Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 5008 שנת 2015 165 כ"ס פירמיום pk


יצחק 43
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

בתאריך 1.11.2020 בשעה 15:21, יצחק 43 כתב:

אני מבין שאין לי יותר מדי ברירות בתקציב הזה לא אוכל להביא משהו נורמלי, אצטרך לדחוק את עצמי עוד קצת...

מה אתם אומרים על הרכבים האלו?

סיטרואן C4 פיקאסו Comfort PK אוט' דיזל 7 מק' 2.0

רנו גרנד סניקExpression אוט' דיזל 7 מק' 1.5 

 

- מה ההמלצה? לקחת את הסטרואן או הרנו?

- איך הרכבים הללו מבחינת אמינות טיפולים ודלק?

- והאם עדיף בסיטרואן מנוע בנזין? (ראיתי שיש מלא דגמים)

אולי בכל זאת מישהו יכול לענות לי על השאלות הללו, או לתת לי לפחות כיוון?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ב-2015 נמכרו 66 יחידות בלבד של ה-5008, מתוכן 8 יחידות בלבד עם המנוע 165 כ"ס.   להלן רשימת מספרי הרישוי שלהן. כל השאר הן עם המנוע הישן.   6979134 69804

לא ממש לא.. לא חשבתי שזה עד כדי כך... אני כן נבהל מרכבים עם אחזקה רגישה ועוד יותר נבהל מבלתמי"ם. כפי שכתבתי קודם לכן, כן ניסיתי לדחוק את עוד קצת עצמי בעניין התקציב  לכיוון ה 45-50 אלף כדי להביא מ

לסניק גיר רובוטי שמצריך תחזוקה לא תמיד זולה, לפיקאסו יש בעיה במיכל האוריאה שעלולה להביא להחלפה שלו, גם כאן מדובר בלא מעט אלפי שקלים.

 

בהנחה ששניהם באותו מצב הייתי מעדיף את הפיקאסו. הוא מודרני יותר, חזק יותר ועם גיר פלנטרי, ובשאיפה בעיית מיכל האוריאה היא חד פעמית (בניגוד לתקלות בגיר הרובוטי). אבל! כמעט אף פעם לא יהיו שני רכבים במצב ממש דומה בגיל כזה (בטח לא רכבי דיזל, שמראש נקנים לנסועה גבוהה), ולכן כדאי מאוד לבחור גם (אם לא בעיקר) לפי המצב של הרכבים הספציפיים עצמם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי ממליץ לך בחום לחפש רכבים אחרים אם חשובה לך האמינות.

 

אני בעל פיקאסו בנזין 165 כ"ס "האמין". (וכתבתי לא מעט בשרשור שצוין כאן)

 

גם אלו שטענו שהוא אמין זה בהשוואה למנועי יורו 6 מודרניים- בעברית פשוטה יחסית לרכבים מורכבים הוא אמין יחסית למאזדה טויטה ושות' הוא ממש לא בכיוון.

 

איך מוסך גבע (שהוא מוסך מתמחה לצרפתיות)  אז אמר לי "אופרה אחרת".....

 

אם אמינות חשובה לך מאוד רד מהרכבים האלו. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מה התחלופה אחי? אני גם לא שש לרכוש רכב צרפתי, הבעיה שבתקציב שלי אין אפשרות לקנות משהו נורמלי ולא מיושן...

יש לך אולי כיוון לתת לי?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מזה שהסיכוי שתמצא פיקאסו דיזל דור 2 בתקציב שלך שהיא לא נבלה הוא בערך 0%

 

אם כבר באזור ה40000 אפשר למצוא בנזין סבירה ותו לא.

 

אם אמינות היא ערך עליון -לדעתי לך על מאזדה 5 /טויוטה ורסו הן פחות נוחות אמנם אבל בעלות טכנולוגית הנעה ישנה ואמינה. והוכיחו את עצמן יפה מאוד. 

