Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו איוולטיס בישראל


פבל
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, Mike808 כתב:

מסכים איתך. פורד אקספלורר וסובארו איבולטיס עוד מגיעים ברמת אבזור נאותה, הטראוורס בדגמים הפשוטים מגיע עם אבזור בסיסי ביותר, ללא מערכות בטיחות ועם אווירה בסיסית שלא ראויה ברכב שעולה 250K, גדול ככל שיהיה.

תשווה שברולט טראוורס PREMIER שעולה 334,000 שקל מול הגרסה הבכירה של הסובארו.

בא נראה מה עם ישראל יגיד

 

בעיני ועיני כל הבוחנים בישראל עד כעת מדובר באאוטבק XL, זה טוב ובסדר אך לא בגזרת המחירון שהצמידו לרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לנד קרוזר במחיר של ב.מ.וו? ב.מ.וו  במחיר של 3 מיצובישי אטראז'? מיצוביש אטראז' במחיר של 18,035 ביצי קינדר? אז נכון , באחרון הגזמתי - עדיף ביצי קינדר. אבל ברצינות, אני לא כל כך מסכים עם הנחת היסוד בשא

אני חושב שההשוואה ללנד קרוזר שעלתה פה לא תעבור כמעט לאף לקוח בראש. לנד קרוזר הוא רכב גס יחסית שמתנהג כמו משאית וברמת האבזור הבסיסית הוא דיי מעליב. הסובארו הוא מוביל נוסעים ולא רכב שטח, הוא מ

אפשר לקצר את השם לסובארו איבו?🤔

לפני 19 שעות, ch2856 כתב:

איבולטיס, איוולטיס או אבולטיס, איזה שם נוראי, בכל אתר כתבו אחרת.

 

זה אותו אחד שהמציא את השם levorg כנראה, נשמע דבילי באותה מידה.

 

גם הלבורג הוצעה כאן במחיר הזוי (200 אש"ח ללגאסי סטיישן), ונמכרה בכמות הומיאופטית

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם כבר הם רוצים לשווק פה מוצר חדש וסופר יקר , לפחות היו מביאים רכב לפי דרישות השוק להיום כמו רכב היברידי\חשמלי , אם אין כזה אז למה להכנס לקטגוריה כזאת שהמחיר הבסיסי סופר יקר וכנראה מכירות עוד יותר סופר זניחות ?

:fadein:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, ch2856 כתב:

איבולטיס, איוולטיס או אבולטיס, איזה שם נוראי, בכל אתר כתבו אחרת. 

 

 

לא כי אוסנת עדיף...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

 

זה אותו אחד שהמציא את השם levorg כנראה, נשמע דבילי באותה מידה.

 

גם הלבורג הוצעה כאן במחיר הזוי (200 אש"ח ללגאסי סטיישן), ונמכרה בכמות הומיאופטית

 

דווקא הלבורג עוד איכשהו מייקס סנס:

 LEgacy, reVOlution, touRinG

 

האבולה הזו - ממש לא.

וכן, כנראה דינה יהיה כמו של הלבורג - אקזוטיקה מקומית באדיבות התיחמור של סמל"ת.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Mazda 6 Premium Plus 2013

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה אותה מצליחה יותר מדיי כאן.
אם צריך להשוות אותה למובילת נוסעים, אז הקרניבל הרבה יותר מרשימה על הנייר, ולפחות מהתרשמות של יומיים איתה גם מאוד איכותית.
אם ההשוואה היא ל-suv אז גם שם דגמי ה-7 מקומות של ניסן/ קיה/ יונדאי/ הונדה ושות׳ זולים בקרוב ל-100k.
היא פשוט נופלת בין הכסאות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, yossiaviel כתב:

לא התבלבלת קצת עם יצרן אחר?

מיצובישי למשל?

זה היה קצת ציני אם לא הובן..
סתם עניין אותי אם אני היחיד שזה מה שזה הזכיר לו

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, ceyal כתב:

לא כי אוסנת עדיף...

 

אסתי עדיפה :)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, me5000 כתב:

סובארו במחיר של לנד קרוזר? 

