Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה מגבים קדמיים לא עובדים במהירות גבוהה


car_me
שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, Fraysa כתב:

 

איני מייצר את המנועים, אז אני לא יודע להגיד, אך הייתי עד למספר מקרים שמנועים כאלו או אחרים פעם עבדו ופעם לא,

אף על פי שהמגעים והחיבורים היו תקינים. לרוב בקונצרן זה קורה ב-Actuator Flap של ווסת הסירוקלציה, חלק שמתעייף

עם הזמן ועובד לסיורגין. החלפה שלו באחד חדש פותרת את הבעיה, מה שאני מניח שפה המקרה. 

 

לדעתי הבעיה היא בידית ההפעלה ולא במנוע.

 

לפני 5 שעות, danniel כתב:

יש בדיקות פשוטות שיש  לבצע כי לא בטוח שזה מנוע ואז תחכה עד לנצח.

תבדוק האם המנוע מקבל הפעלה בחוט של המהירות הגבוהה, צריך רק רב מודד או נורת ביקורת. 

 

ברכב של פותח האשכול כמו ברכב שלי אין גישה קלה לקונקטור ונדרש לפרק את הזרועות של הווישרים ולשלוף אותם בעזרת חולץ ייעודי או קומבינה בעזרת חולץ מיסבים.

רק לאחר פירוק הזרועות ניתן לפרק את הטורפדו בכדי להגיע לקונקטור של המנוע.

 

* בכול מקרה בכדי לבדוק האם מגיע מתח לקונקטור יש לקצר או להדביק בעזרת איזולירבנד את המיקרוסוויץ' של מכסה המנוע אשר מבטל את פעולת הווישרים כאשר מכסה המנוע פתוח.

 

** לדעתי העבודה הזו מתאימה לבעלי ניסיון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי לבצע את הבדיקה בצורה אחרת צריך להכיר את אופן פעולת המערכת וגם יש צורך להצטייד בשרטוט חשמלי שבו ניתן לראות את החוטים היוצאים מידית ההפעלה ולאן הם המתחברים.

מכיוון שברכב הזה בדומה לרכב שברשותי השליטה על פעולת המגבים נעשית על-ידי מודול בקרה (מחשב) שאליו מתחברים כ-6 קונקטורים בעלי 18 פינים כול אחד לא הייתי ממליץ להתעסק עם המודול הזה למי שאין את הידע הנדרש.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לקונצרן אתר בשם erWIN שמספק בין היתר למידע טכני גם סכמות חשמליות וניתן לחפש ע"פ מס' שלדה של הרכב

(דהיינו, הגרסה האינטרנטית של ELSA למי שמכיר).

 

הגישה לאתר עולה כסף, אך בשעה שעולה 7 אירו ניתן להוריד את כל ה-PDF'ים שצריך לכל משימה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, danniel כתב:

אז תעלה PDF עם סכמה חשמלית ומיקום רכיבים, כי לסייע  למי שרוצה לבצע את הבדיקה מבלי לפרק מגבים וכולי. 

 

היו ימים. היום הכול בראש.

 

לפני 4 שעות, Fraysa כתב:

יש לקונצרן אתר בשם erWIN שמספק בין היתר למידע טכני גם סכמות חשמליות וניתן לחפש ע"פ מס' שלדה של הרכב

(דהיינו, הגרסה האינטרנטית של ELSA למי שמכיר).

 

הגישה לאתר עולה כסף, אך בשעה שעולה 7 אירו ניתן להוריד את כל ה-PDF'ים שצריך לכל משימה.

 

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...