Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 5008 שנת 2015 165 כ"ס פירמיום pk


יצחק 43
שימו לב! השרשור הזה בן 903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לכל חברי הפורום,

אשמח לשמוע חוות דעת על פיג'ו 5008 בשנים 2015-2016... 

הבנתי שהדגם הישן של השנים 2010 - 2014 (156 כ"ס) עשה בעיות.

האם הדגם שלאחר מתיחת הפנים טוב יותר?

משיחות עם אנשים הזהירו אותי  מאוד שלא להתקרב בשום פנים ואופן ל 5008.. האמנם?!

שאלה נוספת:

ראיתי כאן המלצות על פורד s-max , האם כדאי לרכוש את הפורד בשנתון נמוך יותר (2012/2013) מאשר הפיג'ו שנת 2015?

במידה ויש למישהו המלצה על רכב אחר אמין וטוב יותר אני פתוח להצעות. אציין שהדבר שחשוב לי יותר מכל זה אמינות, מוכן להתפשר על נוחות וכו' אבל העיקר שלא אמצא את עצמי מבלה חלילה במוסכים.

דבר נוסף אשמח לדעת-

האם עלות הטיפולים של ה 5008 גבוה יחסית לשאר המכוניות?

והאם יש משהו שחשוב שאשים לב אליו קודם הרכישה?

תודה לכל המגיבים!!

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב מאוד נדיר - גם בשנים האלו נמכרו עדיין רכבים עם מנועי 156 כ"ס. תוודא טוב טוב שאכן מדובר ב-165 (שאפשר להתווכח לגבי האמינות שלו, אבל היא בוודאי טובה יותר מזו של ה-156).

 

אני לא חושב של-ב.מ.וו יש קשר למנוע ה-165 (ולא שזה כל כך משנה, אבל למיטב ידיעתי ה-165 הוא כבר שדרוג של PSA בלבד ומעולם לא היה בשימוש באף רכב של ב.מ.וו)

 

ה-s-max חזקה ומהנה יותר מהפיג'ו, אבל עלויות התחזוקה שלה עלולות להיות אפילו יותר גבוהות, בעיקר באזור הגיר. אם אתה מחפש ראש שקט ועלויות תחזוקה סבירות, ה-s-max היא בוודאי לא הכיוון הנכון.

 

אלטרנטיבה לא רעה בכלל יכולה להיות C4 פיקאסו מאותן שנים של ה-5008 המדוברת, שהיא נפוצה בהרבה, מודרנית יותר ועם אותם מנוע וגיר. אין באמת סיבה טובה להעדיף את ה-5008 עליה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אז smax ירד מהפרק... לא רוצה עלויות אחזקה גבוהות.

לגבי סיטרואן לא ידעתי שגם היא מומלצת לצערי גם עליה שמעתי הכפשות לא מועטות (נכון או לא לא יודע).

בכל אופן כך או כך לפי מה שבדקתי בסיטרואן שנת 2015 (וגם 2014) לא לתקציב שלי (אלא אם כן כדאי לרדת בשנתון?)

מה שמשאיר לנו את ה5008 ובזה ראיתי שתי אופציות:

רכב אחד שנת 2013 (עלייה לכביש 10/2013) עשתה 100,000 ק"מ , יד ראשונה ב - 24,000 ש"ח (156 כ"ס)

רכב שני, שנת 2015 (עלייה לכביש 06/2015) עשתה ,94,000  ק"מ, יש שניה , בעלות קודמת ליסינג, ב 34,000 ש"ח (165 כ"ס)

על איזה מהם כדאי ללכת?

אציין גם ששוחחתי עם שני בעלי הרכבים ושניהם מאוד פירגנו על הרכב (ברכב של שנת 2015 הוחלף לא מזמן חלק מסויים שאחראי על כל החשמל ברכב ב 1000 ש"ח, וגם הוא עשה טיפול גדול החליף פלגים מקוריים). 

שאלה אחרונה מה לגבי "קיא קארנס" או "רנו גראנד סניק" איך הם? כדאי לבדוק גם אותם?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, pooh-bear כתב:

זה רכב מאוד נדיר - גם בשנים האלו נמכרו עדיין רכבים עם מנועי 156 כ"ס. תוודא טוב טוב שאכן מדובר ב-165 (שאפשר להתווכח לגבי האמינות שלו, אבל היא בוודאי טובה יותר מזו של ה-156).

לא הבנתי בהתחלה את המשפט הזה, חשבתי שהכוונה שאפשר להתווכח על האמינות של ה 156 שיש כאלו שיאמרו שגם היא אמינה... לכן שאלתי לגבי שנת 2013. כעת אני רואה שpoor-bear התכוון לומר שאפשר להתווכח על האמינות של ה 165 שיש כאלו שיאמרו שגם היא לא אמינה.

בקיצור אם ככה לא נראה לי שכדאי להכניס את הראש למיטה חולה, אם גם בדגם עם ה 165 כ"ס יש ספק לגבי המנוע אני יורד (בצער רב) מ- 5008 (אלא אם כן פיספסי כאן משהו)

מלבד רנו (שאתחיל לחפש) מישהו יכול להמליץ על עוד רכב 7 מקומות (תקציב של עד 35,000 ש"ח)? אולי סטרואן בשנתונים שלפני 2014?

בעצם לסיטרואן יש את אותו המנוע והגיר של 5008...

