Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמות שמן גיר ניסן מיקרה 2013


lizer2121
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

שלום!

 

אני מבצע טיפול בניסן מיקרה 2013, כחלק מהטיפול 120k מופיע להחליף שמן גיר.

בספר רכב לא מופיע הכמות כמו כן ברכב אין מדיד שמן אלא פקק בלבד.

מחיפוש באינטרנט נראה שאנשים כותבים שמודדים את הכמות שיצאה ומוסיפים בהתאם.

הבעיה היא שכמות השמן שיצאה היא רק ליטר ורבע, וזה נשמע מעט מדי.

 

איך אני יכול לדעת אם נדרש למלא עוד?

האם בכלל יצא הכול?

חושש שלא אוסיף מדי הרבה

 

תודה רבה ויום טוב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה לא הוצאת כמו שצריך אולי יש לך מדיד שנורקל בפנים שצריך להוציא אותו. הוצאת מה שהוצאת תחזיר רק מה שהוצאת. לא יותר. ותלמד איך באמת מרוקנים שמן אצלך. כנראה שנורקל.

Volkswagen Golf Hatchback, Mark IV (1J1), 2001, 2.0L 115 HP, automatic.

Sold - Skoda Fabia Hatchback, Mark 2, 2013 1.4L MPI, 86 HP, manual.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יש שם צינורית מדידה שמשמשת לביצוע מפלס, צריך לפרק גם אותה. 

 

אתה לא עובד לפי נוהל יצרן או לפי מדריך וידאו שמישהו צילם? 

 

כי זה חובה. 

 

יש תהליך לביצוע מפלס, יש שני פילטרים דק וגס שלפחות את הדק חובה להחליף. 

 

זה רק ריקון ומילוי. 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לצאת באיזור 4 ליטר.

מפלס צריך לבדוק בטמפ שמן 40 מעלות ע'י פתיחת הבורג התחתון וממלא שמן עד שיוצא זרזיף שמן.

 

צריך להחליף את הפילטר העדין ופילטר הגס.

 

יש פרצדורה להחלפת שמן.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מורכבת אבל יש פרוצדורה של היצרן אתה צריך לרכוש סקנר obd עם תוכנה ייעודית cvtz50 שתיפנה לסנסור הטמפרטורה של הגיר,שמן מקורי בלבד של ניסאן,2 מסננים חדשים עדין וגס,משפך שיוכל להיכנס לחור המדיד,אלן שיפתח את הצינורית.

רוב האנשים לא מחליפים את המסננים ולא מנקים את המגנטים בקארטר ומשאירים את הלכלוך,המסננים יחד יכולים לעלות כמה מאות שקלים, חשוב שהמסנן העדין יהיה מקורי בלבד.

 

יש 2 סוגי שמנים ns2 ו ns3 ,יש לבדוק מה מתאים לך לגיר.

 

החלפת שמן בגיר עד 60000 קמ להחלפה ראשונה מכיוון שרק חצי מכמות השמן יוצאת, בהחלפה שניה כדאי לרדת אפילו ל 40000 קמ וכן הלאה.

 

תחפש את הפרוצדורה ברשת.

עריכה אחרונה על ידי levy
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, levy כתב:

לא מורכבת אבל יש פרוצדורה של היצרן אתה צריך לרכוש סקנר obd עם תוכנה ייעודית cvtz50 שתיפנה לסנסור הטמפרטורה של הגיר,שמן מקורי בלבד של ניסאן,2 מסננים חדשים עדין וגס,משפך שיוכל להיכנס לחור המדיד,אלן שיפתח את הצינורית.

רוב האנשים לא מחליפים את המסננים ולא מנקים את המגנטים בקארטר ומשאירים את הלכלוך,המסננים יחד יכולים לעלות כמה מאות שקלים, חשוב שהמסנן העדין יהיה מקורי בלבד.

 

יש 2 סוגי שמנים ns2 ו ns3 ,יש לבדוק מה מתאים לך לגיר.

 

החלפת שמן בגיר עד 60000 קמ להחלפה ראשונה מכיוון שרק חצי מכמות השמן יוצאת, בהחלפה שניה כדאי לרדת אפילו ל 40000 קמ וכן הלאה.

 

תחפש את הפרוצדורה ברשת.

לעומת רכבים אחרים שאני מכיר, שההחלפה שמה מסתכמת בריקון ומילוי, מדובר על פאקינג פרוצדורה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל הפרוצדורה הזו מבטיחה מפלס שמן מדוייק מאוד, לא חצי ליטר יותר ולא חצי ליטר פחות, מה שחשוב לפעולה התקינה של הגיר. 

 

 

אותו דבר קיים בגיר פיז'ו AL4 ובגיר 4 הילוכים של פולקסווגן, כנראה קיים אצל עוד יצרנים.

 

  • אהבתי 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...