 

אם אתה לא נבהל מרכבים עם אחזקה רגישה ובלתמי"ם לא זולים בכלל (גם ברכבים מתוחזקים לפי הספר) עם בונוס בשימושיות ונוחות לך על הפיקאסו בנזין. וקח בחשבון גם ירידת ערך תלולה.

 

אני בעד שבנאדם יעשה שיקולים מלאים לפני הרכישה. אני עם כל מה שכתבתי בחרתי בפיקאסו בדגם המאובזר יותר כי לי מאוד חשובה הנוחות והאבזור ובמחיר כזה לא היה שום דבר שמתחרה בה

 

(ונפלתי ביישור קו באזור ה10 על רכב שמור מאוד עם 85 אק"מ על חלקים שלא קשורים לצורת השימוש ברכב) 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, yd b-4 כתב:

אם אתה לא נבהל מרכבים עם אחזקה רגישה ובלתמי"ם לא זולים בכלל (גם ברכבים מתוחזקים לפי הספר) עם בונוס בשימושיות ונוחות לך על הפיקאסו בנזין. וקח בחשבון גם ירידת ערך תלולה.

לא ממש לא.. לא חשבתי שזה עד כדי כך... אני כן נבהל מרכבים עם אחזקה רגישה ועוד יותר נבהל מבלתמי"ם.

כפי שכתבתי קודם לכן, כן ניסיתי לדחוק את עוד קצת עצמי בעניין התקציב  לכיוון ה 45-50 אלף כדי להביא משהו נורמלי חדיש וטוב. בנתיים לא שומע כאן על רכב 7 מקומות שעפים עליו בתקציב הזה...

ואם גם הפיקאסו מקבל כאלו ביקורות לא חיוביות כנראה שארד ממנוג גם כן.

אבדוק כעת על הטיוטה והמזדה 5 כהמלצתך.

השם יעזור שנמצא משהו טוב,

תודה לך אחי!

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ב45 50 אתה מביא אחלה ורסו או יורד בשנתון וקונה אאוטלנדר (דיי מטופש לדעתי אבל יש כאלו שרוצים ג'יפ בכל מחיר)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב הזה אתה מוצא וורסו 2011-12 עם סביב 200K ק"מ (או 2012 עם קרוב ל-250). לא יודע להגיד באיזה מצב הם וכמה יעלה לעשות עם וורסו כזה עוד 100,000 ק"מ נניח.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, pooh-bear כתב:

בתקציב הזה אתה מוצא וורסו 2011-12 עם סביב 200K ק"מ (או 2012 עם קרוב ל-250). לא יודע להגיד באיזה מצב הם וכמה יעלה לעשות עם וורסו כזה עוד 100,000 ק"מ נניח.

לא נו... זה לא אמיתי כל הסיפור כאן...

200- 250 אלף ק"מ??? שנת 2011??? 

מה אני אעשה עם רכב כזה?!

לא נשמע דיל טוב בכלל, לשלם 50 אלף ש"ח לקבל רכב עם נתונים כאלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי בכדי לקצר לך את התהליכים אתה מחפש רכב 7 מקומות בתקציב של 40K שלא יכנס למוסך אלא לטיפולים שוטפים, אמין מרווח וחסכוני, בשביל זה תצטרך גם לסמוך על הנס.

 

אמינות נטו (ולטעמי גם נוחות שימוש בגלל הדלתות) המאזדה 5 מככבת היא לא מרווחת אבל סבירה ובתקציב שלך תוכל למצוא משהוא נורמאלי.

וורסו בתקציב הזה רק מכוניות שעברו לא מעט ויש מצב לכניסות לא מתוכננות למוסך וגם כאן הרכב צפוף.

סניק - אחזקה שוטפת יחיסת לא זולה (תבדוק שהרכב עבר החלפת טיימינג זה סיפור יקר) אבל דגם הדיזל מוצלח מאוד חסכוני וגם יחסית בטוח, החלפת הקלאצ'ים תעלה כמה אלפים טובים אבל לדעתי שווה מאוד לשקול.

