Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב חדש ובאחריות ל-X שנים - אתם הולכים למוסך מורשה מטעם היבואן, או שמסתפקים במוסך מורשה משרד התחבורה ?


Benor
 שיתוף
עוקבים 24

הרכב חדש ובאחריות ל-X שנים - אתם הולכים למוסך מורשה מטעם היבואן, או שמסתפקים במוסך מורשה משרד התחבורה ?   

90 הצבעות

  1. 1. כאשר הרכב חדש ובאחריות לאיזה מוסך אתם הולכים?

    • מוסך מורשה יבואן בלבד עד תום תקופת האחריות.
      79
    • מוסך מורשה משרד התחבורה.
      9
    • לוקח את הסיכון ומטפל לבד/חבר מוסכניק
      2


פוסטים מומלצים

בתאריך 27.10.2020 בשעה 10:23, farkash7 כתב:

גם ככה הטיפולים שתעבור במהלך ה-3 שנים של האחריות הם פשוטים ויחסית זולים.
הכסף שתחסוך אם בכלל לא שווה את זה.
יתפרו אותך במצתים פעם אחת. יתפרו אותך בבלמים פעמיים, ותשלם "אלמנט טיפול" בכל טיפול. אחרי שמחשבים כמה כסף זה מגיעים לכמה?
אם אתה ממש מתעקש לא "לצאת פראייר" מספיק שתחליף בלמים במוסך אחר, ותוריד את ההפרש למינימום ואף אחד לא יוכל לטעון שום דבר.
 

 

הפרשי המחירים גבוה בפער. 

טיפול קטן בצ'מפיון 700-1100 ש"ח על חלפים לא מקוריים, במוסך מורשה רגיל אני משלם 300.

ככל שהקילומטרז' עולה כך גם הפער בניהם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מטפל במורשה יבואן טוב גם אחרי האחריות וממש לא כל מורשה הוא כזה.   הסיבה היא שאם אני מטפל בחלפים באיכות מקבילה ההפרש בטיפול לא גדול ובתמורה אני מקבל שקט נפשי ושקט מתקלות (25 שנות רנו רצופות ו

למרות שזה לא רלוונטי לשרשור, בעיקרון יש לי תחביבים שונים בסדר עדיפות לפני רכב חדש (עולים הרבה)  מחסור בחנייה שתיתן לי שקט, דאגה למשפחה, והכי חשוב, רכב ב - 60/70K מספק עבורי. אני לא צריך יותר מזה

טוב, עוד סיפור בסדרה. זה קרה לפני כ 5 שנים. קרסו מורשה רנו. לרנו דיזל חייבים לשים שמן שעונה לדרישות של RN0720. המוסך לרכב שנמצא באחריות שם שמן של "פז" ש"עונה לדרישות". אין לו שום אישור של יצרן רכב לכך

אתה משלם 300 שקל על טיפול קטן רגיל לרכב ממותג VAG?
איזה שמן שמים לך? איזה פילטרים שמים לך? מי עובד לך על האוטו?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 13.11.2020 בשעה 07:20, save כתב:

הנושא חוזר בגרסה דומה כל שנה.
אני לא דוגמא. לא מטפל ביבואן כי מה שחשוב לי זו דיאגנוזה טובה ושקיפות.
מקפיד על חלפים מקוריים או OEM .
להחליף שמן כל מוסך יודע, גם מוסך יבואן . לי חשוב הדברים מעבר לשמן.
כמו שכתבו מעלי : ייתכן שאפול על מיכל אוריאה דפוק אבל בטווח הארוך אני מרוויח.
זה כמו לשאול את עצמך האם אתה משקיע ספקולטיבי או קונה רק אג"ח ממשלתי. עניין של אופי.

עוד פנינה : מוסך יבואן אומר לי בשיא הבטחון שלא מחליפים שמן גיר ברכב שלי.











 

לא חדש. מניסיון אישי עדיף למצוא מוסך מורשה תחבורה שאתה סומך עליו והוא מעוניין שתחזור אליו מאשר להתעסק עם מורשה יבואן שלא אכפת לו האם תחזור אליו או לא.

בתאריך 13.11.2020 בשעה 00:31, Michazzz כתב:

מי שיודע לעשות הכל לבד, תענוג. בתור אחד שלא ממש מבין במכונאות/חשמלרכב - אני סומך על המוסך, ומוכן לשלם קצת יותר פעם בשנה. אבל זה אני. תבדוק באחוזים כמה אנשים עם רכבים עד שלוש שנים מטפלים ברכב לבד, אני מאמין שהם מעטים.

כנראה שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך. אז אני מדגיש: אני לא קורא לטפל ברכבים לבד (למרות שאני אישית מחליף שמן/פילטר שמן בין הטיפולים רגילים). ההפך צריך לטפל במוסך כדי לא לאבד אחריות. אך מוסך זה ממש אבל ממש לא חייב להיות מורשה יבואן. מספיק שהוא יהיה מורשה תחבורה.

אנשים לא רוצים להבין שאחריות נותן לא מוסך של יבואן אלה יבואן עצמו. ואם איזה שהוא מוסך מורשה יבואן יסרב לטפל ברכב שלי ניתן להתלונן גם ליבואן עצמו, גם למועצת הצרכנים וגם ליצרן הרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים משפחתיים בלי דרישות מיוחדות - בדילרשיפ עם הוראה מדויקת מה לעשות ומה לא. (זה המקביל למורשה יבואן בארץ). עושה בדיוק לפי הספר. (מדי פעם עושה דברים עם חברים שעולים המון ביבואן על עבודות פשוטות - כמו בלמים לדוגמא. המחיר לשעת עבודה פה מאוד יקר)

 

רכבים שלי (weekend toys) עם דרישות מיוחדות - במוסכים שיש בהם משהו שאני סומך עליו שיודע מעבר.

בתקופת ה306 - זה היה מוסך מורשה של היבואן - בגלל הכירות אישית - והעובדה שהתעסקו עם רכבים ספורטיבים ורכבי מירוץ (הרכב היה הרבה זמן מחוץ לאחריות)

עם הקופרה - הייתי הולך לרון - אפילו שהיה בתקופת אחריות - בגלל רון והידע של המוסך מעבר (שבהרבה מקרים היה ידע ואכפתיות שעברו בהרבה את מורשי VAG - והשקיפות היתה מעולה)

עם הBRZ - כחדשה - אחרי הטיפול הראשון החינמי - הלכתי ישר לסדנא / מוסך שמטפלת לי בימינו גם במיאטה טורבו - בגלל שהם מתעסקים גם ברכבי מירוץ ומתחרים בעצמם ברכבים זהים כל השנה ויש להם ה מ ו ן ידע ושם ״בקהילה״ המקומית. לפעמים עושה דברים בעצמי שלא מסובכים במיוחד / עם חברים כי יש לי גישה מלאה למוסך מאובזר לגמרי עם ליפטים , כלי דיאגנוסטיקה , כלים ברמה הכי גבוהה ומכונת פרונט סופר מתקדמת.

למוסך שאני מטפל בו עכשיו מגיעים הכל - מרכבים רגילים לגמרי יומיומיים (מתעסקים בעיקר עם סובארו) עד פורש ולמבורגיני משופרות עד מוות - בעיקר עם אוריינטציה לימי מסלול וג׳ימקנות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...