Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב זריז לבחור משוחרר עד 30K


MaxRR
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

שלום

אני מחפש רכב שבאמת יהיה מהנה לנסיעה, ואפילו זריז (כן, אני צעיר וזה מה שרובנו מחפשים)

אני רואה שבארץ שלנו עם המחירים האפשריות שלי זה רכבים ישנים (שאין לי בעיה, כי זה רכבים פשוטים מכנית אז גם אם יש התעסקות זה כנראה לא הכי מסובך)

אני רואה שוואגיות מאוד פופולריות. אני בפורום קצת מאוד זמן אז פחות מבין את הזרימה פה אז אמרתי לעצמי שאולי כדאי לי לשאול את האנשים שבאמת מתעסקים ברכבים כאלה שיוכלו לכוון אותי

אני האמת בכלל מבולבל ולא סגור על רכבים בכלל, יש הרבה אופציות ואני לא סגור על עצמי

חשבתי על משהו כמו GTI 99-01, נראה כמו אופציה מעניינת אבל אני חושש שרובן שבורות מאוד.

חשבתי על אולי סיוויק EG, אבל רובן נראות במצב עלוב והאמת הוואגית יותר מלהיבה אותי.

 

נוהג כבר שנתיים על רכבי C1 אז יש לי ניסיון על הכביש

 

אולי אני בחשיבה לא נכונה כאן לגבי רכבים מהשנים האלה אז אשמח לקבל יעוץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה מהיר מבחינתך?

אולי משהו ברמה של 1.2TSI עם גיר ידני יספיק לך?

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מדבר פה 100-200 ב5 שניות.

משהו יחסית זריז שיביא לי את ה"תחושה" הזאת בבטן, חווית נהיגה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

GTI בת 20 זה מתכון להרבה הוצאות על תחזוקה שוטפת גם סיוויק כנ"ל בכול מקרה מדובר על רכבי.

הייתי מציע שתנסה לעשות סיבוב על הסופרמיני המודרניות עם מנועי הטורבו הקטנים יש להן קצת כוח ויכולת לספק תחושה חלקן אפילו דיי מתנהגות ומהנות ואני חושב שבתקציבך סופרנימי מודרנית בת 5-7 שנים תהיה אלטרנטיבה שפויה לרכב קצה בן 20.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל להגיד רכבים מומלצים ספציפית? 

הבנתי שמיטו זה רכב מעניין, אבל אני חושש מאיטלקית בת 10 

אם אתה מדבר על איביזות של העשור האחרון אז אני לא מתחבר למראה בכלל, לעומת זאת לאון נראת חביבה ובטווח מחירים, השאלה זה איך סיאט מבחינת אמינות, כמו שאמרת "תחזוקה שוטפת"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה בסדר בתקציבך היא תגיע עם מנוע ה1.2 TSI מסדרת ea111 שסובל ממחלות ילדות מסויימות כמו מותחני שרשרת טיימינג שטופלו בהמשך אבל לפי מיטב ידיעתי זה לא משהו נורא או לא פתיר סה"כ. העניין הוא שמבחינת התנהגות איביזה רחוקה מאוד מרכב עם יכולת ספורטיבית אהל אם אתה מחפש בעיקר תאוצות אז זה בסדר גמור.

 

מיטו הייתי שוקל רק במידה והייתי מוצא אקזמפלר עם מנוע T-jet שזה מנוע 155 כ"ס מנועי המולטיאייר הוכיחו את עצמם כפחות אמינים יקרים לתחזוקה ורגישים.

 

עוד אופציה יכולה להיות 208 עם מנוע 1.2 puretech גם היא לא חפה מבעיות. במנועי הpuretech עד 2017 התקינו רצועת טיימינג שנהגה להתפורר ולשחרר חתיכות גומי למנוע מה שגרם לבעיות במנועים הבעיה נפתרת על ידי החלפה של רצועת הטיימינג למק"ט חדש.

מעבר לכך ה208 דיי שובבה ומהנה בהתנהגות שלה הבעיה שהיא מגיעה רק עם גיר אוטומט ואין אופציה לידניות.

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1.8 tsi של השנים הללו זה מנוע שאישית הייתי נמנע ממנו.

הם סבלו מבעיות ברינגים ובבוכנות מה שהוביל לאכילת שמן ומוות מוקדם של המנועים הללו למיטב ידיעתי אין לבעיה הזאת פתרון.

 

לגבי הלאון 2.0 אני לא מכיר את המנוע הזה מספיק כדי להעיד.

 

מבחינת התנהגות הכביש וההיגוי הלאון דיי אנמית והיא תספק אותך בעיקר בתאוצות (אם זה מה שאתה מחפש).

 

לדעתי המיטו עדיפה גם מבחינת הפאן שהיא מספקת וגם תהיה זולה יותר לאחזקה.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלפא מיטו תעשה את העבודה מצויין, היא זריזה מאוד ואפשר למצוא רכבים מ30 אלף שח מ2010.

קח בחשבון יישור קו עם הרכב, תושבות מנוע משולשים קידמים מחליפים ברכבים כל 60 אלף קמ.

שים כמה אלפים בצד.

אפשרי גם אלפא 159 שהיא יותר גדולה וכבדה , אבל גם זריזה.

אני הייתי מעדיף את המיטו שהיא גם יותר חסכונית ביום יום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Gavrik כתב:

1.8 tsi של השנים הללו זה מנוע שאישית הייתי נמנע ממנו.

הם סבלו מבעיות ברינגים ובבוכנות מה שהוביל לאכילת שמן ומוות מוקדם של המנועים הללו למיטב ידיעתי אין לבעיה הזאת פתרון.

