Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטיה וורסו - תקלת Mechanical Problem in Hydraulic Control System


Verso-2010
 שיתוף
עוקבים 4
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Verso-2010,

פוסטים מומלצים

היי

יש לי תקלה בטויוטה וורסו 2010 (8 מקומות), התקלה 3 ימים ברציפות

ביום ראשון האוטו כמעט כבה (אך עדיין נוסע) כמו בסרטון של היום השלישי

ביום השני חיברתי צ'יפ אבחון ELM327 עם אפליקציה Torque Pro

ביום השני האוטו נסע בבוקר ללא תקלה וללא נוריות אזהרה ובערב האוטו הציג תקלה ושוב כמעט כבה (אך עדיין נוסע)

היום ביום השלישי הרכב נוסע עם נוריות אזהרה 

זה קוד התקלה מאפליקציה Torque Pro:

https://www.troublecodes.net/p1codes/p1750/?from=torque

נוריות אזהרה שנדלקו:

ביום הראשון והשני בערב: נורית תקלת מנוע+ נורית אזהרה צהובה, מצבר, הגה, כרית אוויר, הודעת ונורית VSC System ואז הרכב "נכבה" אבל ממשיך ליסוע, אגב ההגה היה קשה והמערכת ואורות הרכב נכבו!

ביום השלישינורית תקלת מנוע+ נורית אזהרה צהובה, הודעת ונורית VSC System

צילמתי גם כמה שעונים שחשבתי שיכולים להיות רלוונטים לעזרה באבחון

* שעוני טעינה של המצבר +מהירות:

Screenshot_2020-10-29-07-30-49-037_org.prowl.torque.jpg

* קוד תקלה מהאפליקציה:

Screenshot_2020-10-28-17-20-17-804_org.prowl.torque.jpg

* שעון במצב נסיעה 8 ק"מ:

Screenshot_2020-10-29-07-32-36-693_org.prowl.torque.jpg

* שעון במצב עמידה:

Screenshot_2020-10-28-17-24-19-366_org.prowl.torque.jpg

* ביום השלישי: (נוסע)

IMG_20201029_072536.jpg

* ביום השלישי לאחר שהרכב נכבה:

IMG_20201028_172531.jpg

IMG_20201028_172505.jpg

* ביום השני סרטון רכב נכבה אך נוסע:

עריכה אחרונה על ידי Verso-2010
עריכה לצורך תיאור התמונות
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצבר חדש לפני חצי שנה...

והיום בבוקר נסע עם נוריות אזהרה ללא נורית מצבר

עריכה אחרונה על ידי Verso-2010
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש כנראה מפל מתח בבתי נתיך ראשיים, לא חייב להיות במצבר, צריך לאתר איפה זה. 

צריך שיהיה מתח מצבר תקין בהזנה של יחידות הבקרה, לפני שממשיכים באבחון נוסף.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...