Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: רנו גרנד קופה: עדכון טכנולוגי ובטיחותי


yoav911gt2
 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, Bagtoshop כתב:

היי מתלבט אם לקנות רנו מגאן גרנד קופה 2019 1.5 דיזל . אשמח לקבל הכוונה לגבי הרכב . מומלץ לקנות יד שנייה כזאת ב90 אלף שח ?

מה הדרישות שלך מהרכב? על פניו במחיר כזה זו עסקה מאד אטרקטיבית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 דקות, Kreios כתב:

מה הדרישות שלך מהרכב? על פניו במחיר כזה זו עסקה מאד אטרקטיבית.

יש לי סיאט איביזה 2016 . אני מאוד מרוצה מהרכב.  

מחפש רכב מבחינת מנוע ברמה של הסיאט. לא ישבו רוב הזמן במושב האחורי אז אין צורך ברכב גדול. 

תקציב עד 100 אלף שח. נוסע 30 אלף בשנה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 דקות, Bagtoshop כתב:

יש לי סיאט איביזה 2016 . אני מאוד מרוצה מהרכב.  

מחפש רכב מבחינת מנוע ברמה של הסיאט. לא ישבו רוב הזמן במושב האחורי אז אין צורך ברכב גדול. 

תקציב עד 100 אלף שח. נוסע 30 אלף בשנה. 

בנסועה שלך הרנו אכן בחירה נכונה , לדעתי כדאי להעיף מבט גם על רכבים היברידים איוניק \ נירו.

קח בחשבון שה100 אלף שקל שלך יכולים לקנות למשל גם את הרנו קדגאר המצוידת במנוע זהה אך ניתן למצוא את הרכב במחירים אטרקטיבים יותר..

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, Bagtoshop כתב:

יש לי סיאט איביזה 2016 . אני מאוד מרוצה מהרכב.  

מחפש רכב מבחינת מנוע ברמה של הסיאט. לא ישבו רוב הזמן במושב האחורי אז אין צורך ברכב גדול. 

תקציב עד 100 אלף שח. נוסע 30 אלף בשנה. 

אם אין לך צורך ברכב גדול אז למה לשקול את הגרנד קופה מלכתחילה? למה שלא תחפש דיזל קטנה או רכב היברידי כפי שהוצע לך?
גם אני עברתי לרנו ממנוע TSI של לאון ואי אפשר להגיד שהרנו מרגישה נמרצת כמו האיביזה אבל מומנט גבוה בסל"ד נמוך מפצה על זה מעט.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      אחרי שלוש עשרה שנים ארוכות מאוד, רנו מציגה דור חדש למסחרית הקטנה שלה, עם עיצוב חדש, טכנולוגיה חדשה וחלוקה לשני גרסאות נפרדות, הקנגו והאקספרס.
      בעוד הקנגו מיועד לשוק האירופאי, הוא יציג פנים איכותי יותר ואבזור עדיף ולעומתו האקספרס אמור להיות פשוט ונגיש יותר. שתיהן יציעו גרסה לנוסעים וגרסה מסחרית.  
       

       
      בגרסאות המסחריות, נפח המטען נע בין 3.3 ל-4.9 קוב, כתלות בבסיס הגלגלים הנבחר, ארוך או קצר. הקנגו מציג חידוש מבחינת נגישות למטען, כאשר רנו הסירו את קורה B 
      בצד הנוסע, ובכך יצרו לטענתם את מפתן ההעמסה הצדדי הגדול ביותר קטגוריה, ברוחב של 141.6 ס"מ, כמעט פי שתיים מהדגם היוצא.
       

       
       הקנגו זוכה לעיצוב מחדש, הפרונט חדש לגמרי ומציג סבכת גריל גדולה, ניפוחים במכסה המנוע ובבתי הגלגלים, ופנסי תאורת יום בצורת C,
      בדומה לשאר דגמי המותג. פנים הרכב מכוון להציע חווית נסיעה של מכונית מהשורה במקום מסחרית, על ידי שימוש בחלקי פנים של מכוניות הנוסעים של המותג.  
      הדגמים הבכירים יציעו את מסך המולטימדיה 7' אינץ וכן לוח מחוונים דיגיטלי ובפעם הראשונה הקנגו יזכה לקבל מערכות בטיחות, בדמות בלימה אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת ומערכת סיוע לנגרר.
       

