Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"זיוף" כריות אוויר ברכבים לאחר תאונה (ספוג במקום כרית אוויר)


RBRB
שימו לב! השרשור הזה בן 1209 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המוח הישראלי לדעתי לא המציא כלום הקומבינות עם כריות אוויר קיימות שנים בחול וגם ההפחת קילומטראז ועוד הרבה דברים של סוחרים כנראה שככה עולם הרכב מתנהל בכל העולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, Buki כתב:

 

אתה מדבר על נורה Passenger air bag on/off, שהיא היחידה שיכולה להיות צהובה (כי לא מציינת תקלה) ומחוץ ללוח שעונים בדגמים מסויימים על מנת שגם הנוסע יראה אותה.

 

בתוך לוח השעונים יש את נורת תקינות המערכת, היא אדומה. נורת אי חגירת חגורה זה משהו אחר. 

 

במדויק.

 

לפני 34 דקות, banji man כתב:


 

 


תוכל בבקשה להרחיב? ברכב שלא עבר תאונה, כרית האוויר לא אמורה להיות תקינה לאורך כל חיי הרכב גם אם הוא מעבר לגיל 10?

 

 

לפני 7 דקות, Fraysa כתב:

ממה שקראתי בעבר, מרצדס אמרו שהרכבים שלהם שיוצרו לאחר 1992 מכילים כרית אוויר שאורך החיים שלה הוא לכל החיים,

ורכבים שיוצרו לפני 1992 נדרשים בהחלפה כל 15 שנים. אני מניח שהדבר רלוונטי גם ליצרנים אחרים, ואני בטוח בוודאות שברכבים

חדשים (שנת 2,000 ואילך) כרית האוויר היא לכל החיים. 

 

מרצדס עד 2002.

כל הרכבים הישנים שיוצרו עד תחילת שנות ה-2000, יצרני הרכבים הגבילו את תחולת החיים של כ"א.

הונדה הגבילה ל-10 שנים, כשמרצדס "הגדילה ראש" ונתנה להם תוקף ל-15 שנים.

הכריות ברכבים החדישים והמודרנים יותר אין פקיעת תוקף.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה! השכלתי. אגב, אני בספק אם פקיעת התוקף בהכרח מעידה על חוסר תפקוד או תפקיד לקוי.

אני מניח שהטכנולוגיה ישנה מדי והם לא יכלו לסמוך עליה, לכן נדרשו בבדיקה מקיפה או החלפה. 

 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על ה-S70 שנת  1999 שהיתה לי היתה תווית של תוקף ל-10 שנים. כנראה שזה לא קיים היום, ומכן שמתחילת שנות ה-2000 עברו כבר למעלה מ-20 שנה, זה כנראה רלוונטי למס' מאד קטן של כלי רכב.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתחום אחר - זה שבו אני עוסק - פקיעת התוקף היא בעצם התחייבות היצרן לתקינת המוצר. במציאות המוצר יכול להיות שנים רבות נוספות, ולעתים אפילו מאריכים את התוקף באופן רשמי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לבטל את האבדן להלכה. צריך להגדיר שורה של נזקים שפוסלים את הרכב גם אם הנזק פחות מ-50%.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגיוני כל כך הדבר הזה, לפחות בכל הנוגע לכרית של הנהג.

היא חלק אינטרגלי מכיסוי ההגה ואין דרך להשיג אותו "בלי".

זה רק אם מביאים משהו מזוייף, כמו בסרטון שצירפו פה מחו"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארה"ב יש מה שנקרא salvage title, אפשר שיהיה גם אצלינו.
אבל משרדי ממשלה ותועלת לציבור אלו לא מילים שמתחברות בד"כ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא היה ניסיון לעשות את זה, חברות הביטוח סיכלו אותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, banji man כתב:


 

 


תוכל בבקשה להרחיב? ברכב שלא עבר תאונה, כרית האוויר לא אמורה להיות תקינה לאורך כל חיי הרכב גם אם הוא מעבר לגיל 10?

 

לא, כל 10 שנים צריך להחליפם

תחליף פעם מילה עם יוסי ורונן ממוסך גבע, הם מתשגעים מזה שפשוט אך אחד לא עושה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, אליהו שבת כתב:

לא, כל 10 שנים צריך להחליפם

תחליף פעם מילה עם יוסי ורונן ממוסך גבע, הם מתשגעים מזה שפשוט אך אחד לא עושה את זה.

 

הם לא משתגעים כי הם יודעים שזה לא כלכלי ולא הגיוני. בכל מקרה - מסתבר שזה לא ממש רלוונטי לכל כלי הרכב שיוצרו ב-20 השנה האחרונות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1209 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...