 

לגבי הלאון 2.0 אני לא מכיר את המנוע הזה מספיק כדי להעיד.

 

מבחינת התנהגות הכביש וההיגוי הלאון דיי אנמית והיא תספק אותך בעיקר בתאוצות (אם זה מה שאתה מחפש).

 

לדעתי המיטו עדיפה גם מבחינת הפאן שהיא מספקת וגם תהיה זולה יותר לאחזקה.

וואלה אלפא יותר זולה להחזקה מסיאט?

 

לפני שעתיים, bigmik כתב:

אלפא מיטו תעשה את העבודה מצויין, היא זריזה מאוד ואפשר למצוא רכבים מ30 אלף שח מ2010.

קח בחשבון יישור קו עם הרכב, תושבות מנוע משולשים קידמים מחליפים ברכבים כל 60 אלף קמ.

שים כמה אלפים בצד.

אפשרי גם אלפא 159 שהיא יותר גדולה וכבדה , אבל גם זריזה.

אני הייתי מעדיף את המיטו שהיא גם יותר חסכונית ביום יום.

כן מיטו נראת ממש אחלה בחירה, השאלה שלי זה עלות אחזקה, כמה בערך עולה הטיפול 60אלף? 

האם המיטו יקרה לתחזוקה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי, מדי פעם מחליפים משולשים קדמים, תושבות מנוע, אלו מתחלפים בערך כל 60 אלף, זה הבלאי של האלפות פיאטים וכו.

כן התחזוקה קצת מעבר לקיה פיקנטו (בהגזמה), בפיקנטו לא מתקלקל כלום (סתם להקצנה, ברור שמתקלקל), רכב אמין מאוד

ובשימוש רגיל הוא אמין ביותר ללא מחלות אחרות.

המיטו רכב אמין יחסית, אבל לא כמו פיקנטו ושות', גם נוסעים איתו יותר חזק והבלאי יותר גבוה. יש גם מנוע שגודש, מגיע שלב

שהוא כבר לא גודש כמו פעם ויש דליפות אויר וכו' או חופש במיסב ועוד . חשוב לקנות רכב מטופל כמו שצריך ואחד שעשה טיפולים 

עם מרווחים של 10 אלף ולא כל 15 אלף קמ.

אז לשאלתך, כן הוא יעלה לאחזקה יותר ורשמתי בהתחלה שתשאיר כמה אלפים ליישור קוו ... 4-5 אלף לבלאי טבעי.

זו לא קיה פיקנטו שמכניסים למוסך ומשלמים 1200 שח לטיפול.

אני עשיתי טיפול 60 אלף שכולל רפידות קדמיות שמנים ותושבת מנוע לפיאט 500X עלה לי 3500 שח, למרות שלפני 10 אלף עשיתי

גם טיפול שמנים מסננים... ממש היום בבוקר. מנוע דומה לאלפה מיטו 1.4 טורבו עם 140 כס והגיר הרובוטי דומה לאלפא ג'ולייטה.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לי שזה לא תחזוקה של פיקנטו, עניין אותי רק עניין ה*אמינות*. 

כמה יוצא לך שנתי הוצאות בערך אם רק תוכל להגיד (ברור לי שכל רכב שונה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עולה לי סהכ כולל ביטוחים וטיפולים 1800- 1850שח בחודש, כולל טיפול גדול וקטן בממוצע שנתי.

אצלי 20 אלף בשנה הרכב יעשה. בלי טיפול גדול יעלה פחות כמובן. אבל תמיד ברכב ישן יש אילוצים.

פעם משולשים, פעם תושבת מנוע, פעם אחרת צלחות ורפידות לפעמים קדימה ולפעמים מאחור.

ויש תמיד משתנים לרכב ישן, בולם זעזועים נוזל או כרית לבולם סדוקה ומרעישה... ועוד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המיטו מתבססת על פיאט פונטו ויש לה לא מעט מכלולים שהיא חולקת איתה לכן החלקי חילוף נפוצים וזולים ורובם כבר הוכיחו את אמינותם.
מנוע הT-JET (מיטו 155 כ"ס) בשימוש ואחזקה נכונה לא יקר לאחזקה בצורה קיצונית אני אישית חיפשתי לעצמי פיאט בראבו עם המנוע הזה היו כמה שהחליפו טורבואים ואם אני לא טועה יש להם מחלה מסוימת עם המצערת כי לא מעט רכבים שראיתי גם החליפו מצערת מה שכן בבראבו יש טורבו VL37 במיטו יש טורבו VL36 אולי הVL36 יותר אמין ובנוסף מרווח הטיפולים שהיצרן קבע לבראבו הוא 30,000 ק"מ מה שכמובן לא משפיע לטובה על רכיב כמו טורבו שאורך חייו מושפע ישירות מאיכות השמן ומצבו ואפשר להניח שאם תמצא רכב שטופל כראוי (כול 10-15 אלף ק"מ) הוא יראה אמינות טובה יותר מהרכבים שאני ראיתי בזמנו.

בכול מקרה בכול מה שנוגע לסיאט לאון החלפים במיטו אמורים להיות זולים יותר ובגרסה עם מנוע הT-JET המיטו לא סובלת מבעיות אקוטיות במנוע בנוסף מדובר ברכב פחות זקן לכן הייתי מהמר על זה שהאחזקה שלה תהיה זולה יותר מאחזקה של הלאון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פאביה 1.2 TSI ידנית או כזאת 1.6 אטמוספרית ידנית יכול להיות מעניין במיוחד בדגמים שבאו עם צבע גג נפרד. למיטב זכרוני 2010 עד 2012 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...