Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה או רנו פלואנס (או לא על שניהם?)


bulwark
שימו לב! השרשור הזה בן 1244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז כך. יש לי תקציב של 25K ואני מחפש מכונית שתהיה מסוגלת לקחת עליות בקלות ונוחה מספיק להגיע מהצפון הרחוק למרכז.
 

בשתי סוכנויות שונות יש לי  את האופציה או לאופל אסטרה או רנו פלואנס עם מפרט זהה כמעט לחלוטין. שנת 2014, כמעט 140K בקילומטראז, שתיהן יד 2. האסטרה זה הberlina enjoy כאשר הרנו היא היותר בסיסית.

 

ממקורות שונים קיבלתי מידע סותר על האסטרה. חלק אומרים שהיא אחלה וחלק אומרים שהיא ממש לא אמינה ועם המון בעיות בגיר,במנוע ובטורבו. על הרנו אני לא יודע כמעט כלום.

 

אשמח מאוד לדעתכם ולניסיונכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על רנו עם מנוע 1.6?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקרונית ממה שאני מכיר, שני המנועים אמינים (1.6 ו-2.0).

2.0 היה משודך לגיר רציף תמיד, 1.6 היה משודך בהתחלה ל-AL4 ואחרי מתיחת הפנים שודך לגיר רציף.

כדאי לוודא שזה לא אותו גיר רציף שיש בניסאן מיקרה, שם הוא לא מציג את האמינות הכי גבוהה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שעל פלואנס 1.6 אפשר לומר שהיא לוקחת עליות בקלות, ללא תלות בגיר אליו המנוע מחובר.

 

  • רעיון טוב! 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד יש לך אופל אסטרה, אם מדובר ב1.4 טורבו זה מתכון לשלל בעיות, ישנן בעיות הצתה מוקדמת במנוע שגוררות אובראולים יקרים ונרשמו גם בעיות בבית טרמוסטט למרות שאם מדובר במודל 2014 יתכן מאוד והוא כבר הוחלף, האסטרה כן תיתן לך את מה שאתה מחפש מבחינת כוח מנוע וסחיבה בעליות, מדובר ברכב חזק ומהנה לנהיגה.

מצד שני רנו פלואנס, מנוע אכן אמין אבל הגיר הרבה פחות, מנוע ה1.6 ליטר לא יתן לך את הפתרון שאתה רוצה בסחיבה בעליות, מדובר ברכב חלש בטח ביחס לאסטרה.

אם אתה הולך על האסטרה שים לב שהיא טופלה כראוי ורק במוסכי החברה, כל שימוש בשמנים חילופיים שלא לפי פרוטוקול החברה המעודכן משנת 2015 יגרור אחריו בלאי גבוה של המנוע וסיכוי לנזק מצטבר בבוכנות עד לרמה של סדקים בבוכנה ושבירת טלטלים, אלו דברים שלא עולים בבדיקה במכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, dorsht כתב:

כדאי לוודא שזה לא אותו גיר רציף שיש בניסאן מיקרה, שם הוא לא מציג את האמינות הכי גבוהה

ב 1.6 זה כן אותו גיר שיש בניסאן מיקרה, ב 2014 הוא כבר אחרי אחרי עידכון בו חלק מהבעיות טופלו. עדיין אחרי 140 אלף ק"מ בליסינג הוא יכול להיות עם בלאי גבוה ותקלות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.10.2020 בשעה 15:54, Roycohen1979 כתב:

מצד אחד יש לך אופל אסטרה, אם מדובר ב1.4 טורבו זה מתכון לשלל בעיות, ישנן בעיות הצתה מוקדמת במנוע שגוררות אובראולים יקרים ונרשמו גם בעיות בבית טרמוסטט למרות שאם מדובר במודל 2014 יתכן מאוד והוא כבר הוחלף, האסטרה כן תיתן לך את מה שאתה מחפש מבחינת כוח מנוע וסחיבה בעליות, מדובר ברכב חזק ומהנה לנהיגה.

מצד שני רנו פלואנס, מנוע אכן אמין אבל הגיר הרבה פחות, מנוע ה1.6 ליטר לא יתן לך את הפתרון שאתה רוצה בסחיבה בעליות, מדובר ברכב חלש בטח ביחס לאסטרה.

אם אתה הולך על האסטרה שים לב שהיא טופלה כראוי ורק במוסכי החברה, כל שימוש בשמנים חילופיים שלא לפי פרוטוקול החברה המעודכן משנת 2015 יגרור אחריו בלאי גבוה של המנוע וסיכוי לנזק מצטבר בבוכנות עד לרמה של סדקים בבוכנה ושבירת טלטלים, אלו דברים שלא עולים בבדיקה במכון.

אוקי אז בתכלס מלבד ספר טיפולים במידה ויש, אין לי שום דרך לדעת האם המכונית טופלה כמו שצריך וקיבלה את השמנים המתאימים וזה גם ככה משהו שלא ניתן לבדוק, ואני מבין שבכל מקרה יש את הבעיות הצתה ההן שהזכרת. זה נשמע כאילו ללכת על האסטרה זה לקחת סיכון. ואם הרנו לא תתאים מבחינת כוח סוס זה אומר שאני בנקודת ההתחלה. יש אולי מכוניות שיכולות להתאים בתקציב שלי? 25K. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לרדת בשנתון לכיוון סיוויק האצבק 2011 אם תמצא כאלה שיש להן קילומטראז שפוי. 

אולי פורד פוקוס מנוע אקובוסט בדגם עם הגיר הפלנטרי (חלילה לא רובוטי דו מצמדי).

יציעו לך שברולט קרוז אבל היא חולקת מכלולים, שלדה, מנוע, גיר, טורבו ובקיצור את המחלות של האסטרה.

אתה נעול על גיר אוטומטי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחפש ואגית כמו סיאט איביזה או לאון עם גיר ידני, יש להן מנוע טורבו מודרני חזק מאוד ויעיל, שתיהן יתנו לך צריכת דלק מצויינת ובלי הבעיות של הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1244 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...