       
      היצרן מבטיח מגוון יחידות הינע, אך לא מספק יותר מדיי פרטים, סביר לצפות שמנוע ה-1.5 טורבו דיזל הותיק יופיע גם בדגם החדש  לצד מנוע ה-1.3 טורבו בנזין,
      משודכים לתיבות ידניות או אוטומטיות כפולות מצמדים. בנוסף, כמו בדגמים הקודמים, תוצע לקנגו גרסה חשמלית טהורה, שאמורה להציע טווח מוגדל וטעינה מהירה
      יותר בהשוואה לדור היוצא, שלו טווח של כ-160 ק"מ בנסיעה משולבת.
       

       
      הקנגו החדש ייוצר כמו קודמיו במפעל מאובוג בצרפת, ואילו האקספרס ייוצר במפעל טנג'יר במרוקו, וכנראה יחליף את הדוקר לבית דאצ'יה, המיוצר שם כיום, ושניהם צפויים להגיע לשווקים
      באזור אביב 2021.
       




    • מאת yoav911gt2
      אחרי שלוש עשרה שנים ארוכות מאוד, רנו מציגה דור חדש למסחרית הקטנה שלה, עם עיצוב חדש, טכנולוגיה חדשה וחלוקה לשני גרסאות נפרדות, הקנגו והאקספרס.
      בעוד הקנגו מיועד לשוק האירופאי, הוא יציג פנים איכותי יותר ואבזור עדיף ולעומתו האקספרס אמור להיות פשוט ונגיש יותר. שתיהן יציעו גרסה לנוסעים וגרסה מסחרית.  
       

       
      בגרסאות המסחריות, נפח המטען נע בין 3.3 ל-4.9 קוב, כתלות בבסיס הגלגלים הנבחר, ארוך או קצר. הקנגו מציג חידוש מבחינת נגישות למטען, כאשר רנו הסירו את קורה B 
      בצד הנוסע, ובכך יצרו לטענתם את מפתן ההעמסה הצדדי הגדול ביותר קטגוריה, ברוחב של 141.6 ס"מ, כמעט פי שתיים מהדגם היוצא.
       

       
       הקנגו זוכה לעיצוב מחדש, הפרונט חדש לגמרי ומציג סבכת גריל גדולה, ניפוחים במכסה המנוע ובבתי הגלגלים, ופנסי תאורת יום בצורת C,
      בדומה לשאר דגמי המותג. פנים הרכב מכוון להציע חווית נסיעה של מכונית מהשורה במקום מסחרית, על ידי שימוש בחלקי פנים של מכוניות הנוסעים של המותג.  
      הדגמים הבכירים יציעו את מסך המולטימדיה 7' אינץ וכן לוח מחוונים דיגיטלי ובפעם הראשונה הקנגו יזכה לקבל מערכות בטיחות, בדמות בלימה אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת ומערכת סיוע לנגרר.
       

       
      היצרן מבטיח מגוון יחידות הינע, אך לא מספק יותר מדיי פרטים, סביר לצפות שמנוע ה-1.5 טורבו דיזל הותיק יופיע גם בדגם החדש  לצד מנוע ה-1.3 טורבו בנזין,
      משודכים לתיבות ידניות או אוטומטיות כפולות מצמדים. בנוסף, כמו בדגמים הקודמים, תוצע לקנגו גרסה חשמלית טהורה, שאמורה להציע טווח מוגדל וטעינה מהירה
      יותר בהשוואה לדור היוצא, שלו טווח של כ-160 ק"מ בנסיעה משולבת.
       

       
      הקנגו החדש ייוצר כמו קודמיו במפעל מאובוג בצרפת, ואילו האקספרס ייוצר במפעל טנג'יר במרוקו, וכנראה יחליף את הדוקר לבית דאצ'יה, המיוצר שם כיום, ושניהם צפויים להגיע לשווקים
      באזור אביב 2021.
       





      לצפייה במאמר המלא
    • מאת אורטלוש
      שלום לכולם.. יש לי רנו קליאו ידנית 2015 טורבו ונפלה לי הדלת של הדלק (בצבע כחול) איך ניתן להשיג כזו?
    • מאת yoav911gt2
      ארבע שנים לאחר הצגתה ומאתיים אלף מסירות בעשרים ואחת מדינות, רנו מחדשת את הגרנד קופה
      (או מגאן סדאן כפי שהיצרן מכנה אותה בפשטות), באמצעות יישור קו טכנולוגי בתחומי הבטיחות, הנוחות
      והטכנולוגיה.  
       

