Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כאבים אחרי אימוני משקולות


IONI1
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

לפני כ- 4 חודשים, יתכן על רקע משבר גיל ה- 40, התחלתי אימוני כושר (התנגדות) עם משקולות יד (Dumbbells ). השתמשתי באפליקציות שונות עם עליה הדרגתית

במשקל: התחלתי עם משקולות של 6 קג, וכעת אחרי 4 חודשים הגעתי ל 14 קג. העיקרון הוא תרגילים עם סטים של 8 עד 12 חזרות עד לנקודת כישלון.

כל תרגיל בנוי על 3 סטים עם מנוחה של 2 דקות בין כל סט. ברגע שאני יכל לבצע יותר מ- 12 חזרות - אני מעלה את המשקל.

לאחרונה, החלו להופיע כאבים בכל המפרקים, בעיקר בכתף, במרפקים ובגב התחתון.

האורטופד הציע להפסיק את האימונים ולהתחיל תחביב אחר, למשל שחמט או אוריגמי. מצד שני, בחודשים האחרונים הצלחתי לרדת במשקל יותר מ- 5 קג ואני

מקבל מחמאות על השרירים החדשים שצמחו.

האם יש מומחה או מרכז שיכל ליעץ במקרה כזה? אולי לשנות את אופי התרגילים? לרדת במשקלים? לקבל את עצת האורטופד?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בסדר כל אורטופד יציע לך להפסיק אם תגיד לו שאתה עושה סקוואט זה יותר מסוכן מללכת בלי מסכה במחלקת קורונה אז אמר. הם לא רוצים לקחת סיכון. זה כמו שהשרים היקרים שלנו מעדיפים לסגור את כל

זה ממש לא מפתח את כל השרירים לחיצת חזה, דדליפט, סקוואט תרגילים בסיסיים וחשובים אבל אם לא עושים אותם נכון אפשר להרוס את הגוף   מתח תרגיל טוב אבל הוא לא תחליף לטי בר  ובטח לא לד

הבעיה העיקרית שגורמת לכאבי שרירים היא טכניקה לא נכונה, זה יכול להתחיל אחרי יום, אחרי שבוע או גם אחרי שנה במיוחד כשעולים במשקלים. חוסר בחימום שריר לפני אימון יכול לגרום בנוסף, רצוי מתיחות דינאמיות

שלום 

מציע לך להתאמן עם מאמן מוסמך בעל ניסיון ( לפחות עד שתצבור ניסיון ) . כאשר מתאמנים לבד אין בקרה ואין מי שבונה לך תכנית אימונים . אי אפשר כל הזמן להגיע לקצה , צריך גם לדעת לעשות אימונים קלים ( קל לכתוב קשה לבצע , כולנו באיזה שלב רוצים לשבור שיאים אישיים ) . בריצה יש מושג , בשביל לרוץ מהר צריך לדעת לרוץ לאט  .

תיגש לאורטופד שמתמחה או שיש לו רקע עם ספורטאים ומבין נפשו של ספורטאי ( לא צריך להיות ספורטאי על בשביל להתנהג כאחד כזה ) . אל תזניח את הבריאות , אתה בודאי תרצה להתאמן עוד שנים רבות . בהצלחה .

 

מזכיר לי סיפור , על הרופא עיניים שאמר לחברה אל תקראי לא יכאבו לך העיניים .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לקחת אימון עם מאמן או לפחות מישהו שמכיר את התרגילים.

קצת זווית במפרק והתרגיל משתנה-יאפשר לך להרים יותר משקל אבל התנועה תדפוק את המפרק.

 

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

אם זה המצב אתה עושה משהו לא נכון. או שהתרגילים לא מתאימים לך או שאתה מבצע אותם לא נכון או שאתה לא נותן לעצמך מספיק מנוחה בין אימון לאימון. בגדול מאמן אישי תותח יכול לעשות לך טוב בחצי שנה - שנה הראשונה עד שתלמד להתאמן לבד. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתרגילי משקולות יש חשיבות גדולה לניואנסים קטנים של מנח הגוף ודיוק בתנועה.

