Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין בידינג בגג הרכב כשהוא מלוכלך מחול / ללא שטיפה כחודשיים


פוסטים מומלצים

אכן. הייתי שם פעם אחת וזה היה די מבאס מכמה סיבות:

 

1. אין לך באמת זמן לשטוף כראוי. אתה יכול לעשות גרניק, ואז תצטרך לעבור עם דלי ועם כפפה. אתה לא יכול לעשות את זה

בעמדה של הגרניק, כי אז אתה מעכב אחרים. עד שתזיז את הרכב ותחזיר אותו שוב לגרניק, הסבון או המים יתייבשו על הרכב.

2. עמדות הייבוש די קטנות (מספיקות ל-3 רכבים) והצילייה שם לא משהו. השמש תייבש לך את המים על הרכב לפני שתספיק להיכנס.

3. עבור שטיפה "איכותית", דהיינו גרניק על הג'אנטים -> ניקוי ג'אנטים -> גרניק להוריד את החומר מהג'אנטים -> גרניק על הרכב -> סבון -> גרניק להוריד את הסבון,

זה די יקר. 

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איףףףףף

בכלל עכשיו אין טעם להגיע לשם בטח אלא אם זה רק ב 2 בלילה כשאין אף אחד.

לא חשבתי בכלל על עניין התור שאנשים אחד אחרי השני, אלא שהגרניק ניתן להזזה מרכב לרכב בזמן ש 1-2 משתמשים..

בכללי אני שוטף רק לבד הרכב שלי לא נכנס בכלל למכונות או תחת כל מטלית / כפפה שהיא לא מיקרופייבר איכותי שהוזמן מינימום מהקוריאני..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך, זה לא המקום עבורך. אף על פי שהוא פתוח 24 שעות, אז אולי כן שווה להגיע לשם יחסית מאוחר

ואז גם להימנע מתורים וגם להימנע משמש (נגיד 23:00). 

  • רעיון טוב! 1

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי שמתי לב שהבידינג בגג, הרבה פחות משמעותי משאר הרכב . בערך חודש שלא שטפתי את הרכב, (גשמים בסופש זה מבאס.😥)

אישית אני משתמש בgyeon wet coat , מרוצה ממנו מאוד , בעיקר בגלל שהוא נורא פשוט ליישום . סך הכל הבידינג בכל האוטו די מרשים , רק בגג בחלק שעשוי מפח בקושי יש בידינג , דווקא בחלק של הסאנרוף שהוא מזכוכית, יש בידינג טוב. אז נראה שזה לא תלוי בחומר המצופה, אולי זה באמת בגלל שהגג יותר חשוף לקרינה, ומזהמים.  בכל מקרה, כנראה איישם את האוטם שוב על הגג בשטיפה הבאה , מקווה שבשבת הקרובה יהיה יבש בחוץ. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 26.11.2020 בשעה 18:14, Shay Fishman כתב:

גם אצלי שמתי לב שהבידינג בגג, הרבה פחות משמעותי משאר הרכב . בערך חודש שלא שטפתי את הרכב, (גשמים בסופש זה מבאס.😥)

אישית אני משתמש בgyeon wet coat , מרוצה ממנו מאוד , בעיקר בגלל שהוא נורא פשוט ליישום . סך הכל הבידינג בכל האוטו די מרשים , רק בגג בחלק שעשוי מפח בקושי יש בידינג , דווקא בחלק של הסאנרוף שהוא מזכוכית, יש בידינג טוב. אז נראה שזה לא תלוי בחומר המצופה, אולי זה באמת בגלל שהגג יותר חשוף לקרינה, ומזהמים.  בכל מקרה, כנראה איישם את האוטם שוב על הגג בשטיפה הבאה , מקווה שבשבת הקרובה יהיה יבש בחוץ. 

 

 

 

זכוכית דוחה מים הרבה יותר מהפח לכן ברוב הזמן יהיה שם בידינג, אך עם הרבה לכלוך גם הזכוכית לא "תדחה" מים בסופו של דבר, 

לגבי GYEON שמעתי עליהם לא כאלה חוודים טובים. איך הם מבחינתך?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ליאב שטפת את הגג? אנחנו מחכים לדעת אם לכלוך זאת הסיבה!

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, liav12 כתב:

זכוכית דוחה מים הרבה יותר מהפח לכן ברוב הזמן יהיה שם בידינג, אך עם הרבה לכלוך גם הזכוכית לא "תדחה" מים בסופו של דבר, 

לגבי GYEON שמעתי עליהם לא כאלה חוודים טובים. איך הם מבחינתך?

סך הכל אני מרוצה מהאוטם כי הוא ממש קל ליישום, והבנתי שהסונקס ספריי אנד סיל פחות מומלץ. השתמשתי גם במסיר המתכות שלהם לפני הפלסטלינה,  והפח היה יחסית חלק אחרי השימוש במסיר מתכות . הבינדג ברכב די טוב רק בגג הוא כמעט אפסי, יכול להיות שזה החומר, ויכול להיות שאני "אשם" כי לא שטפתי בתקופה האחרונה, כל שטיפה אני משתמש בbsd של סונקס , שכנראה גם תורם לבידינג , בנוסף לאוטם. או שזו פשוט פאשלה שלי ולא יישמתי את החומר על הגג . 😀

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו השתמשתי ב BSD יחד עם הפוסו וה V07 של כימיקל גייז והבידינג לא רצה ללכת יותר משנה, נשבע. זה היה ברכב הקודם..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מעט מערבבים (כמו שחר חסון) מושגים. בידינג תלוי רבות באיכות הלכה מהמפעל. יש רכבים עם לכה רב שכבתית ברמה גבוה

שגם אחרי שטיפה תראו אותה מופיע מעל הצבע. יש צבעים ורמות לכה נמוכות יותר שבאים מהמפעל להוריד עליות

ברכב כזה יהיה יותר קשה להגיע לבידינג. (תראו מה זאת לכה מעל מרצדס/בנטלי למשל, אפילו במגע ביד מרגישים את ההבדלים, כמו לגעת בשיש)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...