לנד קרוזר במחיר של ב.מ.וו? ב.מ.וו  במחיר של 3 מיצובישי אטראז'? מיצוביש אטראז' במחיר של 18,035 ביצי קינדר?
אז נכון , באחרון הגזמתי - עדיף ביצי קינדר. אבל ברצינות, אני לא כל כך מסכים עם הנחת היסוד בשאלה שלך. 

עובדתית, אובייקטיבית חוץ מנהיגת שטח - אין ללנד קורזר יתרון על האיוולטיס בכל מה שחשוב ללקוחות הממוצעים. 

למעשה הלנד קרוזר מציע בעיקר יכולות שטח מצוינות וסחירות פנטסטית - אבל את הראשונות לא מנצלים רוב הלקוחות ואם השני הוא השיקול שמוביל ומאפיל על התאמה לשימוש ותמורה - טוב, זה עניין אחר. 

 

האיוולטיס הוא רכב מעולה ומבצע את הרוב המוחלט של הדברים שאנשים רוצים מרכב כזה בצורה יוצאת מן הכלל. הבעיה שלו היא המחיר, לא המכונית.

לטעמי, עם גרסת כניסה ב-250-260 אלף שקלים שמנכה את כמויות האבזור המוגזמות שלו, שומרת על יכולות הליבה שלו - זה היה יכול להיות כלי תחרותי בתמורה שלו. 

תפוזים לתפוזים - ברמות האבזור ובתמחור שלו הוא תחרותי מול הקצה העליון של המתחרים שלו (לא לנד קרוזר) מבית שברולט ובטח מפורד. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ניכוי כמות האבזור המוגזם התכוון ביחס לגרסת כניסה זולה (ב-250-260 אלף שקלים), כזו שתבוא בלי חימום ואוורור מושבים, או מערכת שמע של הרמן קרדון, ריפודי עור, חישוקי 20 אינץ'.

ברמות הגימור הנוכחיות שלו, מול המתחרים (שתי רמות הגימור הגבוהות של הטראוורס והפורד) - הוא בסדר גמור. 

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, Mr_Shankly כתב:

וכן, כנראה דינה יהיה כמו של הלבורג - אקזוטיקה מקומית באדיבות התיחמור של סמל"ת

אני ממש רוצה לדעת כמה הלבורג הזו מכרה פה. ראיתי יותר מזארטי פרארי ופורשה בכבישי ארצנו מאשר לבורג.

גילוי נאות: ראיתי אחת כזו בסה"כ.

עריכה אחרונה על ידי dotan123
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, קרמבו כתב:

ניכוי כמות האבזור המוגזם התכוון ביחס לגרסת כניסה זולה (ב-250-260 אלף שקלים), כזו שתבוא בלי חימום ואוורור מושבים, או מערכת שמע של הרמן קרדון, ריפודי עור, חישוקי 20 אינץ'.

ברמות הגימור הנוכחיות שלו, מול המתחרים (שתי רמות הגימור הגבוהות של הטראוורס והפורד) - הוא בסדר גמור. 

צודק, די מאמין שלא היה להם כזה אופציה או שהעלות השולית של כל האבזור לא היתה נותנת הנחה משמעותית.

נ.ב. יש כאן לפעמים מחשבה של חברי פורום שאצל יבואני הרכב יושבים חברה שלא מבינים מספרים, אז זהו שלא, יושבים שם לרוב אנשים שמבינים טוב מאוד בתמחור ולא תמיד כל השיקולים שלהם יש אנחנו יודעים.

כמובן שאת הלקוח זה לא מעניין ומחיר - תמורה הוא מה שמעניין אותו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלי תמוה ברכב הזה (או במנוע יותר נכון), שבנפח 2.4 טורבו נתון המומנט די נמוך יחסית של 28 קג"מ, בעוד שבלא מעט דגמים מנועי 2.0 טורבו מגיעים בנתון מומנט 

גבוה יותר משמעותית (אפילו במתחרות- באקספלורר נתון המומנט גבוה ב-50% על מנוע של 2.3 טורבו).
הייתי מצפה שמנוע כזה ייתן ביצועים טובים יותר, אם לא - לפחות כיול לטובת מומנט גבוה יותר ופחות הספק.  קצת מוזר להבנתי הדלה. 

עריכה אחרונה על ידי netco
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...