אז גם הוא לא רלוונטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. המנע מפיקאסו או 5008 1.6 עם שנתון קטן מ 2015. לגבי מנוע חדש יותר 165 : לדעתי המנוע בסדר אבל עדיין יתכנו תקלות מסביבו. על זה היה פה ויכוח סוער לפני שבוע. צריך לחפש את השרשור הנכון. מה ששמתי בהתחלה זו טעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לך אחי.

אשמח אם תשלח את הקישור הרלוונטי...

אז מה אתה אומר לגבי הרנו בשנתונים שלפני 2014, שייך? או שלא להתקרב לצרפתיות בשנתונים האלו וזהו?

 

ושוב חברים למי שיש עוד המלצות אשמח לשמוע!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסניק דור שלישי (שרלוונטי אליך) אמינה עם מנוע בנזין (גיר ומנוע משותפים גם לניסאן קשקאי), וסבירה עם מנוע דיזל (מנוע מצויין, גיר רובוטי שאמין בסה"כ אבל התחזוקה שלו כשמגיעה לא זולה).

 

מצד שני הבנזין מאוד לא חסכונית, אז זה תלוי כמה זה מפריע לך.

 

ה-c4 בדור הקודם (עד אמצע 2014) לא רק מגיעה עם המנוע הבעייתי (thp156) אלא מוסיפה על זה גיר רובוטי חד מצמדי (שהוא לא זוועה מבחינת אמינות, אבל פחות נעים לשימוש). מאוד לא מומלצת.

 

בתקציב שלך לא תמצא משהו מושלם. גם אם תחפש איזו יפנית ישנה יותר (וורסו לדוגמה), תמצא רכב ישן בכמה שנתונים ועם ק"מ גבוה יחסית, גם הוא לא יהיה אמין ב-100%. השאלה היא אם אתה מעדיף להתמודד עם זה או עם ה-165 של ה-5008, בהנחה שבכלל תמצא אחד (זה שבמודעה ביד2 כתוב 165 ממש לא מבטיח שזה המצב) 

 

אם אתה יכול להתפשר על גיר ידני, בטיחות, עיצוב, אבזור הורגשה זולה באופן כללי - אולי תצליח למצוא בתקציב דאצ'יה לודג'י דיזל. קח בחשבון שגם המנוע שלה יצריך תחזוקה בסופו של דבר, אז לא הייתי קונה אחת עם 300,000 ק"מ בציפייה ששום דבר לא יתקלקל 

 

אפשר לחפש מאזדה 5, אבל היא די צפופה ובתקציב שלך תהיה כבר די ישנה (סביב 2010 מחופש קצר ביד2) 

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

pooh-bear תודה לך על המענה המפורט!!

ראשית אתחיל בכך ש: 

-גיר ידני לא בא בחשבון (בגלל אישתי)

-c4  של הדור הקודם ירד מהפרק

-יפנית עם ק"מ גבוה לא רוצה

שנית, אני חוזר רגע לשאול לגבי ה 5008 165 כ"ס... (אישית עד לא מזמן בכלל לא רציתי לשמוע על צרפתיות מרוב שלכלכו על באמינות שלהם, אבל כעת דווקא הלב שלי נוטה לרכוש דווקא אותה):

1. האם גם ב 100 אלף ק"מ המנוע יכול לעשות בעיות?

2. האם חוץ מהמנוע אני יכול להיות רגוע לגביו בשאר הדברים? הבנתי שלצרפתיות יש בעיות של חשמל וכל מיני כאלו?

3. לפי מה שחשבתי עד עכשיו הדגם החדש 165 כ"ס זה הדגם שעשו לו מתיחת פנים ב 2015, אם כך זה אמור להיות פשוט לזהות אותו. לפי מה שאתה אומר זה לא כל כך פשוט, האמנם???  מדבריך אני מבין שמתיחת הפנים זה לא ראיה לכך שהמנוע הוא 15 כ"ס ואפשר למצוא גם בשנת 2015 שעשו לו מתיחת פנים ובכל זאת המנוע נשאר 156 כ"ס. אם כך אז איך אני באמת יכול לדעתם עם איזה מנוע אני מקבל את הרכב?!?! ?!?

כמו כן אשמח לדעת לגבי הסניק דור שלישי , היא אמינה זה כבר נשמע טוב ומרגיע. השאלה מה זה אומר שהיא לא חסכונית בדלק? כמה לא חסכונית?

שאלה נוספת בזמנו ראיתי קיא קארנס שנת 2012 כמדומני עם 130 אלף ק"מ ב 34,000 ש"ח יד שניה. האם זה יכול להיות אופציה טובה ונותן לי שקט מבחינת אמינות ודלק? ואם כן איך היא משאר הבחינות (מרווח, נוחות, חדשנות).

שאלה אחרונה אני מחזיר אליך את הכדור, אתה זה שמבין כאן. מה אתה היית עושה במקומי?? 5008 עם כל המשתמע? (ואם כן האם בדווקא 165 כ"ס או שזה לא כל כך משנה כי שניהם המנוע שלהם לא משהו), סניק דור שלישי?? יפנית ישנה?? או את הקיא הקוריאנית???

סליחה שהצפתי אותך בשאלות אחי! 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדרך הבטוחה לזהות את דגם המנוע היא לפי רישיון הרכב. המנוע המעודכן, יורו 6 עם הספק 165 כ"ס EP6FDT, ברישיון הרכב תחת סעיף מנוע אמור להיות 5GZ או 5GW או 5GL. 

 

דגם ה-5008 דור ראשון עם המנוע המעודכן נדיר מאד. שקול את ה-3008 עם אותו מנוע או ה-C4 גרנד פיקאסו שהרבה יותר נפוצה

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...