תנועה לא נכונה יכולה במקרה הטוב לגרום לעבודה לא יעילה של השריר, ובמקרה הרע לנזק לגוף.

החלטת להשקיע בעצמך? תעשה את זה כמו שצריך ולך למאמן מקצועי שיוודא שאתה עובד נכון. כמו שלא לומדים לבד נהיגה מתקדמת, כי עלולים לסגל הרגלים לא נכונים, כך גם כשמאמצים את הגוף לעומסים שאינם בשגרה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, IONI1 כתב:

לאחרונה, החלו להופיע כאבים בכל המפרקים, בעיקר בכתף, במרפקים ובגב התחתון.

האורטופד הציע להפסיק את האימונים ולהתחיל תחביב אחר, למשל שחמט או אוריגמי. מצד שני, בחודשים האחרונים הצלחתי לרדת במשקל יותר מ- 5 קג ואני

 

בסדר

כל אורטופד יציע לך להפסיק

אם תגיד לו שאתה עושה סקוואט זה יותר מסוכן מללכת בלי מסכה במחלקת קורונה

אז אמר.

הם לא רוצים לקחת סיכון. זה כמו שהשרים היקרים שלנו מעדיפים לסגור את כל המדינה  לחודש במקום לטפל בבעיה

 

בכל מקרה

יכול להיות שעשית משהו לא נכון, יכול להיות שפשוט התחלת מהר מדי, אולי גם וגם

כשאני התחלתי להתאמן בגיל 15 היו לי כאבי פרקים כי לא הייתי מרים נכון, זה עבר מעצמו

היו תקופות שגם קצת כאבה לי הברך גם זה עבר מעצמו

 

עדיף שתוודא שאתה עושה את התרגילים נכון ותקח מאמן טוב שיודע מה הוא עושה (אין הרבה כאלה)

 

להפסיק להתאמן זה הדבר האחרון שהגוף היה רוצה

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שכל הבעיות הופיעו על רקע טכניקה לא נכונה.

יש דברים שקשה ללמוד לגמרי לבד מצפיה ביוטיוב או אפליקציות כושר בטלפון.

התלונה המרכזית למעשה היא כאב בצד הפנימי של מרפק ימין (golfer's elbow ). כטיפול, יש אתרים שממליצים

על תרגילי מתיחה, אחרים על חיזוק השרירים בגב היד שמישרים את האצבעות ואתמול, ראיתי סרטון ביוטיוב עם

בחור שממליץ להיפך - להמשיך בתרגילים לחיזוק הביצפס ואפילו להעלות את המשקלים.

מאמן הכושר שאני מכיר נמצא/גר בחדר הכושר. אתמול ראיתי שם שלטים שחדר הכושר פשט רגל ונסגר🙁.

אפסיק להתאמן עד שאמצא מאמן אישי (כבר התחלתי בחיפושים).

תודה לכל המגיבים והמעודדים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שללמוד תרגילים ביוטיוב זה נכון ?

בשביל זה יש מאמנים

לצערי יש הרבה מאמנים שאין להם מושג מה הם עושים.  הם יותר פסיכולוגים שלך שמשכנעים אותך לבוא לאימון ולקום מהספה

זה גם חשוב אבל זה לא תחליף למאמן אמיתי שיודע  להסביר איך לעשות כל תנועה ויודע איזה תרגילים נכונים לך ספציפית כדי  שתגיע למטרה יותר מהר ותחזק את שאתה פחות טוב בו 

ולא סתם תעשה תוכנית שהכתיבו לו בוינגייט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהניסיון האישי שלי - פיזיותרפיסטית שמתמחה בפציעות ספורט איתרה את הבעיה ונתנה פתרון יעיל. אבל ממש הקפדתי להגיע למישהי שקיבלתי המלצות עליה מכמה כיוונים.