       
      על מנת לזהות את הדגם המחודש, הגריל הוחלף לאחד עם אלמנטי כרום לאורכו, הפגוש קדמי מציג עיצוב ספורטיבי
      וכולל בנוסף מסיטי אוויר לבתי הגלגלים,  לטובת אווירודינמיות משופרת. נוספה גם תאורה לידיות הדלתות על מנת להקל
      על מציאתן בשעות חשוכות. להיצע הצבעים הקיים נוסף כעת צבע אפור חדש ומוצעים גלגלים בעיצובים חדשים, בגדלים
      הנעים בין 16 ל-18 אינץ'. 
       

       
      לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.2 אינץ' הכולל תצוגת ניווט ואפשרויות התאמה אישית יהיה סטנדרטי מעתה והלאה, והוא מציע
      אפשרות החלפה בין תצוגות והוספה של ווידג'טים כמו צריכת דלק במצב ECO  וכוח במצב ספורט.
      ברמות הגימור הבכירות יוצע מסך מולטימדיה חדש בגודל 9.3 אינץ', המציג את ממשק המולטימדיה איזי לינק של רנו. הממשק
      כולל תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, זיהוי קולי ניווט המתממשק עם שירותי גוגל ואפליקציה לשליטה על הסאונד של הרכב.
      רנו שמה דגש על שיפור בארגונומיה של הרכב, על ידי פישוט התפריטים והפיכת כפתורי השליטה על ההגה והמולטימדיה לנגישים יותר.
       

       
      כמו בדגמים אחרים שלה, רנו מציע אפליקציה המתממשקת עם הרכב , המאפשרת לראות את מיקומו, מצב הדלק, להגדיר ניווט מראש ועוד.
      תא הנוסעים התחדש בריפוד חדש למושבים , תוספת גוונים לתאורת האווירה, גימור כרום לפקדי המזגן, וכיוונון חשמלי למושב הנהג.
       
       
       
      תחום מערכות הבטיחות קיבל את השיפור שכל כך נזקק לו: מערכת בקרת השיוט כעת תומכת גם בתנועת עצור וסע, הבלימה האוטונומית
      מסוגלת לזהות הולכי רגל ופעולת האוטו הולד נעשה שקופה יותר בשביל חווית נהיגה חלקה יותר בעיר.  כל אלו יתווספו למערכות הקיימות כיום בגרנד קופה,
      התרעה על סטייה מנתיב, התרעת עייפות והתראה על רכב בשטח מת.
       

       
      יחידות ההינע יישארו כשהיו, כאשר לנו רלוונטיים מנוע הטורבו בנזין 1.3TCE  עם 140 כ"ס או 1.5 טורבו דיזל עם 115 כ"ס, משודכים לתיבת כפולת מצמדים
      בעלת שבעה הילוכים ומותאמים לתקן הזיהום המחמיר של יורו 6.
       

       
      חידוש הגרנד קופה מסיים בעצם את רענון משפחת המגאן שהחל עם ההאצ'בק והסטיישן עוד באזור בפברואר השנה, והוא החידוש האחרון לדור הנוכחי של משפחת
      המגאן, לפני המעבר של הדור הבא לתצורה חשמלית בלבד, על פי הקונספט שהוצג לאחרונה, הmegane eVision.
       
       
       
       
       
       

    • מאת menir1
      מנוע 1.2TCe מתוצרת רנו, שווק במגוון דגמים של היצרן וכן דגמים נוספים של דאצ'יה, ניסן ומרצדס.
       
      במאמר של המגזין הצרפתי L'argus, הובא מידע מבוסס על ניתוחי היצרן, המעיד על כך שמנועים שיוצרו עד 11/05/2016 סבלו מצריכת שמן מנוע חריגה. בעייה זאת השפיעה ככל הנראה על כ-400,000 מכוניות של היצרנים השונים שיצרו דגמים עם המנוע הנ"ל (מתוכם כ-100,000 של רנו לבדה). בין היתר המנוע קיים בדגמים הבאים ששווקו בארץ:
      רנו Clio דור 4 רנו מגאן דור 3 רנו Captur רנו Kadjar דאצ'יה Duster דאצ'יה Lodgy דאצ'יה Dokker ניסן קשקאי דור 2  
      גם בפורום, היו תלונות על צריכת שמן במנוע הזה. המנוע הנ"ל הושק ב-2012 במספר גרסאות - 115, 120, 125 ו-130 כ"ס. ייצור המנוע הופסק בסוף 2018 והוחלף ע"י מנוע חדש - 1.3TCe שיוצר בשיתוף עם מרצדס. 
       