בסכומים האלו הייתי מוציא את הסיטרואן והפיג'ו מהמשוואה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה יותר לכיוון ה40-45. ב-50 אולי תמצא משהו קצת יותר נורמלי, אבל לא 2015 עם 100,000 ק"מ.

 

זו גם טויוטה, גם 7 מקומות, וגם רכב שכבר לא מייצרים יותר (אז מי שממש רוצה אחת חייב לקנות משומשת). קח בחשבון שאלו רכבים שעולים 150-200 כחדשים, למבוקשים מביניהם ירידת הערך די איטית.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, pooh-bear כתב:

זה יותר לכיוון ה40-45. ב-50 אולי תמצא משהו קצת יותר נורמלי, אבל לא 2015 עם 100,000 ק"מ.

 

זו גם טויוטה, גם 7 מקומות, וגם רכב שכבר לא מייצרים יותר (אז מי שממש רוצה אחת חייב לקנות משומשת). קח בחשבון שאלו רכבים שעולים 150-200 כחדשים, למבוקשים מביניהם ירידת הערך די איטית.

אוקי אבדוק את זה באמת ביד 2 נראה מה יעלו התוצאות!

מודה לך מאוד אחי.

לפני 9 שעות, llaavvii כתב:

אולי בכדי לקצר לך את התהליכים אתה מחפש רכב 7 מקומות בתקציב של 40K שלא יכנס למוסך אלא לטיפולים שוטפים, אמין מרווח וחסכוני, בשביל זה תצטרך גם לסמוך על הנס.

 

אמינות נטו (ולטעמי גם נוחות שימוש בגלל הדלתות) המאזדה 5 מככבת היא לא מרווחת אבל סבירה ובתקציב שלך תוכל למצוא משהוא נורמאלי.

וורסו בתקציב הזה רק מכוניות שעברו לא מעט ויש מצב לכניסות לא מתוכננות למוסך וגם כאן הרכב צפוף.

סניק - אחזקה שוטפת יחיסת לא זולה (תבדוק שהרכב עבר החלפת טיימינג זה סיפור יקר) אבל דגם הדיזל מוצלח מאוד חסכוני וגם יחסית בטוח, החלפת הקלאצ'ים תעלה כמה אלפים טובים אבל לדעתי שווה מאוד לשקול.

בסכומים האלו הייתי מוציא את הסיטרואן והפיג'ו מהמשוואה.

תקציב של 50 ...

פיג'ו ירד מזמן בגלל הטיפולים והאחזקה שלו וגם בגלל המנוע כמובן.

וורסו ומזדה אבדוק עליהם כפי שאמרתי.

סיטרואן לא קיבלתי עליו המלצות חמות אז גם הוא כנראה ירד (חבל כי הוא נראה הכי חדיש ועם המחיר הכי נורמלי).

לגבי הסניק הבנתי שהגיר הוא גיר רובוטי כפולת מצמדים, ולפי שרשורים שקראתי כאן גיר כזה הוא לא מציאה ... האם זה בגלל  הקלאצ'ים הוא הבעייתי בגיר הזה ולכן כתבת שצריך להחליף גם אותם? אם כן כל כמה זמן צריך להחליף אותם? והאם לא כדאי לברר אם כבר הוחלפו כמו שמבררים לפני כן על הטיימינג?

עוד שאלה קראתי שרשור של 24 עמודים שיש בעיה במיכל אוראה אצל הסטרואן, בסניק אין בעיה כזו?

דבר אחרון בעיות חשמל ברנו הבנתי שזה דבר נפוץ הלא כך?

 

תודה לך על העזרה וסליחה אם אני מציף אותך/כם בשאלות!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 31.10.2020 בשעה 07:20, Ron.P כתב:

הפוך..הצרות היו במנוע שב.מ.וו תיכנן,פיגו לקחו את המנוע ,החליפו בו הכל,השאירו רק את הבלוק בלי הבוכנות{החליפו}.

 

זה בדיוק מה אני מתכוון ידידי, רק שאתה אומר BMW ואמין באותו מפשט נשמע טוב מאשר פיג'ו ואמין, קצת לשחק עם הראש.

 

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...