Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש למשפחה


kidan
 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

בוקר טוב לכולם,

אנחנו מעוניינים לרכוש רכש חדש למשפחה (זוג פלוס +2 ילדים בבוסטרים, תתכן הרחבת התא בעתיד).

 

הרכב אמור להיות הראשי בבית. נוסעים במרכז הארץ, בפקקים, כ-20-30 ק"מ ביום ואחת לשבועיים/שלושה גם מרחיקים צפונה. בסך הכל ההערכה היא של כ-1000 ק"מ בחודש.

 

מבחינת סדרי עדיפויות אני מכוון לרכב עם תחזוקה זולה וחלפים זמינים, רכב בטיחותי וחסכוני. חווית נהיגה באה נכון לעכשיו בתחתית רשימת סדר העדיפויות.

 

אשמח לקבל אופציות ריאליות במידה והתקציב לא סגור אבל הכיוון הוא רכב יד 1 משנת 17 ומעלה.

 

תודה! 

עריכה אחרונה על ידי kidan
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי איוניק / קיה נירו. 

ניתן להשיג רכבים עם נתונים טובים בעד 100k שקל (יש גם בפחות) משנתון 2018.

עונים מצויין על כל הדרישות. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 תודה על המענה.

משיטוט בתגובות כאן באמת ראיתי שלל המלצות על הקיה נירו.
האם יש הבדלים בין הדגמים/שנתונים? אני שואל משום שראיתי שהחל משנה מסויימת שונה נושא הטעינה כך שהרכב מאבד עוצמה בעליות.

 

בנוסף, יש הבדלים משמעותיים בין הרכבים שהזכרת ואם כן, מה הם ועל מי כדאי ללכת?

ודבר אחרון- האם יש חוליים ידועים או בעיות מוכרות ברכבים הללו? דברים מיוחדים שצריך לשים לב אליהם...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לשני הרכבים מכלולים זהים לחלוטין (קיה שייכת לקונצרן יונדאי). 

ההבדל הוא בקטגוריה. האיוניק משפחתית מרווחת, הנירו (מנסה להיות) ג'יפון. 

בנירו ההיברידית אין שינוי לאורך השנים פרט למתיחת הפנים שהגיעה לארץ לפני כשנה. 

דגמי 2018 מאובזרים טוב יותר מדגמי 2017 במיוחד בגודל המולטימדיה ואיכותה. 

הרכב מבוקש מאוד בשוק המשומשות ויהיה חסכוני מאוד בדלק במיוחד בנסיעות עירוניות, אבל לא רק. 

הרכב נפוץ מאוד (אין בעיית חלפים) וזול מאוד בטיפולים ובביטוח. 

תתמקד בדגמי ex ולא בדגם lx שהגיע ב 2019 והחסיר אבזור חשוב למשפחה כמו מזגן עם פתח למושב האחורי וחלונות כהים. 

הרכב מצוייד באבזור בטיחות מקורי (בלימה אוטונומית, בקרה ותיקון סטיה מנתיב). לחובתו בידוד רעשים לא מושלם ועיצוב "סטיישני" -  לא מספיק מסוקס כמו ג'יפונים כמו טוסון וספורטאז. 

עריכה אחרונה על ידי markb205

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני מבין שלדעתך נירו עולה על האיוניק.

מבחינת רכישה- יש מקומות מומלצים לרכוש בהם בהנחה ואני לא רוצה להתעסק עם קונה פרטי?
מגרשי טרייד אין יבואן (כלמוביל, טריידמוביל וכו') מומלצים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי בכלמוביל. 

קיה בטריידמוביל. 

אני מעדיף את הנירו בזכות תנוחת הישיבה הגבוה והקלות של חגירת ילדים או העמסה/פריקה של תא המטען. 

לא פוסל בכלל את האיוניק. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז הייתי היום בטרייד מוביל וכלמוביל.

בתקציב שלנו כנראה שהאיוניק 2017 יותר מתאימה. 

 

יש למישהו ביקורת ממקור ראשון או היכרות טובה עם הרכב? למה כדאי לשים לב, מה המינוסים וכו? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

חוזר לנושא הזה. 

 

בהנחה ואנחנו רוצים לקנות רכב חדש עם תנאי הנסיעה והדרישות: 

הרכב אמור להיות הראשי בבית. נוסעים במרכז הארץ, בפקקים, כ-20-30 ק"מ ביום ואחת לשבועיים/שלושה גם מרחיקים צפונה. בסך הכל ההערכה היא של כ-1000 ק"מ בחודש.

מבחינת סדרי עדיפויות אני מכוון לרכב עם תחזוקה זולה וחלפים זמינים, רכב בטיחותי וחסכוני. חווית נהיגה באה נכון לעכשיו בתחתית רשימת סדר העדיפויות. 

 

בהנחה וכרגע חוששים מנושא הקרינה ברכבים היברידיים, על איזה רכב הייתם ממליצים ללכת? 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שבנסועה שלך ההיברידית תהיה בחירה נהדרת, למעשה תמצא את עצמך נוסע כמעט בחינם.

תנסה לשבת בשני הרכבים, יש כאלה שיתחברו יותר לישיבה הגבוהה של הנירו, אישית העדפתי דווקא את הסלון של האיוניק. עוד נקודה למחשבה זה המרחב לראש במושבים האחוריים, אישית כמעט נגעתי עם הראש בתקרה ואני רחוק מלהיות גבוה, זה יכול להשפיע על הכנסה והוצאה של ילדים. מצד שני הבגאז גדול ונוח עם מפתח רחב והעגלה נכנסת בלי שום מאמץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

היי רועי,
נסענו בנירו וישבנו באיוניק, אם הייתי צריך להכריע מי מבין השתיים הייתי הולך על הנירו.

השאלה שלי היא כעת אחרת ונובעת משום אי השקט שלי בדבר בטיחות הנסיעה במכונית היברידית בעקבות הקרינה (קראתי ניירות עמדה רשמיים ומחקרים מבוססים יותר או פחות ואני אמביוולנטי לגבי זה).

האם יש רכב אמין, בטיחותי, בעל עלויות אחזקה סבירות שגם יכול להיות חסכוני שאינו היברידי? איזה ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי קרוסאובר. חסכוני וזול לאחזקה. אבל חסר חלק ממערכות הבטיחות שקיימות בנירו/איוניק. 

סוזוקי ויטארה - קטן מהקרוסאובר אבל מגיע עם חבילת בטיחות טובה. 

מיצובישי asx כולל מערכות בטיחות אבל לא כ"כ חסכוני בדלק (לא יפריע למי שנוסע מעט כמוכם). 

קיה סלטוס - אומנם חדש בארץ. אבל לו מנוע אטמוספרי וגיר רציף שלא אמורים להיות בעייתיים לטטוח ארוך. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איזה ניירות עמדה קראתם אבל העמדה הרישמית של תעשיית הרכב ומומחים בנושא קרינה כולל מבדקים שנעשו בארץ עם ציוד ניתור קרינה המשמש בין היתר לסלולר לא מצאו קרינה בלתי מניינית ברמה שקרובה לחריגה מהתקן המחמיר ביותר.

בטח כאשר אתה לא נהג מונית שיושב באוטו 8-10 שעות ביום אלא נוסע גג1000 ק״מ בחודש.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...