      תלונות של לקוחות החלו להצטבר כאשר מנועים צברו נסועה של עשרות אלפי קילומטרים בלבד, כל התלונות תארו את אותם סימפטומים - חיווי של נורת לחץ שמן בלוח המחוונים וצריכת שמן של יותר מליטר ל-1000 ק"מ, בשילוב אפשרי לרעשים חריגים מהמנוע. לעיתים גם אובחנה פליטה של עשן מהאגזוז האופיינית לצריכת שמן חריגה כאשר טבעות האטימה של המנוע שחוקות ומאפשרות מעבר של שמן ישירות דרך הצילנדרים ושסתומי הפליטה.
       
      מהות הכשל התכנוני
      לחץ נמוך בסעפת היניקה, בשילוב ירידת לחץ חזקה בצילינדר גרמו לחסר איטום בצילנדרים - הבוכנות לא נלחצו בלחץ מספיק גבוה מול דפנות הצילינדרים, כתוצאה מכך טבעות האטימה ("רינגים") לא הצליחו לספק אטימה מספקת והשמן נשאב (בגלל הפרש הלחצים) לתוך חללי הצילינדרים ונשרף בזמן מהלך העבודה (כאשר המצת מצית את התערובת אוויר/דלק). בחלק מהמקרים, המחסור בשמן גרם לכשל של מנועים שהצריך החלפת מנוע.
       
      תוצר לוואי נוסף של מחסור בשמן, הוא פגיעה בשרשרת התזמון שנשברה במקרים רבים. המחסור בשמן גרם לוויברציות של גל הזיזים, מה שגרם לשרשרת להיתארך יתר על המידה עד כשל.
       

       
      כאמור, הכשל הנ"ל רלוונטי למנועים שיוצרו עד 11/05/2016.
      ניתוח של היצרנית רנו-ניסאן שנערך ב-2014, לאחר הגעת תלונות רבות מכל העולם, איבחן שהבעיה הופיעה בעיקר במנועים שננהגו בעיר או בסל"ד נמוך, תוך שינוי תדיר של מהירות הנסיעה (מה שאופייני למכונית המבלה את רב הזמן בסביבה אורבאנית/פרברית). 
       
      פתרונות
      באביב 2016 כל רשת ההפצה בעולם של רנו-ניסאן קיבלה הנחייה מסווגת לטיפול בתלונות הלקוחות, כדלהלן:
      פתרון ראשון לתלונה על נורת שמן/מפלס שמן נמוך - עדכון תוכנה של מחשב ניהול המנוע (ECU) - מהות העדכון להגביר את הלחץ בסעפת היניקה כאשר המנוע נמצא בעומס וסל"ד המנוע נמוך. מוסכי הרשת נדרשו לעקוב ולבצע שקילה של השמן לאחר 1600 ק"מ. אם המדידה מצביעה על צריכה חריגה (מפלס השמןן נמצא בקו התחתון או נמוך יותר), ההנחייה הבאה היא להחליף בוכנות. פתרון שני לתלונה על רעשים חריגים במנוע - ביצוע בדיקת קומפרסיה ובדיקת הפרשים. אם הפרשי הקומפרסיה הם פחות מ-25%, יש להחליף שרשרת תזמון ומותחן. אם ההפרשים גבוהים יותר, יש להחליף בלוק או את כל המנוע  
      היצרן נקט בתגובה "דיפרנציאלית", כלומר הנסועה וגיל המכונית נלקחו בחשבון, מה שגרם לחוסר עקביות בתגובת היבואן לתלונות הלקוחות. כמו במקרים דומים אצל יצרנים אחרים, לקוחות שלא טיפלו בצורה סדורה במוסכי רשת היבואן, נאלצו לשאת בעלויות בעצמם. לקוחות שטיפלו ברשת היבואן והכשל הופיע גם זמן קצר לאחר תום האחריות, קיבלו 95% השתתפות בחלפת המנוע.
       
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...