 

בלי קשר - אם אין לך גישה כרגע למאמן אישי (בדגש על אישי, מאמן בחדר כושר יסביר לך איך לבצע את התרגילים אבל בד״כ לא יעמוד לידך במשך האימון ויבדוק ויתקן), ממליץ לך לעבור לתרגילי כוח שמשתמשים במשקל הגוף ולא במשקולות - זה יכול למנוע הרבה סוגים של פציעות. לרוב התרגילים עם משקולת ניתן למצוא תרגיל מקביל שמשתמש במשקל הגוף.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, SchnitzelLova כתב:

זה נכון תחום האימון מלא בחאפרים, אבל יש גם תותחים. 

 

ברור שיש תותחים

הכל תלוי איפה אתה מתאמן.

אף פעם לא התחברתי להולמס פלייס וכאלה. הם מראש לא מקבלים שם מדריכים עם ידע ונסיון בפיתוח גוף (כאלה שניסו על עצמם את התאוריות שהם לומדים)

המכוני כושר האלה מעדיפים מדריכים שהם יותר חמודים, פסיכולוגים שלך, אם נראים טוב אז עדיף

 

אני בגיל 18 זכיתי להתאמן עם מישל טרוני כשהוא היה בהכנות למר ישראל כשלא היו לו בראש שטויות ולייקים רק אימונים , אחריו עם מאור זרדז ועוד כמה אנשים גדולים

יש מתאמנים שמפחדים מהם גם בגלל שרובם נראים לא נחמדים וגם בגלל שכל אחד חושב שאם הוא יתאמן איתו אז הוא יראה כמוהו (כאילו אפשר להגיע לגודל הזה)

 

יצא לי להתאמן כמה פעמים ברשתות הגדולות והמדריכים שם פשוט פח

צעירים עם מעט מאוד נסיון, והכי גרוע - לא באמת אנשים שחוו על הגוף שלהם דברים

אני לא יודע איך אתה יכול להסביר למישהו על תהליכים אם לא חווית אותם בעצמך

 

לפני 9 שעות, malcishua כתב:

אם אין לך גישה כרגע למאמן אישי (בדגש על אישי, מאמן בחדר כושר יסביר לך איך לבצע את התרגילים אבל בד״כ לא יעמוד לידך במשך האימון ויבדוק ויתקן)

 

זה בדיוק הבעיה

רוב המאמנים ברשתות האלה לא סופרים אותך אם זה לא אימון אישי

שוב, לא שאם זה אימון אישי אז יש להם יותר מדי ידע

כמה ידע יכול להיות כבר למדריך עם היקף יד של בחורה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בודי בילדר לשעבר מומלץ כי זה אחד שבאמת בנה גוף והשתתף בתחרויות, אבל יש הרבה כאלה שמנסים למכור למתאמנים שלהם חומרים וזה לא לעניין. 

 

אבל כן אני מסכים הרבה מאוד מאמנים במיוחד ברשתות הגדולות הם פח. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לך לפיזיוטרפיסט שמתמחה בספורט כדי שיבחון מה אתה לא עושה נכון.

מעבר לזה כמה אימונים אתה עושה בשבוע וכמה תרגילים בכל אימון?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלטרנטיבה: תעשה מתח, מקבילים, כפיפות בטן, ריצה ושחייה.

השרירים ישארו, הכאבים יעלמו.

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is the only thing standing between me and the throne

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, קאררה כתב:

אלטרנטיבה: תעשה מתח, מקבילים, כפיפות בטן, ריצה ושחייה.

השרירים ישארו, הכאבים יעלמו.

 

זה ממש לא מפתח את כל השרירים

לחיצת חזה, דדליפט, סקוואט

תרגילים בסיסיים וחשובים

אבל אם לא עושים אותם נכון אפשר להרוס את הגוף

 

מתח תרגיל טוב אבל הוא לא תחליף לטי בר  ובטח לא לדדליפט

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...