר. זה רכב מאכזב מאוד, איטי רועש. הספסל האחורי ממש לא נעים

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

מוכרח לציין שזכור לי שכשהייתה לי מאזדה 3 יחסית חדשה, ניגשתי לעשות נסיעת מבחן והופתעתי לרעה.

השאלה שלי הייתה אם משהו השתנה ומתשובתך אני מבין ששום דבר לא השתנה למעשה.

 

 

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, guy.a כתב:

מה הנסיון שלך היה עם גיר רובוטי ומגדש?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

בסה"כ רכב מהנה מאוד לנהיגה, אם כי בתוך העיר הגיר יכול להתנהג שונה לחלוטין מאטמוספרי, אבל מתרגלים.
המנוע שקט מאוד מחוץ לעיר וכל לחיצה קטנה מעלה את המהירות ומעלה חיוך על הפנים כי מה לעשות- יש טורבו.

היום קצת יותר התבגרתי, אני פחות מחפש את כל הריגושים אקסטרה ומחפש שיישאר לי יותר כסף בכיס אבל אין ספק שלקיה הצליח מאוד עם ה GT, גם היום 3 שנים אחרי אני לא מצליח למצוא שום רכב שמגיע לרמה שלו מבחינת איבזור ותמורה לכסף

 

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה לא תיקח את הדיזל? או את הנירו פלאג אין. שינהם טובים משמעותית מה טויוטה

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, guy.a כתב:

אז למה לא תיקח את הדיזל? או את הנירו פלאג אין. שינהם טובים משמעותית מה טויוטה

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

האישה מתנגדת לדיזל בטענה שבישראל לא אוהבים את הדיזל ואני דווקא נתקלתי במחירים טובים, הציעו לי אותה בתנאי 0 ק"מ ב 137,000 ש"ח.
הנירו פלאג אין מעט בעייתית זאת מאחר שאנחנו עוברים דירות לעיתים תכופות עד אשר נקבל את שלנו והקמת שקע טעינה בכל דירה זו עלות מסויימת (אין לי מושג מה היא, אבל ידוע לי שקיימת עלות לא קטנה) ולכן הרכב הנ"ל ירד מהפרק.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה את הנירו פלאג אין, ותשתמש בו בתור רכב הייברידי רגיל. בקשר לדיזל, אישתך טועה, דווקא לדיזל יש ביקוש טוב.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שהמחירים ל-CHR ממש מוגזמים.

למה לא לקנות את הקורולה ההיברידית מרמת הגימור הגבוהה? היא מאובזרת למדי בסעיפי הבטיחות, סוחבת לא רע, חסכונית וכנראה שיהיה לה שוק מאוד טוב בבוא היום כשתרצה למכור.

 

אגב, אם כמות הנסיעות הצטמצמה, אני לא רואה את ההצדקה לרכב היברידי.

אם אתם עדיין נוסעים הרבה ובעיקר מחוץ לעיר, דווקא שם יבוא היתרון של רכב דיזל, גם בביצועים וגם בחיסכון בדלק.

אם אתם נוסעים הרבה ובעיקר בעיר או בדרכים פקוקות, ההיברידיות יניבו לך חיסכון יפה בדלק.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה

 

לחבר יש רכב CHR והוא דווקא אומר שגם מחוץ לעיר היא מאוד חסכונית, טוען שנסע על רבע טנק מהמרכז לנהריה ושנסיעה כזו לא יותר מ 80 ש"ח כאשר נסיעה כזו ברכב שלי תעלה כפול מזה בהלוך חזור.

 

אני מסכים שהמחיר של ה CHR גבוה יחסית, בדקתי את המחיר של הספורטאג' דיזל וממש הופתעתי לטובה.

יחד עם זאת, מדובר בעצם באותו רכב שיש לי היום רק עם מנוע דיזל והצריכה שלו היא 1:16-17 לעומת 1:20 ב CHR

יחד עם זאת, יש לו את יתרון הגודל. 

 

 

ברכב הנוכחי גמעתי ק"מ רבים מאחר שנסעתי מחוץ לעיר לרוב מהצפון למרכז ולדרום אך כעת הנסועה הצטצמה ולא תחזור לעת עתה להיות כשהייתה מאחר שאין בכוונתי לחזור לרוטינת הנסיעות המתישה הזו.

 

יחד עם זאת, אין זה מזיק שיהיה לי רכב חסכוני בחניה גם אם אי פעם אחזור לנסיעות כאלו (בשביל להתפרנס לא מתפנקים)

 

ההתלבטות שלי כרגע מצטמצמת לבין נירו הייבריד  או CHR או ספורטאג דיזל שזה סגמנט אחר לחלוטין

 

 

עריכה אחרונה על ידי SeazeR

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה הנסועה השנתית המשוערת? במידה ומדובר ב-15000 ק״מ, ההפרש בתשלום על הדלק יהיה זניח ותוכל לבחור רכב הרבה יותר טוב מהטויוטה היפה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, asafasraf כתב:

מה הנסועה השנתית המשוערת? במידה ומדובר ב-15000 ק״מ, ההפרש בתשלום על הדלק יהיה זניח ותוכל לבחור רכב הרבה יותר טוב מהטויוטה היפה.

כרגע נסועה של 22 אלף

לפני משבר הקורונה 35-40 אלף בשנה כשהעסק היה פעיל. אחרי המשבר יש סיכוי שזה עלול לחזור

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

35-40 אלף ק"מ בשנה? אם זה בעיקר מחוץ לעיר - דיזל. אין מה לחשוב.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי הרבה ניסיון עם נירו אבל לדעתי אם אתה מתלבט בין היברידיות בלבד הוא עדיף על אלה של טויוטה. יחידת ההנעה נעימה יותר, הוא מרווח ושימושי.

CHR לדעתי יהיה ירידה קשה מספורטאז' טורבו. הוא נוח מאוד ומאובזר בסדר בסך הכל אבל מעט חלש, רועש והמושב האחורי קלסטרופובי למרות שהמרווח סביר.

ספורטאז' דיזל פשוט מעולה. הוא זריז, נוח, מרווח וחסכוני. לדעתי הגרסה הכי טובה היום במבחר הגרסאות של הספורטאז'.

ראיתי שאתה פתוח גם ל-0 ק"מ, מציע לך לבדוק את אופל גרנדלנד. רכב פנאי מרווח ונוח, מאובזר היטב כולל אבזור בטיחות עדיף על הספורטאז', יחידת הנעה זהה לשל פיג'ו 3008 עם גיר אוטומטי פלנטרי 8 הילוכים ולא רובוטי. הוא זמין ב-0 ק"מ, המחירים היו קצת יותר מ-120K אבל לאחרונה דווח פה בפורום על מספר רכבים עם נזק קל לצבע במכסה המנוע שמוצעים בפחות מ-120K, לדעתי מחיר מעולה לרכב מצויין. הנעלם היחיד הוא היחס שיקבל הרכב בשוק המשומשות.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי היום נסיעת מבחן על הנירו והופתעתי לטובה !

הרכב מרווח, שקט ונעים, לא חלש ולא עושה רעש של מכסחת דשא כמו ה CHR
הנירו זו "ירידה" מסויימת אבל עלייה לטובה בתצרוכת הדלק והרכב יתאים יותר לאופי נסיעותיי

הבעיה היא שנירו לא בדיוק מלכת העיצוב..

 

איך הסחירות של הנירו מול האיוניק ? אני רוכש דגם שאין בליסינג, אבל חשוב לי מאוד לדעת שהיא גם תימכר בקלות

עריכה אחרונה על ידי SeazeR

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...